Drukte en niet ingewerkt nieuw personeel ofzo.quote:
Ach dat weet je, kun je rekening mee houden.quote:Op woensdag 5 december 2018 21:48 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja de drukte is momenteel echt een ramp!
En die kunnen geen adressen plakkenquote:Op woensdag 5 december 2018 21:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Drukte en niet ingewerkt nieuw personeel ofzo.
Ik denk het.quote:Op woensdag 5 december 2018 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
En die kunnen geen adressen plakken.
daardoor gaat er veel fout... Daar kan je haast geen rekening mee houden.quote:Op woensdag 5 december 2018 21:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ach dat weet je, kun je rekening mee houden.
En check de buttquote:Op dinsdag 5 februari 2019 15:41 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje lastig te zien, maar check de panty.
nou jongedame, dat is een mooi totaalplaatjequote:Op dinsdag 5 februari 2019 15:41 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Ja die is ook bedt okay hequote:Op dinsdag 5 februari 2019 15:53 schreef Muck het volgende:
[..]
En check de butt![]()
Je ziet er fantastisch uit!
Ik heb voor het eerst in jaren een jurkje gekocht en ben er heel blij mee. Niets vintage aan, maar toch een prestatie an sich
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 15:58 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
nou jongedame, dat is een mooi totaalplaatjenog even en ik ga shakira liedjes neuriën
Oh waar heb je die vandaan?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 15:41 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik ook. Prima kwaliteit voor een mini prijsje.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:59 schreef Muck het volgende:
Action![]()
Ik heb simpele, zwarte panty's van ze en die zijn dikke prima
Draag jij dat?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:01 schreef Molo het volgende:
HEMA heeft ook kousen met zo'n streepje op de hiel in winterassortiment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |