en als hij je negeert zou je er ook over klagen he, bah vrouwen pftoe tazzzquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hou je bek, vieze vette vuile dikke gore piepzak
Mijn mening. Net als dat zwarte koffie galsap is.quote:
Tinderdatemeter?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo moet je het maar bekijken ja. Even je meter weer aanvullen en dan weer een fokker daten.
Dat denk ik eerlijk gezegd ook wel weer jaquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en als hij je negeert zou je er ook over klagen he, bah vrouwen pftoe tazzz
Nee, Fok!kers zijn kut. Maar m'n berg pandapunten is ook niet meer om aan te zien.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo moet je het maar bekijken ja. Even je meter weer aanvullen en dan weer een fokker daten.
Meer inname van sperma via Tinderdates.quote:
Kan ook kalfsragoutquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kippenragout?
die combi ken ik dan weer niet.
maar ja, waarom niet..
Zelfs varkens in megastallen zouden dit laten staan.quote:
Gaat me dan wel weer te ver.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Meer inname van sperma via Tinderdates.
mee eens, waarom zou je zo'n maaltijd verpesten met groentesquote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:00 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zelfs varkens in megastallen zouden dit laten staan.
Die hebben dan ook wel wat anders aan hun hoofd.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:00 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Seaux dikke generalisatie.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, Fok!kers zijn kut. Maar m'n berg pandapunten is ook niet meer om aan te zien.
Die zijn bang dat hun darmgassen de volgende dag een stalbrand veroorzaken.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:00 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja smerig moest ook kokhalzen toen ik het typte.quote:
FLIKKER OPquote:
ik en gianni zijn gewoon te sexy en te eerlijkquote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Seaux dikke generalisatie.
Je kiest ze gewoon niet heel goed uit denk ik. Pareltjes als Gianni of der_mann laat je links liggen maar een noel pak je wel...
Alsof ik naar Limboland zou vertrekken voor het down graden van m'n pandapunten.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kiest ze gewoon niet heel goed uit denk ik. Pareltjes als Gianni of der_mann laat je links liggen maar een noel pak je wel...
ze weet ze wel uit te zoeken he..quote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |