al helemaal als ze een fel gekleurde jas aan hebben en een clipboard in hun handen. die mensen mag je gewoon neermaaienquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon boos kijken en hard doorlopen
Mag ook over die mensen heen.
Lekker oldskoolquote:
goeie bakkers welquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
hahaha Roosendaal terechte klacht
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jaaaa soms praat ik met hem via de telefoon hands free en dan gaat ie altijd hele lieve specifieke piepjes maken die hij normaal niet doet
Met een maaimachinequote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
al helemaal als ze een fel gekleurde jas aan hebben en een clipboard in hun handen. die mensen mag je gewoon neermaaien
daar heb je niet eens mensen die echt nederlands sprekenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
echte bakkers heb je in limburg
nee maar wel typequote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar heb je niet eens mensen die echt nederlands spreken
ja, ik ga altijd naar de stad met mijn trekker met klepelmaaierquote:
Leuk is datquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Schattig
De kafjes horen mij de sleutel in het slot steken en dan gaan ze ook whiepen
Dat jij nog niet in het nieuws bent gekomen.. of doen ze dat allemaal daar in Zuid- Limburg ?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik ga altijd naar de stad met mijn trekker met klepelmaaier
waar gaat dit in hemelsnaam overquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Leuk is datals we samen thuis komen en de auto voor de deur zetten hoort Kip dat ook gelijk en dan gaat ie ook heel ongeduldig whiepen
Correct.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waar gaat dit in hemelsnaam over
kafjes en wiepende dieren die Kip heten
hou je bek hier morgen pas homoquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En weer een regenbui. Wat een verademing
Hier ook. Koelt goed af zo, heerlijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En weer een regenbui. Wat een verademing
je moet ook het limburgse nieuws kijken he..quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat jij nog niet in het nieuws bent gekomen.. of doen ze dat allemaal daar in Zuid- Limburg ?
dan ga ik vroeg naar bed zodat ik morgen zo snel mogelijk mee kan makenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
haha, dan zijn wij al verdronken hier.
Voeeerrrrrr meeeequote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Leuk is datals we samen thuis komen en de auto voor de deur zetten hoort Kip dat ook gelijk en dan gaat ie ook heel ongeduldig whiepen
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
haha, dan zijn wij al verdronken hier.
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waar gaat dit in hemelsnaam over
kafjes en wiepende dieren die Kip heten
Is Haags homo ?quote:
Ja, dat doe ik eigenlijk nooitquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je moet ook het limburgse nieuws kijken he..
ja, daar heb je het probleem alquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik eigenlijk nooit
Ja, bijzonder.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij heeft een vrouw maar zit hele dagen hier, zeg jij het maar
Hahaha ja ook datquote:
Ik zie geen probleemquote:
ik zie hier meerdere problemen, maar ik ga ze niet oplossenquote:
Ja fuck dat kom ik daarvoor helemaal naar benedenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Aber lees je dit?
Maar klopt fuck dat met je gegevens afstaan enzo ze maken het zichzelf wel moeilijker.
[..]
Eckte Nederlander
je kan veel oplossen met je maaimachinequote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zie hier meerdere problemen, maar ik ga ze niet oplossen
oplossen niet, versnipperen welquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
je kan veel oplossen met je maaimachine
#zoutzuurquote:
feed 'em to the pigsquote:
Guineapigsquote:
meid, wat heftigquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:21 schreef VanderWoodsen het volgende:
Er is al drie keer aangebeld sinds ik hier woon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |