Klopt.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom vond ik hun conclusie wel aardig, dat Verstappen in raw speed de betere is en dat zijn missers vooral in het begin van het jaar liggen, er zit dus positieve ontwikkeling in
Auquote:’Daniel zag Max naast zich als maar groeien en groeien. Max was keer op keer sneller en Daniel kreeg het gevoel dat hij steeds meer het knaapje van Max werd. Dat is vrij opmerkelijk, want zo hebben we hem nooit behandeld bij het team. We zijn altijd uitgegaan van een gelijke benadering.'
RIC was zelf ook niet kies. Zo eens worden dat je al een filmpje omtrent contractverlenging maakt en dan aftaaien naar "vijand" Renault..quote:Op woensdag 8 augustus 2018 23:04 schreef vosss het volgende:
Ik weet niet zeker of ik dat wel heel kies vind van Horner om dit zo naar buiten te brengen. Dat klinkt toch een beetje als een trap na. En dat terwijl je nog een half seizoen met elkaar moet.
Had dan gewoon geantwoord waarom hij weg ging dat je geen idee hebt of waarschijnlijk toe aan een nieuwe uitdaging, maar als je zeker wil zijn over waarom dan moet je het hem zelf vragen.
en als ie dat gedaan had kreeg die, oa hier, het verwijt dat ie pr-praat lult en dat ie de vinger niet op de zere plek durft te leggen.....quote:Op woensdag 8 augustus 2018 23:04 schreef vosss het volgende:
Ik weet niet zeker of ik dat wel heel kies vind van Horner om dit zo naar buiten te brengen. Dat klinkt toch een beetje als een trap na. En dat terwijl je nog een half seizoen met elkaar moet.
Had dan gewoon geantwoord waarom hij weg ging dat je geen idee hebt of waarschijnlijk toe aan een nieuwe uitdaging, maar als je zeker wil zijn over waarom dan moet je het hem zelf vragen.
ben niet zo van de podcasts, te weinig geduld voor maar Horner is wel prettig om naar te luisteren bij een kop koffiequote:Op woensdag 8 augustus 2018 23:05 schreef opgebaarde het volgende:
Hier de podcast op YouTube:
Heeft Horner echt twee honden genaamd Bernie en Flavio?!!![]()
![]()
Haha!quote:Op donderdag 9 augustus 2018 09:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Horner over wie er kans maakt op het zitje naast Max: https://www.gpblog.com/nl(...)s&utm_content=Alonso RBR Horner
Een jong talent wel, ALO niet.
Van mij mocht ie vorig jaar al ophoepelen met zn gezeik. Doen alsof die de koning is maar niks presteren. En nu komt zijn oude team hem voorbijquote:Op donderdag 9 augustus 2018 10:23 schreef vosss het volgende:
Nouja hij heeft natuurlijk wel een punt. Overal waar Alonso gereden heeft na zijn eerste 2 titels was er gezeik. Bij McLaren, terug bij Renault, bij Ferrari, en nu al weer jaren bij McLaren. Ik hoefde die lul ook niet in mn team.
ja ook in Le Mans liet hij toch wel weer zien een klasse apart te zijnquote:Op donderdag 9 augustus 2018 10:44 schreef sasquatsch het volgende:
Waarschijnlijk lastig om mee te werken, maar imho nog steeds een van de beste coureurs op de grid. Ik zou het een gemis vinden als hij niet meer meedoet.
Ow dat zeker en ik gun hem ook nog een goeie auto ook hoor, maar ik hoefde hem zelf ook niet in mn teamquote:Op donderdag 9 augustus 2018 10:44 schreef sasquatsch het volgende:
Ik zou het een gemis vinden als hij niet meer meedoet.
Tja hij kon niet op tegen rookie Hamilton en toen ging het mis.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 10:23 schreef vosss het volgende:
Nouja hij heeft natuurlijk wel een punt. Overal waar Alonso gereden heeft na zijn eerste 2 titels was er gezeik. Bij McLaren, terug bij Renault, bij Ferrari, en nu al weer jaren bij McLaren. Ik hoefde die lul ook niet in mn team.
En toen terug naar Renault om vervolgens vals te spelen met behulp van Piquet en vervolgens bij Ferrari nota bene een jaar nadat Massa die veer tegen zn knarretje kreeg de overwinning van hem afpakken Fernando is faster than you…. die kwam vast ook niet vanuit het niks vanuit het team en vervolgens GP2 engine GP2!!!quote:Op donderdag 9 augustus 2018 11:48 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Tja hij kon niet op tegen rookie Hamilton en toen ging het mis.
dat weet je natuurlijk nooit maar hij had wel meer kans gehadquote:Op donderdag 9 augustus 2018 11:56 schreef Nattekat het volgende:
Zonder Piquet was Massa wereldkampioen
99% kans ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat weet je natuurlijk nooit maar hij had wel meer kans gehad
Terug naar Renault was niet uit luxe.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 11:50 schreef vosss het volgende:
[..]
En toen terug naar Renault om vervolgens vals te spelen met behulp van Piquet en vervolgens bij Ferrari nota bene een jaar nadat Massa die veer tegen zn knarretje kreeg de overwinning van hem afpakken Fernando is faster than you…. die kwam vast ook niet vanuit het niks vanuit het team en vervolgens GP2 engine GP2!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |