Hondjes.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:35 schreef JanCees het volgende:
Ik als de chips op tafel komt
https://v.redd.it/1x3kpiey2we11
Hontquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JCgod.
Heb je zelf ook een hond?
ja sinds kort weer eentjequote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JCgod.
Had hij te lijden onder de economische crisis?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja sinds kort weer eentje
Uit Griekenland
Nee. Niet dat ik weet.quote:
Ok ok ok. Excusezquote:
Leuk leuk.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja sinds kort weer eentje
Uit Griekenland
Hoi. Check mijn hond op Twitter. Lange_lans voor mijn Nederlandse en Long_Lance voor mijn internationale Twitter. Gr. L_L.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JCgod.
zwerfhond was het die ze opgevangen haddenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee. Niet dat ik weet.
[..]
Ok ok ok. Excusez
[..]
Leuk leuk.Wat voor ras?
Wat een schattig hondje. Hoe heet ie?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hoi. Check mijn hond op Twitter. Lange_lans voor mijn Nederlandse en Long_Lance voor mijn internationale Twitter. Gr. L_L.
Ja en een hond is ook wel gezelligquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
zwerfhond was het die ze opgevangen hadden
Nu een maand hier denk ik
Wel leuk weer af en toe rondje lopen
Okay.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
waarom dan zo voorzichtig
DM me het anders
Adolf. Het is een schnauzer.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een schattig hondje. Hoe heet ie?
[..]
Ja en een hond is ook wel gezelligOf ik ben gewoon heel erg gehecht aan mijn hond
Staat hij nog vast in de tunnel?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Onlo is er niet. Kan nu best.
wat voor hond heb je flipsquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een schattig hondje. Hoe heet ie?
[..]
Ja en een hond is ook wel gezelligOf ik ben gewoon heel erg gehecht aan mijn hond
Waarschijnlijk wel ja. Dat is zwangerschapsdementie.quote:
Zou kunnen.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja. Dat is zwangerschapsdementie.
Zo dan. Koekoek.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja. Dat is zwangerschapsdementie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |