Die vind ik juist leuk, met die koeiquote:Op dinsdag 18 september 2018 16:28 schreef potjecreme het volgende:
Almhof reclame bezorgt mij ook behoorlijke kromme tenen.
quote:Op woensdag 19 september 2018 18:25 schreef TLC het volgende:
[..]
Die vind ik juist leuk, met die koeiin de luchtballon
![]()
Ja.quote:Op woensdag 19 september 2018 18:43 schreef JayHovah het volgende:
Eventjes een subvraag hierover: Zou je expres het product niet kopen als je de reclame hiervan niet kan uitstaan? Dan juist iets van de concurrent kopen dus.
Ja. Gewoon die industrie. Dat was vroeger best normaal. Melk de witte motor is een ander voorbeeld.quote:Op woensdag 19 september 2018 18:28 schreef wawowiewa het volgende:
"Kip het meest veelzijdige stukje vlees, kip"
Hele rare reclame. Het is niet duidelijk van welk bedrijf maar natuurlijk zal het een pluimvee lobby zijn.
Jaquote:Op woensdag 19 september 2018 18:43 schreef JayHovah het volgende:
Eventjes een subvraag hierover: Zou je expres het product niet kopen als je de reclame hiervan niet kan uitstaan? Dan juist iets van de concurrent kopen dus.
Uberhaupt: Streetfood uit een pákje.quote:Op woensdag 19 september 2018 17:44 schreef Amavi het volgende:
Kan de versie die ik bedoel niet vinden, al is deze ook irritant genoeg. Ohhh wauw wat zijn we toch weer lekker cultureel, ik geloof nu meteen dat de mensen in Thailand ook Conimex gebruiken!
Denk wel dat ze echte streetfood verkopers daar hebben neergezet in plaats van acteurs want aan de blik in hun ogen te zien pleuren ze het liefst zo die pan noedels over z'n bakkes heen
Er bestaat ook nog een versie waarin die vent een hap neemt met als conclusie ''dat is me toch een Pad Thai lekker''. Met zo'n smerige zelfingenomen blik. Degene die die grap heeft verzonnen kan beter voor de Tina gaan schrijven.
“Brood! Daar zit wat in!”quote:Op woensdag 19 september 2018 18:48 schreef vredesdruif het volgende:
[..]
Ja. Gewoon die industrie. Dat was vroeger best normaal. Melk de witte motor is een ander voorbeeld.
Deze van ABN-AMRO ja. Wat een verschrikkelijke pedante kwal is dit. Kijk mij het eens even geweldig voor elkaar hebben. Zum kotzenquote:Op zondag 21 oktober 2018 22:38 schreef Jason22 het volgende:
Toch wel een opvallende van ABN Amro. #beleggen![]()
De opvallend aanwezige "stille kracht". *bwurk*quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:16 schreef Martinello het volgende:
[..]
Deze van ABN-AMRO ja. Wat een verschrikkelijke pedante kwal is dit. Kijk mij het eens even geweldig voor elkaar hebben. Zum kotzen![]()
Jaaa!! Wat een verschrikking. Een echte wegzapper.quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:04 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Ik zag een paar uur geleden (weet niet op welke zender) een reclame over huisplanten en dat leek wel een minuut lang door te gaan. Werd nog gezongen ook.
quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:04 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Ik zag een paar uur geleden (weet niet op welke zender) een reclame over huisplanten en dat leek wel een minuut lang door te gaan. Werd nog gezongen ook.
Die is ook vreselijk ja. Ik wil niet wonen in het Nederland dat die huichelachtige klootzakken voor ogen hebben.quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Sourcy. Met dat kutlied eronder. ‘Vol van elkaar...’. Braak.
Een suspensie zonder suiker.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 12:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Oh, die kinder Nurofen. Ook zo'n bagger. WTF is 'suikervrije suspensie'?
Vreselijk inderdaad.quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:16 schreef Martinello het volgende:
[..]
Deze van ABN-AMRO ja. Wat een verschrikkelijke pedante kwal is dit. Kijk mij het eens even geweldig voor elkaar hebben. Zum kotzen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |