Gefeliciteerd vriend, dit doet mij goed!quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kom net binnenvallen, ik ben Octopath Traveler aan het spelen en heb net de Sorcerer Jobskill unlocked!
Deze zaterdagavond wordt toch nog een feestje.
quote:
Je ziet wel weer wie er hier de vriendelijke personen zijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gefeliciteerd vriend, dit doet mij goed!
Drizzt is nu voor PSV.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Je ziet wel weer wie er hier de vriendelijke personen zijn.
Wat doe jij trouwens in het Eredivisie-topic (lol)?
SOWquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:49 schreef AFCNiels het volgende:
Wat doe jij trouwens in het Eredivisie-topic (lol)?
Als ik Jan van Halst commentaar hoor geven op een verdediger, dan moet ik altijd hieraan denken.quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als ik Jan van Halst commentaar hoor geven op een verdediger, dan moet ik altijd hieraan denken.
[ afbeelding ]
Goeie gifjesquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:53 schreef AFCNiels het volgende:
of aan deze
[ afbeelding ]
of een prachtig eigen doelpunt, maar die kan ik niet meer vinden helaas.
Deze? Rond de 25 seconden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:53 schreef AFCNiels het volgende:
of aan deze
[ afbeelding ]
of een prachtig eigen doelpunt, maar die kan ik niet meer vinden helaas.
Robbengodquote:
quote:
quote:
en de droevenis, de droevenis van jan van halstquote:
Dit is gespeeld.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Utrecht bakt er ook echt nooit wat van tegen PSV hè
Het blijft toch opmerkelijk hoe dat soms lijkt te werken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net als Heerenveen tegen Ajaxquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kunnen ze niks aan doen. Ze hebben maar 1 spits.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 22:00 schreef BadderHaring het volgende:
Godver. Je zult maar net 42 miljoen hebben uitgegeven en dan na de eerste speelronde al 2 punten achterstand hebben op je grootste concurrent.
Utrecht gaat alleen voluit tegen Ajax.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
madquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
En boehoehoe tegen Ajax doen ze altijd extra hun beeeeeest.....quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vitesse ook vrijwel altijd simpel eraf tegen PSV.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 22:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Het blijft toch opmerkelijk hoe dat soms lijkt te werken.
Altijd de deur wagenwijd open zetten. Enkel de wedstrijden tegen Ajax zijn belangrijk daar.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat is wel behoorlijk sneu ja.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 22:00 schreef Coco. het volgende:
[..]
Utrecht gaat alleen voluit tegen Ajax.
PSV had toch altijd moeite met Heerenveen? Volgens mij heeft Ajax tegen Utrecht en Vitesse altijd moeite.quote:
Dat soort Calimerogejank zal je mij nooit horen zeggen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 22:00 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En boehoehoe tegen Ajax doen ze altijd extra hun beeeeeest.....
Ach dat hebben wij ook met een paar clubs.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vitesse ook vrijwel altijd simpel eraf tegen PSV.
En die winnen dan wel vaak van Ajax.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt
En AZ hebben alle topclubs het makkelijk mee (lol)
NAC en Roda (maar daar hebben jullie geen last van dit jaar)quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 22:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ach dat hebben wij ook met een paar clubs.
Ja, klopt. Bedoelde dat Heerenveen nooit wat laat zien tegen Ajaxquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 22:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
PSV had toch altijd moeite met Heerenveen? Volgens mij heeft Ajax tegen Utrecht en Vitesse altijd moeite.
Ah, excuus, dan las ik het verkeerd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 22:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja, klopt. Bedoelde dat Heerenveen nooit wat laat zien tegen Ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |