Word jij niet wat moe van die act van Zlatan?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Hi. Nee hoor dat was al. Ik zag van de week nog een wedstrijd van LA Galaxy, MET goal van Zlatan
Ben alleen bang dat dit elftal op 1 september nog wel op 2, 3 plekken gewijzigd is.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
meh dat Ajax heeft toch wel een aardig teampje
daar ga je het met Derrick Luckassen niet tegen redden
Hattrick zelfs las ik ergens.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Hi. Nee hoor dat was al. Ik zag van de week nog een wedstrijd van LA Galaxy, MET goal van Zlatan
Ipv Eiting of Schone?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
https://www.fcupdate.nl/v(...)ddenvelder-bij-ajax/
ik heb betje gezet op arsenal - chelsea both to score. chelsea heeft net gescoord maat, maar ben bang dat arsenal niet gaat scoren :squote:
pffff ben je me weer te snel af.quote:
Volgens de laatste geruchten van ik meen telegraaf staat Eiting op dit moment zon beetje het hoogst in de pikorde van de middenvelders.quote:
#blameozilquote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb betje gezet op arsenal - chelsea both to score. chelsea heeft net gescoord maat, maar ben bang dat arsenal niet gaat scoren :s
Ik vergeet het steeds manquote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb betje gezet op arsenal - chelsea both to score. chelsea heeft net gescoord maat, maar ben bang dat arsenal niet gaat scoren :s
Dat maakt God wel uit.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wowquote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
pffff ben je me weer te snel af.
Matthijs, de Ligt!quote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:49 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Dus vecht als een man of geef je over en zwicht
jaquote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:51 schreef Themeparktommy het volgende:
Hoe zit het nu.. spelen we nu sowieso in Europa na deze pot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |