Moet er wel een goede beschikbaar zijn. Mogelijk Alexander Rossi, maar ik zie nog eerder de Mexicaan Perez bij Haas rijden in plaats van Grosjean. Magnussen blijft wel bij Haas.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 17:40 schreef G3rtonimo84 het volgende:
Zou Magnussen geen goeie optie zijn als Gastly het niet wordt?, dan kan er ook nog een Amerikaanse coureur in de Haas
quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 17:47 schreef bloodymary1 het volgende:
Zijn we in ieder geval van die vervelende schijtlollige schoey's af.
Dat zijn de geruchten idd, Perez in de Haas ipv Grosjean.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 17:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Moet er wel een goede beschikbaar zijn. Mogelijk Alexander Rossi, maar ik zie nog eerder de Mexicaan Perez bij Haas rijden in plaats van Grosjean. Magnussen blijft wel bij Haas.
haha, zuurpruim.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 17:47 schreef bloodymary1 het volgende:
Zijn we in ieder geval van die vervelende schijtlollige schoey's af.
Je kunt het niet hebben dat een ander ook schijtlollig is?quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:01 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nou, als ik iets niet ben... ben ook altijd schijtlollig hoor.
Dat was ook al lang niet spontaan meer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:07 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Je kunt het niet hebben dat een ander ook schijtlollig is?![]()
Vond het altijd wel leuk die Shoey, het komt bij hem iig spontaan over. Bij HAM bijvoorbeeld ziet alles er geacteerd uit.
Was ook leuk, de eerste keer. Maar daar moet je het dan bij houden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:07 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Je kunt het niet hebben dat een ander ook schijtlollig is?![]()
Vond het altijd wel leuk die Shoey, het komt bij hem iig spontaan over. Bij HAM bijvoorbeeld ziet alles er geacteerd uit.
Ferrari: Vettel en Leclercquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:19 schreef Peterselieman het volgende:
Ferrari: Vettel en Kimi
Haas: Magnussen en Leclerc
RBR: Max en Gasly
Force India: Perez en Stroll
TR: Hartley en Norris
Sauber: Ericsson/Grosjean en Giovinazzi
Williams: Sirotkin en Ocon
McLaren: Alonso en Sainz
Dit is eigenlijk wat ik ook wel verwacht ja, waarbij het me ook niet zou verbazen als Alonso lekker indycar gaat rijden en ze Stoffel dan maar houden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:19 schreef Peterselieman het volgende:
Mijn idee wat het gaat worden voor teams met de vacante stoeltjes:
Ferrari: Vettel en Kimi
Haas: Magnussen en Leclerc
RBR: Max en Gasly
Force India: Perez en Stroll
TR: Hartley en Norris
Sauber: Ericsson/Grosjean en Giovinazzi
Williams: Sirotkin en Ocon
McLaren: Alonso en Sainz
Met Alonso en Max bij RBR, zullen er echt niet minder blikjes verkocht worden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 16:28 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker van niet dat ze een oude coureur aan gaan trekken. Waarom denk je dat Red Bull in de F1 zit? Om zoveel mogelijk blikjes te verkopen. En wie drinken die meuk? Juist jongeren. RBR gaat echt geen oude rot in die wagen zetten.
Gasly bij RBR of STR?quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 23:13 schreef sasquatsch het volgende:
Ik denk dit:
Ferrari: Sebastian Vettel, Kimi Raikkonen
Mercedes: Lewis Hamilton, Valtteri Bottas
Red Bull Racing: Max Verstappen, Pierre Gasly
Renault: Nico Hulkenberg, Daniel Ricciardo
Haas: Kevin Magnusson, Sergio Perez
Force India: Esteban Ocon, Lance Stroll
McLaren: Fernando Alonso, Carlos Sainz
Toro Rosso: Pierre Gasly, Lando Norris (uitgeleend door McLaren)
Sauber: Charles Leclerc, Stoffel Vandoorne
Williams: Sergej Sirotkin, George Russell
De meerderheid van de bevolking is op z'n minst licht autistisch. Kijk maar naar hoeveel conservatievelingen er zijn. 'Nog een keer' is niet alleen voor Teletubbies.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:10 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Was ook leuk, de eerste keer. Maar daar moet je het dan bij houden.
Alonso moet je niet willen hebben. Hij is een onruststokerquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 23:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Met Alonso en Max bij RBR, zullen er echt niet minder blikjes verkocht worden.
Alsof iemand die een blikje red bull koopt, er ook maar 1 fuck om geeft wie er achter het stuur zit van de RBR.
Eensch, dat wordt heibel. Gasly lijkt me voor alle partijen het beste.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 23:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Alonso moet je niet willen hebben. Hij is een onruststoker
Die wordt ook echt niet overwogen hoor, is vooral wishful thinking hier.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 23:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Alonso moet je niet willen hebben. Hij is een onruststoker
RBR, Hartley bij STRquote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 23:29 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
De meerderheid van de bevolking is op z'n minst licht autistisch. Kijk maar naar hoeveel conservatievelingen er zijn. 'Nog een keer' is niet alleen voor Teletubbies.
Jezusquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 23:29 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
De meerderheid van de bevolking is op z'n minst licht autistisch. Kijk maar naar hoeveel conservatievelingen er zijn. 'Nog een keer' is niet alleen voor Teletubbies.
wauw. dan heb je er wel kijk op. ik heb het idee dat het voor een heleboel anderen een behoorlijke verrassing was. incl mijzelf.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 22:39 schreef mikieu het volgende:
Had dit wel verwacht. Nu op Spa de Honda achterin en Ric spijt laten krijgen.
Je kan beter een sport gaan volgen waar je wel wat van begrijpt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 22:39 schreef mikieu het volgende:
Had dit wel verwacht. Nu op Spa de Honda achterin en Ric spijt laten krijgen.
Dit is toch al van tig jaren geleden?quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 19:37 schreef SnowOokami het volgende:
Waarom dacht iemand dat dit een goed idee was?
[ afbeelding ]
Ben ik het wel mee eensquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 23:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Eensch, dat wordt heibel. Gasly lijkt me voor alle partijen het beste.
Dat zou wat zijnquote:Op zondag 5 augustus 2018 00:29 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ik denk dat Jos gewoon in die tweede RBR gaat rijden.
http://www.marca.com/en/m(...)2704ef4148b4634.htmlquote:Many knock-on effects are due to follow from this but the immediate case is that of Carlos Sainz, who is officially without a seat next season.
Red Bull have the Spaniard under contract until September 30 and yet won't take up the option to sign him, due to Max Verstappen's veto on a driver who the Dutchman considers to be a threat to his status in the team.
lijkt me ook nietquote:Op zondag 5 augustus 2018 10:33 schreef vosss het volgende:
[..]
http://www.marca.com/en/m(...)2704ef4148b4634.html
Marca
Denk niet dat Verstappen een veto heeft en ik denk ook niet dattie Sainz als een bedreiging zal zien.
Hij ziet hem inderdaad niet als bedreiging sportief gezien, maar ik denk dat de hele paddock wel weet dat Sainz bij RBR voor een onrustige situatie gaat zorgen binnen het team. Met Gasly is die dreiging er niet. Enige coureur buiten het RB programma die ik plausibel vind als mogelijk nieuwe coureur is Perez. Is erg trouw aan een team en principieel in wat zijn contract zegt. Ik zie hem echter eerder blijven bij Force India (of hoe het ook gaat heten) of terug naar Sauber gaan, maar tot nu toe heeft dit silly season al heerlijke ingrediënten in zich.. Waarom ook nietquote:Op zondag 5 augustus 2018 10:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Marca
Denk niet dat Verstappen een veto heeft en ik denk ook niet dattie Sainz als een bedreiging zal zien.
In dat perspectief, komt McLaren zo misschien wel van De Vries af.. Na zijn uitspraken in F1 café zal hij ook wel wat credits verspeeld hebben binnen het team ?!quote:Op zondag 5 augustus 2018 10:43 schreef opreis het volgende:
Waarom denken mensen dat TR Norris wil hebben on loan/voor een jaartje? Die gaan hem niet helpen/beter maken/klaar stomen zodat mclaren er beter van wordt. TR is er puur om talenten (zowel coureurs als mechanics/etc) klaar te stomen voor RB. Als Norris naar TR komt dan is dat niet langer als lid van mclaren
dat zal meer met onderhandeling positie te maken hebben (gehad)quote:Op zondag 5 augustus 2018 10:50 schreef Fer het volgende:
Nyk de Vries naar Torro Rosso dan?
Overigens snap ik niet waarom ze zo aan Saintz vasthouden en dan nu niet laten rijden.
Omdat renault hem wilde hebben en ze op die manier er nog wat aan konden verdienen nadat ze jaren lang zijn carriere gesponsord hadden. Zelfde waarom ze nu nog wat bij mclaren willen vangen voordat ze hem of james key daar naar toe laten gaanquote:Op zondag 5 augustus 2018 10:50 schreef Fer het volgende:
Overigens snap ik niet waarom ze zo aan Saintz vasthouden en dan nu niet laten rijden.
Nyck de Vries is in mijn ogen te licht voor de Formule 1. Leuke en sympathieke coureur maar hij is niet constant genoeg en word in de F2 overschaduwd door bijvoorbeeld Norris, Markelov en Russell. DTM is een mooie klasse voor Nyck...quote:Op zondag 5 augustus 2018 10:50 schreef Fer het volgende:
Markelovquote:Op zondag 5 augustus 2018 11:45 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Nyck de Vries is in mijn ogen te licht voor de Formule 1. Leuke en sympathieke coureur maar hij is niet constant genoeg en word in de F2 overschaduwd door bijvoorbeeld Norris, Markelov en Russell. DTM is een mooie klasse voor Nyck...
Max was bij TR al de eerste rijderquote:Op zondag 5 augustus 2018 10:47 schreef MakkieR het volgende:
Heeft Max nu een nieuw record op zijn naam staan als jongste eerste rijder van F1?
Eens.quote:Op zondag 5 augustus 2018 10:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Marca
Ok, ok,Markelov wisselt goede races met dramatisch geklungel...quote:Op zondag 5 augustus 2018 11:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Markelov
Hiermee zet je jezelf wel ver buitenspel in enige vorm van discussie.
Hij vernedert zijn meer ervaren teamgenoot, laten we daar eens mee beginnen.
Omdat ze niemand uit hun eigen opleidingsprogramma hebben die kan instappen.quote:Op zondag 5 augustus 2018 10:43 schreef opreis het volgende:
Waarom denken mensen dat TR Norris wil hebben on loan/voor een jaartje? Die gaan hem niet helpen/beter maken/klaar stomen zodat mclaren er beter van wordt. TR is er puur om talenten (zowel coureurs als mechanics/etc) klaar te stomen voor RB. Als Norris naar TR komt dan is dat niet langer als lid van mclaren
Nog niet genoeg punten. Daarvoor moet hij in de top 4 eindigen.quote:
Iemand die al 5 jaar GP2/F2 rijdt is gewoon gewogen en te licht bevonden. Wmb maakt hij liever vandaag dan morgen plaats voor jong talent.quote:Op zondag 5 augustus 2018 12:32 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ok, ok,Markelov wisselt goede races met dramatisch geklungel...
Hij staat gedeeld vierdequote:Op zondag 5 augustus 2018 12:43 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nog niet genoeg punten. Daarvoor moet hij in de top 4 eindigen.
P5 op basis van aantal overwinningen.quote:
Wat ik ermee wil zeggen is dat het nog prima mogelijk is.quote:Op zondag 5 augustus 2018 12:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
P5 op basis van aantal overwinningen.
Dat zeker. Maar op basis van de huidige stand niet.quote:Op zondag 5 augustus 2018 12:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat ik ermee wil zeggen is dat het nog prima mogelijk is.
Gasly naar RBR staat nog niet vast. Al lijkt iedereen daar wel van uit te gaan.quote:Op zondag 5 augustus 2018 12:48 schreef wawowiewa het volgende:
Sainz gaat naar McLaren
Gasly naar RBR
vraag is wat Alonso gaat doen en wie er naar TR gaat
Eens gaat alleen maar gezeik opleveren van de familie Sainz die huilie huilie gaan doen wanneer VER betere prestaties neerzet dan SAI. Dan gaan ze het zoeken in het materiaal en support van RBR ipv kijken naar de skills van SAI want die zijn uiteraard superieur.quote:Op zondag 5 augustus 2018 12:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gasly naar RBR staat nog niet vast. Al lijkt iedereen daar wel van uit te gaan.
SAI naar McLaren overigens ook niet, al lijkt hij weinig andere keus te hebben.
Het gerucht van Marca over een veto van Verstappen hecht ik weinig waarde aan. Het gerucht dat Marko SAI niet naast Verstappen wil hebben echter wel. Die heeft op zeker wat in de melk te brokkelen bij RBR en hij was al eerder buitengewoon geirriteerd door de familie Sainz.
Tja, als je verslagen wordt door die teamgenoot...quote:Op zondag 5 augustus 2018 12:58 schreef Mickytjuh het volgende:
https://m.gpupdate.net/nl(...)-dan-iedereen-denkt/
Ik heb Sainz nog nooit zo positief gehoord over een teamgenoot...
Zag dit elders ook al idd. Wel bijzonder dat hij zichzelf een sterke qualifier vindt en (volgens dit artikel) denkt dat hij Hulk agetroefd heeft. Ik heb daar toch een heel ander beeld bij.quote:Op zondag 5 augustus 2018 12:58 schreef Mickytjuh het volgende:
https://m.gpupdate.net/nl(...)-dan-iedereen-denkt/
Ik heb Sainz nog nooit zo positief gehoord over een teamgenoot...
ook daarom neem ik dat vermeende salaris van Ric wel met een korreltje zout, waarom zou Renault hem 1 van de best betaalde coureurs van het veld maken terwijl ze weten dat alleen Red Bull een bod heeft gedaan wat ze met de helft ook al overtreffenquote:Op zondag 5 augustus 2018 13:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zag dit elders ook al idd. Wel bijzonder dat hij zichzelf een sterke qualifier vindt en (volgens dit artikel) denkt dat hij Hulk agetroefd heeft. Ik heb daar toch een heel ander beeld bij.
Waar ik SAI wel gelijk in moet geven is dat RIC vermoedelijk een grotere kluif aan Hulk krijgt dan hij nu denkt.
Overigens wel zuur voor Hulk als de geruchten over het salaris van RIC kloppen. Hulk vangt op dit moment namelijk "maar" 5,5 miljoen per jaar.
Ik lees het vetgedrukte gedeelte nergens in de tekst, ook niet tussen de regels door. Iemand anders die dit ook in dat artikel leest?quote:Op zondag 5 augustus 2018 13:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zag dit elders ook al idd. Wel bijzonder dat hij zichzelf een sterke qualifier vindt en (volgens dit artikel) denkt dat hij Hulk agetroefd heeft. Ik heb daar toch een heel ander beeld bij.
Ik heb geen idee wat voor bod RBR aan RIC gedaan heeft hoor. Alleen dat hij daar op het moment zo'n 6 a 7 miljoen zou verdienen. En dat ze akkoord gegaan zouden zijn met een 1-jarig contract terwijl zij eigenlijk een 2-jarig contract wilden.quote:Op zondag 5 augustus 2018 13:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook daarom neem ik dat vermeende salaris van Ric wel met een korreltje zout, waarom zou Renault hem 1 van de best betaalde coureurs van het veld maken terwijl ze weten dat alleen Red Bull een bod heeft gedaan wat ze met de helft ook al overtreffen
"Sainz gaf toe dat hij bij Renault dieper dan ooit moest gaan om zijn teamgenoot af te troeven".quote:Op zondag 5 augustus 2018 13:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
. Ik heb daar toch een heel ander beeld bij.
Ik lees het vetgedrukte gedeelte nergens in de tekst, ook niet tussen de regels door. Iemand anders die dit ook in dat artikel leest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |