soepzuigerquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:27 schreef Der_Mann het volgende:
mijn collega zei net ik val bijna in slaap ik ga even buiten lopen
ga gewoon naar huis zodat ik ook naar huis kan zoepsuiger
White and red kafjesquote:
soepzuigerquote:
Heb wel zin in soep.quote:
Ja.quote:
dit klopt echt voor geen meter. Er heeft hier nog geen zon geschenen vandaag en de buien wisselen elkaar afquote:
Oeh best lekkerquote:
hoorde een radio dj vanmorgen klagen dat het niet te doen was op zn slaapkamer de afgelopen dagen met 25 graden.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
Radio 538 die vanochtend met snert langs bedrijven ging omdat het nu maar 28 graden was
Zou echt gek worden, 32 graden wtfquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoorde een radio dj vanmorgen klagen dat het niet te doen was op zn slaapkamer de afgelopen dagen met 25 graden.
bij mij was het 32 en ik heb gewoon geslapen
Vooral zelfgemaaktquote:
Wou net zeggen 25 graden lijkt me dan heerlijk manquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoorde een radio dj vanmorgen klagen dat het niet te doen was op zn slaapkamer de afgelopen dagen met 25 graden.
Alles is zelf gemaakt lekkerderquote:
Goed zoquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:33 schreef gianni61 het volgende:
als het straks 25 is gooi ik een dekentje opquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou echt gek worden, 32 graden wtf
Uhm niet helemaalquote:
dankuquote:
Buurman, weertje he ?quote:
Was het maar 25 graden op mn kamer.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Varkenshaas met broccoli pastaschotel (boursin)quote:
Vannacht koelde het hier lekker af dus vanochtend lekker nog onder dekens in bed gelegenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als het straks 25 is gooi ik een dekentje op
boursin, broccoli en pasta: checkquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Varkenshaas met broccoli pastaschotel (boursin)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |