Mooie throwback naar Ajax-Rapid Wien paar jaartjes terugquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:16 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
En dan in de Arena met 2-3 winnen zeker?
Als een ratquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Lol, hoe moet die Labyad zich wel niet voelen.²
Nee had net het eten op (Kwalitaria)quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb je in de rust nog knakworst gegeten?
Alweer?quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:19 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee had net het eten op (Kwalitaria)
picsquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:20 schreef MTheBassman het volgende:
Overigens zat de dochter van Preud'Homme toevallig op mijn middelbare school in Enschede, besef ik netOok hetzelde jaar als ik geloof ik.
Ik zie het net staan op 4chan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:20 schreef MTheBassman het volgende:
Overigens zat de dochter van Preud'Homme toevallig op mijn middelbare school in Enschede, besef ik netOok hetzelde jaar als ik geloof ik.
Wasn't mequote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Naar de Kwalitaria lopen/fietsen ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kende haar verder niet, zat volgens mij alleen met haar bij economie. Foto's heb ik niet, want ik ben geen stalkerquote:
Kwalitariaquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Naar de Kwalitaria lopen/fietsen ook.
en wat heeft dat met deze wedstrijd te maken.....quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Zo!!!!! Ik wil niet heel relevant doen. Maar girl heeft me toch een heerlijke pizza gemaakt. Met louter biologische groente en gezonde portie liefde. Ik ben rijp joh.²
quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
spannend dus volgende week!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een kwalitatief cafetaria.quote:
Veel van die voetballers eten ook biologisch.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
en wat heeft dat met deze wedstrijd te maken.....
jonge ik ben ook voetballer geweestquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Veel van die voetballers eten ook biologisch.²
Speghettie wil ik ook nog wel eens proberen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jonge ik ben ook voetballer geweest
en ik at alleen maar speghettie nasi en veel vlees wat niet biologisch was
wie weet het nou beter dan
Zei ik toch.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |