twitter:Marijkegroot twitterde op donderdag 09-08-2018 om 10:22:32#wateroverlast #maastricht #regen putten kunnen het niet aan. https://t.co/A5pauNYiHy reageer retweet
Geil, ik pak mijn verrekijker.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 10:35 schreef vosss het volgende:
JAAA REGEN!!!!!! EINDELIJK!!! IK GA NAAKT DOOR DE TUIN RENNEN!! DOEI!!!!
Bijna 40 graden? Dat is toch niet lekker man. Gewoon even lekker regenen nu, hoor ook onweer aankomen, deuren open, doorwaaien, lekker afkoelen en dan normale temperaturen van zegmaar 25 graden aub. Dan kan je tenminste nog wat ondernemen zonder meteen te plakken en zweten overal. 25 graden, zacht briesje, lekker zonnetje. Heerlijk. Afgelopen weken was gewoon kut. Veel te warm om lekker in de zon te zitten.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 10:13 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik ben er echt nog niet aan toe. Ik wil dat het zo blijft als de afgelopen weken.
Hier was het lekker, rond de 25 graden de meeste dagen, nu gaat het terug naar 20/21 gradenquote:Op donderdag 9 augustus 2018 10:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Bijna 40 graden? Dat is toch niet lekker man. Gewoon even lekker regenen nu, hoor ook onweer aankomen, deuren open, doorwaaien, lekker afkoelen en dan normale temperaturen van zegmaar 25 graden aub. Dan kan je tenminste nog wat ondernemen zonder meteen te plakken en zweten overal. 25 graden, zacht briesje, lekker zonnetje. Heerlijk. Afgelopen weken was gewoon kut. Veel te warm om lekker in de zon te zitten.
twitter:PietBerger twitterde op donderdag 09-08-2018 om 10:10:34Actueel in #Wijlre in #Zuidlimburg. #Onweer met mooie #shelfcloud. https://t.co/sLFycvvwu7 reageer retweet
Hoedadan?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 10:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zie het nog wel gebeuren dat het westen amper iets krijgt vandaag.
Echt donker hè.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 10:38 schreef Vriezzer het volgende:
Kort dagje vandaag. De avond valt in Weert al in.
Oh, nou dat weer. Nou is het weer te nat.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 10:35 schreef ZaZoe het volgende:
twitter:Marijkegroot twitterde op donderdag 09-08-2018 om 10:22:32#wateroverlast #maastricht #regen putten kunnen het niet aan. https://t.co/A5pauNYiHy reageer retweet
Zo superheet was toch maar 3 of 4 dagen. Verder was het gewoon keilekker, rond de 30 of nog minder.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 10:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Bijna 40 graden? Dat is toch niet lekker man. Gewoon even lekker regenen nu, hoor ook onweer aankomen, deuren open, doorwaaien, lekker afkoelen en dan normale temperaturen van zegmaar 25 graden aub. Dan kan je tenminste nog wat ondernemen zonder meteen te plakken en zweten overal. 25 graden, zacht briesje, lekker zonnetje. Heerlijk. Afgelopen weken was gewoon kut. Veel te warm om lekker in de zon te zitten.
Hier was het anders dagen aan een stuk boven de 35. Dat was gewoon echt niet grappig meer.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 10:49 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zo superheet was toch maar 3 of 4 dagen. Verder was het gewoon keilekker, rond de 30 of nog minder.
De hond zit hier echt zo te kijken van WTF is dit nou weer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |