quote:
Op zaterdag 1 september 2018 13:40 schreef Morretje het volgende:Lijkt er wel op Spees
Had je nog iets aan het tongriempje laten doen? Door een beperkte tongmobiliteit kan spruw vaker voorkomen hè.. en in het artikel van Vosje over jouw vraag mbt piepende geluid staat ook dat er een verband is met beperkte tongriempje en piepen tijdens drinken.

Was er al een beetje bang voor..

stom van me dat het niet eerder in me op is gekomen met die blijvende pijn. Mijn tepels doen eigenlijk de hele dag door een soort van pijn, maar ik ben er aan gewend ofzo waardoor ik er niet zoveel aandacht meer aan besteed.
Douche of lichte aanraking kan ik niet verdragen. Ook een soort uitstraling richting mn oksels, en sinds een aantal dagen drinkt O nog onrustiger dan anders, ofwel telkens loslaten en opnieuw aanhappen, ofwel soms minutenlang zweven en 'spechten' maar niet daadwerkelijk aanhappen en dan heel boos worden. Een gekolfd flesje gaat snel en probleemloos. Ook heeft hij zo'n parelmoerglansje op zijn lippen.
Nou

spruw kon er ook nog wel bij, borstvoeding is niet echt een picnic in the park deze keer.
Wat is nu precies het juiste plan van aanpak? Bel je hiervoor de huisarts of kan ik medicijnen bij de apotheek halen? Op Google vind ik zoveel verschillende adviezen...
Ik zou eigenlijk tot eind komende week wachten met bellen voor het tongriempje, omdat hij volgens de lk met een week of drie wel een grotere mondholte zou hebben (zij vond het tongriempje+lipbandje slechts iets kort lijken dus vandaar drie weken afwachtend beleid met bepaalde aanhaptechnieken ipv meteen klieven), maar omdat ik nog steeds zoveel pijn heb bij het aanleggen had ik me al voorgenomen om maandag meteen te bellen. Dus nog niet gekliefd, wel in de planning.
Oh, en ik had een mooi voorraadje gekolfd de laatste week, ik lees dat ik dat nu moet weggooien