Doet Feyenoord niet mee? (lol)quote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh maar dat zal vast wel eens gebeuren, dit Ajax is ook niet onverslaanbaar verder. Zal nog spannend genoeg worden met PSV
wit met nootjesquote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:41 schreef klaasweetalles het volgende:
tadic is de nieuwe bilal
geloof me nou maar
Blind gewoon dan.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:41 schreef Slobeend het volgende:
Ajax heeft echt een leuk team, maar Frenkie blijft toch niet achterin staan tegen serieuzere tegenstanders?
Nee joh daar komt Blind.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:41 schreef Slobeend het volgende:
Ajax heeft echt een leuk team, maar Frenkie blijft toch niet achterin staan tegen serieuzere tegenstanders?
Hoeft nu niet meer joh.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:42 schreef Karina het volgende:
IK heb het idee dat het net allemaal een tandje hoger kan ook.
Is wel aangegeven door ten hag en de jong ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
100%? Want Ten Hag stelt hem daar wel stelselmatig op.
Frenkie wil zelf gewoon op het middenveld spelen dus daar zullen wel afspraken over gemaakt zijn. Frenkie speelt er nu omdat Blind nog niet geheel fit is en Wber een droevige voorbereiding had.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoiquote:
https://www.fcupdate.nl/v(...)ddenvelder-bij-ajax/quote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Sturm kan vooral niks voetballend en Ajax gaat geen energie teveel verspillen.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee nu niet meer maar hiervoor vond ik het ook een beetje traag allemaal.
Hi. Nee hoor dat was al. Ik zag van de week nog een wedstrijd van LA Galaxy, MET goal van Zlatanquote:
Ja ok, het zal daar trouwens ook wel warm zijn, zal er ook iets mee te maken hebben.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sturm kan vooral niks voetballend en Ajax gaat geen energie teveel verspillen.
hattrick zelfsquote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Hi. Nee hoor dat was al. Ik zag van de week nog een wedstrijd van LA Galaxy, MET goal van Zlatan
Word jij niet wat moe van die act van Zlatan?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Hi. Nee hoor dat was al. Ik zag van de week nog een wedstrijd van LA Galaxy, MET goal van Zlatan
Ben alleen bang dat dit elftal op 1 september nog wel op 2, 3 plekken gewijzigd is.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
meh dat Ajax heeft toch wel een aardig teampje
daar ga je het met Derrick Luckassen niet tegen redden
Hattrick zelfs las ik ergens.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ipv Eiting of Schone?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
https://www.fcupdate.nl/v(...)ddenvelder-bij-ajax/
ik heb betje gezet op arsenal - chelsea both to score. chelsea heeft net gescoord maat, maar ben bang dat arsenal niet gaat scoren :squote:
pffff ben je me weer te snel af.quote:
Volgens de laatste geruchten van ik meen telegraaf staat Eiting op dit moment zon beetje het hoogst in de pikorde van de middenvelders.quote:
#blameozilquote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb betje gezet op arsenal - chelsea both to score. chelsea heeft net gescoord maat, maar ben bang dat arsenal niet gaat scoren :s
Ik vergeet het steeds manquote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb betje gezet op arsenal - chelsea both to score. chelsea heeft net gescoord maat, maar ben bang dat arsenal niet gaat scoren :s
Dat maakt God wel uit.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wowquote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
pffff ben je me weer te snel af.
Matthijs, de Ligt!quote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:49 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Dus vecht als een man of geef je over en zwicht
jaquote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:51 schreef Themeparktommy het volgende:
Hoe zit het nu.. spelen we nu sowieso in Europa na deze pot?
Ze spelen nu toch al Europees, Hans.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:51 schreef Themeparktommy het volgende:
Hoe zit het nu.. spelen we nu sowieso in Europa na deze pot?
Groepsfase dan, Johanquote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:52 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ze spelen nu toch al Europees, Hans.
Jullie gaan een leuk seizoen tegemoet.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Volgens de laatste geruchten van ik meen telegraaf staat Eiting op dit moment zon beetje het hoogst in de pikorde van de middenvelders.
Die noteer ik dan alvast voor de voetbalmanager.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Volgens de laatste geruchten van ik meen telegraaf staat Eiting op dit moment zon beetje het hoogst in de pikorde van de middenvelders.
Alles is gereorganiseerd Hans.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:53 schreef Smoofie het volgende:
Hoezo eigenlijk al EL? Vorig jaar waren we een ronde verder uitgeschakeld en hadden we wel gewoon voorronde EL.
Beter lees je Oeroeg van Hella Haasse een keer. Vraag JR maar waarom.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Die noteer ik dan alvast voor de voetbalmanager.
Wel even afwachten of Ziyech blijft, dan wordt het echt vechten voor het middenveld onderling hahaquote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben niet zo een lezer dus neequote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:55 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Beter lees je Oeroeg van Hella Haasse een keer. Vraag JR maar waarom.
Ziyech is dan toch te duurquote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wel even afwachten of Ziyech blijft, dan wordt het echt vechten voor het middenveld onderling haha
Nog bedankt voor je ijshockey tweets trouwens, ik vind ze altijd wel leuk.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
#NooitMeerSiemquote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wel even afwachten of Ziyech blijft, dan wordt het echt vechten voor het middenveld onderling haha
Binnenkort komen ze weer. Begin september toernooitje in Heerenveen van Nederland met wat Duitse ploegen. Ga daar sowieso weer wat foto's maken.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nog bedankt voor je ijshockey tweets trouwens, ik vind ze altijd wel leuk.
Vreemdquote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alles is gereorganiseerd Hans.
Ja en de cinematics ookquote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:55 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jij slaat zeker ook de quest teksten over in WoW.
Jij komt niet eens langs de Pewter City gym.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:57 schreef Smoofie het volgende:
Bijna geen enkele supporter in dat vak gaat naar de gym
quote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:58 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jij komt niet eens langs de Pewter City gym.
Ze staan nu in ieder geval nog naar het veld gericht, het ergste vind ik altijd als ze ook nog achterstevoren staan.quote:
Ik snap niet waarom ze dat doen eigenlijk, dan mis je de helft. Raar gezicht ook idd.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze staan nu in ieder geval nog naar het veld gericht, het ergste vind ik altijd als ze ook nog achterstevoren staan.
Hoe kom ik dan aan 16 badges?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:58 schreef Coco. het volgende:
[..]
Komt omdat die grote competities geen voorrondes meer spelen en zo komen ze kleinere competities meer tegemoet.quote:
Is dit een oproep voor onze favoriete Pokemon?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:58 schreef Coco. het volgende:
[..]
Is er nog wel een kampioenspad voor CL voorrondes? Dus verschillende landskampioenen van mindere competities.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt omdat die grote competities geen voorrondes meer spelen en zo komen ze kleinere competities meer tegemoet.
Met die schietpartij van afgelopen week moest ik nog aan je denken.quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2018 22:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Met die schietpartij van afgelopen week moest ik nog aan je denken.
- circa 1.60 m langquote:
DIe hier? Ik stond bij de tramhalte bij de VU toen de ambulance eraan kwam met 4 motoragenten. Las later pas wat er aan de hand was.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 22:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Met die schietpartij van afgelopen week moest ik nog aan je denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |