abonnement Unibet Coolblue
pi_180988383
Warempel eens met bowa
  maandag 6 augustus 2018 @ 19:51:05 #127
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_180988398
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 19:33 schreef de_boswachter het volgende:
Dat gelul dat PSV een zware tegenstander heeft geloot en dat we moeten waken voor onderschatting :') We hebben het hier over de kampioenen van fucking Azerbeidjan of Wit-Rusland. Man man man man man.

0-2 uit 1-0 thuis. Oprollen die skimmers.
0-0 uit en 1-0 thuis

90ste minuut, voor de haters

Nick Viermaker
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 6 augustus 2018 @ 20:09:21 #128
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_180988650
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 19:50 schreef Afhaalchinees het volgende:
Warempel eens met bowa
  maandag 6 augustus 2018 @ 20:19:47 #129
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_180988857
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 15:51 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Je lijkt wat mad.
Pas op hoor, straks gaat hij het maasgebouw weer bestormen.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  maandag 6 augustus 2018 @ 20:21:56 #130
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_180988907
Gelukkig geen young boys. Die schat ik een stuk hoger in dan die andere twee.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_180989107
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 19:33 schreef de_boswachter het volgende:
Dat gelul dat PSV een zware tegenstander heeft geloot en dat we moeten waken voor onderschatting :') We hebben het hier over de kampioenen van fucking Azerbeidjan of Wit-Rusland. Man man man man man.

0-2 uit 1-0 thuis. Oprollen die skimmers.
Vorig jaar hadden we het over de nummer zes van fucking Kroatie. Never forget Osijek. Dit soort praat hoort thuis in het Ajax topic. Daar zijn ze alweer virtueel kampioen 18-19 en finale CL.
Land of the free. Home of the brave.
pi_180989410
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 20:31 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Vorig jaar hadden we het over de nummer zes van fucking Kroatie. Never forget Osijek. Dit soort praat hoort thuis in het Ajax topic. Daar zijn ze alweer virtueel kampioen 18-19 en finale CL.
We staan virtueel tweede op alfabet :).
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_180989628
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 20:31 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Vorig jaar hadden we het over de nummer zes van fucking Kroatie. Never forget Osijek. Dit soort praat hoort thuis in het Ajax topic. Daar zijn ze alweer virtueel kampioen 18-19 en finale CL.
Als je een BATE of QUARABAG in je CL poule had gehad dan was iedereen tevreden, want een lekker makkelijke tegenstander. Nu is het 4e voorronde CL en nu moeten we ineens waken voor onderschatting. Gelul! Je moet gewoon de juiste mentaliteit hebben en er op klappen. Dan moeten dit soort ploegen voor PSV met de huidige selectie gewoon te doen zijn. Die angsthazerij. Al hadden we Vaduz uit Liechtenstein gehad, dan nog was het een ‘pittige’ tegenstander. Echt waar :')
U MAD?
  maandag 6 augustus 2018 @ 20:54:59 #134
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_180989695
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 20:52 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Als je een BATE of QUARABAG in je CL poule had gehad dan was iedereen tevreden, want een lekker makkelijke tegenstander. Nu is het 4e voorronde CL en nu moeten we ineens waken voor onderschatting. Gelul! Je moet gewoon de juiste mentaliteit hebben en er op klappen. Dan moeten dit soort ploegen voor PSV met de huidige selectie gewoon te doen zijn. Die angsthazerij. Al hadden we Vaduz uit Liechtenstein gehad, dan nog was het een ‘pittige’ tegenstander. Echt waar :')
Zeg het ze! Ik heb je rug!
pi_180989776
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 20:54 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Zeg het ze! Ik heb je rug!
Ja flikker toch op zeg. We waren notabene geplaatst tijdens de loting. Dan moet je sowieso al niet gaan zeiken over je tegenstander. We zijn aan onze stand verplicht deze ploegen op te rollen en anders horen we gewoon niet in de CL thuis. Is toch waanzin dat we vanwege één uitschakeling in Europa in 50 jaar (voordat de poulefase begint dan) ineens moeten beven voor dit soort tegenstanders. Gelul, met zo’n instelling ga je het nooit redden. En vorig jaar hebben we ook niet verloren van Osijek omdat we ze onderschat hadden, de spelers hadden gewoon de mentaliteit niet in die fase van het seizoen. Remember Locadia nog met z’n uitspraken dat hij zich niet kon motiveren want dit was andere koek dan Bayern Munchen? Nou ik kan me voorstellen dat iedereen tot op het bot gemotiveerd is tegen fucking Bate of Quarabag om de CL te halen. Spelers als de Jong en Zoet zijn alleen gebleven om de CL te spelen. Die zullen je dus niets wijs maken.

[ Bericht 3% gewijzigd door de_boswachter op 06-08-2018 21:02:49 ]
U MAD?
  maandag 6 augustus 2018 @ 21:12:40 #136
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_180990230
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 20:57 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ja flikker toch op zeg. We waren notabene geplaatst tijdens de loting. Dan moet je sowieso al niet gaan zeiken over je tegenstander. We zijn aan onze stand verplicht deze ploegen op te rollen en anders horen we gewoon niet in de CL thuis. Is toch waanzin dat we vanwege één uitschakeling in Europa in 50 jaar (voordat de poulefase begint dan) ineens moeten beven voor dit soort tegenstanders. Gelul, met zo’n instelling ga je het nooit redden. En vorig jaar hebben we ook niet verloren van Osijek omdat we ze onderschat hadden, de spelers hadden gewoon de mentaliteit niet in die fase van het seizoen. Remember Locadia nog met z’n uitspraken dat hij zich niet kon motiveren want dit was andere koek dan Bayern Munchen? Nou ik kan me voorstellen dat iedereen tot op het bot gemotiveerd is tegen fucking Bate of Quarabag om de CL te halen. Spelers als de Jong en Zoet zijn alleen gebleven om de CL te spelen. Die zullen je dus niets wijs maken.
Precies.

Kijk, ik ga ook niet roepen dat we al in de CL zitten, want die wedstrijden moeten wel nog gespeeld worden. Maar het voorzichtige gelul slaat nergens op. PSV is op elke positie beter dan deze ploegen. Net als dat PSV op elke positie beter was en is dan Osijek.

Het gaat dan gewoon om ballen tonen en met de juiste instelling rol je dit soort ploegen op.

Wij zijn PSV wij zijn echt wel beter dan Bate of Qaradaaaag!
pi_180990279
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 21:12 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Precies.

Kijk, ik ga ook niet roepen dat we al in de CL zitten, want die wedstrijden moeten wel nog gespeeld worden. Maar het voorzichtige gelul slaat nergens op. PSV is op elke positie beter dan deze ploegen. Net als dat PSV op elke positie beter was en is dan Osijek.

Het gaat dan gewoon om ballen tonen en met de juiste instelling rol je dit soort ploegen op.

Wij zijn PSV wij zijn echt wel beter dan Bate of Qaradaaaag!
WZPWZEWBDBOQ!!!!
pi_180990401
Als PSV indekken voor Karabag en Borisov :') :')

1-2
2-0

[ Bericht 3% gewijzigd door PSVCL op 06-08-2018 22:08:43 ]
pi_180990794
thanks
  maandag 6 augustus 2018 @ 22:01:54 #141
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_180991533
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 21:15 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

WZPWZEWBDBOQ!!!!
Nicky begrijpt.
pi_180991824
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 21:15 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

WZPWZEWBDBOQ!!!!
Kan ik petjes bestellen met deze tekst?
Land of the free. Home of the brave.
pi_180992407
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 22:15 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Kan ik petjes bestellen met deze tekst?
https://www.psvfanstore.nl/ontwerp-zelf

Leef je uit :)
pi_180992498
quote:
https://i.gyazo.com/2b10dc3977784a7473e90938234f19f9.jpg

Wat vind jij hiervan?

A. Reet mee afvegen
B. Uh oké?
C. WZPWZEWBDBOQ!!!!
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_180992525
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 22:42 schreef Masterminded het volgende:

[..]

https://i.gyazo.com/2b10dc3977784a7473e90938234f19f9.jpg

Wat vind jij hiervan?

A. Reet mee afvegen
B. Uh oké?
C. WZPWZEWBDBOQ!!!!
C natuurlijk. Altijd van eigen kracht uitgaan.
pi_180992561
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 22:44 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

C natuurlijk. Altijd van eigen kracht uitgaan.
Volwassen reactie. Ik zie een vermakelijk aantal gefrustreerde reacties op die cover.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_180992625
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 22:42 schreef Masterminded het volgende:

[..]

https://i.gyazo.com/2b10dc3977784a7473e90938234f19f9.jpg

Wat vind jij hiervan?

A. Reet mee afvegen
B. Uh oké?
C. WZPWZEWBDBOQ!!!!
Laat Ajax maar favoriet zijn. Met deze selectie zijn ze dat toch ook gewoon. En na de wedstrijd tussen PSV en Feyenoord kunnen we de voorzichtige conclusie trekken dat daar nog een hoop moet gebeuren.
pi_180992762
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 22:47 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Laat Ajax maar favoriet zijn. Met deze selectie zijn ze dat toch ook gewoon. En na de wedstrijd tussen PSV en Feyenoord kunnen we de voorzichtige conclusie trekken dat daar nog een hoop moet gebeuren.
Dat is ook waar, makker. Alleen blijft het iets aparts dat 'we' wel even verwachten dat Ajax kampioen gaat worden na vijf seizoenen. De eerste bal moet nog gaan rollen in onze competitie.

Dit is niet indekken of zo.

;).
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_180997802
In de voorronde van de Champions League is PSV gekoppeld aan FK Qarabağ of BATE Borisov. PSV moet vooral waken dat het de tegenstander niet zal onderschatten. Dat geeft Aad de Mos aan in gesprek met het Eindhovens Dagblad. "Het grote gevaar is dat deze ploegen qua naam veel voetballiefhebbers niet direct aanspreken," zo geeft hij aan. "Dat moet er bij de spelers echt meteen uit en daar zal Mark van Bommel ook wel voor zorgen. Het gaat gewoon om een heel grote wedstrijd, met enorme belangen."

Ondanks dat de namen niet aanspraken, vindt De Mos dat PSV zeker geen makkelijke loting heeft getroffen. "De ploegen zitten al tamelijk ver in de competitie en er is niet veel over ze bekend," aldus De Mos. "Een club als Qarabag was vorig seizoen gewoon in staat om Atlético Madrid uit en thuis op een remise te houden en BATE Borisov heeft behoorlijk wat ervaring in de Champions League. PSV kwam zelf in de strijd om de Johan Cruijff Schaal nog wat te statisch op mij over."

Vorig seizoen wist FK Qarabağ in de voorrondes van de Champions League nog het Deense FC Kopenhagen uit te schakelen. Anton Scheutjens, voormalig keeperstrainer bij PSV, was toen nog in dienst van de Denen. "Wij dachten vooraf dat we Qarabag zeker konden verslaan, maar kwamen gewoon tekort. Het was geen ploeg die heel stug of vervelend speelde en zeker thuis aanvallend voor de dag kwam," zegt Scheutjens over die wedstrijden. "Bij balverlies van ons kwamen ze er wel indrukwekkend snel overheen. Uit verloren we in de hitte met 1-0 en kwamen we goed weg. Thuis wonnen we met 2-1, maar brak een tegengoal ons op."
Land of the free. Home of the brave.
pi_180997828
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 09:25 schreef Scarface88 het volgende:
In de voorronde van de Champions League is PSV gekoppeld aan FK Qarabağ of BATE Borisov. PSV moet vooral waken dat het de tegenstander niet zal onderschatten. Dat geeft Aad de Mos aan in gesprek met het Eindhovens Dagblad. "Het grote gevaar is dat deze ploegen qua naam veel voetballiefhebbers niet direct aanspreken," zo geeft hij aan. "Dat moet er bij de spelers echt meteen uit en daar zal Mark van Bommel ook wel voor zorgen. Het gaat gewoon om een heel grote wedstrijd, met enorme belangen."

Ondanks dat de namen niet aanspraken, vindt De Mos dat PSV zeker geen makkelijke loting heeft getroffen. "De ploegen zitten al tamelijk ver in de competitie en er is niet veel over ze bekend," aldus De Mos. "Een club als Qarabag was vorig seizoen gewoon in staat om Atlético Madrid uit en thuis op een remise te houden en BATE Borisov heeft behoorlijk wat ervaring in de Champions League. PSV kwam zelf in de strijd om de Johan Cruijff Schaal nog wat te statisch op mij over."

Vorig seizoen wist FK Qarabağ in de voorrondes van de Champions League nog het Deense FC Kopenhagen uit te schakelen. Anton Scheutjens, voormalig keeperstrainer bij PSV, was toen nog in dienst van de Denen. "Wij dachten vooraf dat we Qarabag zeker konden verslaan, maar kwamen gewoon tekort. Het was geen ploeg die heel stug of vervelend speelde en zeker thuis aanvallend voor de dag kwam," zegt Scheutjens over die wedstrijden. "Bij balverlies van ons kwamen ze er wel indrukwekkend snel overheen. Uit verloren we in de hitte met 1-0 en kwamen we goed weg. Thuis wonnen we met 2-1, maar brak een tegengoal ons op."
Ik krijg hier geen goed gevoel over. Aad is never wrong.
Land of the free. Home of the brave.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')