Wanneer is jouw laatste post eigenlijk?quote:Op maandag 6 augustus 2018 16:52 schreef BadderHaring het volgende:
Godverdomme. Mensen met een IQ onder de 80 moeten geen woordgrapjes proberen te maken.
iddquote:Op maandag 6 augustus 2018 16:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wanneer is jouw laatste post eigenlijk?
So. Daar zit ook wat frustratie achter. Is je zwembad lek?quote:Op maandag 6 augustus 2018 16:56 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
idd
Verongelijkt gaan doen omdat iemand hem hier laatst arrogant of narcistisch noemde. Haast iedere post van hem bevat een sneer naar iemand of slinkse ander-is-dom-opmerking. Tenenkrommende user.
Eens. Hij heeft het alleen zelf niet eens door volgens mij.quote:Op maandag 6 augustus 2018 16:56 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
idd
Verongelijkt gaan doen omdat iemand hem hier laatst arrogant of narcistisch noemde. Haast iedere post van hem bevat een sneer naar iemand of slinkse ander-is-dom-opmerking. Tenenkrommende user.
Vorig seizoen? Dat Was wel voor de EL spelers hadden minder motivatie .quote:Op maandag 6 augustus 2018 17:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat hebben we in Europees verband vaker gedacht....
Dat waren intelligente uitspraken van een intelligente speler.quote:Op maandag 6 augustus 2018 17:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Vorig seizoen? Dat Was wel voor de EL spelers hadden minder motivatie .
Locadia gaf het na de match nog aan
samen met Propper. Zitten nu te shinen aan the beach van Brighton And Hove albionquote:Op maandag 6 augustus 2018 17:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Vorig seizoen? Dat Was wel voor de EL spelers hadden minder motivatie .
Locadia gaf het na de match nog aan
Vooral eerlijke uitspraken van een niet zo intelligente speler.quote:Op maandag 6 augustus 2018 17:09 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat waren intelligente uitspraken van een intelligente speler.
Was sarcasme, Hans.quote:Op maandag 6 augustus 2018 17:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Vooral eerlijke uitspraken van een niet zo intelligente speler.
Jullie ook.quote:
Daar ging ik sowieso van uit. Al moet Slavia Praag wel te doen zijn. Jullie gaan er tegen beide teams gewoon uit he.quote:
Tsjah, money talks.quote:Op maandag 6 augustus 2018 17:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Daar ging ik sowieso van uit. Al moet Slavia Praag wel te doen zijn. Jullie gaan er tegen beide teams gewoon uit he.
Starten jullie thuis?quote:Op maandag 6 augustus 2018 18:04 schreef Bos81 het volgende:
Beide mogelijke oponnenten zijn zwaar, maar zeker niet onmogelijk. Al heeft PSV mochten we doorgaan niet echt een CL-waardige selectie. Maar dat dacht ik eigenlijk ook in 2015 toen we de groepsfase overleefden
Uit voordeel, wat? Juist een nadeel met die lachwekkende uitgoal regel.quote:Op maandag 6 augustus 2018 16:28 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Klopt ook weer. Mja, die moeten eerst nog langs BATE. En PSV heeft altijd het uitvoordeel.
je leeft nog in 1998?quote:Op maandag 6 augustus 2018 19:33 schreef de_boswachter het volgende:
Dat gelul dat PSV een zware tegenstander heeft geloot en dat we moeten waken voor onderschattingWe hebben het hier over de kampioenen van fucking Azerbeidjan of Wit-Rusland. Man man man man man.
0-2 uit 1-0 thuis. Oprollen die skimmers.
Die graven zich lekker in en laten PSV het spel maken. Eén foute pass van PSV en ze stormen naar de goal. Met andere woorden het worden geen gemakkelijke wedstrijden.quote:Op maandag 6 augustus 2018 19:33 schreef de_boswachter het volgende:
Dat gelul dat PSV een zware tegenstander heeft geloot en dat we moeten waken voor onderschattingWe hebben het hier over de kampioenen van fucking Azerbeidjan of Wit-Rusland. Man man man man man.
Waarom? Bij elke tegenstander die uit die koker was gekomen had je hetzelfde gelul gehad.Of het nu Young Boys was of Malmo, PSV had een zware loting gehad en we hadden moeten waken voor onderschatting. Onzin. Als geplaatst team moet je over dit soort ploegen heen walsen en anders heb je ook helemaal niks in de CL te zoeken. Met spelers zoals Chucky en Viersteker moet je zo’n ploegen kunnen oprollen zonder enige excuses.quote:
0-0 uit en 1-0 thuisquote:Op maandag 6 augustus 2018 19:33 schreef de_boswachter het volgende:
Pas op hoor, straks gaat hij het maasgebouw weer bestormen.quote:
Vorig jaar hadden we het over de nummer zes van fucking Kroatie. Never forget Osijek. Dit soort praat hoort thuis in het Ajax topic. Daar zijn ze alweer virtueel kampioen 18-19 en finale CL.quote:Op maandag 6 augustus 2018 19:33 schreef de_boswachter het volgende:
We staan virtueel tweede op alfabetquote:Op maandag 6 augustus 2018 20:31 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we het over de nummer zes van fucking Kroatie. Never forget Osijek. Dit soort praat hoort thuis in het Ajax topic. Daar zijn ze alweer virtueel kampioen 18-19 en finale CL.
Als je een BATE of QUARABAG in je CL poule had gehad dan was iedereen tevreden, want een lekker makkelijke tegenstander. Nu is het 4e voorronde CL en nu moeten we ineens waken voor onderschatting. Gelul! Je moet gewoon de juiste mentaliteit hebben en er op klappen. Dan moeten dit soort ploegen voor PSV met de huidige selectie gewoon te doen zijn. Die angsthazerij. Al hadden we Vaduz uit Liechtenstein gehad, dan nog was het een ‘pittige’ tegenstander. Echt waarquote:Op maandag 6 augustus 2018 20:31 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we het over de nummer zes van fucking Kroatie. Never forget Osijek. Dit soort praat hoort thuis in het Ajax topic. Daar zijn ze alweer virtueel kampioen 18-19 en finale CL.
Zeg het ze! Ik heb je rug!quote:Op maandag 6 augustus 2018 20:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als je een BATE of QUARABAG in je CL poule had gehad dan was iedereen tevreden, want een lekker makkelijke tegenstander. Nu is het 4e voorronde CL en nu moeten we ineens waken voor onderschatting. Gelul! Je moet gewoon de juiste mentaliteit hebben en er op klappen. Dan moeten dit soort ploegen voor PSV met de huidige selectie gewoon te doen zijn. Die angsthazerij. Al hadden we Vaduz uit Liechtenstein gehad, dan nog was het een ‘pittige’ tegenstander. Echt waar
Ja flikker toch op zeg. We waren notabene geplaatst tijdens de loting. Dan moet je sowieso al niet gaan zeiken over je tegenstander. We zijn aan onze stand verplicht deze ploegen op te rollen en anders horen we gewoon niet in de CL thuis. Is toch waanzin dat we vanwege één uitschakeling in Europa in 50 jaar (voordat de poulefase begint dan) ineens moeten beven voor dit soort tegenstanders. Gelul, met zo’n instelling ga je het nooit redden. En vorig jaar hebben we ook niet verloren van Osijek omdat we ze onderschat hadden, de spelers hadden gewoon de mentaliteit niet in die fase van het seizoen. Remember Locadia nog met z’n uitspraken dat hij zich niet kon motiveren want dit was andere koek dan Bayern Munchen? Nou ik kan me voorstellen dat iedereen tot op het bot gemotiveerd is tegen fucking Bate of Quarabag om de CL te halen. Spelers als de Jong en Zoet zijn alleen gebleven om de CL te spelen. Die zullen je dus niets wijs maken.quote:
Precies.quote:Op maandag 6 augustus 2018 20:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja flikker toch op zeg. We waren notabene geplaatst tijdens de loting. Dan moet je sowieso al niet gaan zeiken over je tegenstander. We zijn aan onze stand verplicht deze ploegen op te rollen en anders horen we gewoon niet in de CL thuis. Is toch waanzin dat we vanwege één uitschakeling in Europa in 50 jaar (voordat de poulefase begint dan) ineens moeten beven voor dit soort tegenstanders. Gelul, met zo’n instelling ga je het nooit redden. En vorig jaar hebben we ook niet verloren van Osijek omdat we ze onderschat hadden, de spelers hadden gewoon de mentaliteit niet in die fase van het seizoen. Remember Locadia nog met z’n uitspraken dat hij zich niet kon motiveren want dit was andere koek dan Bayern Munchen? Nou ik kan me voorstellen dat iedereen tot op het bot gemotiveerd is tegen fucking Bate of Quarabag om de CL te halen. Spelers als de Jong en Zoet zijn alleen gebleven om de CL te spelen. Die zullen je dus niets wijs maken.
WZPWZEWBDBOQ!!!!quote:Op maandag 6 augustus 2018 21:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Precies.
Kijk, ik ga ook niet roepen dat we al in de CL zitten, want die wedstrijden moeten wel nog gespeeld worden. Maar het voorzichtige gelul slaat nergens op. PSV is op elke positie beter dan deze ploegen. Net als dat PSV op elke positie beter was en is dan Osijek.
Het gaat dan gewoon om ballen tonen en met de juiste instelling rol je dit soort ploegen op.
Wij zijn PSV wij zijn echt wel beter dan Bate of Qaradaaaag!
https://www.psvfanstore.nl/ontwerp-zelfquote:Op maandag 6 augustus 2018 22:15 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Kan ik petjes bestellen met deze tekst?
https://i.gyazo.com/2b10dc3977784a7473e90938234f19f9.jpgquote:Op maandag 6 augustus 2018 22:38 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
https://www.psvfanstore.nl/ontwerp-zelf
Leef je uit
C natuurlijk. Altijd van eigen kracht uitgaan.quote:Op maandag 6 augustus 2018 22:42 schreef Masterminded het volgende:
[..]
https://i.gyazo.com/2b10dc3977784a7473e90938234f19f9.jpg
Wat vind jij hiervan?
A. Reet mee afvegen
B. Uh oké?
C. WZPWZEWBDBOQ!!!!
Volwassen reactie. Ik zie een vermakelijk aantal gefrustreerde reacties op die cover.quote:Op maandag 6 augustus 2018 22:44 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
C natuurlijk. Altijd van eigen kracht uitgaan.
Laat Ajax maar favoriet zijn. Met deze selectie zijn ze dat toch ook gewoon. En na de wedstrijd tussen PSV en Feyenoord kunnen we de voorzichtige conclusie trekken dat daar nog een hoop moet gebeuren.quote:Op maandag 6 augustus 2018 22:42 schreef Masterminded het volgende:
[..]
https://i.gyazo.com/2b10dc3977784a7473e90938234f19f9.jpg
Wat vind jij hiervan?
A. Reet mee afvegen
B. Uh oké?
C. WZPWZEWBDBOQ!!!!
Dat is ook waar, makker. Alleen blijft het iets aparts dat 'we' wel even verwachten dat Ajax kampioen gaat worden na vijf seizoenen. De eerste bal moet nog gaan rollen in onze competitie.quote:Op maandag 6 augustus 2018 22:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Laat Ajax maar favoriet zijn. Met deze selectie zijn ze dat toch ook gewoon. En na de wedstrijd tussen PSV en Feyenoord kunnen we de voorzichtige conclusie trekken dat daar nog een hoop moet gebeuren.
Ik krijg hier geen goed gevoel over. Aad is never wrong.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 09:25 schreef Scarface88 het volgende:
In de voorronde van de Champions League is PSV gekoppeld aan FK Qarabağ of BATE Borisov. PSV moet vooral waken dat het de tegenstander niet zal onderschatten. Dat geeft Aad de Mos aan in gesprek met het Eindhovens Dagblad. "Het grote gevaar is dat deze ploegen qua naam veel voetballiefhebbers niet direct aanspreken," zo geeft hij aan. "Dat moet er bij de spelers echt meteen uit en daar zal Mark van Bommel ook wel voor zorgen. Het gaat gewoon om een heel grote wedstrijd, met enorme belangen."
Ondanks dat de namen niet aanspraken, vindt De Mos dat PSV zeker geen makkelijke loting heeft getroffen. "De ploegen zitten al tamelijk ver in de competitie en er is niet veel over ze bekend," aldus De Mos. "Een club als Qarabag was vorig seizoen gewoon in staat om Atlético Madrid uit en thuis op een remise te houden en BATE Borisov heeft behoorlijk wat ervaring in de Champions League. PSV kwam zelf in de strijd om de Johan Cruijff Schaal nog wat te statisch op mij over."
Vorig seizoen wist FK Qarabağ in de voorrondes van de Champions League nog het Deense FC Kopenhagen uit te schakelen. Anton Scheutjens, voormalig keeperstrainer bij PSV, was toen nog in dienst van de Denen. "Wij dachten vooraf dat we Qarabag zeker konden verslaan, maar kwamen gewoon tekort. Het was geen ploeg die heel stug of vervelend speelde en zeker thuis aanvallend voor de dag kwam," zegt Scheutjens over die wedstrijden. "Bij balverlies van ons kwamen ze er wel indrukwekkend snel overheen. Uit verloren we in de hitte met 1-0 en kwamen we goed weg. Thuis wonnen we met 2-1, maar brak een tegengoal ons op."
PSV is kansloos tegen toppers als BATE en Qarabag. Ze zijn bijna net zo goed als Sturm Graz.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 09:26 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik krijg hier geen goed gevoel over. Aad is never wrong.
Nou, zo apart is dat toch niet? Je kijkt naar waar de ploegen afgelopen seizoen zijn geëindigd, wat ze nu hebben gekocht en schat een beetje in hoe ze uit de startblokken komen.quote:Op maandag 6 augustus 2018 22:52 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dat is ook waar, makker. Alleen blijft het iets aparts dat 'we' wel even verwachten dat Ajax kampioen gaat worden na vijf seizoenen. De eerste bal moet nog gaan rollen in onze competitie.
Dit is niet indekken of zo..
Op Barcelona, City en Real na is er geen ploeg in de wereld die 2x met 4-0 van Qarabag wint, hoe gek het ook klinkt. Inderdaad ook Atletico beet zich er stuk op.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 09:25 schreef Scarface88 het volgende:
In de voorronde van de Champions League is PSV gekoppeld aan FK Qarabağ of BATE Borisov. PSV moet vooral waken dat het de tegenstander niet zal onderschatten. Dat geeft Aad de Mos aan in gesprek met het Eindhovens Dagblad. "Het grote gevaar is dat deze ploegen qua naam veel voetballiefhebbers niet direct aanspreken," zo geeft hij aan. "Dat moet er bij de spelers echt meteen uit en daar zal Mark van Bommel ook wel voor zorgen. Het gaat gewoon om een heel grote wedstrijd, met enorme belangen."
Ondanks dat de namen niet aanspraken, vindt De Mos dat PSV zeker geen makkelijke loting heeft getroffen. "De ploegen zitten al tamelijk ver in de competitie en er is niet veel over ze bekend," aldus De Mos. "Een club als Qarabag was vorig seizoen gewoon in staat om Atlético Madrid uit en thuis op een remise te houden en BATE Borisov heeft behoorlijk wat ervaring in de Champions League. PSV kwam zelf in de strijd om de Johan Cruijff Schaal nog wat te statisch op mij over."
Vorig seizoen wist FK Qarabağ in de voorrondes van de Champions League nog het Deense FC Kopenhagen uit te schakelen. Anton Scheutjens, voormalig keeperstrainer bij PSV, was toen nog in dienst van de Denen. "Wij dachten vooraf dat we Qarabag zeker konden verslaan, maar kwamen gewoon tekort. Het was geen ploeg die heel stug of vervelend speelde en zeker thuis aanvallend voor de dag kwam," zegt Scheutjens over die wedstrijden. "Bij balverlies van ons kwamen ze er wel indrukwekkend snel overheen. Uit verloren we in de hitte met 1-0 en kwamen we goed weg. Thuis wonnen we met 2-1, maar brak een tegengoal ons op."
Omdat PSV geen zwaardere loting heeft?quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 09:39 schreef nickhguitar het volgende:
Ik snap overigens geen kloten van die loting voor de CL. Hoe kan het in godsnaam dat wij als kampioen nog een zwaardere loting hebben dan Ajax, die 2de werden?
quote:PSV heeft zich verstrekt met de 26-jarige Trent Sainsbury. De verdediger komt transfervrij over van de Chinese club Jiangsu Suning, en tekent een contract voor drie jaar.
De ranking zegt in dit geval bijzonder weinig. Kiev is de ploeg die over het algemeen meer punten zal pakken dan Qarabag, zeker tegen kleine tegenstanders. Alleen tegen grote tegenstanders of in Europese wedstrijden kun je beter tegen Kiev spelen. Die zullen meer ruimte weggeven en van eigen kracht uitgaan. Qarabag gaat gewoon met 10 man in de eigen 16 staan. Daar is geen doorkomen aan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 09:47 schreef Rambow het volgende:
[..]
Omdat PSV geen zwaardere loting heeft?
Bate heeft europese ranking van 61 en Qarabag rank 64
Kiev is rank 21, Slavia Praag rank 110.
Verwachting is dus dat Ajax tegen Kiev moet. Wat een pittige tegenstander is.
Die ranking zegt overigens niet alles. Maar geeft wel een beetje een beeld.
Jaaaaaaaaa. Sowieso shirtje van halenquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 09:49 schreef Pino112 het volgende:
https://www.psv.nl/nieuws(...)trent-sainsbury-.htm
[..]
[ afbeelding ]
Jij hebt alle matches van qara bekeken?quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 09:51 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
De ranking zegt in dit geval bijzonder weinig. Kiev is de ploeg die over het algemeen meer punten zal pakken dan Qarabag, zeker tegen kleine tegenstanders. Alleen tegen grote tegenstanders of in Europese wedstrijden kun je beter tegen Kiev spelen. Die zullen meer ruimte weggeven en van eigen kracht uitgaan. Qarabag gaat gewoon met 10 man in de eigen 16 staan. Daar is geen doorkomen aan.
Lijkt me wel verstandig om Obispo nu te gaan verhuren aan een eredivisieclub om meer speelminuten te gaan maken op het hoogste niveau.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 09:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb in de CL wel vaak wedstrijden van zowel Qarabag als Bate gezien. En ik pak ook wel eens een helftje mee van dergelijke competities als ik er TOTO op speel jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 09:59 schreef RipCity het volgende:
[..]
Jij hebt alle matches van qara bekeken?
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 09:51 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
De ranking zegt in dit geval bijzonder weinig. Kiev is de ploeg die over het algemeen meer punten zal pakken dan Qarabag, zeker tegen kleine tegenstanders. Alleen tegen grote tegenstanders of in Europese wedstrijden kun je beter tegen Kiev spelen. Die zullen meer ruimte weggeven en van eigen kracht uitgaan. Qarabag gaat gewoon met 10 man in de eigen 16 staan. Daar is geen doorkomen aan.
Dit is een verschrikkelijk grote middelvinger naar Obispo.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 10:01 schreef Lemming22 het volgende:
Lijkt me wel verstandig om Obispo nu
[..]
Lijkt me wel verstandig om Obispo nu te gaan verhuren aan een eredivisieclub om meer speelminuten te gaan maken op het hoogste niveau.
G'day mate.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 09:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat Ajax lucky is. Wij loten standaard een zware tegenstander. Ik ga er altijd van te voren ook al van uit met lotingen. Het zit nooit eens mee. 2013 ook met AC Milan terwijl we C-ploegen hadden kunnen loten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 09:39 schreef nickhguitar het volgende:
Ik snap overigens geen kloten van die loting voor de CL. Hoe kan het in godsnaam dat wij als kampioen nog een zwaardere loting hebben dan Ajax, die 2de werden?
Ach gossiequote:Op dinsdag 7 augustus 2018 10:41 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Omdat Ajax lucky is. Wij loten standaard een zware tegenstander. Ik ga er altijd van te voren ook al van uit met lotingen. Het zit nooit eens mee. 2013 ook met AC Milan terwijl we C-ploegen hadden kunnen loten.
DOE EENS RUSTIG MANquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 09:51 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa. Sowieso shirtje van halen
Is er al bekend met welk nummer hij gaat spelen?
Heb je al zin in zaterdag?quote:
Goed zo. Ik dacht, laat ik even de vervelende sfeer ontwijken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 11:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Start van het nieuwe seizoen, bedoel je? Dat zeker.
Ik ga wel uit van verlies, want het zit ons nooit mee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 11:10 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Goed zo. Ik dacht, laat ik even de vervelende sfeer ontwijken.
Hahahahahjdjfjdsjdyahajajsufuriru vjrjIkewkiequote:Op dinsdag 7 augustus 2018 11:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ga wel uit van verlies, want het zit ons nooit mee.
Haha.
DOE EENS RUSTIG MANquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 11:12 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hahahahahjdjfjdsjdyahajajsufuriru vjrjIkewkie
Een oud speler van PEC die transfervrij overkomt op z'n 26equote:Op dinsdag 7 augustus 2018 09:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wtfquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 10:41 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Omdat Ajax lucky is. Wij loten standaard een zware tegenstander. Ik ga er altijd van te voren ook al van uit met lotingen. Het zit nooit eens mee. 2013 ook met AC Milan terwijl we C-ploegen hadden kunnen loten.
Van Bommel heeft hem van dichtbij meegemaakt voor en tijdens WK dus lijkt me geen enorm risicoquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 11:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Een oud speler van PEC die transfervrij overkomt op z'n 26e
Ben benieuwd
2 jaar toch? 27 wedstrijden valt dan wel tegenquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 11:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Een oud speler van PEC die transfervrij overkomt op z'n 26e
Ben benieuwd
Raakte bijna meteen na zijn komst geblesseerd aan zijn knie nadat hij op een sproeikop vielquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 11:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
2 jaar toch? 27 wedstrijden valt dan wel tegen
quote:
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 07-08-2018 om 11:50:30Hirving Lozano kampt na een duel op de training ogenschijnlijk met enkelklachten. Hij moet de training van #PSV afbreken. https://t.co/fiHtjwVpPT reageer retweet
Dag CL. Dag kampioenschap.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 11:52 schreef Masterminded het volgende:
[..]twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 07-08-2018 om 11:50:30Hirving Lozano kampt na een duel op de training ogenschijnlijk met enkelklachten. Hij moet de training van #PSV afbreken. https://t.co/fiHtjwVpPT reageer retweet
Dag 60 miljoen euro. Van die veelbelovende carrière gaat ook niets meer terechtkomenquote:
Inderdaad ja. Die jongen moet zsm verhuurd worden aan een eredivisieploeg.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 10:41 schreef satecl het volgende:
Toch wel het bewijs dat je als talent beter bij Ajax kan zitten. Obispo is een geweldig talent, maar krijg niet eens het vertrouwen om de 3e centrale verdediger te zijn.
tegenslag op tegenslagquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 12:11 schreef tompsv18 het volgende:
Nijhuis scheidsrechter zaterdag. Higler VAR.
hij vindt zichzelf zo belangrijk, dat vind ik een slechte eigenschap voor een scheidsrechter, dat hij bij VI mag aanschuiven en daarom daar al zijn fouten worden bedekt met de termen mannenvoetbal etc. maakt hem nog geen goede scheids, hij is zo inconsequent als de pest.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 12:13 schreef tompsv18 het volgende:
Nijhuis lijkt me wel een scheidsrechter die zich niks aantrek van de VAR
Of misschien is Obispo gewoon niet zo'n groot talent als dat iedereen denkt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 10:41 schreef satecl het volgende:
Toch wel het bewijs dat je als talent beter bij Ajax kan zitten. Obispo is een geweldig talent, maar krijg niet eens het vertrouwen om de 3e centrale verdediger te zijn.
De wraak van Obispo.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 11:52 schreef Masterminded het volgende:
[..]twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 07-08-2018 om 11:50:30Hirving Lozano kampt na een duel op de training ogenschijnlijk met enkelklachten. Hij moet de training van #PSV afbreken. https://t.co/fiHtjwVpPT reageer retweet
20quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 09:51 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa. Sowieso shirtje van halen
Is er al bekend met welk nummer hij gaat spelen?
Maakt niet uit, wij bulken van de talentvolle aanvallers.quote:
preciesquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 12:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Of misschien is Obispo gewoon niet zo'n groot talent als dat iedereen denkt.
Dat kan natuurlijk ook. Want talenten (Rosario, Mauro jr. Malen, Teze, Gudmundsson) hebben wel speeltijd afgedwongen in het eerste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |