Zie OP.quote:
gedaan,teleurgesteld,teruggekeerdquote:
Top.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gedaan,teleurgesteld,teruggekeerd
Spoilers: Nieuw karakter uit Castlevania wordt bekend gemaakt.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:45 schreef Der_Mann het volgende:
nog maar 2 uur en een kwartier tot de Smash Ultimate Nintendo Direct jongens, zitten jullie er al klaar voor
maar ik hou helemaal niet van castlevaniaquote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Spoilers: Nieuw karakter uit Castlevania wordt bekend gemaakt.
Ik ook niet. Ga je nu Nintendo aanklagen?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar ik hou helemaal niet van castlevania
Simon Bellmontquote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:45 schreef Der_Mann het volgende:
nog maar 2 uur en een kwartier tot de Smash Ultimate Nintendo Direct jongens, zitten jullie er al klaar voor
nee want er is nog tijd om king k rool en travis touchdown toe te voegenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ga je nu Nintendo aanklagen?
KINGquote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee want er is nog tijd om king k rool en travis touchdown toe te voegen
Oh excuses moest Belmont zijn met 1 lquote:
Goed gehandeld.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh excuses moest Belmont zijn met 1 l
Bedankt.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:42 schreef Vanillekwark het volgende:
Pernille Blume is een Deense zwemster. Ze vertegenwoordigde haar vaderland op de Olympische Zomerspelen 2012 in Londen en op de Olympische Zomerspelen 2016 in Rio de Janeiro.
picsquote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:08 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Zo fijn weer beetje make up op zonder dat het uitloopt door het zweten
maar nu moet je oppassen dat het niet uitloopt door de regenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:08 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Zo fijn weer beetje make up op zonder dat het uitloopt door het zweten
Geen regen hier hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
maar nu moet je oppassen dat het niet uitloopt door de regen
breng maar naar hier.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wow. Hier al de hele dag eigenlijk
Nee hier komt het zonnetje weer doorquote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
maar nu moet je oppassen dat het niet uitloopt door de regen
Van jou zelf zeker?quote:
Wil ik ook welquote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wow. Hier al de hele dag eigenlijk
Je hebt niet altijd de keuze.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik een ruft laat maak ik het zo groots mogelijk
ahquote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:18 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee hier komt het zonnetje weer door
vies benauwd zeker?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
breng maar naar hier.
het heeft vannacht wat geregend, maar sinds ik wakker ben nog geen drup gezien
neuh, lekker windje, prima temperatuurtje. ik kan hier mee levenquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:23 schreef Fem_LittleLady het volgende:
zal eens even op pad gaan, mag appels halen voor de cavia's. Allemaal een fijne middag verder
echt waarom moet jij bij t minste of geringste over die kutcavias en hamsters enzo beginnenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:23 schreef Fem_LittleLady het volgende:
zal eens even op pad gaan, mag appels halen voor de cavia's. Allemaal een fijne middag verder
Bedankt!quote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:46 schreef Chai het volgende:
[..]
echt waarom moet jij bij t minste of geringste over die kutcavias en hamsters enzo beginnen
Er was een tijd dat jij zo passioneel was over paarden.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:46 schreef Chai het volgende:
[..]
echt waarom moet jij bij t minste of geringste over die kutcavias en hamsters enzo beginnen
i see what you didquote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar hebben we nu cachet voorquote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er was een tijd dat jij zo passioneel was over paarden.
Op wat voor manier? en toch zo'n koud hart nog niet dus...quote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:50 schreef VanderWoodsen het volgende:
Heb net lullig gedaan tegen een kwf lootjesverkoper en nu heb ik spijt
Die zie ik nooit meer hier.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:50 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Daar hebben we nu cachet voor
Misschien kun je er nog achteraan rennen.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:50 schreef VanderWoodsen het volgende:
*boks*quote:
waar is die tegenwoordig?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:50 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Daar hebben we nu cachet voor
wel lootjes gekocht?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:50 schreef VanderWoodsen het volgende:
Deur dichtgedaan terwijl hij nog in zijn verhaal was. Maar had al twee keer gezegd dat ik mijn gegevens niet wil doorgevenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Op wat voor manier? en toch zo'n koud hart nog niet dus...
[..]
Die zie ik nooit meer hier.
Nee heb echt te slecht geslapen om aardig te doenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien kun je er nog achteraan rennen.
Oh dat valt nog mee... dacht iets als van ' kanker op! ' ofzo...quote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:54 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Deur dichtgedaan terwijl hij nog in zijn verhaal was. Maar had al twee keer gezegd dat ik mijn gegevens niet wil doorgeven
er kwam laatst zo'n godsgekkie naar me toe in de stad en ik zei flikker opquote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh dat valt nog mee... dacht iets als van ' kanker op! ' ofzo...
ziet er ook zo uitquote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:56 schreef VanderWoodsen het volgende:
Mijn hoofd voelt alsof er een vrachtwagen overheen is gereden
Bot van je. Ik zeg altijd geen interesse te hebben.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er kwam laatst zo'n godsgekkie naar me toe in de stad en ik zei flikker op
voel me er nog steeds goed over
quote:
maar hij bleef doorgaanquote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bot van je. Ik zeg altijd geen interesse te hebben.
Iets meer begrip voor na deze uitleg.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar hij bleef doorgaan
hij zo van mag ik je iets vragen, ik zei ja omdat ik een goeie gozer ben, toen vroeg hij geloof je in god en ik zei nee
JA WAAROM GELOOF JE NIET IN GOD WEET JE ZEKER DAT HIJ NIET BESTAAT ZONDER HEM WAREN WE ER NIET
flikker op hoerenkut
ik maak de deur vaak niet open.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bot van je. Ik zeg altijd geen interesse te hebben.
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik maak de deur vaak niet open.
1 keer gedaan, nu betaal ik 10 euro per maand aan die mensen
Hee Nootmans, ben je ook aan het aftellen om naar huis te gaan ?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo'n abo vorm trap ik helemaal niet in.
Maar ik doe ook steeds minder vaak open. Als ik wil doneren doe ik dat wel. Al doneer ik voor hart en vaat ziekten en kanker altijd 1 euro.
Nee, tot zover kan ik niet tellenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hee Nootmans, ben je ook aan het aftellen om naar huis te gaan ?
ja, als ik gewoon geld kan geven doe ik dat wel, mn gegeven geven voor een machtiging normaal niet, maar ach, voor kwf wilde ik wel een uitzondering makenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar ik doe ook steeds minder vaak open. Als ik wil doneren doe ik dat wel. Al doneer ik voor hart en vaat ziekten en kanker altijd 1 euro.
ze komen hier nooit aan de deur, staan meestal in de stad beetje mensen lastig te vallenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik maak de deur vaak niet open.
1 keer gedaan, nu betaal ik 10 euro per maand aan die mensen
Ahwwww Retarded pupje tochquote:
mijn tante ging soms wel eens langs om geld te vragen voor ziektes, heeft ze een mooie jas van gekochtquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
die mensen in de stad mijd ik sowieos als de pest.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze komen hier nooit aan de deur, staan meestal in de stad beetje mensen lastig te vallen
loop meestal door als ze kranten proberen te verkopen maar 1 keertje was er een moeilijk lekkere chick die naar me toe kwam dus 5 minuten gedaan alsof ik geïnteresseerd was
ik werk in de stadquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die mensen in de stad mijd ik sowieos als de pest.
ofja, eigenlijk mijd ik liefst de hele stad
Aber lees je dit?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, als ik gewoon geld kan geven doe ik dat wel, mn gegeven geven voor een machtiging normaal niet, maar ach, voor kwf wilde ik wel een uitzondering maken
Eckte Nederlanderquote:
Gewoon boos kijken en hard doorlopenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die mensen in de stad mijd ik sowieos als de pest.
ofja, eigenlijk mijd ik liefst de hele stad
quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahwwww Retarded pupje toch
Snel naar Kip toe.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]maar ik zit wel te wachten om naar huis te gaan ja...
Welke ziektes wou ze kopen?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn tante ging soms wel eens langs om geld te vragen voor ziektes, heeft ze een mooie jas van gekocht
Roosendaal is een stad in de Nederlandse provincie Noord-Brabant, en hoofdstad van de gelijknamige gemeente Roosendaalquote:
Jaaaa soms praat ik met hem via de telefoon hands free en dan gaat ie altijd hele lieve specifieke piepjes maken die hij normaal niet doetquote:
hahaha Roosendaal terechte klachtquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Roosendaal is een stad in de Nederlandse provincie Noord-Brabant, en hoofdstad van de gelijknamige gemeente Roosendaal
al helemaal als ze een fel gekleurde jas aan hebben en een clipboard in hun handen. die mensen mag je gewoon neermaaienquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon boos kijken en hard doorlopen
Mag ook over die mensen heen.
Lekker oldskoolquote:
goeie bakkers welquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
hahaha Roosendaal terechte klacht
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jaaaa soms praat ik met hem via de telefoon hands free en dan gaat ie altijd hele lieve specifieke piepjes maken die hij normaal niet doet
Met een maaimachinequote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
al helemaal als ze een fel gekleurde jas aan hebben en een clipboard in hun handen. die mensen mag je gewoon neermaaien
daar heb je niet eens mensen die echt nederlands sprekenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
echte bakkers heb je in limburg
nee maar wel typequote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar heb je niet eens mensen die echt nederlands spreken
ja, ik ga altijd naar de stad met mijn trekker met klepelmaaierquote:
Leuk is datquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Schattig
De kafjes horen mij de sleutel in het slot steken en dan gaan ze ook whiepen
Dat jij nog niet in het nieuws bent gekomen.. of doen ze dat allemaal daar in Zuid- Limburg ?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik ga altijd naar de stad met mijn trekker met klepelmaaier
waar gaat dit in hemelsnaam overquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Leuk is datals we samen thuis komen en de auto voor de deur zetten hoort Kip dat ook gelijk en dan gaat ie ook heel ongeduldig whiepen
Correct.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waar gaat dit in hemelsnaam over
kafjes en wiepende dieren die Kip heten
hou je bek hier morgen pas homoquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En weer een regenbui. Wat een verademing
Hier ook. Koelt goed af zo, heerlijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En weer een regenbui. Wat een verademing
je moet ook het limburgse nieuws kijken he..quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat jij nog niet in het nieuws bent gekomen.. of doen ze dat allemaal daar in Zuid- Limburg ?
dan ga ik vroeg naar bed zodat ik morgen zo snel mogelijk mee kan makenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
haha, dan zijn wij al verdronken hier.
Voeeerrrrrr meeeequote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Leuk is datals we samen thuis komen en de auto voor de deur zetten hoort Kip dat ook gelijk en dan gaat ie ook heel ongeduldig whiepen
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
haha, dan zijn wij al verdronken hier.
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waar gaat dit in hemelsnaam over
kafjes en wiepende dieren die Kip heten
Is Haags homo ?quote:
Ja, dat doe ik eigenlijk nooitquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je moet ook het limburgse nieuws kijken he..
ja, daar heb je het probleem alquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik eigenlijk nooit
Ja, bijzonder.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij heeft een vrouw maar zit hele dagen hier, zeg jij het maar
Hahaha ja ook datquote:
Ik zie geen probleemquote:
ik zie hier meerdere problemen, maar ik ga ze niet oplossenquote:
Ja fuck dat kom ik daarvoor helemaal naar benedenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Aber lees je dit?
Maar klopt fuck dat met je gegevens afstaan enzo ze maken het zichzelf wel moeilijker.
[..]
Eckte Nederlander
je kan veel oplossen met je maaimachinequote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zie hier meerdere problemen, maar ik ga ze niet oplossen
oplossen niet, versnipperen welquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
je kan veel oplossen met je maaimachine
#zoutzuurquote:
feed 'em to the pigsquote:
Guineapigsquote:
meid, wat heftigquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:21 schreef VanderWoodsen het volgende:
Er is al drie keer aangebeld sinds ik hier woon
moet je wel een flinke kudde hebben zeker..quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:21 schreef VanderWoodsen het volgende:
Er is al drie keer aangebeld sinds ik hier woon
Check.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet je wel een flinke kudde hebben zeker..
soepzuigerquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:27 schreef Der_Mann het volgende:
mijn collega zei net ik val bijna in slaap ik ga even buiten lopen
ga gewoon naar huis zodat ik ook naar huis kan zoepsuiger
White and red kafjesquote:
soepzuigerquote:
Heb wel zin in soep.quote:
Ja.quote:
dit klopt echt voor geen meter. Er heeft hier nog geen zon geschenen vandaag en de buien wisselen elkaar afquote:
Oeh best lekkerquote:
hoorde een radio dj vanmorgen klagen dat het niet te doen was op zn slaapkamer de afgelopen dagen met 25 graden.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
Radio 538 die vanochtend met snert langs bedrijven ging omdat het nu maar 28 graden was
Zou echt gek worden, 32 graden wtfquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoorde een radio dj vanmorgen klagen dat het niet te doen was op zn slaapkamer de afgelopen dagen met 25 graden.
bij mij was het 32 en ik heb gewoon geslapen
Vooral zelfgemaaktquote:
Wou net zeggen 25 graden lijkt me dan heerlijk manquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoorde een radio dj vanmorgen klagen dat het niet te doen was op zn slaapkamer de afgelopen dagen met 25 graden.
Alles is zelf gemaakt lekkerderquote:
Goed zoquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:33 schreef gianni61 het volgende:
als het straks 25 is gooi ik een dekentje opquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou echt gek worden, 32 graden wtf
Uhm niet helemaalquote:
dankuquote:
Buurman, weertje he ?quote:
Was het maar 25 graden op mn kamer.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Varkenshaas met broccoli pastaschotel (boursin)quote:
Vannacht koelde het hier lekker af dus vanochtend lekker nog onder dekens in bed gelegenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als het straks 25 is gooi ik een dekentje op
boursin, broccoli en pasta: checkquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Varkenshaas met broccoli pastaschotel (boursin)
Klinkt goed.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
boursin, broccoli en pasta: check
alleen die ik er kip bij
IT-er ?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:38 schreef Der_Mann het volgende:
recht tegenover de wc hier is een kamer die altijd negerpikdonker is met een oude vent die achter zijn pc zit
heb hem nooit buiten de kamer gezien, heb hem nooit horen praten of typen
geest of ingeburgerde zwerver
Wat doe jij de hele dagquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vannacht koelde het hier lekker af dus vanochtend lekker nog onder dekens in bed gelegen
omdat het bewolkt was koelde het hier juist minder af, maar voor vannacht heb ik goede hoopquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vannacht koelde het hier lekker af dus vanochtend lekker nog onder dekens in bed gelegen
Oh en pijnboompitjesquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
boursin, broccoli en pasta: check
alleen die ik er kip bij
Dan ga ik er wel even van uit dat iemand het maakt die het kan natuurlijkquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm niet helemaalhangt er vanaf wie het maakt en wat het is
13 gradenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omdat het bewolkt was koelde het hier juist minder af, maar voor vannacht heb ik goede hoop
beetje rucola ook?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh en pijnboompitjes
Shoutout naar wise
Pedo denk ikquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:38 schreef Der_Mann het volgende:
recht tegenover de wc hier is een kamer die altijd negerpikdonker is met een oude vent die achter zijn pc zit
heb hem nooit buiten de kamer gezien, heb hem nooit horen praten of typen
geest of ingeburgerde zwerver
Daar kan je je nog lelijk in vergissenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan ga ik er wel even van uit dat iemand het maakt die het kan natuurlijk
En aardappeltjes uit de oven met ciabattaquote:
die zitten op een andere verdiepingquote:
Dat kloptquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar kan je je nog lelijk in vergissen
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En aardappeltjes uit de oven met ciabatta
Alsof hij dat allemaal gaat noterenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die zitten op een andere verdieping
het is wel altijd awkward om een kwartier te schijten en dan voorbij de beste man te lopen
genieten hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En aardappeltjes uit de oven met ciabatta
Ja vooral die combinatiequote:
zou ik wel doenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alsof hij dat allemaal gaat noteren
Heb je voorbeelden?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik hou ook van het donker maar ben geen pedo, tenzij ze echt lekker zijn
aardappel op brood..quote:
Wat gaan we doen?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vannacht wordt het een fantastische nacht
Verrassendquote:
die doen ook vlees in taartquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
aardappel op brood..
britten doen dit
Heb je eindelijk een date met anneloosquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vannacht wordt het een fantastische nacht
Getver.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
aardappel op brood..
britten doen dit
Fuckquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
CIA undercover als ambtenaar undercover als FOK!ker, daar trap ik niet in vriend
ja, maar dat is dan weer awesomequote:
valquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar dat is dan weer awesome
een broodje met chips of friet/patat/aardappelstaafjesquote:
Behalve Engels Ontbijt vind ik heel veel Britse dingen vies.quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een broodje met chips of friet/patat/aardappelstaafjes
emma watson is helemaal niet viesquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Behalve Engels Ontbijt vind ik heel veel Britse dingen vies.
jawel. een vieze feminaziquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
emma watson is helemaal niet vies
hee babequote:
Engels ontbijtquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Behalve Engels Ontbijt vind ik heel veel Britse dingen vies.
fitgirl wannabe met dikke beentjes.quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
fitgirl wannabe met dikke beentjes.
na een avond goed zuipen (of voor een middag goed zuipen) is dat ideaal.quote:
Zo lekker van buiten zo verdorven van binnen.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en een communist
[ afbeelding ]
maar bij vrouwen telt alleen het uiterlijk
ik verveel me, maar best prima. en bij jou?quote:
En het hart vanbinnen nog klopt?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en een communist
[ afbeelding ]
maar bij vrouwen telt alleen het uiterlijk
Dan liever kapsalon ofzoquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
na een avond goed zuipen (of voor een middag goed zuipen) is dat ideaal.
Vervelen?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik verveel me, maar best prima. en bij jou?
Ja, geen ideequote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
emma watson is helemaal niet vies
quote:
als ontbijt?quote:
heb je geen beroemde vrouwen waar je wel eens mee wil experimenteren?quote:
ja, het is bouwvak vakantie. dus erg rustig op het werk. en momenteel echt heeeel rustigquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vervelen?
Ja prima. Druk gehad, dus kom nu even hier buurten.
Jaquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ontbijt?
ben er sowieso al niet echt fan van. beter gewoon een broodje doner dan
Noem 5quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je geen beroemde vrouwen waar je wel eens mee wil experimenteren?
zou zo 10 piemels kunnen opnoemen die ik wel eens wil zuigen
Nee, ik wil niet experimenterenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je geen beroemde vrouwen waar je wel eens mee wil experimenteren?
zou zo 10 piemels kunnen opnoemen die ik wel eens wil zuigen
wat champignons erbij, een rosti en wat witte bonen in tomatensausquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
JaBroodje doner mag ook.
beste is eigenlijk toch wel ei en bacon.
Wat.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat champignons erbij, een rosti en wat witte bonen in tomatensaus
Kapsalon is juist lekker zo halverwege als je helemaal naar de tyfus bentquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:50 schreef Amarantha het volgende:
Kapsalon is wel chille bodem als je de hele avond en nacht een feestje hebt.
Ik ben voor rosti en champignons maar bonen en tomatensaus mogen van mijn part doorgespoeld worden.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat champignons erbij, een rosti en wat witte bonen in tomatensaus
engels ontbijt..quote:
Ben ik nooit meer dus geen idee.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kapsalon is juist lekker zo halverwege als je helemaal naar de tyfus bent
Kleuterrijst is dat. At ik vroeger vaak.quote:
kappequote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:52 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Met van die zoete saus erover
merk er anders niks vanquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben ik nooit meer dus geen idee.
Noem nog 5!!quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
brett dalton, timothy olyphant, ryan reynolds, Hans, beverton
Oh dacht dat dat met bloedworst enz was. (:r)quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
engels ontbijt..
maar ja, heb daar op 1 plek ontbijt gehad die deden het brood nog frituren
heerlijk man. Echt godenvoerquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kleuterrijst is dat. At ik vroeger vaak.
Die goede oude tijdquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
als je geluk hebtquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dacht dat dat met bloedworst enz was. (:r)
Rijst met ragout is wel oke.quote:
Hou je er niet van als ze achter je aan zitten?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:53 schreef xcachet het volgende:
Heb gisteren een Tinderdate gehad en hij blijft maar appen. Helemaal niet leuk zo.
Met een halfuurtje inde auto.quote:
Kinderkoffie, kleuterrijst.. okequote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kleuterrijst is dat. At ik vroeger vaak.
Het is niet leuk als ze blijven appen.. het is niet leuk als ze vragen hoe je weekend was enz. Jeetje.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:53 schreef xcachet het volgende:
Heb gisteren een Tinderdate gehad en hij blijft maar appen. Helemaal niet leuk zo.
jaaaaaaquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rijst met ragout is wel oke.
En patat? want dat word in de grootste delen van Nederland gegeten...quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat moet ik niet eten. Friet gaat rechtstreeks naar de tiet.
nee alleen als ze er achter in zitten huehuehuequote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hou je er niet van als ze achter je aan zitten?
kippenragout?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rijst met ragout is wel oke.
Vooral geen kop thee aanbieden trouwensquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is niet leuk als ze blijven appen.. het is niet leuk als ze vragen hoe je weekend was enz. Jeetje.
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kinderkoffie, kleuterrijst.. oke
Patat dat maakt mn kutje nat.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En patat? want dat word in de grootste delen van Nederland gegeten...
Zit toch geen uitdaging meer in zo, zo makkelijkquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hou je er niet van als ze achter je aan zitten?
Bah.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
nee alleen als ze er achter in zitten huehuehue
volgens mij haat jij gewoon menselijk contactquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:53 schreef xcachet het volgende:
Denk het ook.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij haat jij gewoon menselijk contact
rtquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:56 schreef chroestjov het volgende:
Kapsalon is smerige troep, ik begrijp niet waarom dat bestaat.
Oh ben je jager? maar zo werkt Tinder toch? voor de makkelijkheid?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zit toch geen uitdaging meer in zo, zo makkelijk
Wtfquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Patat dat maakt mn kutje nat.
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:56 schreef chroestjov het volgende:
Kapsalon is smerige troep, ik begrijp niet waarom dat bestaat.
Koffie verkeerd met extra verkeerd.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kinderkoffie? Dat is toch gewoon wiener melange?
dat kan ook jaquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Koffie verkeerd met extra verkeerd.
En die keren dat je het wel was zijn zo ver weggezakt dat je ook niet meer weet of een kapsalon dan chill is.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Begin gelijk te kwijlen gekquote:
ER WORDT GODVERDOMME TEGEN MANNEN ALTIJD GEZEGD DAT ZE DE EERSTE STAP MOETEN ZETTEN EN DAT ZE ACHTER DE VROUW AAN MOETEN GAAN MAAR DAN KOM JIJ DIE BESTE GOZER DIE ZIJN STINKENDE BEST DOET EEN BEETJE DE GROND IN TRAPPEN OMDAT HET TE MAKKELIJK IS ALLEMACHTIG ZEG VAL LEKKER OP JE POEPGATquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zit toch geen uitdaging meer in zo, zo makkelijk
Ja dat welquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kun je met 3 of 4 mensen van eten.
Misschien ook wel waar. Zal er even gebruik van maken.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ben je jager? maar zo werkt Tinder toch? voor de makkelijkheid?
Als je het complex wil moet je fokkers daten.
Is lekker.quote:
sowquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ER WORDT GODVERDOMME TEGEN MANNEN ALTIJD GEZEGD DAT ZE DE EERSTE STAP MOETEN ZETTEN EN DAT ZE ACHTER DE VROUW AAN MOETEN GAAN MAAR DAN KOM JIJ DIE BESTE GOZER DIE ZIJN STINKENDE BEST DOET EEN BEETJE DE GROND IN TRAPPEN OMDAT HET TE MAKKELIJK IS ALLEMACHTIG ZEG VAL LEKKER OP JE POEPGAT
eens!quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:57 schreef gianni61 het volgende:
wiener melange is gewoon aangelengde diarree
Hou je bek, vieze vette vuile dikke gore piepzakquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ER WORDT GODVERDOMME TEGEN MANNEN ALTIJD GEZEGD DAT ZE DE EERSTE STAP MOETEN ZETTEN EN DAT ZE ACHTER DE VROUW AAN MOETEN GAAN MAAR DAN KOM JIJ DIE BESTE GOZER DIE ZIJN STINKENDE BEST DOET EEN BEETJE DE GROND IN TRAPPEN OMDAT HET TE MAKKELIJK IS ALLEMACHTIG ZEG VAL LEKKER OP JE POEPGAT
Zo moet je het maar bekijken ja. Even je meter weer aanvullen en dan weer een fokker daten.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Misschien ook wel waar. Zal er even gebruik van maken.
en als hij je negeert zou je er ook over klagen he, bah vrouwen pftoe tazzzquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hou je bek, vieze vette vuile dikke gore piepzak
Mijn mening. Net als dat zwarte koffie galsap is.quote:
Tinderdatemeter?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo moet je het maar bekijken ja. Even je meter weer aanvullen en dan weer een fokker daten.
Dat denk ik eerlijk gezegd ook wel weer jaquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en als hij je negeert zou je er ook over klagen he, bah vrouwen pftoe tazzz
Nee, Fok!kers zijn kut. Maar m'n berg pandapunten is ook niet meer om aan te zien.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo moet je het maar bekijken ja. Even je meter weer aanvullen en dan weer een fokker daten.
Meer inname van sperma via Tinderdates.quote:
Kan ook kalfsragoutquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kippenragout?
die combi ken ik dan weer niet.
maar ja, waarom niet..
Zelfs varkens in megastallen zouden dit laten staan.quote:
Gaat me dan wel weer te ver.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Meer inname van sperma via Tinderdates.
mee eens, waarom zou je zo'n maaltijd verpesten met groentesquote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:00 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zelfs varkens in megastallen zouden dit laten staan.
Die hebben dan ook wel wat anders aan hun hoofd.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:00 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Seaux dikke generalisatie.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, Fok!kers zijn kut. Maar m'n berg pandapunten is ook niet meer om aan te zien.
Die zijn bang dat hun darmgassen de volgende dag een stalbrand veroorzaken.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:00 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja smerig moest ook kokhalzen toen ik het typte.quote:
FLIKKER OPquote:
ik en gianni zijn gewoon te sexy en te eerlijkquote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Seaux dikke generalisatie.
Je kiest ze gewoon niet heel goed uit denk ik. Pareltjes als Gianni of der_mann laat je links liggen maar een noel pak je wel...
Alsof ik naar Limboland zou vertrekken voor het down graden van m'n pandapunten.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kiest ze gewoon niet heel goed uit denk ik. Pareltjes als Gianni of der_mann laat je links liggen maar een noel pak je wel...
ze weet ze wel uit te zoeken he..quote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |