Gaanquote:Op woensdag 8 augustus 2018 07:59 schreef heywoodu het volgende:
3-4 uur geslapen dus kut om te gaan hardlopen, maar wel heerlijk temperatuurtje nu om te gaan hardlopen, dilemma
quote:
Nou vooruit, dan hoeft het morgen en vrijdag niet meer en dan is het vast niet zo lekker (bewolkt, fris windje) als nu.quote:
Ah zo, ok. Vergeef mijn stomme reactiequote:Op woensdag 8 augustus 2018 07:54 schreef jajablahblah het volgende:
[..]
Als ik op kantoor werkte voor een baas zou ik geen korte broek dragen. Heb ik ook nooit gedaan.
Ik wilde geen gloeiend hete zomer, maar ja die keuze is niet vrij als je hier woont natuurlijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 08:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik wil geen regenachtige koude zomer
Net eentje doodgemept. Op kantoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 08:47 schreef fotostarter het volgende:
Zijn er hier meer mensen die dit jaar ineens veel hoornaars op bezoek krijgen?
De laatste jaren nog nooit gezien hier, dit jaar al een stuk of 8- 10
Vieze gore rotte grote kutbeesten
Dat wordt neuken op de kopieermachinequote:Op woensdag 8 augustus 2018 08:48 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Net eentje doodgemept. Op kantoor.
Vrouwelijke collega's zijn blij met me.
Haha!quote:Op woensdag 8 augustus 2018 08:48 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Net eentje doodgemept. Op kantoor.
Vrouwelijke collega's zijn blij met me.
Wat was er in dit geval mis met code geel in dit geval? Code geel wil niet zeggen dat de wereld vergaat.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 04:54 schreef kree het volgende:
voor zover code geel van het knmi
3 druppels en buitje van 5 min.
Ik maar de schuilkelder in
Lol beetje te bang om te falen zijn ze wel. hoor het ze al zeggen, (laten we het nou toch maar doen anders als het fout gaat krijgen wij de schuld)
\
Kut media, de helft is toch al niet meer geloofwaardig
Nouja begon al te wennen aan Sahara temperaturen
Nee ik zie ze nooit. Wil het wel een keer zien uit nieuwsgierigheid. In welk deel van het land zit je?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 08:47 schreef fotostarter het volgende:
ik heb er nog nooit een gezienquote:Op woensdag 8 augustus 2018 08:47 schreef fotostarter het volgende:
Als ze niet groot zijn dan is het een gewone wepsquote:Op woensdag 8 augustus 2018 08:50 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Haha!
Die beesten zijn ook echt reusachtig soms
Als je ze ziet moet je ze aaien. Ze zijn lievvvquote:Op woensdag 8 augustus 2018 08:52 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
ik heb er nog nooit een gezien
Zit in WIjchen, bij Nijmegen GLD.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 08:52 schreef Starmanelon het volgende:
[..]
Nee ik zie ze nooit. Wil het wel een keer zien uit nieuwsgierigheid. In welk deel van het land zit je?
Ja, al hebben ze wel een andere kleur lijkt het wel. Meer oranje of zo.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 08:52 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Als ze niet groot zijn dan is het een gewone weps
mhwah iets mis mee wil ik niet zeggen. Maar overdreven is het vaak toch wel naar mijn mening.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 08:51 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Wat was er in dit geval mis met code geel in dit geval? Code geel wil niet zeggen dat de wereld vergaat.
Code geel: wees alert
Er is mogelijk kans op gevaarlijk weer. Dit zijn weersituaties die in Nederland vaak voorkomen waarbij het raadzaam is op te letten, met name als men onderweg is.
Dat hebben ze ook gedaan, code geel voor de hitte.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 08:56 schreef kree het volgende:
[..]
mhwah iets mis mee wil ik niet zeggen. Maar overdreven is het vaak toch wel naar mijn mening.
Ze hadden beter een week geleden code geel kunnen geven juist door die ellendige hitte, ipv voor een paar miezerbuitjes en wellicht iets hardere buien. Dat was totaal niet code geel waardig voor heel nederland niet.
Maargoed wil het niet afzeiken opzich, maar als ze dat te veel gaan doen voor niks dan trekken mensen zich er niks meer van aan ook. En dan gaat het fout als er dus wel iets is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |