Whiskers2009 | zondag 5 augustus 2018 @ 20:56 |
https://redbullracing.redbull.com/article/daniel-leave-team | |
Whiskers2009 | zondag 5 augustus 2018 @ 20:56 |
Sorry, zat nogal te klunzen ![]() ![]() Dit is het RIC naar Renault-topic. | |
Nattekat | zondag 5 augustus 2018 @ 21:08 |
Ik heb het natuurlijk over de relatieve verschillen ![]() Anders was het 1, 2, 3, 4, 5, 6 Ferrari geweest. | |
Nattekat | zondag 5 augustus 2018 @ 21:08 |
Hoe dan | |
Whiskers2009 | zondag 5 augustus 2018 @ 21:14 |
Ik kan dat gewoon. Dank voor het fixen iig ![]() | |
Nattekat | zondag 5 augustus 2018 @ 21:17 |
Zoem is scherper dan ik ![]() | |
opgebaarde | zondag 5 augustus 2018 @ 21:20 |
Topic zat wel meteen in de reeks. Dus dat ging wel goed. We moeten niet kijken wat mislukt maaronze successen vieren ![]() | |
Whiskers2009 | zondag 5 augustus 2018 @ 21:21 |
Owh, was het zoem? ![]() Of voegde die #2 toe? Thanks zoem ![]() | |
Whiskers2009 | zondag 5 augustus 2018 @ 21:22 |
![]() Thanks ![]() | |
Whiskers2009 | zondag 5 augustus 2018 @ 21:25 |
Voor Nattekat: https://www.gpblog.com/nl(...)ws&utm_content=Honda Red Bull Toro Rosso Mercedes F1 "Verschil Honda- en Mercedesmotor nog maar 30 pk" 05-08-2018 21:16 door Roy De verschillen in vermogen liggen in de Formule 1 steeds dichter bij elkaar als we Andrew Benson mogen geloven. Zo doet de Honda-motor in de Toro Rosso’s maar 30 pk onder voor die van Mercedes. Benson, F1-journalist bij de BBC, stelt dat de Honda “nu nog geen partij is voor de krachtbron van Mercedes, maar volgens insiders is het verschil slechts 30 pk”.Bovendien is er veel ruimte voor verbetering aanwezig bij de Japanners, waardoor het gat nog kleiner kan worden. De positieve ontwikkeling bij Toro Rosso was reden voor Red Bull om ook over te stappen van Renault op Honda voor de komende twee jaren. Wat betreft volgend seizoen dicht Benson Red Bull goede kansen toe. Mocht het verschil naar 20 pk gaan, dan zou het verschil op de meeste circuits maar drie tienden zijn. “De kwaliteit van de RB14 is duidelijk zichtbaar. Met wat meer vermogen en opnieuw een chassis van Adrian Newey is het niet ondenkbaar dat de renstal volgend seizoen écht voor de titel kan strijden.” | |
Nattekat | zondag 5 augustus 2018 @ 21:52 |
Dat tweede ![]() | |
wawowiewa | zondag 5 augustus 2018 @ 21:55 |
is Kimi al bevestigd voor Ferrari ? | |
Whiskers2009 | zondag 5 augustus 2018 @ 21:58 |
Nee. | |
wawowiewa | zondag 5 augustus 2018 @ 21:58 |
Helder bedankt! | |
wawowiewa | zondag 5 augustus 2018 @ 22:00 |
Snap RIC zn move wel, bang dat RBR team om VER gaat bouwen wanneer ze een kampioens auto hebben. Dan blijft Renault zo'n beetje automatisch over + meer geld dusja | |
Whiskers2009 | zondag 5 augustus 2018 @ 22:09 |
Omdat Merc en Ferrari hem niet wilden. Waar hij wel op rekende en in geloofde van eind vorig seizoen tot ong juni dit jaar. Toen werd het toch maar Renault. Ivm echt wegwillen bij RBR en een grote zak geld voor de neus (mits de geruchten kloppen). En die zak geld verdoezelt het gezichtsverlies | |
opgebaarde | zondag 5 augustus 2018 @ 22:19 |
De redenen van Ricciardo fascineert me. Ik hoop dat we het een beetje snel te horen krijgen want ik kan me niet voorstellen dat de dollartjes zijn keuze hebben bepaald. Andere kant, ik ken Ricciardo natuurlijk niet, maar de opmerking van Marko twee weken geleden dat Ricciardo geen keuze (meer) heeft lijkt geen indicator van een gelijkwaardige verstandhouding (ligt misschien niet aan Marko of RB, maar wel een gekke opmerking van die kant) En heel heel misschien heeft Renault Ricciardo weten over te halen met beloftes over de toekomstige sportieve prestaties van Renault die op hem te wachten liggen. Sainz zei al dat hij Hulkenberg in staat ziet om voor pole positions te kunnen vechten. Dus is dat het ook ![]() | |
Gezicht | zondag 5 augustus 2018 @ 22:22 |
"Renault heeft de afgelopen jaren al veel voortgang laten zien" | |
opgebaarde | zondag 5 augustus 2018 @ 22:25 |
Ja zoiets moet een coureur natuurlijk wel zeggen. Negatief praten over je (toekomstige) werkgever levert je sowieso niks op | |
Whiskers2009 | zondag 5 augustus 2018 @ 22:30 |
Die heeft hij al lang bekend gemaakt. En zijn dikke onzin. "Renault heeft zo veel progressie gemaakt de afgelopen 2 jaar" als voorbeeld. Smoezenkermis. Dikke onzin. Wel met SAI eens dat RIC nog wel eens meer moeite met Hulk zou kunnen hebben dan hij denkt En ik denk ook dat hij rondrijden in het middenveld zonder dat men hem er makkelijk voorbij laat ook wel eens minder leuk zou kunnen vinden dan hij denkt... | |
sasquatsch | zondag 5 augustus 2018 @ 22:48 |
Het klopt wel, die progressie. P9 in 2016, P6 vorig jaar en nu het vierde team. Dat is imho duidelijk progressie. De vraag is alleen of dat doorzet. | |
Kleffe_Dop | zondag 5 augustus 2018 @ 23:44 |
Renault heeft afgelopen jaren dan ook gewoon een nette stijgende lijn te pakken gehad. Ze hebben ook nooit de indruk willen wekken dat ze er met een paar jaar zouden staan, dat zou compleet onrealistisch zijn geweest. Renault heeft Ricciardo er ook op sportief vlak van kunnen overtuigen dat hij een juiste stap zet. Het zou mij niet verbazen als ze kwa operationeel budget richting Red Bull gaan kruipen. | |
THEFXR | maandag 6 augustus 2018 @ 00:17 |
Helmut heeft gewoon gebeld, morgen tekenen of we zoeken iemand anders, Hij was het gewoon te lang aan het rekken. | |
maan_man | maandag 6 augustus 2018 @ 00:23 |
Vraag mij alleen af of Ricciardo zich een beetje gaat gedragen de laatste maanden of dat wij nog meer gevallen zoals tijdens de kwalificatie van Oostenrijk krijgen, waarbij Ricciardo naar eigen goeddunken van positie gaat wisselen. | |
wawowiewa | maandag 6 augustus 2018 @ 00:27 |
Denk toch wel dat het financiële een rol heeft. De team's buiten RBR bieden hem veel geld voor zijn kwaliteiten. RBR heeft de filosofie omdat nooit zulke bizarre bedrage neer te leggen voor de coureurs. dat is 1 2de is dat hij het niet kan winnen van Max. Dit is slecht voor zijn waarde, en dit zal RBR doen besluiten om Max als eerste rijder te zien wanneer het moet. 3de is bij een fabrieksteam zitten en dat team om je heen bouwen heeft zo z'n voordelen, je bent 1ste rijder etc. Dat is de uitdaging die RIC wil aangaan. Om via deze weg kampioen te worden. Bij RBR zou dat onmogelijk zijn omdat hij Max niet kan verslaan. | |
MakkieR | maandag 6 augustus 2018 @ 01:20 |
Ik denk niet dat hij te jong is, uiteindelijk is F1 gewoon een individuele sport als het er op aan komt en heb je met je teammaatje niet veel te maken los van de zeldzame teamorders dan. Verder vraag ik me af wie er anders moet zijn bij RBR als eerste rijder, Verstappen zijn talent is te groot om als nieuwe rijder de titel eerste rijder op te eisen. Alleen Vettel of Hamilton zouden dat heel misschien kunnen. maar voor de rest lijkt me dit onbegonnen werk. Wat verstappen nu vooral nodig heeft is een goede reeks waarbij hij zijn auto heel over de finish rijdt en de punten binnen haalt. Over zijn talent valt niet te twisten dat zit wel goed bij RBR. Het ontbreekt hem aan vertrouwen en stabiliteit en dan met name over de auto, de controle van de auto met regen ( zie regenrace laatste race ) | |
opreis | maandag 6 augustus 2018 @ 04:22 |
Vind ik wel meevallen, ja ze zijn in de constructeurs omhoog gegaan, maar dat komt ook omdat andere teams weg zijn gevallen (FI/williams). Het verschil met de top 3 is nauwelijks kleiner geworden. Met deze gang zitten ze de volgende 2 jaar nog steeds op P4 (ervan uitgaande dat RB niet terug zakt met Honda) | |
Rossdale | maandag 6 augustus 2018 @ 08:46 |
Wat een onzin, ik vind ze redelijk gelijkwaardig. Ze hebben andere sterke punten, maar Ric doet absoluut niet onder voor Max, of andersom | |
tja77 | maandag 6 augustus 2018 @ 08:54 |
Max is in de Q sneller (staat 9-3 in het voordeel van Max terwijl Ricciardo te boek stond als kwalificatiebeest). In de race is de pace van Max beter, echter heeft hij in het begin van het seizoen wat foutjes gemaakt waardoor Ricciardo uitliep in het kampioenschap. De laatste aantal races kwam Ricciardo er steeds minder aan te pas. Bandenmanagement ook daarin is Max beter. Regen ook daarin is Max beter. Dus het enige waarin Ricciardo beter is, is in mijn optiek het constante niveau en z’n punten pakken. Daarentegen is Max de laatste races juist erg constant, alleen gooide een falende RBR roet in het eten in Hongarije. | |
Fir3fly | maandag 6 augustus 2018 @ 09:06 |
Dat had je misschien begin 2017 nog kunnen zeggen. | |
Rossdale | maandag 6 augustus 2018 @ 09:12 |
Je bevestigt precies mijn punten. Ricciardo is veel constanter, ook het inhalen van het veld als hij achterin moet starten gaat veel beter. Veel meer rust en gewoon inhalen met divebombs ipv soms te riskante inhaalacties van Max om maar zo min mogelijk tijd te verliezen. | |
Tarado | maandag 6 augustus 2018 @ 09:14 |
toch is Red Bull het niet met je eens | |
KillerBee4ever | maandag 6 augustus 2018 @ 09:15 |
Maar je negeert driekwart van zijn post en haalt er slechts 1 stukje uit om het te verdraaien naar jouw mening (kennelijk) ![]() Tja... | |
nogeenoudebekende | maandag 6 augustus 2018 @ 09:17 |
Ja die divebombs zijn inderdaad minder riskant dan Max' capriolen. ![]() | |
Tarado | maandag 6 augustus 2018 @ 09:18 |
het enige punt zijn de punten | |
#ANONIEM | maandag 6 augustus 2018 @ 09:22 |
Op zeker. Max die rijdt bijna iedere wedstrijd ergens wel een klein stukje voorvleugel van iemand eraf. | |
nogeenoudebekende | maandag 6 augustus 2018 @ 09:23 |
Beter een klein stukje vleugel dan je teammaat eruit bomben. | |
tja77 | maandag 6 augustus 2018 @ 09:24 |
Ook het inhalen van het veld als hij achterin moet starten gaat veel beter? Ben ik niet met je eens. Hoe vaak is Max al achterin het veld gestart dit seizoen? In Monaco liet hij duidelijk zien goed in te kunnen halen, ja zelfs in Monaco. Het “constante” niveau van Ricciardo is ook lager dan het “constante” niveau van Max. Vergelijk de rondetijden maar gedurende de races. Het ontloopt elkaar niet veel, maar Max is wel de betere ja. Mede daarom kiest Ricciardo voor Renault en zou Max dat nooit doen. Oh ja, Max kan ook beter starten. | |
#ANONIEM | maandag 6 augustus 2018 @ 09:24 |
Dat is een keer gebeurd en is nog discutabel ook want week Max nou wel of niet van zijn lijn af? Daar zijn we nog steeds niet uit. Daarentegen is het bij Max bijna ieder weekend raak. Gewoon erg roekeloos. | |
tja77 | maandag 6 augustus 2018 @ 09:32 |
Want je mag niet van je lijn afwijken? Max heeft aan het begin van het seizoen wat mindere momentjes gehad, maar heeft daarna duidelijk laten zien op alle facetten beter dan wel gelijkwaardig te zijn aan Ricciardo. | |
Tarado | maandag 6 augustus 2018 @ 09:34 |
is ook helemaal geen discussie eigenlijk want dan hadden ze Ric wel een beter contract voorgeschoteld | |
opgebaarde | maandag 6 augustus 2018 @ 09:34 |
Waarom zeg je weekend als je waarschijnlijk race bedoelt? En wat zie jij al bijna? 1 op de 10 keer is bijna of is bijna 1 op de 2 keer? Iets meer duiding | |
#ANONIEM | maandag 6 augustus 2018 @ 09:36 |
Ik zeg weekend omdat Max in de vt en q ook nog wel eens een slippertje maakt. Gemiddeld zeker wel 1 op 2. | |
tja77 | maandag 6 augustus 2018 @ 09:40 |
In de VT? Godver, hoe durft hij! Een beetje de limiet opzoeken gedurende een vrije training. Dat hij maar een voorbeeld neemt aan Vettel en Hamilton, die NOOIT een slippertje hebben gedurende de vrije training. In de Q staat het 9-3 voor Max. Dus dan zullen die slippertjes wel meevallen. | |
#ANONIEM | maandag 6 augustus 2018 @ 09:46 |
Vettel en Hamilton. Na dit seizoen 9 wk's bij elkaar gereden. Kan Max zeker nog wel een puntje aan zuigen. Ik kan nu wel iedere vt, q en race terug gaan kijken maar neem maar van mij aan dat Max zeker 1 op de 2 keer ergens even een muurtje of een stukje vleugel meepakt. Met al zijn uitschieters nog daargelaten. Max zou er goed aan doen om even een tandje terug te schakelen. Je kunt in ieder geval niet zeggen dat ie niet ambitieus is, dat is wel positief. | |
opgebaarde | maandag 6 augustus 2018 @ 09:51 |
Vrije training, doe niet zo gek. Daar gaan heel veel coureurs van de baan af. Niks aan de hand. Alleen FP3 in Monaco, daar heb je zeker gelijk, maar alleen omdat door die crash de Q niet gereden kon worden. En ik begrijp die slippertjes niet helemaal. Ik vind Max af en toe over het randje gaan, maar aan de andere kant wil ik absoluut geen Raikonnen die zijn rondjes rustig uitrijdt en elk mogelijke risico vermijdt of een Hulkenberg die gewoon zijn ding doet. Inhalen of verdedigen, geeft altijd kans op een slippertje. | |
tja77 | maandag 6 augustus 2018 @ 09:51 |
Het is racen hè, dan zoek je de limiet op. Vettel en Hamilton noemde ik omdat die in een betere auto rijden en ook de limiet opzoeken in de VT. Max heeft een kwalitatief mindere auto en doet dat dus ook, maar moet duidelijk iets forceren om een win/podium of pole af te dwingen. Max zou er goed aan doen? Wtf? Ga jij hem nu advies geven? Die knaap heeft meer Formule 1 ervaring dan jij, daar kun JIJ nog wel een puntje aan zuigen. ![]() | |
#ANONIEM | maandag 6 augustus 2018 @ 09:52 |
Ben ik met je eens hoor. Alleen vind ik er ook nog wat tussenzitten; Ricciardo. | |
opgebaarde | maandag 6 augustus 2018 @ 09:54 |
Nou laat maar eens zien dan. Jij stelt iets en nu moet de ander het ook nog maar even van jou aannemen. Hup laat maar zien joh, het is toch 1 op de 2 keer dus een makkie. Ik ben reuze benieuwd naar al die excessen en neem die uitschieters ook gewoon mee joh, bewijst jouw punt alleen maar meer | |
#ANONIEM | maandag 6 augustus 2018 @ 09:55 |
Ik vind de race van Australië dit jaar een goed voorbeeld. Max wilde geloof ik Grosjean bijhalen maar was veel te ongeduldig waardoor hij in bocht 1 weer een slippertje maakte. En dat gebeurt hem vaker. Te ongeduldig en wellicht te ambitieus. Vandaar mijn advies en hij zou er goed aan doen om naar mij te luisteren. | |
nogeenoudebekende | maandag 6 augustus 2018 @ 09:58 |
Slippertje van Vettel in Hongarije gemist? De spin van Ham en Bot? Man man man lekker selectief weer. | |
tja77 | maandag 6 augustus 2018 @ 09:59 |
Of de fout van Vettel in Duitsland. | |
THEFXR | maandag 6 augustus 2018 @ 10:08 |
ik denk dat het chassis van dit jaar moeilijker is dan voorgaande jaren. | |
Nattekat | maandag 6 augustus 2018 @ 10:10 |
Schoonnaakslotje | |
Nattekat | maandag 6 augustus 2018 @ 11:45 |
Weer open. Vlieg elkaar eens niet constant in de haren ![]() Als iemand in jouw ogen wat achterlijks zegt, dan kan je dat makkelijk met argumenten afvoeren lijkt me, geen excuus om iemand dan maar achterlijk te gaan noemen. | |
TAV74 | maandag 6 augustus 2018 @ 11:53 |
Dat is volgens mij ook zo. Valt bijvoorbeeld ook op dat RIC en VER vaker andere keuzes lijken te maken in de afstelling. RIC vaak wat conservatiever (meer downforce), Max meer risico. Volgens mij is RIC daar de strijd aan het verliezen. | |
privatair | maandag 6 augustus 2018 @ 11:59 |
Erg jammer dat Ricc vertrekt, maar... Komende jaar kan er hierdoor wel meer plezier en spanning terugkomende in de wedstrijden doordat ook Renault bij de top team kans komen. Ipv alleen maar Ferrari/Mercedes en soms ook Redbull. Team Renault reed afgelopen jaar met dezelfde motor als RB, maar hun rijders presteren gewoon minder dan de rijders. *Pechgevallen daargelaten* Met het toevoegen van Ricciardo heeft Renault een zeer goeie zet gedaan. En toch blijft het jammer dat het leuke duo Ricc + Max hierdoor verdwijnt. ![]() | |
Tarado | maandag 6 augustus 2018 @ 12:48 |
benieuwd wanneer het stront gooien gaat beginnen, zullen we toch nog een paar maanden op moeten wachten | |
Gezicht | maandag 6 augustus 2018 @ 12:51 |
Omdat Ricciardo bij Renault gaat rijden hebben ze volgend jaar opeens een auto die kan aansluiten bij de top? Potentieel snelheidsverlies van Red Bull door de Honda-switch daargelaten. | |
Meike26 | maandag 6 augustus 2018 @ 12:52 |
Voordeel voor Ricciardo als het moddergooien begint, hij is een publiekslieveling, RBR staat al een beetje bekend als zeur-team... Voordat het uberhaubt begonnen is, is er al (bijna) een winnaar ![]()
| |
Tarado | maandag 6 augustus 2018 @ 12:59 |
ik las net nog iets dat Red Bull hem toch een heel aardig bod heeft gedaan, vergelijkbaar met Verstappen dus financieel kan de reden niet zijn, dan blijft alleen het 2e rijders syndroom over | |
#ANONIEM | maandag 6 augustus 2018 @ 13:16 |
Maar wat is bij RBR precies het nadeel als je tweede rijder bent? Raikkonen zal nooit een race winnen als hij eerste rijdt en Vettel tweede. Maar bij RBR maakt dat toch niet zoveel uit? Is er überhaupt wel een eerste en tweede rijder bij RBR? [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-08-2018 13:16:13 ] | |
Tarado | maandag 6 augustus 2018 @ 13:23 |
met je eens, ik begrijp het ook niet zo maar wij weten alleen de buitenkant, het kan zijn dat ze in ontwikkeling van de auto de input van Max prioriteit geven en dan kan je wel dezelfde auto krijgen maar ben je toch in het nadeel. Bij Ferrari is het duidelijk dat de auto voor Vettel is net als bij Mercedes voor Hamilton en McLaren voor Alonso | |
Whiskers2009 | maandag 6 augustus 2018 @ 13:36 |
Heb je een linkje? | |
Meike26 | maandag 6 augustus 2018 @ 13:37 |
Volgens mij heb ik ook ergens een interview van hem gelezen of gehoord dat hij eigenlijk wle jaloers was op Hamilton toen hij McLaren verliet en naar het nog zwakke Mercedes ging. Dat zagen ook niet veel mensen aankomen. Dat 'team om je heen bouwen' en opbouwen daar droomde hij ook wel van en volgens mij is Ricciardo zo'n iemand die liever spijt van dingen heeft die hij wel gedaan heeft ipv dingen die hij niet gedaan heeft. Dat maakt zijn keuze denk ik wel wat beter te begrijpen. | |
Tarado | maandag 6 augustus 2018 @ 13:40 |
het probleem is dat toen ik het las het nog geen prime was | |
daNpy | maandag 6 augustus 2018 @ 13:41 |
Waarom heeft hij dat dan niet gedaan toen kvyat nog team genoot was? | |
Tarado | maandag 6 augustus 2018 @ 13:41 |
Hamilton kwam in een gespreid bedje bij Mercedes, die heeft weinig hoeven bouwen | |
Meike26 | maandag 6 augustus 2018 @ 13:47 |
Heb je wel gelijk in ja, maar de komst van Hamilton zorgde wel voor geloof in het team, nieuwe spirit.. Gek genoeg geloof ik er nog wel in dat er ook een andere wind gaat waaien bij Renault. Niet dat ze gelijk voor het kampioenschap zullen gaan, maar podiums zie ik in 2019 wel gebeuren, zeker als de Honda motor een torretje blijft. | |
Tarado | maandag 6 augustus 2018 @ 13:50 |
het zou mij echt verbazen als Renault een race wint volgend jaar, in datzelfde stuk over Ricciardo stelt Red Bull dat ze de races die ze gewonnen hebben ook met een Honda gewonnen zouden hebben | |
vosss | maandag 6 augustus 2018 @ 13:52 |
Ahh, die rol van Schumacher was ik natuurlijk vergeten gisteren ![]() | |
Nine. | maandag 6 augustus 2018 @ 14:56 |
Dat weet ik zo net nog niet. Red Bull en Honda hebben samen 100x het budget van Renault. En Red bull legt niet allemaal gare restricties op aan Honda m.b.t. de motor zoals Mclaren dat wel deed met hun zero-size concept. | |
M.Melandri | maandag 6 augustus 2018 @ 14:56 |
Wat een flauwekul. Hamilton kon gewoon het meeste geld krijgen bij Mercedes en teams die het meeste betalen hebben vaak ook de meeste middelen om een goede auto te bouwen. Bij Renault gaat er ook helemaal niks veranderen als ze niet bereid zijn om net zo veel geld uit geven als Mercedes en Ferrari. | |
#ANONIEM | maandag 6 augustus 2018 @ 15:13 |
Vond het trouwens wel humor van RBR, dat ik de dag na de bekendmaking van het vertrek van Ricciardo een mailtje kreeg met 30% korting op een Straya pet. ![]() | |
bianconeri | maandag 6 augustus 2018 @ 15:32 |
Dom van RBR. Beste rijder weg alleen maar omdat je het talentje die zeer zelden iets laat zien zo wilt pleasen. Terwijl RIC de meeste punten en alles voor RBR haalt. | |
opgebaarde | maandag 6 augustus 2018 @ 15:34 |
Onwaar. Max heeft ook wel eens punten gewonnen | |
wawowiewa | maandag 6 augustus 2018 @ 15:38 |
RBR doet gewoon niet aan die grote salarissen, RIC is dat wel waard bij andere teams. RBR of Renault, het zal niet veel uitmaken in de kansen op een kampioenschap de komende 2 jaar, dan kan je beter voor het geld gaan en mogelijk een heel team om je heen bouwen. Top move van RIC | |
bianconeri | maandag 6 augustus 2018 @ 15:43 |
Ik ben hem niet maar reageer wel even :p Natuurlijk heeft Max bepaalde kwaliteiten tov RIC, maar zoals hij ook zegt is het complete pakket van RIC gewoon veel beter momenteel. Dat Max alles beter ziet, snapt (afstellingen bv) en alles zou hem een veel betere moeten maken, maar dat is duidelijk nog niet het geval. RIC is gewoon heel constant, pakt goed zijn punten. Heel soms zijn overwinning. Is een betrouwbare factor. Max absoluut niet ook al heeft hij de potentie ergens zitten, voor in de toekomst. | |
nogeenoudebekende | maandag 6 augustus 2018 @ 15:45 |
Hij staat 13 punten achter. Zou voor staan als die Renault zou doen wat die moet doen. Begraaf dat argument nu maar. | |
bianconeri | maandag 6 augustus 2018 @ 15:45 |
"En alles" slaat overduidelijk niet op alle punten, dus dat Max niets binnengehaald heeft. | |
bianconeri | maandag 6 augustus 2018 @ 15:45 |
Want RIC valt nooit uit door de auto. | |
opgebaarde | maandag 6 augustus 2018 @ 15:51 |
owja inderdaad, slim verwoord ![]() | |
nogeenoudebekende | maandag 6 augustus 2018 @ 15:55 |
Als je dat naast elkaar legt zou Max nog verder voorstaan zonder panne het gehele seizoen. | |
Nine. | maandag 6 augustus 2018 @ 16:10 |
Alleen niet bij de teams die ertoe doen. Buiten dat moesten Ferrari en Mercedes hem sowieso niet. | |
Donderkonijn | maandag 6 augustus 2018 @ 16:13 |
Zeer zelden? sinds Max er is regent het podiumplekken die Kvyat niet kon halen, 4 racewins in nog niet eens de helft van de tijd die Ricc er voor nodig had, en een bak publiciteit die zijn weerga niet kent. Ik heb dit al vaker gezegd, Max hoeft niet eens te winnen voor RB. Als hij maar voor spektakel zorgt en dat doet hij. Zo lang hij dat doet en de F1 regie constant die auto in beeld blijft brengen, zit Max gewoon in die RB. Hij brengt gewoon geld binnen, het hoofddoel is blikjes verkopen. Marketing technisch is Max zijn gewicht in goud waard. RB weet dat, Ziggo weet dat en Jumbo weet dat. Of dacht je dat dat allemaal uit de lucht kwam vallen? Vooral Ziggo lacht zich hartstikke dood met hun monopoliepositie wat betreft Max op de Nederlandse TV. | |
wawowiewa | maandag 6 augustus 2018 @ 16:25 |
Wat als Hamilton zou stoppen na dit seizoen, wie hadden ze dan gehaald ? | |
Donderkonijn | maandag 6 augustus 2018 @ 16:26 |
Max. Zijn ze ook al mee bezig geweest voordat Max tekende. Meneer Wolff is bij de Verstappens thuis geweest zelfs ![]() | |
wawowiewa | maandag 6 augustus 2018 @ 16:26 |
Max had had al bij getekend | |
opgebaarde | maandag 6 augustus 2018 @ 17:23 |
Ok even nagekeken want zo doen wij allemaal. 1) Australie, Max slipt zelf en heeft een dramatische Q (ineens 150 PK meer...). Ik heb niks aangepast 2) Bahrein. Max heeft botsing met Hamilton en Ricciardo valt uit. Moet Verstappen daar + punten krijgen? Ik reken alsof Ricciardo 6de zou zijn geworden dus +8 RIC 3) China, Max gaat van baan bij Hamilton en crasht tegen Vettel, allemaal eigen schuld, geen correctiepunten 4) Azerbeidzjan, crash Redbulls, geen correctiepunten. 5) Spanje, niks aan de hand 6) Monaco, niks aan de hand 7) Canada, niks aan de hand 8) Frankrijk, schade bij Ricciardo maar niks aangepast 9) Oostenrijk, Verstappen wint, Ricciardo valt uit met pech. Ik reken alsof hij daar vierde was geworden (na traditionele top 3), dus +12 RIC 10) Groot-Brittanie, Max valt uit met pech. Ik doe alsof Max boven Ricciardo zou zijn geeindigd. Dus +10 VER en -2 RIC 11) Duitsland, Ricciardo start als één van de laatste en valt ook nog eens uit met pech. Ik reken met Ricciardo als vijfde en Max wordt vierde, dus + 8 ptn RIC 12) Hongarije, Verstappen 'valt' uit, ik reken hem als vierde en dan zakt Ricciardo 1 plek, Dus -2 RIC en +12 VER Stand Ricciardo 142 (24 punten erbij gekregen) Verstappen 127 (22 punten erbij gekregen) | |
Whiskers2009 | maandag 6 augustus 2018 @ 20:07 |
James Allen's mening over het vertrek van RIC bij RBR: https://www.gpblog.com/nl(...)als-teamgenoot-.html | |
Mansjester | maandag 6 augustus 2018 @ 20:13 |
Dit ja. Vorig jaar is Ricciardo ook vaker uitgevallen met pech terwijl hij meer punten haalde. Mensen zien de feiten vaak niet. Op langere termijn denk ik dat Max meer potentie heeft en meer kans heeft om wk te worden dan Daniel ,maar hij heeft bij RBR nog niet overtuigd vind ik. Hij is wel een kwali beest geworden tov eerste seizien bij Toro Rosso. | |
Fir3fly | maandag 6 augustus 2018 @ 20:18 |
Omdat dit simpelweg niet waar is. | |
Mansjester | maandag 6 augustus 2018 @ 20:28 |
Uh jawel https://www.google.nl/amp(...)jfers-111809%3famp=1 | |
opgebaarde | maandag 6 augustus 2018 @ 20:55 |
Dat heeft denk ik twee logischer redenen. 1) Max viel altijd met pech uit terwijl hij voor Ricciardo reed, op zeer kansrijke posities. 2) Max had voor de zomer veel mechanische pech en Ricciardo pas op einde van het seizoen. Vanwege die eerste reden, is het aantal punten alleen een indicator, eentje die wat meer verdieping nodig heeft ipv alleen het harde cijfer. Kan ook niet anders, anders zou RB niet grof voor Verstappen betalen. | |
Mansjester | maandag 6 augustus 2018 @ 20:59 |
Dat staat los van je eerdere punt dat je zei dat ik ongelijk had. Ik merk dat iedereen altijd maar zo probeert te redeneren dat Max toch echt wel beter is. Maakt verder niet uit hoor:) Los van de minder mechanische pech heeft Max vind ik vaker crashes gehad waarin hij zelf niet helemaal vrijuit ging | |
Fir3fly | maandag 6 augustus 2018 @ 21:09 |
Ik had verkeerd gelezen, Ricciardo had inderdaad eenmaal vaker pech in 2017. Maar dat zegt niets, aangezien opgebaarde ook al aangeeft dat Ricciardo geen enkele keer met mechanische pech uitviel terwijl hij voor Verstappen reed terwijl het elke keer wel zo was andersom. Ricciardo heeft heel veel punten gewonnen puur en alleen door het uitvallen van Verstappen terwijl er andersom 0 punten gedoneerd zijn op deze manier. | |
tja77 | maandag 6 augustus 2018 @ 21:12 |
Hoe vaak is Ricciardo uitgevallen, waardoor Max profijt had omdat hij erachter zat op dat moment? Hoe vaak heeft Ricciardo profijt gehad dat Max uitviel en daardoor een plaats opschoof? Volgens mij is situatie 2 veel vaker aan de orde geweest dan situatie 1. Maar ik kan me vergissen natuurlijk. Ricciardo heeft vaak gemazzeld (Baku vorig seizoen bijv.) omdat de dingen toevallig net zijn kant op vielen. Voor zover ik me voor de geest kan halen wanneer beide RBR finishen, zit Max vaker voor Ricciardo dan erachter. | |
opgebaarde | maandag 6 augustus 2018 @ 21:15 |
Firefly zei dat jij ongelijk had, niet ik. En ik ben het volledig eens met je laatste punt | |
sasquatsch | maandag 6 augustus 2018 @ 21:17 |
Alleen zou hij zonder die crashes ruim voor Ricciardo staan. | |
opgebaarde | maandag 6 augustus 2018 @ 21:18 |
Zonder welke crashes? Pech of waar hij zelf mede verantwoordelijk voor is? | |
Nine. | maandag 6 augustus 2018 @ 21:20 |
Wat jij vindt is helemaal niet relevant. Wat wel relevant is, is de mening van Mateschitz, Marko en Horner... | |
sasquatsch | maandag 6 augustus 2018 @ 21:20 |
Beide. | |
Mansjester | maandag 6 augustus 2018 @ 21:26 |
Ah sorry. Had niet naar jullie namen gekeken | |
Mansjester | maandag 6 augustus 2018 @ 21:30 |
Inderdaad. Stel je toch voor dat je op een forum zelf een mening geeft ipv alleen meningen van anderen post die daar bepaalde belangen bij hebben | |
opgebaarde | maandag 6 augustus 2018 @ 21:36 |
Dan wel inderdaad, Max heeft meer snelheid. Maar die crashes hebben hem wel ongelofelijk veel punten gekost, dat is wel iets wat uit zijn “spel” moet. | |
Nine. | maandag 6 augustus 2018 @ 21:42 |
Feit is nu eenmaal dat de mensen die er wel toe doen wél overtuigd zijn van het talent van Max. En die zitten wat dichter op het gebeuren dan jij en ik. En dat jij het daar niet mee eens bent zal ze verder een rotzorg zijn. | |
Mansjester | maandag 6 augustus 2018 @ 21:43 |
Als je goed had gelezen dan weet je dat ik juist wel overtuigd ben van het talent van Max ![]() | |
Nine. | maandag 6 augustus 2018 @ 21:46 |
![]() | |
Fer | maandag 6 augustus 2018 @ 22:04 |
Denk dat er teveel onzekere factoren zijn bij Redbull om volgend jaar kampioen te kunnen worden en dat Ric nu voor meer geld het bij een ander afwacht tot de contracten van Hamilton, Vettel en Max aflopen in 2020. De motor: Honda is goed bezig en wellicht verslaan ze Renault volgend jaar, maar dan lopen ze nog steeds enorm achter op Ferrari/Mercedes. Max: Lijkt toch de chosen one van Marko te zijn. En zodra Redbull competitief wordt, zal Max voorgetrokken worden. RB15: De huidige Redbull is een topchassis maar het lijkt er een beetje op dat bepaalde punten de Ferrari en Mercedes toch iets sterker zijn. Al met al lijken de kansen op een WDC bij Redbull niet zo groot voor Ricciardo en misschien aast hij toch op Vettels zitje, die toch weer foutjes maakt onder stress en te risicovol stuurt. | |
opgebaarde | maandag 6 augustus 2018 @ 22:21 |
Je zit er gewoon naast. Misschien de definitie van talent opzoeken want talent betekent niet dat alle potentie al benut is/wordt. Foutjes zitten er gewoon nog in | |
Mansjester | maandag 6 augustus 2018 @ 22:41 |
Je bevestigt mijn punt alleen maar. "Op langere termijn denk ik dat Max meer potentie en kans heeft om wk te worden". Oftewel meer talent. Hij heeft het tot op heden niet structureel meer laten zien dan Daniel. | |
sasquatsch | maandag 6 augustus 2018 @ 22:47 |
Hij heeft laten zien dat hij sneller is. Nu moet hij alleen nog laten zien ook constant te kunnen zijn. | |
Fir3fly | maandag 6 augustus 2018 @ 22:49 |
Oneens. Alleen al de overwinningen in Mexico en Maleisië vorig jaar waren al beter dan wat Ricciardo heeft laten zien. | |
Mansjester | maandag 6 augustus 2018 @ 23:01 |
Eens.Dit is wel de beste samenvatting. Denk wel dat het tijd is om langere termijn te laten zien dat ie echt zo goed zou zijn. | |
bianconeri | maandag 6 augustus 2018 @ 23:05 |
Wel mooi dat iemand hier een mooie lijst gemaakt heeft die aantoont dat Max nog verder achter zou staan als Renault deed wat het moest doen ![]() ![]() ![]() Zie ook de mooi gemaakte lijst over alle gevallen dit jaar. Maxje nog meer achterstand in dat geval. Mooie lijst ![]() En nee een eigen crash is ofc geen punten. Duidelijk ook, RIC valt gewoon veel uit door de auto. Ik wist niet of dat hem ook meer punten zou kosten (omdat Max nog wel sneller eens hoger in de punten wil rijden), maar dit laat het goed zien. | |
bianconeri | maandag 6 augustus 2018 @ 23:12 |
Precies. Iedereen ziet wel dat Max meer potentie heeft dan RIC. Alleen dat laat hij niet zien. RIC haalt meer punten binnen, ook zonder de Renault problemen. Is gewoon veel constanter, zorgt niet voor problemen. Hij is echter niet de uitschieter en zal dat ook niet zo snel in de toekomst worden, terwijl Max dat heel misschien wel gaat worden als hij wat ervaring heeft. Maakt allemaal niet uit wat de redenen zijn. RIC zou ook meer punten pakken als de motor heel gebleven zou zijn. De meesten kunnen alleen niet buiten hun nationaliteit kijken. En omdat het Max meer in de schijnwerpers gebeurt valt het meer op, we zien het niet zo dat RIC het heel vaak heeft omdat daar de focus niet op ligt. Max heeft gewoon de potentie en heeft nu soms een uitschieter. RBR heeft hem voor de toekomst en kiezen niet voor het heden met RIC. Niet belangrijk. RIC pakt alsnog meer punten en zou ook meer punten hebben als je de races mee rekent waarin 1 van beiden (of beiden) uitvalt vanwege mechanische problemen. Max is de enige van de 2 die crasht hahaha. En met mechanische uitval zou RIC een nog grotere voorsprong hebben. | |
bianconeri | maandag 6 augustus 2018 @ 23:15 |
Dat is precies het probleem..... Doe je Nederlandse bril eens af..... Max laat het een enkele keer eens maar niet structureel. Dan crasht hij weer eens achterlijk of doet hij weet ik veel wat voor andere domme dingen. RIC is geen uitschieter maar wel veel constanter en pakt veel meer punten (ook als je de mechanische uitvallen mee zou rekenen). Het gaat niet om de potentie die Max heeft, ja een enkele race zoals Mexico laat zien wat voor potentie Max heeft. Of die ene inhaalactie per jaar die hij toont. Potentie heeft Max wel. Maar de feiten tonen gewoon dat het er zelden uitkomt en RIC momenteel gewoon de betere (zie in punten) is. Max is de coureur voor de toekomst, als die potentie ten minste uitkomt. | |
daNpy | maandag 6 augustus 2018 @ 23:30 |
Ene inhaal actie per jaar ![]() De enige reden dat Max veel te doen heeft is omdat hij wél in haalt. En dan heb ik het niet over alles buiten de top 6, want dat zijn net brommobielen in vergelijking met de top. Hij zet hem net zo vlot naast een Ferrari of een mb. Want met semi gelijke auto's is inhalen pas echt inhalen. Laatste race nog 2 voorbij in de eerste bocht. Daniel is in de eerste ronde een plaats verloren met een snellere auto als alles wat om hem heen reed.... En dat is elke keer het geval ![]() Hij is geen slechte coureur maar Max is sneller. En dat weet ie. | |
opgebaarde | maandag 6 augustus 2018 @ 23:45 |
Natuurlijk is dat wel belangrijk. Je wil toch geen scoreboardjournalistiek? Volgens mij verraad jij je nu met die hahaha. Ik kan het niet hardop zeggen want dan wordt mijn hele posting verwijderd. Jammer van die hahaha | |
Armil | dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:48 |
Is er ergens wat objectivier te meten hoe de rest van de wereld tegen Daniel en Max aankijkt? Want wij in Nederland kunnen wel vinden dat Max de beste is en de meeste toekomst heeft, denkt de rest van de wereld daar ook zo ver? | |
Tarado | dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:52 |
| |
AnneX | dinsdag 7 augustus 2018 @ 14:10 |
Wat een fraai inzicht zo. # Stats. | |
Knurft-Zork3 | woensdag 8 augustus 2018 @ 15:52 |
Als je Duits kunt lezen dan is https://www.formel1.de/forum/ een geinig forumpje voor een portie Verstappen-haat waar een paard de hik van krijgt. ![]() | |
tja77 | woensdag 8 augustus 2018 @ 16:13 |
Ontloopt elkaar niet zoveel (Max en Ricciardo) Behalve de stand in de Q en de gereden rondes voor de ander. | |
Tarado | woensdag 8 augustus 2018 @ 16:15 |
daarom vond ik hun conclusie wel aardig, dat Verstappen in raw speed de betere is en dat zijn missers vooral in het begin van het jaar liggen, er zit dus positieve ontwikkeling in | |
tja77 | woensdag 8 augustus 2018 @ 16:22 |
Klopt. Het knapste vind ik nog wel dat na het debacle van Monaco, Max nog meer onder het vergrootglas kwam te liggen (dan dat hij al lag). Vervolgens niet alleen minder foutjes is gaan maken, maar in vrijwel elke meetmoment dat ertoe deed (Q, en race) de betere was t.o.v. Ricciardo. Dus meer druk en kritiek vanuit het team en de buitenwereld maar vervolgens wel beter gaan presteren en de auto (en andere coureurs) heel laten. | |
Fir3fly | woensdag 8 augustus 2018 @ 16:29 |
Ik vind het gek dat ik wel eens hoor dat Max bezwijkt onder de druk ofzo, terwijl hij wat mij betreft juist het omgekeerde laat zien. Ook vorig jaar toen hij constant uitviel in kansrijke positie bleef hij er rustig onder, om vervolgens richting het einde van het jaar twee dominante overwinningen te pakken. | |
aesop | woensdag 8 augustus 2018 @ 19:41 |
Max heeft gewoon een enorme dip gehad aan het begin van dit seizoen, met hele en halve fouten, soms botte pech, maar dat neemt niet weg dat hij de afgelopen anderhalf tot twee jaar veel meer heeft laten zien. Max ligt structureel voor Ricciardo en doet structureel mee om podiumplekken waar dat niet verwacht wordt, ter wijl zijn teamgenoot dat op dat moment op pure snelheid en racecraft niet lukt. Kan me eerlijk gezegd niet heugen dat het ooit andersom is geweest. Ricciardo is overigens gewoon een prima coureur, maar dat hij het hazenpad kiest is niet verwonderlijk. Hij had even wat meer praatjes begin van dit seizoen, maar sinds Max weer normaal doet op de baan is ie nergens meer. | |
Whiskers2009 | woensdag 8 augustus 2018 @ 20:42 |
Originele artikel nog niet opgezocht (dus het kan een nuance verschillen), maar Horner denkt ook dat de kwaliteiten van Max ten grondslag liggen ah vertrek van RIC ![]() https://www.gpblog.com/nl(...)tm_content=Christian Horner Daniel Ricciardo Max Verstappen Formule 1 EDIT Owh podcast ipv artikel. Meh, geen zin in.. | |
aesop | woensdag 8 augustus 2018 @ 22:50 |
Au | |
vosss | woensdag 8 augustus 2018 @ 23:04 |
Ik weet niet zeker of ik dat wel heel kies vind van Horner om dit zo naar buiten te brengen. Dat klinkt toch een beetje als een trap na. En dat terwijl je nog een half seizoen met elkaar moet. Had dan gewoon geantwoord waarom hij weg ging dat je geen idee hebt of waarschijnlijk toe aan een nieuwe uitdaging, maar als je zeker wil zijn over waarom dan moet je het hem zelf vragen. | |
opgebaarde | woensdag 8 augustus 2018 @ 23:05 |
Hier de podcast op YouTube: Heeft Horner echt twee honden genaamd Bernie en Flavio?!! ![]() ![]() | |
Whiskers2009 | woensdag 8 augustus 2018 @ 23:22 |
RIC was zelf ook niet kies. Zo eens worden dat je al een filmpje omtrent contractverlenging maakt en dan aftaaien naar "vijand" Renault.. | |
Sinister-D- | donderdag 9 augustus 2018 @ 07:30 |
en als ie dat gedaan had kreeg die, oa hier, het verwijt dat ie pr-praat lult en dat ie de vinger niet op de zere plek durft te leggen..... | |
vosss | donderdag 9 augustus 2018 @ 07:35 |
Niet van mij. | |
Whiskers2009 | donderdag 9 augustus 2018 @ 09:15 |
Horner over wie er kans maakt op het zitje naast Max: https://www.gpblog.com/nl(...)s&utm_content=Alonso RBR Horner Een jong talent wel, ALO niet. | |
Tarado | donderdag 9 augustus 2018 @ 09:21 |
ben niet zo van de podcasts, te weinig geduld voor maar Horner is wel prettig om naar te luisteren bij een kop koffie ![]() | |
daNpy | donderdag 9 augustus 2018 @ 10:06 |
Haha! ![]() | |
vosss | donderdag 9 augustus 2018 @ 10:23 |
Nouja hij heeft natuurlijk wel een punt. Overal waar Alonso gereden heeft na zijn eerste 2 titels was er gezeik. Bij McLaren, terug bij Renault, bij Ferrari, en nu al weer jaren bij McLaren. Ik hoefde die lul ook niet in mn team. | |
daNpy | donderdag 9 augustus 2018 @ 10:28 |
Van mij mocht ie vorig jaar al ophoepelen met zn gezeik. Doen alsof die de koning is maar niks presteren. En nu komt zijn oude team hem voorbij ![]() | |
sasquatsch | donderdag 9 augustus 2018 @ 10:44 |
Waarschijnlijk lastig om mee te werken, maar imho nog steeds een van de beste coureurs op de grid. Ik zou het een gemis vinden als hij niet meer meedoet. | |
Tarado | donderdag 9 augustus 2018 @ 11:12 |
ja ook in Le Mans liet hij toch wel weer zien een klasse apart te zijn | |
vosss | donderdag 9 augustus 2018 @ 11:36 |
Ow dat zeker en ik gun hem ook nog een goeie auto ook hoor, maar ik hoefde hem zelf ook niet in mn team ![]() | |
M.Melandri | donderdag 9 augustus 2018 @ 11:48 |
Tja hij kon niet op tegen rookie Hamilton en toen ging het mis. | |
vosss | donderdag 9 augustus 2018 @ 11:50 |
En toen terug naar Renault om vervolgens vals te spelen met behulp van Piquet en vervolgens bij Ferrari nota bene een jaar nadat Massa die veer tegen zn knarretje kreeg de overwinning van hem afpakken Fernando is faster than you…. die kwam vast ook niet vanuit het niks vanuit het team en vervolgens GP2 engine GP2!!! | |
Nattekat | donderdag 9 augustus 2018 @ 11:56 |
Zonder Piquet was Massa wereldkampioen ![]() | |
Tarado | donderdag 9 augustus 2018 @ 12:03 |
dat weet je natuurlijk nooit maar hij had wel meer kans gehad | |
Nattekat | donderdag 9 augustus 2018 @ 12:04 |
99% kans ja. | |
M.Melandri | donderdag 9 augustus 2018 @ 12:08 |
Terug naar Renault was niet uit luxe. | |
Tarado | donderdag 9 augustus 2018 @ 12:08 |
ook al maak je er 99,99% van het blijft een aanname | |
sasquatsch | donderdag 9 augustus 2018 @ 12:09 |
Volledig onterecht natuurlijk, want Massa werd dat jaar wel een paar keer gematst ![]() | |
Nattekat | donderdag 9 augustus 2018 @ 12:12 |
Zonder die SC was Massa zelfs met zijn pitstop drama, de DT en die spin in de punten gefinisht. Niks aanname. | |
Nattekat | donderdag 9 augustus 2018 @ 12:12 |
En ik maar denken dat alleen Hamilton-fans dat roepen ![]() | |
Tarado | donderdag 9 augustus 2018 @ 12:15 |
dit is al een aanname ![]() | |
Nattekat | donderdag 9 augustus 2018 @ 12:18 |
Wat ![]() | |
Tarado | donderdag 9 augustus 2018 @ 12:20 |
wat, wat? aanname dus ![]() | |
sasquatsch | donderdag 9 augustus 2018 @ 12:21 |
Het is gewoon een feit. | |
Gruj0 | zondag 26 augustus 2018 @ 09:48 |
Ik begrijp RIC ergens wel. Marko en Horner zijn niet bepaald de makkelijkste personen om mee te werken. Ze hebben nog voordat dit bekend werd lopen rondspuien dat het contract met RIC zo goed als klaar (def.) is omdat alle zitjes al zijn vergeven en RIC daarom nergens meer heen kan. En dat terwijl er nu een heel rijderscarrousel op stoom gekomen is. ![]() Als je op zo'n manier over je werknemer praat, dan begrijp ik wel ergens dat je er een eind aan wil breien. En we weten niet wat zich achter de schermen allemaal heeft afgespeeld. Een ding is zeker, en da's dat RIC niet voor tweede viool wil spelen voor iemand die 8 of 9 jaar jonger is en hem het licht uit de ogen rijd (Max ![]() Ik hoop voor RIC wel dat Renault met iets redelijks over de brug komt, want dit van de afgelopen jaren is gewoon door en door triest. | |
Whiskers2009 | zondag 26 augustus 2018 @ 18:50 |
![]() | |
tja77 | zondag 26 augustus 2018 @ 19:18 |
Gelukkig, ben ik niet de enige die er gaan zak van snapte. | |
Klummie | zondag 26 augustus 2018 @ 19:45 |
Ja idd. ![]() | |
Fir3fly | zondag 26 augustus 2018 @ 20:11 |
Haha | |
Gruj0 | maandag 27 augustus 2018 @ 15:28 |
Wat valt er niet te begrijpen dan? Damn, kennelijk mag je je rookie mening niet geven hier. Allemaal F1 engineers. | |
Nattekat | maandag 27 augustus 2018 @ 15:34 |
Het feit dat zij het niet begrijpen maakt het meer dat jij de engineer bent. | |
_-_ratjetoe_-_ | maandag 27 augustus 2018 @ 15:50 |
Helder verhaal. Eens. | |
Klummie | maandag 27 augustus 2018 @ 18:00 |
Helder? ![]() | |
tja77 | maandag 27 augustus 2018 @ 18:02 |
Je mag gerust je mening geven hoor, ik ben het er alleen niet mee eens. | |
Whiskers2009 | maandag 27 augustus 2018 @ 18:03 |
Idem ![]() | |
#ANONIEM | maandag 27 augustus 2018 @ 18:33 |
Ik vond het ook helder. |