Het werd op een gegeven moment gewoon zielig voor die man.quote:Op zondag 12 augustus 2018 16:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mis die man wel, hilarische tv was dat.
Make that the cat wisequote:Op zondag 12 augustus 2018 16:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Het werd op een gegeven moment gewoon zielig voor die man.
quote:Op zondag 12 augustus 2018 16:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Het werd op een gegeven moment gewoon zielig voor die man.
Gewoon niks verwachten, dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op zondag 12 augustus 2018 16:51 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik knijp hem wel voor deze pot tbh
Dat werkt alleen als je niet aan caren doet. Als supporter heb je altijd hoopquote:Op zondag 12 augustus 2018 16:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gewoon niks verwachten, dan kan het alleen maar meevallen.
dat welquote:Op zondag 12 augustus 2018 16:54 schreef Le_Professeur het volgende:
Als het nu een pak smeer wordt, dan heeft dat gelijk gevolgen voor de prille frisse wind.
je ellende wegdrinken als een echte manquote:Op zondag 12 augustus 2018 16:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb altijd nog bier koud staan.
Dat is mijn levensinstellingquote:Op zondag 12 augustus 2018 16:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gewoon niks verwachten, dan kan het alleen maar meevallen.
Zomergasten niet gezien?quote:Op zondag 12 augustus 2018 16:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mis die man wel, hilarische tv was dat.
Guendouzi, 19 jarig talent uit Frankrijk gepluktquote:Op zondag 12 augustus 2018 17:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wie is die nep-fellaini, nmr 29
Ja, ongelooflijkquote:Op zondag 12 augustus 2018 17:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wat is dit voor matig team zeg
nu al slechtste speler die ik dit seizoen ga zienquote:Op zondag 12 augustus 2018 17:23 schreef Le_Professeur het volgende:
Wat doet Cech nog in het doelmijn hemel lijkt wel een gehandicapte met dat helmpje erbij
[..]
Guendouzi, 19 jarig talent uit Frankrijk geplukt
Nee joh, goed talent, maar beetje debiel om hem zo voor de leeuwen te gooien naast een trage flapdrol.quote:Op zondag 12 augustus 2018 17:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nu al slechtste speler die ik dit seizoen ga zien
ja en jmmr dat je zo'n slome achterin hebt die niet kan corrigerenquote:Op zondag 12 augustus 2018 17:26 schreef Le_Professeur het volgende:
Xhaka mag zijn profcontract wel inleveren, dit kan gewoon niet
Welke van de vier bedoel jequote:Op zondag 12 augustus 2018 17:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja en jmmr dat je zo'n slome achterin hebt die niet kan corrigeren
Sokratis vind ik nog wel aardig spelen, maar met Mustafi ernaast zet je hem eigenlijk al op een achterstand. Wat Cech bij die goal deed sloeg ook nergens op, hij positioneerde zich niet eens.quote:Op zondag 12 augustus 2018 17:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat centrum vind ik niks
verlang je al terug naar Mertesacker?quote:Op zondag 12 augustus 2018 17:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Sokratis vind ik nog wel aardig spelen, maar met Mustafi ernaast zet je hem eigenlijk al op een achterstand. Wat Cech bij die goal deed sloeg ook nergens op, hij positioneerde zich niet eens.
Mertesacker was eigenlijk een goede verdediger, jammer van die draaicirkel en acceleratie, maar hij kon echt wel goed verdedigen.quote:Op zondag 12 augustus 2018 17:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
verlang je al terug naar Mertesacker?
ja prima verdediger maar zo traag dat je er toch niks aan hadquote:Op zondag 12 augustus 2018 17:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mertesacker was eigenlijk een goede verdediger, jammer van die draaicirkel en acceleratie, maar hij kon echt wel goed verdedigen.
gelukkig heb ik Wenger nooit afgeserveerdquote:Op zondag 12 augustus 2018 17:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, lijkt momenteel net alsof Wenger er nog zit.
Zondequote:Op zondag 12 augustus 2018 17:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, lijkt momenteel net alsof Wenger er nog zit.
Heeft met Koscielny wel prima wedstrijden gespeeld, maar goed met een hoge lijn kwam je alsnog wel in de problemen.quote:Op zondag 12 augustus 2018 17:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja prima verdediger maar zo traag dat je er toch niks aan had
Als Emery in de rust durft te wisselen zijn we er al op vooruit gegaan.quote:Op zondag 12 augustus 2018 17:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gelukkig heb ik Wenger nooit afgeserveerd
mhiki is ook niet slechtquote:Op zondag 12 augustus 2018 17:45 schreef Le_Professeur het volgende:
Het is er wel beter op geworden met Lichtsteiner op links.
Vind ik ook niet, Guendouzi vind ik ook aardig spelenquote:Op zondag 12 augustus 2018 17:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mhiki is ook niet slecht
Wil jij ook iets kwijt over de wedstrijdquote:Op zondag 12 augustus 2018 17:45 schreef VanderWoodsen het volgende:
Oh dacht dat ik in klb sc zat my bad
Echt spannend he wat een spelersquote:Op zondag 12 augustus 2018 17:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wil jij ook iets kwijt over de wedstrijd
vertel maarquote:Op zondag 12 augustus 2018 17:49 schreef VanderWoodsen het volgende:
Wil wel iets kwijt over mijn net binnen gekregen boeken maar dan lijk ik net etto dus nvm
ik zou beginnen met het feit dat het pas 1-0 staat en dat als fundament gebruiken om ze bij de ballen te pakkenquote:Op zondag 12 augustus 2018 17:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
nou kwartiertje voor emery om te laten zien wat hij kan
Volgens mij ben je niet serieusquote:Op zondag 12 augustus 2018 17:48 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Echt spannend he wat een spelers
Wat ga je etenquote:Op zondag 12 augustus 2018 17:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgens mij ben je niet serieus
quote:
Om de kluit of echt op de aarde?quote:Op zondag 12 augustus 2018 18:26 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Heb 2 bamboeplanten gekregen maar er zit een raar plastic folie over de aarde moet dat eraf
quote:Op zondag 12 augustus 2018 18:27 schreef VanderWoodsen het volgende:
Dacht misschien is dat voor het tropische gevoel voor de plant
Op de aardequote:Op zondag 12 augustus 2018 18:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Om de kluit of echt op de aarde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |