SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It’s coming home
Geschreven op de clitoris.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
"Voor mannen die orgasmes geven"
Zouden er kleine lettertjes zijn toegevoegd?
Ik een klok, student life genot.quote:
Davy, dit is een hele slechte poging tot een grap. Ik adviseer je dit niet meer te doen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom heeft die jongen zo'n rare naam?
Defensie, orgasmes voor vrouwen, Vriendenloterij.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:40 schreef De_Kraam het volgende:
Die defensie reclames zijn ook chanant.
Dat is echt niet weg te krijgenquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik een klok, student life genot.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
uh, oké.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
GGMM moest glimlachenquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Davy, dit is een hele slechte poging tot een grap. Ik adviseer je dit niet meer te doen.
Vaginale schimmelinfecties?quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Defensie, orgasmes voor vrouwen, Vriendenloterij.
Waarom stemmen ze de reclames niet op mij af
Op den duur zijn je smaakpapillen zo verdoofd dat je er niks meer van merkt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:41 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat is echt niet weg te krijgen
Dan krijg je reclames voor tosti-ijzers en matrassen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Defensie, orgasmes voor vrouwen, Vriendenloterij.
Waarom stemmen ze de reclames niet op mij af
Oh kut dat is Nick.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GGMM post hier niet eens op dit moment.
[..]
Lijkt me geen pretje.
Ja dat is toch heerlijk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:43 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dan krijg je reclames voor tosti-ijzers en matrassen.
Misschien ging hij bij vrienden chillen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh kut dat is Nick.
Hij is natuurlijk na de 1-0 weggegaan.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien ging hij bij vrienden chillen.
Dat begint nu wel een sociale werkplaats te worden jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gelukkig mag hij weer bij Ajax werken
Lolquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik kom net binnenvallen, ik ben Octopath Traveler aan het spelen en heb net de Sorcerer Jobskill unlocked!quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moest je glimlachen om mijn goede grap?
Nerd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kom net binnenvallen, ik ben Octopath Traveler aan het spelen en heb net de Sorcerer Jobskill unlocked!
Deze zaterdagavond wordt toch nog een feestje.
Gefeliciteerd vriend, dit doet mij goed!quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kom net binnenvallen, ik ben Octopath Traveler aan het spelen en heb net de Sorcerer Jobskill unlocked!
Deze zaterdagavond wordt toch nog een feestje.
quote:
Je ziet wel weer wie er hier de vriendelijke personen zijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gefeliciteerd vriend, dit doet mij goed!
Drizzt is nu voor PSV.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Je ziet wel weer wie er hier de vriendelijke personen zijn.
Wat doe jij trouwens in het Eredivisie-topic (lol)?
SOWquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:49 schreef AFCNiels het volgende:
Wat doe jij trouwens in het Eredivisie-topic (lol)?
Als ik Jan van Halst commentaar hoor geven op een verdediger, dan moet ik altijd hieraan denken.quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als ik Jan van Halst commentaar hoor geven op een verdediger, dan moet ik altijd hieraan denken.
[ afbeelding ]
Goeie gifjesquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:53 schreef AFCNiels het volgende:
of aan deze
[ afbeelding ]
of een prachtig eigen doelpunt, maar die kan ik niet meer vinden helaas.
Deze? Rond de 25 seconden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:53 schreef AFCNiels het volgende:
of aan deze
[ afbeelding ]
of een prachtig eigen doelpunt, maar die kan ik niet meer vinden helaas.
Robbengodquote:
quote:
quote:
en de droevenis, de droevenis van jan van halstquote:
Dit is gespeeld.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Utrecht bakt er ook echt nooit wat van tegen PSV hè
Het blijft toch opmerkelijk hoe dat soms lijkt te werken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net als Heerenveen tegen Ajaxquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kunnen ze niks aan doen. Ze hebben maar 1 spits.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 22:00 schreef BadderHaring het volgende:
Godver. Je zult maar net 42 miljoen hebben uitgegeven en dan na de eerste speelronde al 2 punten achterstand hebben op je grootste concurrent.
Utrecht gaat alleen voluit tegen Ajax.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
madquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
En boehoehoe tegen Ajax doen ze altijd extra hun beeeeeest.....quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vitesse ook vrijwel altijd simpel eraf tegen PSV.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 22:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Het blijft toch opmerkelijk hoe dat soms lijkt te werken.
Altijd de deur wagenwijd open zetten. Enkel de wedstrijden tegen Ajax zijn belangrijk daar.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat is wel behoorlijk sneu ja.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 22:00 schreef Coco. het volgende:
[..]
Utrecht gaat alleen voluit tegen Ajax.
PSV had toch altijd moeite met Heerenveen? Volgens mij heeft Ajax tegen Utrecht en Vitesse altijd moeite.quote:
Dat soort Calimerogejank zal je mij nooit horen zeggen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 22:00 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En boehoehoe tegen Ajax doen ze altijd extra hun beeeeeest.....
Ach dat hebben wij ook met een paar clubs.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vitesse ook vrijwel altijd simpel eraf tegen PSV.
En die winnen dan wel vaak van Ajax.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt
En AZ hebben alle topclubs het makkelijk mee (lol)
NAC en Roda (maar daar hebben jullie geen last van dit jaar)quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 22:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ach dat hebben wij ook met een paar clubs.
Ja, klopt. Bedoelde dat Heerenveen nooit wat laat zien tegen Ajaxquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 22:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
PSV had toch altijd moeite met Heerenveen? Volgens mij heeft Ajax tegen Utrecht en Vitesse altijd moeite.
Ah, excuus, dan las ik het verkeerd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 22:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja, klopt. Bedoelde dat Heerenveen nooit wat laat zien tegen Ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |