quote:
Zeer matig. Kan niet wachten op de operatiequote:Op woensdag 8 augustus 2018 09:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
morge, hoe is het met je ingegroeide haar? geen foto's aub
Nee, als ik elk topic van jou met een debiele quasi-grappige infantiele schijt-TT moet boycotten dan kan ik hier nog nauwelijks posten.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 09:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Toch fijn dat je dit topic niet boycot.
Toch wel knap dat je het 1 topic hebt volgehouden. Je bent een man van principes.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 09:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, als ik elk topic van jou met een debiele quasi-grappige infantiele schijt-TT moet boycotten dan kan ik hier nog nauwelijks posten.
Maar weet dat ik hier niet blij van word.
Heerlijk!quote:Op woensdag 8 augustus 2018 10:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Toch wel knap dat je het 1 topic hebt volgehouden. Je bent een man van principes.
Koffie dan maar?
[ afbeelding ]
Maak het vanavond wel goed.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 10:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heerlijk!Dat maakt een hoop goed. (maar niet alles)
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 10:10 schreef GGMM het volgende:
Kan niet wachten tot vanavond.Dat wordt lekker.
Goedemorgen makker! Het heeft hier geregend en is een hoop afgekoeld. Ik ben erg tevreden.quote:
Vet varkenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 10:45 schreef Bos81 het volgende:
Zo en weer een gratis pakje stroopwafels bij de Jumbo![]()
(na zoveel goed gelukte steekproeven krijg je er 1)
Ik ben hier wat gaan drinken:quote:Op woensdag 8 augustus 2018 09:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
morge, hoe is het met je ingegroeide haar? geen foto's aub
Wooloomooloo, ooit wel geweest maar toen zaten ze nog ergens anders in HK, Dragon I ken ik wel al ga ik meestal naar Wagyu daar vlakbijquote:Op woensdag 8 augustus 2018 11:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben hier wat gaan drinken:
https://www.therooftopgui(...)jEAAYAyAAEgK4NvD_BwE
En hier gaan lunchen:
http://www.dragon-i.com.hk/main.html
Beiden echt aanraders.
Ja, er zit daar veel in de buurt. Je hebt een jaar nodig als je al die tentjes af wil gaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wooloomooloo, ooit wel geweest maar toen zaten ze nog ergens anders in HK, Dragon I ken ik wel al ga ik meestal naar Wagyu daar vlakbij
die wagyu heeft all day dining, is makkelijk voor een late lunchquote:Op woensdag 8 augustus 2018 11:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, er zit daar veel in de buurt. Je hebt een jaar nodig als je al die tentjes af wil gaan.
Het was 16:00 toen ik terug was op kantoor. Was een soort all you can eat Dim Sum concept, maar dan met fatsoenlijke kwaliteit.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
die wagyu heeft all day dining, is makkelijk voor een late lunch
het vreemde in HongKong is dat je rond die tijd bijna nergens meer terecht kan om te etenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 11:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het was 16:00 toen ik terug was op kantoor. Was een soort all you can eat Dim Sum concept, maar dan met fatsoenlijke kwaliteit.
Ah dat heb ik nog niet echt gemerkt, rond dit tijdstip zit ik normaal in een kantoor of flagship store.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
het vreemde in HongKong is dat je rond die tijd bijna nergens meer terecht kan om te eten
Ron, ken jij dat Surinaamse restaurant aan de noordhoekring?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 11:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ah dat heb ik nog niet echt gemerkt, rond dit tijdstip zit ik normaal in een kantoor of flagship store.
Ben er niet geweest, maar ken de eigenaar. Je bedoelt Gio's toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 11:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ron, ken jij dat Surinaamse restaurant aan de noordhoekring?
siquote:Op woensdag 8 augustus 2018 11:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben er niet geweest, maar ken de eigenaar. Je bedoelt Gio's toch?
Daar ben ik dus niet geweest, maar Surinamers houden er niet van als je ingewikkeld gaat lopen doen met Surinaamse gerechten. En dat doen ze daar blijkbaar wel.quote:
Haha geen idee, nooit geweest maar mijn nieuwe huis zit er dichtbij dus ik dacht even kijken wat de Don er van vindt.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 11:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daar ben ik dus niet geweest, maar Surinamers houden er niet van als je ingewikkeld gaat lopen doen met Surinaamse gerechten. En dat doen ze daar blijkbaar wel.
Jezus er verandert veel sinds ik weg ben. Nu ook al een Surinamer op de Noordhoekring jaquote:Op woensdag 8 augustus 2018 11:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ron, ken jij dat Surinaamse restaurant aan de noordhoekring?
De stad is echt heel erg veranderd Kapi.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 11:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jezus er verandert veel sinds ik weg ben. Nu ook al een Surinamer op de Noordhoekring ja
I know. Ergens wel mooi, maar nu krijg je wel ineens allemaal van die hippe figuren of valt dat mee?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 12:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
De stad is echt heel erg veranderd Kapi.
Die heb je altijd al gehad door die circusschool en zon kunst/muziekgedoe ding. Denk dat de Brabantse yuppen wel een beetje hierheen gaan daar het betaalbaarder is dan Eindhoven, Breda of DB. Typisch woont wel in zo'n hippe mensen buurt, met zijn Piushaven.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 12:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
I know. Ergens wel mooi, maar nu krijg je wel ineens allemaal van die hippe figuren of valt dat mee?
Ik ben altijd veel omgegaan met mensen van de rockacademie en die hadden daar eigenlijk niet erg last van. Nou ja, dat was nooit echt hip in de zin van Amsterdamse interessantdoenerij. Dat had je meer bij die hogeschoolfiguren die dan een studie deden omdat ze graag een festival wilden organiseren, omdat ze dan zo hadden genoten van een feestje met een pilletje in hun mik.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 12:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die heb je altijd al gehad door die circusschool en zon kunst/muziekgedoe ding. Denk dat de Brabantse yuppen wel een beetje hierheen gaan daar het betaalbaarder is dan Eindhoven, Breda of DB. Typisch woont wel in zo'n hippe mensen buurt, met zijn Piushaven.
Ha, ja dat klopt.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 12:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nou ja, dat was nooit echt hip in de zin van Amsterdamse interessantdoenerij. Dat had je meer bij die hogeschoolfiguren die dan een studie deden omdat ze graag een festival wilden organiseren, omdat ze dan zo hadden genoten van een feestje met een pilletje in hun mik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 12:10 schreef kapiteintje het volgende:
NSFWDoet t nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt Dumpert niet linken
https://media.dumpert.nl/foto/7945d4f0_PixMix1062_img027.jpg.jpgquote:Op woensdag 8 augustus 2018 12:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Doet t niet
Je kunt Dumpert niet linken
403quote:Op woensdag 8 augustus 2018 12:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
https://media.dumpert.nl/foto/7945d4f0_PixMix1062_img027.jpg.jpg
man man manquote:Op woensdag 8 augustus 2018 12:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
https://media.dumpert.nl/foto/7945d4f0_PixMix1062_img027.jpg.jpg
Toch heb ik nog geen fuck gedaan.quote:
gewoon de pagina ipv de afbeeldingquote:Op woensdag 8 augustus 2018 12:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kan dus op geen enkele manier een dumpert url posten hier?
Ligt volgens mij in dit geval aan dumpert zelf.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 12:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom mag dat eigenlijk niet van Danny?
We wachten geduldig op de opmerking van mijn kameraad René.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 12:48 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb de fruitsalade op. (het was een grote hoeveelheid)
Teveel fruit is slecht voor je.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 12:48 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb de fruitsalade op. (het was een grote hoeveelheid)
Fruitsalade is voor mietjes.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 12:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Feitelijk juist ,maar ik had meer verwacht.
Je kunt alleen naar de hele pagina linken zoals JC zeiquote:Op woensdag 8 augustus 2018 12:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kan dus op geen enkele manier een dumpert url posten hier?
Tuurlijk kan dat welquote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Je kunt alleen naar de hele pagina linken zoals JC zei
Niet naar een losse afbeelding
Oh ok. Zo dus:quote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Je kunt alleen naar de hele pagina linken zoals JC zei
Niet naar een losse afbeelding
Lekker manquote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Post ff deze dan
https://www.dumpert.nl/mediabase/7490337/7945d4f0/de_heuptas.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1975 is pas echt een godenjaar.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:05 schreef Saind het volgende:
Shit is aan
Adresje voor goed bewaarde Kriek uit 1976 voor 45 de fles
https://www.2dehands.be/v(...)-1976-444440061.htmlquote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:05 schreef Saind het volgende:
Shit is aan
Ze zijn ondertussen uit de kelder en in een andere kelder, maar dan van iemand die ik kenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:09 schreef Elan het volgende:
[..]
https://www.2dehands.be/v(...)-1976-444440061.html
Het is een 75cl fles, meerdere beschikbaar.
RIP je lever
Ah, goed te zuipen zeker?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Ze zijn ondertussen uit de kelder en in een andere kelder, maar dan van iemand die ik ken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het schijnt van wel.quote:
Kun je daar aan verdienen?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:05 schreef Saind het volgende:
Shit is aan
Wel weer bijzonder dat zo´n kerel dat 40-45 jaar in zijn kelder heeft liggen, waarschijnlijk als jij die doos in handen krijgt is hij in anderhalve dag leeg.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Het schijnt van wel.
Probleem met flessen van deze leeftijd is dat de kurken meestal verneukt zijn en het bier dan plat is, maar zag foto van een open fles en er zat een goeie schuimkraag op dus da's mooi. Betekent dat er niet te veel zuurstof in is gekomen ook
Wat ik ervan begreep is ditquote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel weer bijzonder dat zo´n kerel dat 40-45 jaar in zijn kelder heeft liggen, waarschijnlijk als jij die doos in handen krijgt is hij in anderhalve dag leeg.
quote:De flessen zijn afkomstig uit de kelder van de grootvader van een goede vriend van me. Ik help ze met de flessen te verkopen, opa gaat naar een rusthuis en het huis moet leeggemaakt worden. Hij heeft de flessen van Rene De Vits zelf gekocht en Rene De Vits moest eerst weten wat de temperatuur was in zijn kelder voor hij het bier wou verkopen aan hem!
Ik voelde me ook een beetje onder druk gezet, dan presteer ik altijd wat minder.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 12:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Feitelijk juist ,maar ik had meer verwacht.
Waarom verkoopt zo'n vent dat niet zelf gewoon dan.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik met opper ongeveer duizend pp verdiend op een vergelijkbaar handeltje
Weten we gelijk dat we jou de defibrillator niet moeten geven.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik voelde me ook een beetje onder druk gezet, dan presteer ik altijd wat minder.
Vorig jaar was het van een gast die er gewoon niet zoveel van snapte. Dit is omdat het van liefhebber op liefhebber is en hij dus niet verwacht dat ik er geld op ga verdienen. Ga ik denk ik ook niet doenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom verkoopt zo'n vent dat niet zelf gewoon dan.
Ja een van de tweequote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:24 schreef Elan het volgende:
[..]
En die maat van je heeft ze nu opgekocht, of mag hij ze verkopen?
Lekker man.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja een van de tweeWeet ik ook niet precies
Ja precies. Denk dat ik een doosje haal, 6 stuks ofzo. Gewoon af en toe een open trekken met wat mensenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker man.
Zou ze mooi zelf opzuipen, hoe vaak krijg je nou de kans om zulk oud spul in goede conditie te bemachtigen.
#deleefquote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja precies. Denk dat ik een doosje haal, 6 stuks ofzo. Gewoon af en toe een open trekken met wat mensen
Precies, geld is altijd mee genomen maar wel heel relatief als je liefhebber bent van dat spul .quote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja precies. Denk dat ik een doosje haal, 6 stuks ofzo. Gewoon af en toe een open trekken met wat mensen
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:05 schreef Saind het volgende:
Waarom in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb geen vakantie. Ik ga zo beginnen met werken.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Er zijn mensen die werken, vakantiebeest.
Dit zijn teksten hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies, geld is altijd mee genomen maar wel heel relatief als je liefhebber bent van dat spul .
Flink afgekoeld vannacht.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze heeft het wel al koud, arme kind
lolquote:SOCIAL MEDIA DRAAIT DOOR: ERNSTIGE BRANDWONDEN NA 'HOT WATER CHALLENGE'
Door de ‘5-minutes of fame’ die mensen tegenwoordig dankzij social media eenvoudig kunnen krijgen, zijn velen bereid om ver te gaan voor de views. Dit kan gevaarlijke situaties opleveren, zoals bij de hot water challenge.
Zoals de naam van de challenge al doet vermoeden, dagen mensen elkaar uit om kokend water over zichzelf heen te gieten. Talloze mensen raakten hierdoor al ernstig verbrand en een 8-jarig meisje kwam al te overlijden nadat ze kokend water dronk.
Onlangs werd in de Amerikaanse staat Indiana de 15-jarige Kyland Clark opgenomen, toen een vriend kokend water over hem heen goot terwijl hij lag te slapen. Aan Fo 59 vertelt hij: “Mijn huid viel gewoon van mijn borst. En toen ik in de spiegel keek, zag ik hoe mijn huid van mijn gezicht viel.”
https://axed.nl/ernstige-brandwonden-hot-water-challenge/
Altijd leuk bij dit soort dingen dat je geen enkel voorbeeld vindt als je het googlet, alleen maar 100 sites die elkaar napraten dat het EEN LEVENSGEVAARLIJKE NIEUWE HYPE isquote:
Staat gewoon een filmpje bij hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Altijd leuk bij dit soort dingen dat je geen enkel voorbeeld vindt als je het googlet, alleen maar 100 sites die elkaar napraten dat het EEN LEVENSGEVAARLIJKE NIEUWE HYPE is
Terwijl er maar één iemand aan overleden is en een ander ernstige brandwonden heeft.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Altijd leuk bij dit soort dingen dat je geen enkel voorbeeld vindt als je het googlet, alleen maar 100 sites die elkaar napraten dat het EEN LEVENSGEVAARLIJKE NIEUWE HYPE is
Klopt. Al die honderden mensen die in kokend water of vet zijn gevallen hoor je er nooit over.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Terwijl er maar één iemand aan overleden is en een ander ernstige brandwonden heeft.
Als het allemaal zo gevaarlijk was waren er wel meer doden gevallen.
Vorige week een gekocht voor m'n paquote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:23 schreef kapiteintje het volgende:
Heeft iemand hier een noisecancelling hoofdtelefoon? (Ik vraag dit voor een goede vriend van mij.)
https://www.bol.com/nl/p/(...)er/9200000022854349/quote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:23 schreef kapiteintje het volgende:
Heeft iemand hier een noisecancelling hoofdtelefoon? (Ik vraag dit voor een goede vriend van mij.)
Oh ja ik vergeet steeds dat er ook volwassen mannen zijn die dat spelen.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Net 5.5 uur fortnite sessie
Tnx voor de support like en subscribe
Je reageert nooit meer joh op de PS.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Net 5.5 uur fortnite sessie
Tnx voor de support like en subscribe
Is toch ook leuk voor jou allemaal met die kleintjes chatten?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja ik vergeet steeds dat er ook volwassen mannen zijn die dat spelen.
Doe gewoon whatsapp vriendquote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je reageert nooit meer joh op de PS.
Voorspelbaar en niet grappig, zo kennen we je weer.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is toch ook leuk voor jou allemaal met die kleintjes chatten?
Is 't wat, ik heb deze nog nooit als competitor gezien van de premium nc koptelefoons.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Vorige week een gekocht voor m'n pa
Teufel real blue NC
Ludiek.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/(...)er/9200000022854349/
Ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is 't wat, ik heb deze nog nooit als competitor gezien van de premium nc koptelefoons.
Met pindakaas? Lekker!quote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Denk dat ik een boterham ga maken
Hmm, ik weet eigenlijk bijna zeker dat het me gaat bevallen dus dan koop ik liever direct de beste noise cancelling. Al is het sowieso wel een vooruitgang tot niks hebben.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja.
De Noise Cancelling is nét niet zo goed als die van de enige andere die ik wel eens heb gebruikt, een van Sony, MDR100X ofzoiets? Maar wel gewoon goed. En goed geluid.
Je vroeg het voor een vriend stuk strontquote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hmm, ik weet eigenlijk bijna zeker dat het me gaat bevallen dus dan koop ik liever direct de beste noise cancelling. Al is het sowieso wel een vooruitgang tot niks hebben.
Naja het is wat je wil. Ik vond die Teufel qua geluid beter dan die Sony van 500 euroquote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hmm, ik weet eigenlijk bijna zeker dat het me gaat bevallen dus dan koop ik liever direct de beste noise cancelling. Al is het sowieso wel een vooruitgang tot niks hebben.
Wel godverdomme.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je vroeg het voor een vriend stuk stront
Die Sony krijg je nu ook als je de nieuwe telefoon van ze koopt. Da's best een leuke dealquote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Naja het is wat je wil. Ik vond die Teufel qua geluid beter dan die Sony van 500 euro
En liep er vorige week mee door de KaDeWe en alle Duitsers werden leip omdat ik geen flikker hoorde
Zit je dan met een kuttelefoon opgescheept ofzo dat ze er koptelefoons van 5 meier bij geven?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die Sony krijg je nu ook als je de nieuwe telefoon van ze koopt. Da's best een leuke deal
Gewoon die top of the line.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Zit je dan met een kuttelefoon opgescheept ofzo dat ze er koptelefoons van 5 meier bij geven?
Het is dat m'n abonnement nog een jaar looptquote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gewoon die top of the line.
Ding scoort altijd prima in reviews maar meeste mensen blijven toch hangen bij Apple of samsung
Mensen die ik ken die vroeger een Sony telefoon hadden waren altijd lyrisch.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gewoon die top of the line.
Ding scoort altijd prima in reviews maar meeste mensen blijven toch hangen bij Apple of samsung
Watte, inso speelt geen games joh die is alleen maar aan 't daytraden.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Inso zit toch in zn bunker helemaal klaar voor de nieuwe wow
En je belast anderen niet door ze een weekendavond af te nemen. Niks mis mee.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb vanavond een verjaardag. Dat vond ik eerst wat raar, zo op een woensdag maar hoe langer ik erover denk hoe meer het me bevalt. Prima manier om de week doormidden te breken
Vroeger ja, tegenwoordig is het kommer en kwel en die camera blijft een matig punt (echt sony, wtf, leveren zo veel sensoren aan andere telefoonmerken en kunnen er zelf niets vanquote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mensen die ik ken die vroeger een Sony telefoon hadden waren altijd lyrisch.
Ik ga de accu van mijn iphone 7 laten vervangen en dan gebruik ik hem lekker tot eind 2018 of begin 2019. Heb hem nu 1,5 jaar, prima ding.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vroeger ja, tegenwoordig is het kommer en kwel en die camera blijft een matig punt (echt sony, wtf, leveren zo veel sensoren aan andere telefoonmerken en kunnen er zelf niets van)
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:31 schreef Tarado het volgende:
net in de regen gefietst, dat dit nog kan tegenwoordig
Zeer onder de indruk van het 2004 gehalte van zijn kapselquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zodra ik weer in Japan ben kom ik langs.
Dit zou echt fantastisch zijnquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zodra ik weer in Japan ben kom ik langs.
Voordat ik doodga zou ik graag samen met jou een dag door Japan wandelen.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Dit zou echt fantastisch zijn
Daarvoor zijn tegenwoordig auto’s hequote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:31 schreef Tarado het volgende:
net in de regen gefietst, dat dit nog kan tegenwoordig
ze zijn bij mij in de buurt bezig met de riolering, dan krijg je zo'n keurig briefje dat je straat naar 1 kant 2 dagen afgesloten blijft, we zijn inmiddels 2 weken verder en sowieso in de stad fiets>auto, ook met een buitjequote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daarvoor zijn tegenwoordig auto’s he
mwoa gaat wel. Ik ben boos, omdat Alex Jones een ban heeft gekregen van Facebook, Youtube en nog een tal van andere websites.quote:
Zo! Jij bent wel een Big Dreamer hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voordat ik doodga zou ik graag samen met jou een dag door Japan wandelen.
Bij deze is dat één van de doelstellingen in mijn leven.
wie is dat?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
mwoa gaat wel. Ik ben boos, omdat Alex Jones een ban heeft gekregen van Facebook, Youtube en nog een tal van andere websites.
Twitter niet, drm kom ook op de Twitserquote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
mwoa gaat wel. Ik ben boos, omdat Alex Jones een ban heeft gekregen van Facebook, Youtube en nog een tal van andere websites.
Wat is het andere? Eerste keer seks?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voordat ik doodga zou ik graag samen met jou een dag door Japan wandelen.
Bij deze is dat één van de doelstellingen in mijn leven.
Een vent die video's maakte over conspiracy theories vaak met goede argumenten. Dit is een van zijn video'squote:
dat er spul in het water zit waar je homo van wordt?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Een vent die video's maakte over conspiracy theories vaak met goede argumenten. Dit is een van zijn video's
Nee nee spul in het water waar de kikkers homo van wordenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat er spul in het water zit waar je homo van wordt?
dus geen kikkerbilletjes meer etenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee nee spul in het water waar de kikkers homo van worden
Als je het niet erg vindt dat die billetjes on the regular gegeten zijn door andere kikkers is er niets aan de handquote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
dus geen kikkerbilletjes meer eten
Da's weer mazzel danquote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben altijd mn halve sokjes kwijt
wtf is halve sokjesquote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben altijd mn halve sokjes kwijt
BILL CLINTON IS A RAPIST INFOWARS DOT COMquote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Daar heb ik een note vanquote:Op woensdag 8 augustus 2018 17:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
BILL CLINTON IS A RAPIST INFOWARS DOT COM
Alweer?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 17:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip en broccoli.
JC draagt geen sneakers.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 17:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat heb jij dan onder een korte broek aan als je sneakers draagt? Lange sokken?
Ok onloquote:Op woensdag 8 augustus 2018 17:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip en broccoli.
Enkelsokjesquote:
Gewone sokken, die duw ik dan omlaag zodat ik er niet als een josti bij loop.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 17:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zodat ik niet?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 18:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Enkelsokjes
[..]
Gewone sokken, die duw ik dan omlaag zodat ik niet als een josti bijloop.
Inb4: doe je toch al huehuhehue
Klompen.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 18:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat dan? Niks mis met sneakers.
Enkelsokkenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 17:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hou ze laag he.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 18:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar dan sta je dus half op die sokken? Of hoe houd je ze laag?
xDquote:Op woensdag 8 augustus 2018 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hield jij je gewicht maar eens laag. (lol)
lolquote:Op woensdag 8 augustus 2018 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jesis, hoppaquote:Op woensdag 8 augustus 2018 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, maar ze kampen met een extreme onderbezetting al tijden.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 18:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Is het trouwens nieuw dat je bij de belastingdienst een volle wachtrij kan hebben? Op hun advies moest ik ze bellen. Bel ik, is de wachtrij vol en verbreken ze de verbinding.
Heb ze net te pakken gekregen.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar ze kampen met een extreme onderbezetting al tijden.
quote:
Wat is daar treurig aan? Hadden ze iets anders beloofd dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb ze net te pakken gekregen.
Wat een treurig iets dat je maar 1/3 van je BTW mag terugvragen als je zonnepanelen in het dak liggen.
Ja, René.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:15 schreef Lange_Lans het volgende:
Iemand al gezien dat dit topic een enorme kut TT heeft?
Nouja, waarom dat onderscheid met gewone zonnepanelen (op het dak; lelijker)? Omdat ik geen dakpannen heb gebruikt, mag ik achterlijk veel minder terugvragen.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is daar treurig aan? Hadden ze iets anders beloofd dan?
Maken ze daar verschil in ja? Raarquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nouja, waarom dat onderscheid met gewone zonnepanelen (op het dak; lelijker)? Omdat ik geen dakpannen heb gebruikt, mag ik achterlijk veel minder terugvragen.
Situatie B: zonnepanelen die tegelijkertijd als dakbedekking dienen (geďntegreerde zonnepanelen).quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maken ze daar verschil in ja? Raar
Ergens wel logisch, anders krijg je weer figuren die een zo goedkoop mogelijk iets wat technisch nog door kan gaan voor ‘zonnepaneel’ op het dak gaan leggen om een btw vrij dak te bouwen.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Situatie B: zonnepanelen die tegelijkertijd als dakbedekking dienen (geďntegreerde zonnepanelen).
U heeft op uw woning zonnepanelen laten aanbrengen die tegelijkertijd de functie vervullen van
dakbedekking2
(zogenoemde geďntegreerde zonnepanelen). Op dit moment komt dat weinig voor. U
mag in dat geval slechts een deel van de BTW in aftrek brengen die voor de aanschaf en installatie
van de zonnepanelen aan u in rekening is gebracht. U heeft in dit geval geen recht op aftrek van de
BTW voor het privégebruik. In de wet is namelijk een aftrekbeperking opgenomen voor privégebruik
voor uitgaven met betrekking tot onroerende zaken, zoals uw woning waartoe de dakbedekking behoort.
Daar staat tegenover dat u ook geen BTW hoeft te voldoen over de door uzelf opgewekte en
gebruikte stroom. Geďntegreerde zonnepanelen hebben naast de functie van het opwekken van
stroom ook de functie van dakbedekking. Het gebruik voor die functie (dakbedekking) en het gebruik
voor het opwekken van stroom die meteen privé wordt gebruikt, wordt voor de BTW aangemerkt als
privégebruik. Alleen de opgewekte stroom die u aan uw energiebedrijf levert geldt als gebruik voor
belaste prestaties. De BTW die drukt op de aanschaf en installatie mag voor dat deel als voorbelasting
in aftrek worden gebracht (zie ook vraag 7).
Voor de aftrek van de BTW op de aanschaf is van belang dat deze zonnepanelen naast de functie
voor het opwekken van energie ook een functie als dakbedekking hebben. Voor dit laatste gebruik
heeft u geen recht op aftrek (privégebruik). Dit gebruik wordt gesteld op 50%. Dat wil zeggen dat de
voorbelasting voor 50% wordt toegerekend aan de functie van stroomopwekking. Daarvan wordt
vervolgens 2/3 deel gebruikt voor met BTW belaste prestaties. Er wordt uitgegaan van 2/3 omdat uit
ervaringscijfers blijkt dat zonnepanelen gemiddeld genomen voor 2/3 deel gebruikt worden voor het
leveren van stroom aan het energiebedrijf en voor 1/3 deel voor direct privéverbruik van stroom. Dit
heeft tot gevolg dat u bij elkaar genomen 1/3 deel (2/3 x 50%) van de BTW die in rekening is gebracht
voor de aanschaf en installatie als voorbelasting in aftrek kunt brengen
Is toch niet logisch? Het alternatief is dakpannen, waarvoor je inderdaad BTW betaald. Als je iets goedkoops pakt wat technisch door kan gaan als zonnepaneel, dan kun je alleen de BTW van je goedkope panelen terugvragen, wat dus alsnog niet opschiet. Maar dan heb je een vrijwel gratis dak wat waarschijnlijk door de gemeente toch wordt afgekeurd.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ergens wel logisch, anders krijg je weer figuren die een zo goedkoop mogelijk iets wat technisch nog door kan gaan voor ‘zonnepaneel’ op het dak gaan leggen om een btw vrij dak te bouwen.
Dan moet je het in een privé bericht naar GGMM sturen.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij hebt hier niets mee te maken.
Nee.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan moet je het in een privé bericht naar GGMM sturen.
Eens met kapo.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan moet je het in een privé bericht naar GGMM sturen.
je bent gewoon domquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nouja, waarom dat onderscheid met gewone zonnepanelen (op het dak; lelijker)? Omdat ik geen dakpannen heb gebruikt, mag ik achterlijk veel minder terugvragen.
Wat is hier dom aan? Ik vind het jammer dat ik niet meer geld terug krijg.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je bent gewoon dom
en niet zo klein beetje ook
en je bent ook nog is flink genaaid
Hoelang moet je eigenlijk nog?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 21:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik gooi m’n gewicht in de strijd hoor.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 17:39 schreef Jojoortje het volgende:
Uitgerekende datum post ik niet.
Nadat Onlo m’n vluchttijden had opgezocht ben ik zeer voorzichtig met details.
Rustig tegen mn Tilburgse maat hequote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je bent gewoon dom
en niet zo klein beetje ook
en je bent ook nog is flink genaaid
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
waarom dan zo voorzichtig
DM me het anders
ik post hier onder mn echte naamquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:24 schreef kapiteintje het volgende:
Volgens mij kent de halve sc elkaar inmiddels ‘persoonlijk’ dus die illusie moet je ook weer niet te groot maken.
tenzij je iets te verbergen hebt.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:24 schreef kapiteintje het volgende:
Volgens mij kent de halve sc elkaar inmiddels ‘persoonlijk’ dus die illusie moet je ook weer niet te groot maken.
Zoals een dikke pook?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
tenzij je iets te verbergen hebt.
ik ben eigenlijk Benno Lquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
tenzij je iets te verbergen hebt.
Ik eet nu popcorn.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:35 schreef JanCees het volgende:
Ik als de chips op tafel komt
https://v.redd.it/1x3kpiey2we11
is hij dikquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik een figuur als Benno L had.
Hondjes.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:35 schreef JanCees het volgende:
Ik als de chips op tafel komt
https://v.redd.it/1x3kpiey2we11
Hontquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JCgod.
Heb je zelf ook een hond?
ja sinds kort weer eentjequote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JCgod.
Had hij te lijden onder de economische crisis?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja sinds kort weer eentje
Uit Griekenland
Nee. Niet dat ik weet.quote:
Ok ok ok. Excusezquote:
Leuk leuk.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja sinds kort weer eentje
Uit Griekenland
Hoi. Check mijn hond op Twitter. Lange_lans voor mijn Nederlandse en Long_Lance voor mijn internationale Twitter. Gr. L_L.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JCgod.
zwerfhond was het die ze opgevangen haddenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee. Niet dat ik weet.
[..]
Ok ok ok. Excusez
[..]
Leuk leuk.Wat voor ras?
Wat een schattig hondje. Hoe heet ie?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hoi. Check mijn hond op Twitter. Lange_lans voor mijn Nederlandse en Long_Lance voor mijn internationale Twitter. Gr. L_L.
Ja en een hond is ook wel gezelligquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
zwerfhond was het die ze opgevangen hadden
Nu een maand hier denk ik
Wel leuk weer af en toe rondje lopen
Okay.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
waarom dan zo voorzichtig
DM me het anders
Adolf. Het is een schnauzer.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een schattig hondje. Hoe heet ie?
[..]
Ja en een hond is ook wel gezelligOf ik ben gewoon heel erg gehecht aan mijn hond
Staat hij nog vast in de tunnel?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Onlo is er niet. Kan nu best.
wat voor hond heb je flipsquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een schattig hondje. Hoe heet ie?
[..]
Ja en een hond is ook wel gezelligOf ik ben gewoon heel erg gehecht aan mijn hond
Waarschijnlijk wel ja. Dat is zwangerschapsdementie.quote:
Zou kunnen.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja. Dat is zwangerschapsdementie.
Zo dan. Koekoek.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja. Dat is zwangerschapsdementie.
Interessante naam, wel leuke honden Is het een mini?quote:
Labradorquote:
Er worden niet bestaande verbanden gelegd.quote:
Morgenvroeg twee koffie drinken.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 23:01 schreef JanCees het volgende:
Vandaag niet gepoept dus geen weging morgen
lief zeg, hoe oud?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 23:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Interessante naam, wel leuke honden Is het een mini?
[..]
Labrador
[..]
Er worden niet bestaande verbanden gelegd.
helpt nietquote:Op woensdag 8 augustus 2018 23:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Morgenvroeg twee koffie drinken.
Als je dat nodig hebt om te poepen ben je geen professional.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 23:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Morgenvroeg twee koffie drinken.
Sommige labradors hebben een bepaald gen waardoor ze geen verzadigd gevoel krijgen bij het eten. Daarom zie je vaak dikke labradors.quote:
Ramen en deuren staan hier ook lekker open.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 23:06 schreef JanCees het volgende:
Buiten is het nu lekker maar in huis nog warm
Ligt aan het baasje.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 23:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sommige labradors hebben een bepaald gen waardoor ze geen verzadigd gevoel krijgen bij het eten. Daarom zie je vaak dikke labradors.
Ik wil hier verder geen verband suggereren.
7 jaar. Ze wordt inmiddels een beetje grijs en een beetje eigenaardig.quote:
hoe oud worden labradors dan normaal gesproken, 12/13 ofzo?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 23:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
7 jaar. Ze wordt inmiddels een beetje grijs en een beetje eigenaardig.
Als we nog foto's konden plaatsen via imgur dan had ik dat gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |