Dan liever kapsalon ofzoquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
na een avond goed zuipen (of voor een middag goed zuipen) is dat ideaal.
Vervelen?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik verveel me, maar best prima. en bij jou?
Ja, geen ideequote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
emma watson is helemaal niet vies
quote:
als ontbijt?quote:
heb je geen beroemde vrouwen waar je wel eens mee wil experimenteren?quote:
ja, het is bouwvak vakantie. dus erg rustig op het werk. en momenteel echt heeeel rustigquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vervelen?
Ja prima. Druk gehad, dus kom nu even hier buurten.
Jaquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ontbijt?
ben er sowieso al niet echt fan van. beter gewoon een broodje doner dan
Noem 5quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je geen beroemde vrouwen waar je wel eens mee wil experimenteren?
zou zo 10 piemels kunnen opnoemen die ik wel eens wil zuigen
Nee, ik wil niet experimenterenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je geen beroemde vrouwen waar je wel eens mee wil experimenteren?
zou zo 10 piemels kunnen opnoemen die ik wel eens wil zuigen
wat champignons erbij, een rosti en wat witte bonen in tomatensausquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
JaBroodje doner mag ook.
beste is eigenlijk toch wel ei en bacon.
Wat.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat champignons erbij, een rosti en wat witte bonen in tomatensaus
Kapsalon is juist lekker zo halverwege als je helemaal naar de tyfus bentquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:50 schreef Amarantha het volgende:
Kapsalon is wel chille bodem als je de hele avond en nacht een feestje hebt.
Ik ben voor rosti en champignons maar bonen en tomatensaus mogen van mijn part doorgespoeld worden.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat champignons erbij, een rosti en wat witte bonen in tomatensaus
engels ontbijt..quote:
Ben ik nooit meer dus geen idee.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kapsalon is juist lekker zo halverwege als je helemaal naar de tyfus bent
Kleuterrijst is dat. At ik vroeger vaak.quote:
kappequote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:52 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Met van die zoete saus erover
merk er anders niks vanquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben ik nooit meer dus geen idee.
Noem nog 5!!quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
brett dalton, timothy olyphant, ryan reynolds, Hans, beverton
Oh dacht dat dat met bloedworst enz was. (:r)quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
engels ontbijt..
maar ja, heb daar op 1 plek ontbijt gehad die deden het brood nog frituren
heerlijk man. Echt godenvoerquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kleuterrijst is dat. At ik vroeger vaak.
Die goede oude tijdquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
als je geluk hebtquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dacht dat dat met bloedworst enz was. (:r)
Rijst met ragout is wel oke.quote:
Hou je er niet van als ze achter je aan zitten?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:53 schreef xcachet het volgende:
Heb gisteren een Tinderdate gehad en hij blijft maar appen. Helemaal niet leuk zo.
Met een halfuurtje inde auto.quote:
Kinderkoffie, kleuterrijst.. okequote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kleuterrijst is dat. At ik vroeger vaak.
Het is niet leuk als ze blijven appen.. het is niet leuk als ze vragen hoe je weekend was enz. Jeetje.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:53 schreef xcachet het volgende:
Heb gisteren een Tinderdate gehad en hij blijft maar appen. Helemaal niet leuk zo.
jaaaaaaquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rijst met ragout is wel oke.
En patat? want dat word in de grootste delen van Nederland gegeten...quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat moet ik niet eten. Friet gaat rechtstreeks naar de tiet.
nee alleen als ze er achter in zitten huehuehuequote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hou je er niet van als ze achter je aan zitten?
kippenragout?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rijst met ragout is wel oke.
Vooral geen kop thee aanbieden trouwensquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is niet leuk als ze blijven appen.. het is niet leuk als ze vragen hoe je weekend was enz. Jeetje.
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kinderkoffie, kleuterrijst.. oke
Patat dat maakt mn kutje nat.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En patat? want dat word in de grootste delen van Nederland gegeten...
Zit toch geen uitdaging meer in zo, zo makkelijkquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hou je er niet van als ze achter je aan zitten?
Bah.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
nee alleen als ze er achter in zitten huehuehue
volgens mij haat jij gewoon menselijk contactquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:53 schreef xcachet het volgende:
Denk het ook.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij haat jij gewoon menselijk contact
rtquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:56 schreef chroestjov het volgende:
Kapsalon is smerige troep, ik begrijp niet waarom dat bestaat.
Oh ben je jager? maar zo werkt Tinder toch? voor de makkelijkheid?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zit toch geen uitdaging meer in zo, zo makkelijk
Wtfquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Patat dat maakt mn kutje nat.
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:56 schreef chroestjov het volgende:
Kapsalon is smerige troep, ik begrijp niet waarom dat bestaat.
Koffie verkeerd met extra verkeerd.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kinderkoffie? Dat is toch gewoon wiener melange?
dat kan ook jaquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Koffie verkeerd met extra verkeerd.
En die keren dat je het wel was zijn zo ver weggezakt dat je ook niet meer weet of een kapsalon dan chill is.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Begin gelijk te kwijlen gekquote:
ER WORDT GODVERDOMME TEGEN MANNEN ALTIJD GEZEGD DAT ZE DE EERSTE STAP MOETEN ZETTEN EN DAT ZE ACHTER DE VROUW AAN MOETEN GAAN MAAR DAN KOM JIJ DIE BESTE GOZER DIE ZIJN STINKENDE BEST DOET EEN BEETJE DE GROND IN TRAPPEN OMDAT HET TE MAKKELIJK IS ALLEMACHTIG ZEG VAL LEKKER OP JE POEPGATquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zit toch geen uitdaging meer in zo, zo makkelijk
Ja dat welquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kun je met 3 of 4 mensen van eten.
Misschien ook wel waar. Zal er even gebruik van maken.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ben je jager? maar zo werkt Tinder toch? voor de makkelijkheid?
Als je het complex wil moet je fokkers daten.
Is lekker.quote:
sowquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ER WORDT GODVERDOMME TEGEN MANNEN ALTIJD GEZEGD DAT ZE DE EERSTE STAP MOETEN ZETTEN EN DAT ZE ACHTER DE VROUW AAN MOETEN GAAN MAAR DAN KOM JIJ DIE BESTE GOZER DIE ZIJN STINKENDE BEST DOET EEN BEETJE DE GROND IN TRAPPEN OMDAT HET TE MAKKELIJK IS ALLEMACHTIG ZEG VAL LEKKER OP JE POEPGAT
eens!quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:57 schreef gianni61 het volgende:
wiener melange is gewoon aangelengde diarree
Hou je bek, vieze vette vuile dikke gore piepzakquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ER WORDT GODVERDOMME TEGEN MANNEN ALTIJD GEZEGD DAT ZE DE EERSTE STAP MOETEN ZETTEN EN DAT ZE ACHTER DE VROUW AAN MOETEN GAAN MAAR DAN KOM JIJ DIE BESTE GOZER DIE ZIJN STINKENDE BEST DOET EEN BEETJE DE GROND IN TRAPPEN OMDAT HET TE MAKKELIJK IS ALLEMACHTIG ZEG VAL LEKKER OP JE POEPGAT
Zo moet je het maar bekijken ja. Even je meter weer aanvullen en dan weer een fokker daten.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Misschien ook wel waar. Zal er even gebruik van maken.
en als hij je negeert zou je er ook over klagen he, bah vrouwen pftoe tazzzquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hou je bek, vieze vette vuile dikke gore piepzak
Mijn mening. Net als dat zwarte koffie galsap is.quote:
Tinderdatemeter?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo moet je het maar bekijken ja. Even je meter weer aanvullen en dan weer een fokker daten.
Dat denk ik eerlijk gezegd ook wel weer jaquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en als hij je negeert zou je er ook over klagen he, bah vrouwen pftoe tazzz
Nee, Fok!kers zijn kut. Maar m'n berg pandapunten is ook niet meer om aan te zien.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo moet je het maar bekijken ja. Even je meter weer aanvullen en dan weer een fokker daten.
Meer inname van sperma via Tinderdates.quote:
Kan ook kalfsragoutquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kippenragout?
die combi ken ik dan weer niet.
maar ja, waarom niet..
Zelfs varkens in megastallen zouden dit laten staan.quote:
Gaat me dan wel weer te ver.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Meer inname van sperma via Tinderdates.
mee eens, waarom zou je zo'n maaltijd verpesten met groentesquote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:00 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zelfs varkens in megastallen zouden dit laten staan.
Die hebben dan ook wel wat anders aan hun hoofd.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:00 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Seaux dikke generalisatie.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, Fok!kers zijn kut. Maar m'n berg pandapunten is ook niet meer om aan te zien.
Die zijn bang dat hun darmgassen de volgende dag een stalbrand veroorzaken.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:00 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja smerig moest ook kokhalzen toen ik het typte.quote:
FLIKKER OPquote:
ik en gianni zijn gewoon te sexy en te eerlijkquote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Seaux dikke generalisatie.
Je kiest ze gewoon niet heel goed uit denk ik. Pareltjes als Gianni of der_mann laat je links liggen maar een noel pak je wel...
Alsof ik naar Limboland zou vertrekken voor het down graden van m'n pandapunten.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kiest ze gewoon niet heel goed uit denk ik. Pareltjes als Gianni of der_mann laat je links liggen maar een noel pak je wel...
ze weet ze wel uit te zoeken he..quote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |