slimme manier om die chickies te lokaliserenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:13 schreef kree het volgende:
Er zijn natuurlijk heel veel users op Fok!
En kwam een beetje op het idee door het kaartje voor "de atmosfeer staat op ontploffen"
Nu heb ik hier een google map:
https://drive.google.com/(...)9Kh14YRj&usp=sharing
Iedereen kan daar zijn locatie op invoeren, (hoeft natuurlijk niet op de meter ivm privacy) maar plaats het pijltje ergens in de buurt dan. (of om het een beetje anoniem te houden doe ik dat wel, zie hieronder)
Laten we proberen om eens te kijken hoe dicht we wellicht eigenlijk op elkaar wonen,
Om een beetje de privacy van iedereen te beschermen (want opzich kun je zelf toevoegen, maar dan moet je inloggen met google)
Zal ik wel toevoegen.
Je hoeft dus niet een exacte locatie op te geven, maar probeer het zo dicht mogelijk als je wil/durft te doen bij waar je daadwerkelijk woont.
Ik zet er alleen usernames bij verder.
Ben benieuwd, TS gaat als eerst.
Dus daar komt ie
https://drive.google.com/(...)9Kh14YRj&usp=sharing
Post of DM even je (globale) locatie naar mij.
Was niet de inzet, maar iedereen mag ermee doen wat ze willen natuurlijkquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:15 schreef MCH het volgende:
[..]
slimme manier om die chickies te lokaliseren
Wie is we?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:17 schreef kree het volgende:
[..]
Was niet de inzet, maar iedereen mag ermee doen wat ze willen natuurlijk
We gaan geen exacte adressen geven, dat doet iedereen maar via DM
Iedereen die hier in het topic gaat reageren + mezelfquote:
Ik gok dat de randstad/amsterdam/rotterdam dan hoog gaat scorenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:21 schreef wollah het volgende:
Wel leuk topic. Misschien kunnen we uit dit topic een statistiek maken waar de meeste zolderkamerautisten wonen
Praat eens niet zo gemeen over het mooie westenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:23 schreef kree het volgende:
[..]
Ik gok dat de randstad/amsterdam/rotterdam dan hoog gaat scoren
In het oosten Arnhem/Nijmegen die richting op wonen er ook veel.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:26 schreef wollah het volgende:
[..]
Praat eens niet zo gemeen over het mooie westen![]()
Ik denk eerder Brabant of Limburg.
Toch niet Houten ofzo he?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:27 schreef kree het volgende:
[..]
In het oosten Arnhem/Nijmegen die richting op wonen er ook veel.
Niks gemeens aan, woon ook wel soort van in de randstad hahaha zit allemaal aardig aan elkaar onderhand
Ik denk echt dat er geen dorp is waar niet op zijn minst 1 iemand op fok! zitquote:
Heb net zelf al wat toegevoegdquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:33 schreef kree het volgende:
[..]
Ik denk echt dat er geen dorp is waar niet op zijn minst 1 iemand op fok! zit
Maarre wat is er mis met Houten?
Kom op trouwens mensen, het is anoniem allemaal
Ik voeg ze toe dus het enige wat er online komt is een username en een globale locatie, geen zorgen
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb net zelf al wat toegevoegd
Ik weet zeker dat ik hier in Katwijk niet de enige was, haha en denk echt dat er veel meer zijn.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
Heb weleens een fok buurvrouw gehad
Dirk Kuijtlandquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:42 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik hier in Katwijk niet de enige was, haha en denk echt dat er veel meer zijn.
Nu zet ik mijn eigen privacy wel op het spel natuurlijk.
Maargoed, boeiend
Ja haha prima toch, het gaat niet om elkaar op te sporen, maar meer om eens te zien hoe eigenlijk we waarschijnlijk zo dicht bij elkaar wonenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dirk Kuijtland
Verder typ ik met een zachte g dus iedereen weet dat ik limbo ben, En heb mn marker op het gemeentehuis gezet, privacy smivacy
Limbo, wauw. Dat verandert wel het een en anderquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dirk Kuijtland
Verder typ ik met een zachte g dus iedereen weet dat ik limbo ben, En heb mn marker op het gemeentehuis gezet, privacy smivacy
Had je wat?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Limbo, wauw. Dat verandert wel het een en ander
Hoop dat ik die zo goed heb, geen idee nl waar dat isquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:03 schreef SuperwormJim het volgende:
Parkeer mij maar naast VK, we zijn buren.
Helemaal goed. 👍🏼quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:01 schreef kree het volgende:
[..]
Hoop dat ik die zo goed heb, geen idee nl waar dat isvertrouw maar op google dat hij het goed doet (anders DM)
Ook erbij, lol kan iemand even helpen?quote:
quote:
quote:
beide erbijquote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:03 schreef SuperwormJim het volgende:
Parkeer mij maar naast VK, we zijn buren.
vertel eens waarom de kaufland dicht gaat. Echt vet irritant.quote:
Hey Pierre, hoe gaat het met MVV?quote:
Yo stadtgenoodt!quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ingevuld, Leiden.
Vroeger waren er enorm veel uit Arnhem en uit Groningen. Zie ze nog niet terug.
Gaat niet doorquote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:16 schreef Mickytjuh het volgende:
vertel eens waarom de kaufland dicht gaat. Echt vet irritant.
aaaahhh awesome!!!!quote:
en meteen een pervert bij jou en amaranthaquote:
Zo jammer weer.....quote:
53.137772, 6.042986quote:Op woensdag 8 augustus 2018 21:47 schreef kree het volgende:
[..]
Zo jammer weer.....
Ok dan moet het maar anders en opnieuw, ik kan het niet terug halen.
Wat een grap.. hahahaha
Ik ga wel weer heel het topic door en voeg het opnieuw toe.
Vanaf nu kan het alleen nog maar via mij.. jammer
iedereen die mij via DM benaderde moet het even checken.
Naja dan hoor ik het vast wel. Ik kan nu alleen nog de DM;'s doorgaan want daar staan er nog wat in.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:04 schreef Postbus100 het volgende:
Hoeft trouwens niet per se opzet te zijn he? Ik vind GoogleMaps ook k*t werken en zit ook vaak aan verkeerde knopjes. (had net per ongeluk ook een laag toegevoegd en gelijk maar weer verwijderd, maar volgens mij was dat nu niet het probleem, toch?)
Tof dat je dat doetquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:21 schreef kree het volgende:
[..]
Naja dan hoor ik het vast wel. Ik kan nu alleen nog de DM;'s doorgaan want daar staan er nog wat in.
Maar dit is totaal opzet weer. Echt zo jammer want het was een leuk idee dacht ik.
Maarja nu zit ik alweer een half uur opnieuw alles door te gaan.
Het moet allemaal via het topic nu, niemand kan zelf meer iets wijzigen of toevoegen.
Dus In het topic of DM.
Nou zal het restje nog uitzoeken wat ik terug kan halen, en degene die zich nu missen moeten het even opnieuw doorgeven aan me
Amsterdam West hieroquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:26 schreef Caithlinn het volgende:
Helemaal geen Amsterdammers hier?? Kan niet dat ik de enige ben
Jazeker welquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:26 schreef Caithlinn het volgende:
Helemaal geen Amsterdammers hier?? Kan niet dat ik de enige ben
Nee?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 21:27 schreef oranjevogel1 het volgende:
Ik dacht dat wollah in Groningen woonde.
Maar waarom zegt iedereen dan dat jij een kloon van SecretPret bent?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:35 schreef wollah het volgende:
[..]
Nee?Ben daar nog nooit geweest zelfs
Geen idee. Ik ben wel een kloon maar ik heb nog nooit van SecretPet gehoordquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:35 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Maar waarom zegt iedereen dan dat jij een kloon van SecretPret bent?
Misschien handig om te vertellen welke weg zijn.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:41 schreef kree het volgende:
Helaas dus door een grappenmaker (hoop dat ie er een hoop lol om heeft gehad)
Niemand kan er nu zelf meer iets aan wijzigen, dus doe het via het topic of DM naar mij.
Ik mis er een aantal die het zef hebben ingevuld (dat was de bedoeling maar helaas zitten er kleuters die het willen verpesten)
Dus dat kan niet meer, Opnieuw even DM en dan voeg ik ze wel weer toe.
zet notes danquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:38 schreef Amarantha het volgende:
Wat flauw als mensen namen gaan deleten.
je staat erbijquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:38 schreef Sylver_ het volgende:
Nieuw wassenaar.. Das wel in de buurt😁
ook erbijquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nieuwe of oude gedeelte?
Ik trouwens Rotterdam-Vreewijk
Dat iemand het grappig vond om gewoon alles te wissen.quote:
damn.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:57 schreef kree het volgende:
[..]
Dat iemand het grappig vond om gewoon alles te wissen.
Nouja lesje geleerd, ik heb alles weer toegevoegd wat ik nog kon vinden.
Degene die het zelf deden (was bedoeling) moeten het nu opnieuw naar mij doorsturen. Want het openbaar laten helpt dus niet want dan komen er clowns die het grappig vinden om alles te verwijderen.
Koste me maar een uur om alles opnieuw in te typen, want die klootzakjes kunnen lekker opflikkeren en ergens anders leuk gaan doen.
Dus ok iedereen die wel had doorgegeven via DM of die nu mist op het kaartje, even via DM aan mij melden en dan zet ik ze er weer bij,
Rest kan in het topic, of via DM maakt niet uit
Dat is een idee, ik post of lees daar eigenlijk nooit. Maar kan wel even een oproepje doen denkquote:Op woensdag 8 augustus 2018 23:13 schreef moemoe het volgende:
Misschien kun je de mensen in STA (stad & streek) benaderen om te vragen of ze mee willen doen TS.
Allemaal locals op een hoopje.
Ja had het er al uit gehaald, maar vraag me af dus hoe dit weer kan?quote:
Er zijn er vast meer. het is natuurlijk nog maar een fractie wie op het kaartje staanquote:Op woensdag 8 augustus 2018 23:16 schreef Mickytjuh het volgende:
Tot nu toe de enige Brabander... Jeetje.
Oh, ik dacht dat je het zelf had gedaan, als gimmick ofzoquote:Op woensdag 8 augustus 2018 23:37 schreef kree het volgende:
[..]
Ja had het er al uit gehaald, maar vraag me af dus hoe dit weer kan?
Geloof niet dat iemand mijn password heeft of kan raden.
Maargoed, snap sowieso het nut er niet van, heb het maar weggehaald. En ok als iemand er plezier uit haalt om dingen te verzieken dan ben je heel diep gezonken wel.
Eigenlijk ben ik er onwijs kwaad over want het koste toch weer even tijd en als ik die clown ooit tegen over me zie dan heeft ie een gebroken neus en kaak lol.
Foutje gemaakt met opnieuw alles invullequote:Op woensdag 8 augustus 2018 23:45 schreef Domnivoor het volgende:
Leuk initiatief dit![]()
Bzzzzt staat er trouwens twee keer in.
Ik had het ook, het is wel vreemd, kon het zo verwijderen wel. Maargoed maar even in de gaten houden denkquote:Op woensdag 8 augustus 2018 23:46 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je het zelf had gedaan, als gimmick ofzo
Edit: denk trouwens dat mijn browser nog openstond en ik deze niet ververst hadNu is het weg.
je staat erbijquote:Op woensdag 8 augustus 2018 23:55 schreef DatDitKanJoh het volgende:
Gemeente Bodegraven-Reeuwijk hier!
Kleuters ook weer die het verpesten zeg.
Ik weet dat de K voor kids staat maar komop zeg.
ik heb medelijden met je dat je uit Brabant komtquote:Op woensdag 8 augustus 2018 23:16 schreef Mickytjuh het volgende:
Tot nu toe de enige Brabander... Jeetje.
Ik mag ze eigenlijk wel, 2 jaar mee gewerkt daar.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 00:00 schreef wollah het volgende:
[..]
ik heb medelijden met je dat je uit Brabant komt
Je staat er weer bij.. Ik denk als echt nou iedereen zou reageren dat er waarschijnlijk toch ieand in de buurt is...quote:Op donderdag 9 augustus 2018 00:01 schreef flipsen het volgende:
Voeg mij maar weer toe in Mar del Plata, Argentinië. Benieuwd hoe dichtbij de dichtstbijzijnde Fok!ker woont
Kaaskoppen in het Buitenlandquote:Op woensdag 8 augustus 2018 23:14 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is een idee, ik post of lees daar eigenlijk nooit. Maar kan wel even een oproepje doen denk
Ik ga het even proberenquote:Op donderdag 9 augustus 2018 00:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Kaaskoppen in het Buitenland
Kaaskoppen in het buitenland, daar vind je mensen die buiten NL wonen.
Gokje dan, ik heb jou icoontje iets versleept omdat ie boven op een andere stond hahahaquote:Op donderdag 9 augustus 2018 00:20 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Echte locatie ook nog bijna goed![]()
Ik vind het maar een vreemd volk. Net als Limburgers, maar die zijn helemaal onverstaanbaarquote:Op donderdag 9 augustus 2018 00:02 schreef kree het volgende:
[..]
Ik mag ze eigenlijk wel, 2 jaar mee gewerkt daar.
Het is toch totaal anders als in de randstad. En ok nu heb ik nog een soort "kattuks" accent. Wat somige lastig vinden en dan ben ik niet een 10e zo erg als de ouwertjes hier.
Maar die oude brabanders zijn ook flink lastig te volgen hahahaha
Ik ben 3 jaar geleden in Buenos Aires geweest, komt wel heel dichtbij zoquote:Op donderdag 9 augustus 2018 00:01 schreef flipsen het volgende:
Voeg mij maar weer toe in Mar del Plata, Argentinië. Benieuwd hoe dichtbij de dichtstbijzijnde Fok!ker woont
Ook weer erbij en thanks, was er trouwens bijna alweer klaar mee toen ik alles opnieuw moest gaan invullen.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 00:19 schreef -Miauw- het volgende:
Amsterdam, nog maar een keertje dan.
Leuk dat je dit doet kree.
Staat erbijquote:
Heb hem gegokt op Enschede nu, Postcode is handig maar wel graag ook plaats erbij. Helpt beetje met zoeken via googlequote:
Als je dat niet via mijn reisorganisatie hebt geboekt komt het helemaal niet dichtbijquote:Op donderdag 9 augustus 2018 00:23 schreef wollah het volgende:
[..]
Ik ben 3 jaar geleden in Buenos Aires geweest, komt wel heel dichtbij zo
Mijn moeder had het geboektquote:Op donderdag 9 augustus 2018 00:40 schreef flipsen het volgende:
[..]
Als je dat niet via mijn reisorganisatie hebt geboekt komt het helemaal niet dichtbij
Oude, dus geen Portland. Dat is ook dichterbij Barendrecht.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nieuwe of oude gedeelte?
Ik trouwens Rotterdam-Vreewijk
en bedankt he!quote:Op donderdag 9 augustus 2018 00:23 schreef wollah het volgende:
[..]
Ik vind het maar een vreemd volk. Net als Limburgers, maar die zijn helemaal onverstaanbaar
Off topicquote:Op donderdag 9 augustus 2018 00:44 schreef wollah het volgende:
[..]
Mijn moeder had het geboekt
Maar jij hebt je eigen reisorganisatie?
Had op Google postcodegebied gezocht om te kijken of die niet te nauwkeurig was, toen gaf ie m wel aan.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 00:38 schreef kree het volgende:
[..]
Staat erbij
[..]
Heb hem gegokt op Enschede nu, Postcode is handig maar wel graag ook plaats erbij. Helpt beetje met zoeken via google
Maar toegevoegd zo, als het niet klopt dan hoor ik het wel
Ok moment die moet ik even wijzigen danquote:Op donderdag 9 augustus 2018 00:49 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Had op Google postcodegebied gezocht om te kijken of die niet te nauwkeurig was, toen gaf ie m wel aan.
Gaat om Haarlem
Goed bezigquote:Op donderdag 9 augustus 2018 00:55 schreef kree het volgende:
[..]
Ok moment die moet ik even wijzigen dan
nu klopt ie
In Valkenburg wonen en niet eens weten dat er twee versies zijn...quote:
Alsof er nog een andere Valkenburg telt :’)quote:Op donderdag 9 augustus 2018 01:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In Valkenburg wonen en niet eens weten dat er twee versies zijn...
quote:Op donderdag 9 augustus 2018 01:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ja of je bent bijna mijn buurvrouw of helemaal niet lol valkenburg + xxxx postcode dan maarquote:
Anyway maakt niet uit, je staat erbij in Limburgquote:Op donderdag 9 augustus 2018 01:02 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Alsof er nog een andere Valkenburg telt :’)
Maar oke, die in Limburrag
Van Vianen zijn er ook twee.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 01:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:
Welk ander icoontje bedoel je dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 00:22 schreef kree het volgende:
[..]
Gokje dan, ik heb jou icoontje iets versleept omdat ie boven op een andere stond hahaha
Dat krijg je als ik alleen centrum krijg ofzo. Postcode zou nog handig zijn. Maar moet iedereen zelf even weten hoe precies ze dat zo openbaar willen hebben.
Anders versleep ik ze gewoon willekeurig een stukje om het zichtbaar te houden.
Voor zover dat natuurlijk nog lukt
Zeg maar dat pinnetje wat je locatie aangeeft. Die van jou stond precies over een ander dus sleepte hem een straat verderop zeg maar.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 01:42 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Welk ander icoontje bedoel je dan?
Zie nog geen andere mensen uit Roermond op de map staan?
Postcode is 6041 maar dat is volgens mij het hele centrum![]()
Icoontje staat prima wat mij betreft hoor
Dat snap ik ,maar ik ben de enige tot nu toe uit Roermond dat bedoelde ikquote:Op donderdag 9 augustus 2018 01:47 schreef kree het volgende:
[..]
Zeg maar dat pinnetje wat je locatie aangeeft. Die van jou stond precies over een ander dus slee[te hem een straat verderop zeg maar.
Gaat niet om de meter natuurlijk, maar dat maakt het iets duidelijker wie wie is,
Want als ik alleen stadsnamen door krijg dan zeg google ze allemaal precies over elkaar op dezelfde plek.
Puur toeval dat ik hem blijkbaar meer richting jou buurt sleeptelol
Nou ik gok voor 99% zeker dat dat niet zo is hahaquote:Op donderdag 9 augustus 2018 01:48 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Dat snap ik ,maar ik ben de enige tot nu toe uit Roermond dat bedoelde ikOf mis ik iets?
znou vooruit, maar jij bent echt de laatste voor nuquote:Op donderdag 9 augustus 2018 01:51 schreef Twentscanadian2 het volgende:
Lucan Biddulph, Ontario, Canada
Klopt helemaal!quote:Op donderdag 9 augustus 2018 01:56 schreef kree het volgende:
[..]
znou vooruit, maar jij bent echt de laatste voor nu
Staat erbij, hoop dat het klopt? #50 ben je.
Later weer meer, iedereen gewoon door posten, werk het later bij.
Dit pikt google niet. internationale naam of zonder vreemde tekens denk.quote:
Israëlquote:Op donderdag 9 augustus 2018 01:59 schreef kree het volgende:
[..]
Dit pikt google niet. internationale naam of zonder vreemde tekens denk.
Maar morgen verder, ik stop er even mee nu
Ieder zo zijn voorkeur! Amsterdamquote:
Ik werk in Portlandquote:Op donderdag 9 augustus 2018 00:45 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Oude, dus geen Portland. Dat is ook dichterbij Barendrecht.
Hoi buurvrouw.quote:
Ik werk waar jij woont danquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dirk Kuijtland
Aka Maroc IIquote:
Ik werk in Barendrechtquote:Op donderdag 9 augustus 2018 11:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik werk in PortlandMaar inderdaad, heb je hier nog nooit gezien volgens mij.
Ik had al zo´n vermoedenquote:
Zwerver ?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 12:37 schreef Mojo.jojo het volgende:
Aka Maroc II
Heb dr lang lekkere thee gedronken
Gr Gr van een voormalig 1064 (ook 1034, 1091, 1093, 1102 & 1106.).
Het westen van NL is het mooiste gebied van Nederland. Lekker gezellig ook omdat het zo volgebouwd isquote:Op donderdag 9 augustus 2018 12:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Daar gaat iets mis. Het westen in combinatie met mooi.
Helemaal mee eens (sarcasme dus)quote:Op donderdag 9 augustus 2018 13:17 schreef wollah het volgende:
Het westen van NL is het mooiste gebied van Nederland. Lekker gezellig ook omdat het zo volgebouwd is
Het is Westen is ook gewoon mooier, de kust is gewoon mooi, jammer inderdaad dat al kansloze erheen zijn getrokken.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 14:34 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Helemaal mee eens (sarcasme dus)
Ja, volgens mij had je mij daar al eens op aangesproken. Wist alleen niet meer wie het precies was, maar jouw naam doet wel belletjes rinkelen.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 12:21 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Oeh we wonen in dezelfde stad zie ik.
Ik woon er nog niet zo erg lang dus ik moet nog wennen aan het idee he.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 14:40 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja, volgens mij had je mij daar al eens op aangesproken. Wist alleen niet meer wie het precies was, maar jouw naam doet wel belletjes rinkelen.
Dag buurman
Dat snap ikquote:Op donderdag 9 augustus 2018 14:42 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik woon er nog niet zo erg lang dus ik moet nog wennen aan het idee he.
quote:
ik bedoel natuurlijk de enige echte vianen UTquote:Op donderdag 9 augustus 2018 01:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Van Vianen zijn er ook twee.
[..]
ik verwijs u door naar klaagbaakquote:Op donderdag 9 augustus 2018 15:49 schreef Hallojo het volgende:
Girlnextdoor blijkt helemaal niet naast me te wonen
Je hebt wat duinen met strand, joeehoee. Thats all.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 14:36 schreef Duveldrinker het volgende:
Het is Westen is ook gewoon mooier, de kust is gewoon mooi, jammer inderdaad dat al kansloze erheen zijn getrokken.
Alles via DM staat erbij.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 16:05 schreef mascara-klodder het volgende:
Zou kree het nog allemaal een beetje bij kunnen houden?
quote:Op donderdag 9 augustus 2018 16:47 schreef kree het volgende:
[..]
Alles via DM staat erbij.
Nu nog even dit topic afgaan
Het is wel een aardig klusje zo, daarom was mijn idee ook eerst dat iedereen dat zelf kon doen.
Maarja dat werkt niet is gebleken
Maar even geduld, ze komen er allemaal bij
Je bent Fopje vergeten.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 16:47 schreef kree het volgende:
[..]
Het is wel een aardig klusje zo, daarom was mijn idee ook eerst dat iedereen dat zelf kon doen.
Haha zou best kunnen, maar is toeval danquote:Op donderdag 9 augustus 2018 16:42 schreef -Miauw- het volgende:
Yo kree, heb je me nou op de Wallen geplaatst?
Was die via DM, ik heb volgens mij nu iedereen toegevoegd.quote:
Staat erbij, ik ga trouwens verder niet iedereen quoten die ik net er allemaal bij heb gezet, anders word het een lange post.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 17:01 schreef Karina het volgende:
Zet mij maar bij Amsterdam, en wat specifieker Olympisch Stadion, dat is dichtbij genoeg
quote:Op donderdag 9 augustus 2018 16:47 schreef kree het volgende:
[..]
Staan er bij, google heeft trouwens moeite met het zoeken op GPS locatie zoals jij ze typte, dus heb het maar even globaal gehoudenquote:Op donderdag 9 augustus 2018 17:18 schreef la_perle_rouge het volgende:
Dordrecht, hier ook een (import) schapenkop, ongeveer 51 48 26 N x 4 40 00 E (dat is het station, maar daar woon ik wel ongeveer dicht bij)
Maar ook ( en op dit moment) La Chabanne ongeveer 46 01 19 N x 3 45 09 E (dan land je op de top van de kerk van La Chabanne, maar die kan ik zien als ik in mijn tuin ga staan). Een gebied met veel Nederlanders, bijvoorbeeld "de Zeeuwen" uit "Ik vertrek" die (hoe orgineel) een restaurant en chambredood hebben overgenomen, maar ook de dorpskroeg van La Chabanne, La Campanulles (http://www.lachabanne.fr/(...)erge-les-campanules/) wordt al decenia bestierd door een Nederlandse.
Ook toegevoegd ( #74)quote:Op donderdag 9 augustus 2018 17:19 schreef Harde_sok het volgende:
Amsterdam, je kan me ergens in de pijp erbij zetten
quote:
Hoewel we nu aardig wat locaties hebben door heel NL er zitten nog een soort van "black spots" inderdaad.quote:
Kleinere plaatsen. Als je in een plaats met 30 000 inwoners woont, zit je er niet echt op te wachten om je locatie te delen.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 18:24 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
Hoewel we nu aardig wat locaties hebben door heel NL er zitten nog een soort van "black spots" inderdaad.
Haha vraag het me af, het kan niet anders alsdat daar ook best wel mensen wonen die op Fok! zitten.
Mss iets soort van, tja hoe noem je dat, conservatiever om het te delen?
Ja kan ik me voorstellen, maar het is natuurlijk alleen een username en geen precieze locatie ook.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 18:49 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Kleinere plaatsen. Als je in een plaats met 30 000 inwoners woont, zit je er niet echt op te wachten om je locatie te delen.
Je staat erbijquote:Op donderdag 9 augustus 2018 18:50 schreef PandaDrop het volgende:
Voorburg (tegen Haagse Binkhorst aan)
Wollah kom ik gelukkig niet tegen.
De rest kun je makkelijk uit de pohi afleiden.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 18:51 schreef kree het volgende:
[..]
Ja kan ik me voorstellen, maar het is natuurlijk alleen een username en geen precieze locatie ook.
Dus vrij anoniem wel.
Man das een stad. Mijn stadje heeft er maar 12 duizend. En das dan al de grootste “kern” binnen de gemeente.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 18:49 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Kleinere plaatsen. Als je in een plaats met 30 000 inwoners woont, zit je er niet echt op te wachten om je locatie te delen.
Tja dat zou kunnen, maar hangt er maar net vanaf hoeveel persoonlijke info je hebt gegeven.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 18:57 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
De rest kun je makkelijk uit de pohi afleiden.
Werkt hier gewoon?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:04 schreef SpecialK het volgende:
Ik krijg een 400 error op de links in de OP?
Misschien doordat ik op mobiel zit oid. Ik zie het kunstwerk morgen wel.quote:
zou kunnen, ik heb alle links in de OP gechecked. Maar die openen prima.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:08 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Misschien doordat ik op mobiel zit oid. Ik zie het kunstwerk morgen wel.
Je staat erbij #76 (let op die nummering kan iets wijzigen als ik later soms wat eruit moet halen van eerder, dan gaat hij het hernummeren nl. Maar ok rond dat dan in ieder gevalquote:
Incorrectquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:12 schreef MCH het volgende:
LovelyLady woont in Assen, graag toevoegen.
euhm waarom post ze dat niet zelf?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:12 schreef MCH het volgende:
LovelyLady woont in Assen, graag toevoegen.
Waarom laat je Mario ash dan staan ergens in het midden oostenquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:15 schreef kree het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik ga alleen usernames toevoegen die zelf posten met hun locatie.
Anders is het echt niet meer te achterhalen of wat klopt of dat het alleen lopen klooien is zeg maar
Geen idee kan best zijn dat ik tussen allen een foutje heb gemaakt met toevoegen.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom laat je Mario ash dan staan ergens in het midden oosten
Het is lastig zoeken, kun je de nrs noemen zoals ze op het kaartje staan?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:22 schreef Leandra het volgende:
Postbus100 (#28) en LurkJeRot (#56) vallen precies over elkaar heen....
Ik mag wel iets ten zuiden van die twee geplaatst worden, wel in Amersfoort uiteraard.
Ik sta er nog niet inquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:24 schreef kree het volgende:
[..]
Het is lastig zoeken, kun je de nrs noemen zoals ze op het kaartje staan?
Haal ik ze wel iets uit elkaar
edit, laat maar lees weer eens te snel, moment pas het even aan
Edit2: aangepast
Edit3: onder welk nr stond jij?
quote:
Gewoon ook in Amersfoort, beetje ten zuiden van de andere twee, doe maar net buiten te binnendstad.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:31 schreef kree het volgende:
[..]
lol gemist.
Nog even
Plaats en xxxx
postcode dan
staat erbij #78quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gewoon ook in Amersfoort, beetje ten zuiden van de andere twee, doe maar net buiten te binnendstad.
Zet me maar op Weltevreden, dat zal wel 3817 zijn
Edit: oh, dat is nog net 3811
Plaats klopt hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:41 schreef kree het volgende:
[..]
staat erbij #78
Liever even ook plaats erbij, maar denk dat dit wel klopt
Staan er toch wel een hoop, althans wel in de buurt.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
Verbaasd me dat ik de enige in Rotterdam ben tot nu toe.
Leuk initiatief Kree
Mooizo, het helpt als ik een locatie zoek nl om in te vullenquote:
1 2 | Username plaatsnaam postcode |
Niet lullen maar poetsen.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
Verbaasd me dat ik de enige in Rotterdam ben tot nu toe.
Leuk initiatief Kree
Neem aan dat dit betekent voeg mij ook toe hahahaquote:
ja, niet te lang wachten ga binnenkort verhuizenquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:58 schreef kree het volgende:
[..]
Neem aan dat dit betekent voeg mij ook toe hahaha
edit: toegevoegd, beetje willekeurig midden in den haag gezet.
Maargoed maakt ook niet veel uit.
Daarom vroeg ik even om 4 cijfers postcode. Want als ik bv steeds den haag alleen invul dan valt iedereen over elkaar met icoontjes
Dus versleep ze af en toe iets wat.
Ik vindt t het wel grappig om zo eens te zien en wie weet, heb je zomaar iemand die ook op Fok! post die bijna je buurman is....quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:02 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
ja, niet te lang wachten ga binnenkort verhuizen.
Edit: dat is snel :p
quote:
Heel jammer ja, ik ben opgegroeid op Rotterdam Zuid en in die tijd was het op Zuid een stuk rustiger en veiliger dan aan de andere kant, helaas is dat veranderd.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]Al weet ik niet voor hoe lang nog. Ik hou van Rotterdam zuid, maar de laatste tijd vind ik het weer bergafwaarts gaan. Het ging een tijd goed, maar sinds dat de politie voor een deel wegbezuinigd is en er buurtwachten voor in de plaats zijn gekomen, is het weer raak. Hoop inbraken, duistere figuren in auto's op parkeerplaatsen, hoop rotzooi op straat, veel Tokkies die ze hier huisvesten. Zonde zonde zonde.
Klopt daar bij Zuidplein die buurt loop ik liever niet in het donker.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]Al weet ik niet voor hoe lang nog. Ik hou van Rotterdam zuid, maar de laatste tijd vind ik het weer bergafwaarts gaan. Het ging een tijd goed, maar sinds dat de politie voor een deel wegbezuinigd is en er buurtwachten voor in de plaats zijn gekomen, is het weer raak. Hoop inbraken, duistere figuren in auto's op parkeerplaatsen, hoop rotzooi op straat, veel Tokkies die ze hier huisvesten. Zonde zonde zonde.
Klopt. En nog een stuk dichterbij dan op de kaartquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
BBach is dus een streekgenoot van me
Done #81quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:14 schreef Deisyy het volgende:
Kree, wil je mij erbij zetten in Brielle.
Het ligt ook aan de bewoners. Ik woon nog wel in een redelijke straat, maar de straat achter me daar wonen mensen die het geen reet interesseert hoe hun huis eruit ziet. Lakens voor de ramen die voor gordijnen door moeten gaan (of Teletubbie handdoeken.. ), tuinen waar al jaren niks aan gedaan is. Het geeft het geheel zo'n smoezelige indruk. En zo zijn er steeds meer bewoners die de boel maar laten versmoezelen.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel jammer ja, ik ben opgegroeid in Rotterdam Zuid en in die tijd was het op Zuid een stuk rustiger en veiliger dan aan de andere kant, helaas is dat veranderd.
Ik heb daar 25 jaar gewoondquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:14 schreef Deisyy het volgende:
Kree, wil je mij erbij zetten in Brielle.
Doe even plaats en postcode 4 nrs.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik woon op de kruising tussen Greys - Just Me en Wollah - Duveldrinker.
Grappig initiatief.
ha buurman!quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik woon op de kruising tussen Greys - Just Me en Wollah - Duveldrinker.
Grappig initiatief.
Zo zonde hè, dat bewoners de buurt zo laten verpauperen, terwijl het wel een hele leuke wijk is/was waar jij woont, mijn ouders hebben daar ook een tijd gewoond).quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het ligt ook aan de bewoners. Ik woon nog wel in een redelijke straat, maar de straat achter me daar wonen mensen die het geen reet interesseert hoe hun huis eruit ziet. Lakens voor de ramen die voor gordijnen door moeten gaan (of Teletubbie handdoeken.. ), tuinen waar al jaren niks aan gedaan is. Het geeft het geheel zo'n smoezelige indruk. En zo zijn er steeds meer bewoners die de boel maar laten versmoezelen.
Ik hou ook niet van tuinieren en het huishouden, maar een beetje bijhouden is toch niet moeilijk...
Dat is inderdaad grappig, ik woon hier pas sinds 3 jaar, heb hiervoor jaren in Spijkenisse gewoond, van de hel in de hemel terecht gekomen, zeg maarquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik heb daar 25 jaar gewoond
Grappig, jij komt van waar ik nu woon en vice versa.
Spijkenisse is inderdaad een sfeerloos gebeuren. Dan nog liever Rotterdam zuidquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad grappig, ik woon hier pas sinds 3 jaar, heb hiervoor jaren in Spijkenisse gewoond, van de hel in de hemel terecht gekomen, zeg maar
Ook jij erbij #84quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:53 schreef pitebuell85 het volgende:
Grappig dit.
7021 Zelhem
Het is nu nog zo kaal daar op de kaart😂
KWlaan/LvNOEquote:Op donderdag 9 augustus 2018 18:50 schreef PandaDrop het volgende:
Voorburg (tegen Haagse Binkhorst aan)
Wollah kom ik gelukkig niet tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |