Check!quote:Op donderdag 14 februari 2019 15:38 schreef illusions het volgende:
BNW / 5G gevaarlijk voor de gezondheid? #2
#2 in TT zetten misschien?
Het op de man spelen heb ik weggehaald, dat voegt verder niets toe en is iets tussen de users onderling. Thanks!quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:56 schreef ChrisCarter het volgende:
Dit soort posts gaan nergens over, op de man en behoorlijke belastend ook nog
[..]
Omdat het op een onrespectvolle manier is geschreven. Daarbij is het verder offtopic en voegt het niets toe aan de discussie. Als je dan toch iets kwijt wilt over een andere user, kom dan hier.quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:31 schreef controlaltdelete het volgende:
Het is misschien op de man maar het klopt wel wat hij aankaart. Waarom mag dit niet gezegd worden voor een keer?
Sorry hoor - I know its better to ignore them much of the time, but most bullies deserve a poke in the eye now and again.quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:56 schreef ChrisCarter het volgende:
Dit soort posts gaan nergens over, op de man en behoorlijke belastend ook nog
[..]
Respect is something you earn. Any respect I had for certain users on this forum, I lost after a few weeks of being here. And I'm not even going to apologise for it.quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:06 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Omdat het op een onrespectvolle manier is geschreven. Daarbij is het verder offtopic en voegt het niets toe aan de discussie. Als je dan toch iets kwijt wilt over een andere user, kom dan hier.
Als respect iets zou zijn wat je moet verdienen, begin je altijd zonder respect als je iemand leert kennen. Dat lijkt me ook niet de bedoeling, wel?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:07 schreef Tingo het volgende:
[..]
Respect is something you earn. Any respect I had for certain users on this forum, I lost after a few weeks of being here. And I'm not even going to apologise for it.
I see no reason to respect anyone who only comes here to make shitty, personal remarks.
Je moet trollen niet voeren, en Tingo is er overduidelijk eentjequote:Op donderdag 21 februari 2019 04:40 schreef illusions het volgende:
Ik wil graag mijn eigen reactie in het atoombom topic, namelijk #289, rapporteren. Het is misschien iets te persoonlijk, desalniettemin zit er toch veel waarheid in dus ik hoop dat er na moderatie nog iets van over blijft.
There were a couple of minor spelling mistakes too.quote:Op donderdag 21 februari 2019 04:40 schreef illusions het volgende:
Ik wil graag mijn eigen reactie in het atoombom topic, namelijk #289, rapporteren. Het is misschien iets te persoonlijk, desalniettemin zit er toch veel waarheid in dus ik hoop dat er na moderatie nog iets van over blijft.
Voor iemand die in het Engels zuigt op een NL forum zou ik niet zo hoog van de toren blazen over taalbeheersingquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:24 schreef Tingo het volgende:
[..]
There were a couple of minor spelling mistakes too.
I'd point them out to you - but I wouldn't want to upset you.
So you also have no self-respect, I take it? It's just about the only thing you do here.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:07 schreef Tingo het volgende:
[..]
Respect is something you earn. Any respect I had for certain users on this forum, I lost after a few weeks of being here. And I'm not even going to apologise for it.
I see no reason to respect anyone who only comes here to make shitty, personal remarks.
It was only a little joke.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Voor iemand die in het Engels zuigt op een NL forum zou ik niet zo hoog van de toren blazen over taalbeheersing
Why are you asking me what you 'take' ?quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:59 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
So you also have no self-respect, I take it? It's just about the only thing you do here.
Meiske toch, jammer dat je zo weinig begrijpt.quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:46 schreef controlaltdelete het volgende:
Waarom moet dat zo? Je kunt het toch zelf editen?
Could you please correct the spelling mistakes and grammatical errors.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:03 schreef illusions het volgende:
[..]
Meiske toch, jammer dat je zo weinig begrijpt.Natuurlijk kan ik het zelf editen, maar ik ben het er volledig mee eens. Zie het als iets strafbaars doen en jezelf aangeven bij de politie.
Ik heb geen tijd om jouw gebrekkige Engels te corrigeren. Kan je stoppen met het FB topic te vervuilen? Bij voorbaat dank.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:08 schreef Tingo het volgende:
[..]
Could you please correct the spelling mistakes and grammatical errors.
Dat is inderdaad weer duidelijk ja.quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je moet trollen niet voeren, en Tingo is er overduidelijk eentje
Respect is a small word with a big meaning. I can't have genuine respect for someone until I know them well enough.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:59 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
So you also have no self-respect, I take it? It's just about the only thing you do here.
wat dan?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:08 schreef ATuin-hek het volgende:
BNW / De atoombom #5 Reasons to believe it (or not !)
Kan hier aub wat aan gedaan worden?
Vind je het een goeie reactie?quote:
gewoon typen:Nu weer ontopic!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:29 schreef illusions het volgende:
[..]
Vind je het een goeie reactie?
De rest is natuurlijk ook niet voorbeeldig maar voornamelijk een reactie op dat soort getroll.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |