Ben zondag gaan zoeken en het zit bij mij op 8 maar misschien alweer verhuisd.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 16:44 schreef Doublepain het volgende:
Op welke nummer zit Veronica eigenlijk?
Goed idee, maak jij er een?quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2018 12:32 schreef WethouderHekking het volgende:
De heren tippen Ajax als kampioen (zie VOO radiobode). Titelstrijd gaat dus tussen PSV en Feyenoord.
Een mooie tekening in Paint hoop ikquote:Op donderdag 2 augustus 2018 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil best wat maken, maar nog niet alle gasten en sponsoren zijn bekend hè
Materiaal voor Savanne International.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 23:07 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Een mooie tekening in Paint hoop ik
Ik heb Paint al een tijdje niet geopend.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 23:07 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Een mooie tekening in Paint hoop ik
We missen je paints, Jrquote:Op donderdag 2 augustus 2018 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb Paint al een tijdje niet geopend.
Mag ze dan ook de wedstrijden rondom het Nederlands Elftal presenteren?quote:Op donderdag 2 augustus 2018 23:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hélène Hendriks nu bij laat op een
Ze wordt de leading lady van sport op Veronica
Mooi toch, onze piraat John rooft even de hele VI kliek wegquote:Op donderdag 2 augustus 2018 23:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hélène Hendriks nu bij laat op een
Ze wordt de leading lady van sport op Veronica
twitter:VeronicaInside3 twitterde op vrijdag 03-08-2018 om 10:27:43Nieuw bij PSG? Dat betekent zingen! Ook voor Gianluigi Buffon! 😂😂 #held #veronicainside https://t.co/j7kqPw7mLG reageer retweet
LOL XDquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:06 schreef Masterminded het volgende:
Ook op het nieuwe account krijg je weer schijtlol.
😂😂 #held 😂😂twitter:VeronicaInside3 twitterde op vrijdag 03-08-2018 om 10:27:43Nieuw bij PSG? Dat betekent zingen! Ook voor Gianluigi Buffon! 😂😂 #held #veronicainside https://t.co/j7kqPw7mLG reageer retweet
Sjon moet RoosmalenGod een contract geven, eerder ben ik niet tevredenquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:11 schreef Masterminded het volgende:
[..]
https://twitter.com/VeronicaInside3/status/1025026538616573952
En John de Mol voor je.
RoosmalenGod moet lekker columns voordragen in Voetbal Inside en niet bij die Linkse Rakker-show waar hij dat nu doet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Sjon moet RoosmalenGod een contract geven, eerder ben ik niet tevreden
quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:16 schreef Masterminded het volgende:
[..]
RoosmalenGod moet lekker columns voordragen in Voetbal Inside en niet bij die Linkse Rakker-show waar hij dat nu doet.
Spongebobmeme lolquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:11 schreef Masterminded het volgende:
[..]
https://twitter.com/VeronicaInside3/status/1025026538616573952
En John de Mol voor je.
"ken mij het schelen!"quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:10 schreef Wuwwa het volgende:
Isabeau was kennelijk ook aanwezig om de camera vast te houden aan het eind.
Niet over Isabeau beginnen, voor je het weet komt GGMM hier.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:10 schreef Wuwwa het volgende:
Wie? Zo heet Wilfred zn vrouw toch helemaal niet joh.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:10 schreef Wuwwa het volgende:
Wilfried zijn dochter, Hans.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 01:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wie? Zo heet Wilfred zn vrouw toch helemaal niet joh.
Dochter, zijn vrouw is nog luier dan gijp.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 01:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wie? Zo heet Wilfred zn vrouw toch helemaal niet joh.
Man, die pauperige 3 lijkt ook nergens op. 😂quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:06 schreef Masterminded het volgende:
Ook op het nieuwe account krijg je weer schijtlol.
😂😂 #held 😂😂twitter:VeronicaInside3 twitterde op vrijdag 03-08-2018 om 10:27:43Nieuw bij PSG? Dat betekent zingen! Ook voor Gianluigi Buffon! 😂😂 #held #veronicainside https://t.co/j7kqPw7mLG reageer retweet
Ik hoop dat er zoals voorheen iemand de afleveringen upload op youtube. Ik woon in het buitenland en RTLXL werkt kut maar Kijk.nl werkt dus gewoon helemaal niet. Kun je alleen vanuit Nederland bekijken en een proxy werkt niet echt. Trager dan dikke stront door een vergiet. De buitenlandse VI hooligans worden dus weer gepiepeld door notoire domoren.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 10:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
Is dit ook terug te kijken of is het bij veronica nog erger dan bij rtlxl?
kijk.nlquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 10:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
Is dit ook terug te kijken of is het bij veronica nog erger dan bij rtlxl?
Gaat hem normaal niet worden nu ze bijna onbeperkt met CL beelden kunnen strooien.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 10:23 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik hoop dat er zoals voorheen iemand de afleveringen upload op youtube. Ik woon in het buitenland en RTLXL werkt kut maar Kijk.nl werkt dus gewoon helemaal niet. Kun je alleen vanuit Nederland bekijken en een proxy werkt niet echt. Trager dan dikke stront door een vergiet. De buitenlandse VI hooligans worden dus weer gepiepeld door notoire domoren.
Mooi kut dan. Dat betekent dus dat ik nooit meer VI kan zien. Bedankt kut Sjon de Mol. Hansworst dat t is.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 10:25 schreef showtimer het volgende:
[..]
Gaat hem normaal niet worden nu ze bijna onbeperkt met CL beelden kunnen strooien.
Newsgroupsquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 10:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Mooi kut dan. Dat betekent dus dat ik nooit meer VI kan zien. Bedankt kut Sjon de Mol. Hansworst dat t is.
Dat is allemaal te veel gedoe. Maakte ik vroeger nog wel gebruik van maar reis Amerika door en heb daar maar beperkt wifi. Moet meeste met telefoon doen. Proxy via telefoon was ook al een hoop gehannes. Denk dat ik helaas geen VI meer kan kijken nu door de overstap.quote:
Ze zullen de hoogtepunten nog wel op YouTube zetten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 10:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Mooi kut dan. Dat betekent dus dat ik nooit meer VI kan zien. Bedankt kut Sjon de Mol. Hansworst dat t is.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 19:05 schreef T3hTommay het volgende:
https://twitter.com/VeronicaInside3/status/1025781937435226112
Wilfriet met z'n act.
Die '3' ziet er heel triest uit.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 19:05 schreef T3hTommay het volgende:
Wilfriet met z'n act.
Wel een klein TVtje voor 7 ton per jaar.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 19:05 schreef T3hTommay het volgende:
Wilfriet met z'n act.
Dit ontroert mij.quote:Op zondag 5 augustus 2018 12:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gefeliciteerd ouwe reus! Wat een prestatie
De meesten van ons doen wat anders op zaterdagavond, maar ik hoop dat het een leuk feest heeft opgeleverd, van hartequote:
Wrijf het er maar in.quote:Op zondag 5 augustus 2018 13:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De meesten van ons doen wat anders op zaterdagavond, maar ik hoop dat het een leuk feest heeft opgeleverd, van harte
Het was absoluut niet mijn intentie om hem in zijn kussen te laten huilen. Mocht hij eens in Groningen zijn zal ik om het goed te maken een Bros chocoladereep met hem delen.quote:Op zondag 5 augustus 2018 20:00 schreef GGMM het volgende:
Dat is een behoorlijke diss die johannes daar uitdeelt. Ik ben benieuwd of Wereldgozer daar vanavond in zijn bed nog aan moet denken.
Ja, had ik maar zo'n feest bij mijn 80.000e postquote:Op zondag 5 augustus 2018 19:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Johannes is een beetje mad jelly
Hij verdient 7 ton omdat hij geen tv kijktquote:Op zondag 5 augustus 2018 12:50 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Wel een klein TVtje voor 7 ton per jaar.
Het leven is elke dag een feest, voor je het weet is het voorbij.quote:Op zondag 5 augustus 2018 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, had ik maar zo'n feest bij mijn 80.000e post
Voetbal kijken is zijn werk.quote:Op zondag 5 augustus 2018 23:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij verdient 7 ton omdat hij geen tv kijkt
Gelukkig maar, ik voelde al scheurtjes in onze hechte vriendschap ontstaan.quote:Op zondag 5 augustus 2018 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was absoluut niet mijn intentie om hem in zijn kussen te laten huilen. Mocht hij eens in Groningen zijn zal ik om het goed te maken een Bros chocoladereep met hem delen.
Kan prima op een scherm dat kleiner is dan 2,50m en waarschijnlijk heeft hij gewoon een werkkamer waar hij dat kan doen.quote:
Lili wil dat ordinaire voetbalgedoe niet hebben in huis, die kijkt liever naar een arthousefilm over de problematiek van Iraanse vrouwen.quote:Op maandag 6 augustus 2018 10:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kan prima op een scherm dat kleiner is dan 2,50m en waarschijnlijk heeft hij gewoon een werkkamer waar hij dat kan doen.
Wanneer komt die knakker weer vrij?quote:Op maandag 6 augustus 2018 13:50 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)zen-bij-Varend-Corso
Zipportal on tour
Wat zei Genee er zelf over?quote:Op maandag 6 augustus 2018 14:00 schreef tompsv18 het volgende:
Gijp is om 22 uur al afgehaakt bij zomergasten gister aldus Genee net op de radio
Niks nieuws gehoord, geen klik tussen beide, Janine was totaal niet in vorm, een redacteur had geturfd hoevaak Louis 'ik' had gezegd en raakte de tel kwijt.quote:
Heb je een linkje?quote:Op maandag 6 augustus 2018 14:00 schreef tompsv18 het volgende:
Gijp is om 22 uur al afgehaakt bij zomergasten gister aldus Genee net op de radio
Was een uurtje geleden op Radio 2 bij Gijs Staverman, zal straks wel online komen op hun websitequote:
Okquote:Op maandag 6 augustus 2018 14:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Was een uurtje geleden op Radio 2 bij Gijs Staverman, zal straks wel online komen op hun website
er wordt hier wel weer met mp4's gestrooidquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 10:23 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik hoop dat er zoals voorheen iemand de afleveringen upload op youtube. Ik woon in het buitenland en RTLXL werkt kut maar Kijk.nl werkt dus gewoon helemaal niet. Kun je alleen vanuit Nederland bekijken en een proxy werkt niet echt. Trager dan dikke stront door een vergiet. De buitenlandse VI hooligans worden dus weer gepiepeld door notoire domoren.
quote:Op maandag 6 augustus 2018 17:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Leuk om te weten dat Roger graag piemels aftrekt
quote:
twitter:VeronicaInside3 twitterde op woensdag 25-07-2018 om 14:45:21BAM! Vanaf vrijdag 10 augustus: Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp in Veronica Inside! 🔥🔥 - Gewoon te zien op @VeronicaTV - #veronicainside #veronica https://t.co/0ped1GBY0Y reageer retweet
Thanx ouwe reusquote:Op maandag 6 augustus 2018 18:36 schreef Sked het volgende:
[..]twitter:VeronicaInside3 twitterde op woensdag 25-07-2018 om 14:45:21BAM! Vanaf vrijdag 10 augustus: Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp in Veronica Inside! 🔥🔥 - Gewoon te zien op @VeronicaTV - #veronicainside #veronica https://t.co/0ped1GBY0Y reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://darchmedia.nl/joh(...)s-legale-oplichting/
Bingokaartje vol
[ Bericht 49% gewijzigd door JR-Style-93 op 06-08-2018 21:43:16 ]Oh.
quote:Op maandag 6 augustus 2018 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tof interviewtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://darchmedia.nl/joh(...)s-legale-oplichting/
Bingokaartje volAFCA!
Dat werkte op het laatst niet meer helaas.quote:Op maandag 6 augustus 2018 14:23 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
er wordt hier wel weer met mp4's gestrooid
In één ruk gelezen. Bedankt voor het posten JRquote:
quote:Op maandag 6 augustus 2018 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Voor 98% informatie die ik al 15 keer heb gelezen en toch blijft het vermakelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://darchmedia.nl/joh(...)s-legale-oplichting/
Bingokaartje vol٩๏̯͡๏)۶
hoezo?quote:Op maandag 6 augustus 2018 23:19 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat werkte op het laatst niet meer helaas.
Taco (oh Taco). Altijd een zeurschrijver, blijkt zelf ook een aparte vogel. Genot.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 01:14 schreef bascross het volgende:
Geniaal hoe hij zijn oude werknemer Taco nog even onder de bus gooit.
Jij wil toch niet wonen in een staat waar ze de doodstraf hanteren?quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 12:39 schreef De_Kraam het volgende:
JohanGod die heel Amerika afstruint en vervolgens in Grolloo of ol pleesus gaat wonen.
Huh maar Johan zou toch met Perez zitten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 12:03 schreef RipCity het volgende:
"Overigens gaat De Boer dit seizoen ook bij Veronica aan de slag als analyticus. Op dinsdagen waarop de zender de Champions League uitzendt, schuift hij aan bij presentatrice Hélène Hendriks en Johan Derksen."
Bahbah.
Snap echt niet waar die Johan nog zin in heeft. Voetbal heeft nauwelijks zijn interesse meer, hou het dan alleen bij de maandag en vrijdag.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 12:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huh maar Johan zou toch met Perez zitten.
De Boer
Ronald de Boer is ook zo'n vervelend arrogant figuur.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 12:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huh maar Johan zou toch met Perez zitten.
De Boer
quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 12:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Snap echt niet waar die Johan nog zin in heeft. Voetbal heeft nauwelijks zijn interesse meer, hou het dan alleen bij de maandag en vrijdag.
alles voor Wilfredquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 12:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Snap echt niet waar die Johan nog zin in heeft. Voetbal heeft nauwelijks zijn interesse meer, hou het dan alleen bij de maandag en vrijdag.
contract is contractquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 12:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hij is bij voetbalanalyses ook totaal niet van toegevoegde waarde.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 12:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Geld. Bijzonder dat zo'n man op zo'n leeftijd met een dikke rekening nog aan geld denkt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 12:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik vind echt dat je hierover op moet houden want jij weet echt hoe het in elkaar zit.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 13:15 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Geld. Bijzonder dat zo'n man op zo'n leeftijd met een dikke rekening nog aan geld denkt.
De Mol betaalt niet zomaar een ton meerquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 12:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hoe wordt die verdeeld?quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 13:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De Mol betaalt niet zomaar een ton meer
Wie denk je dat je bent? Mr. Bigstar?quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 13:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik vind echt dat je hierover op moet houden want jij weet echt hoe het in elkaar zit.
Laat hem maar wisselen met Perezquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 13:03 schreef BobW het volgende:
[..]
Hij is bij voetbalanalyses ook totaal niet van toegevoegde waarde.
Dat extra half uur en reclameblok op maandag en vrijdag is ook maar de vraag of dat leuk wordt. Die John de Mol moet nog een hoop leren.
Dat jij dat onbegrijpelijk vindt, zegt meer over jou dan de kijker. Er is gewoon behoefte aan mensen die oprecht vinden wat ze denken, niet dat je naar een optreden van Ruud Gullit bij Ziggy gaat kijken terwijl hij met handen en voeten gebonden was aan de KNVB. Misschien is de drempel dan laag komen te liggen, maar misschien moet je even je oogkleppen afdoen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 14:22 schreef VarkensHart het volgende:
Ik vind het onbegrijpelijk dat mensen die gehypte uitgemolken troep (vi) nog leuk vinden. Zegt ook veel over het niveau van de kijker
1 van de weinige programma's op TV waar je nog hartelijk om kan lachen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 14:22 schreef VarkensHart het volgende:
Ik vind het onbegrijpelijk dat mensen die gehypte uitgemolken troep (vi) nog leuk vinden. Zegt ook veel over het niveau van de kijker
Jij bent zeker een echte Studio Voetbal-kijker?quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 14:22 schreef VarkensHart het volgende:
Aldus een user die louter in KLB post.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 14:22 schreef VarkensHart het volgende:
Aldus iemand die in KLB komt waar users aan de lopende band klachten of anekdotes verzinnen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 14:43 schreef VarkensHart het volgende:
![]()
![]()
Dat programma en die "grapjes en ruzies" zijn volledig gescript
KOEKOEKquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 14:46 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Aldus iemand die in KLB komt waar users aan de lopende band klachten of anekdotes verzinnen.
Ene Vasion (wie?) verliet ons ooit voor dat uitschot (lol)quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 14:46 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Aldus iemand die in KLB komt waar users aan de lopende band klachten of anekdotes verzinnen.
Daar zijn de users tenminste nog zo intelligent te zien dat veel fake is in klb, hier schieten jullie meteen in de verdediging als je aan die drie droeftoeters komtquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 14:46 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Want wij hebben het inderdaad niet door als Van der Gijp een hele vage anekdote met ons deelt, als Derksen weer laat zien absoluut geen verstand van voetbal te hebben. Ga lekker weer posts plaatsen in KLB. Voor een user die in zo'n fake-forum post, ben je nogal gesteld op je medeforummongooltjes daar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 14:54 schreef VarkensHart het volgende:
Daar zijn de users tenminste nog zo intelligent te zien dat veel fake is in klb,
Piercing ingeslikt gejat van Jiskefet genot.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 14:57 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Want wij hebben het inderdaad niet door als Van der Gijp een hele vage anekdote met ons deelt, als Derksen weer laat zien absoluut geen verstand van voetbal te hebben. Ga lekker weer posts plaatsen in KLB. Voor een user die in zo'n fake-forum post, ben je nogal gesteld op je medeforummongooltjes daar.
Madquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 14:57 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Want wij hebben het inderdaad niet door als Van der Gijp een hele vage anekdote met ons deelt, als Derksen weer laat zien absoluut geen verstand van voetbal te hebben. Ga lekker weer posts plaatsen in KLB. Voor een user die in zo'n fake-forum post, ben je nogal gesteld op je medeforummongooltjes daar.
Ja, dat zal het wel zijn. Je druipt gewoon af.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:03 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Mad![]()
Ik ben weer weg, bedankt voor het lachen![]()
Eens. Opdonderen met dat soort users.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:11 schreef bascross het volgende:
Roepen dat VI kut is, met feiten om de oren geslagen worden en dan roepen bedankt voor het lachen. Goed bezig, Hans.
John de Mol heeft hem nog wel gebeld. Opgehangen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eens. Opdonderen met dat soort users.
Tenzij je opbouwende kritiek hebt zoals Emile Schelpvis of Antonie Kamerling die niet meer aanschuiven
Jij hebt vast geen verdedigende middenvelder gespeeld.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 14:54 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Daar zijn de users tenminste nog zo intelligent te zien dat veel fake is in klb, hier schieten jullie meteen in de verdediging als je aan die drie droeftoeters komt
Over kritiek gesproken. John de Mol kan wel een half uur nutteloze tijd aan het programma toevoegen met extra reclame, maar Wim Kieft binnenhalen is teveel gevraagd. Minachting van de kijker.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:31 schreef KingRoland het volgende:
Tenzij je opbouwende kritiek hebt zoals Emile Schelvis of Antonie Kamerling die niet meer aanschuiven
Wim zit liever met Jack van Gelder aan tafel en met nobuddies als Richard van Iterson in een commentaarhokje.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:55 schreef bascross het volgende:
[..]
Over kritiek gesproken. John de Mol kan wel een half uur nutteloze tijd aan het programma toevoegen met extra reclame, maar Wim Kieft binnenhalen is teveel gevraagd. Minachting van de kijker.
Ik zit ook niet te wachten op zijn open deuren eigenlijk. Als op zo'n CL avond dan Louis of Kieft bij Ziggy zitten ga ik liever daarheen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 12:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik kijk weer uit naar het duo de Vos en de Mosquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:56 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wim zit liever met Jack van Gelder aan tafel en met nobuddies als Richard van Iterson in een commentaarhokje.
Goed bezig Stijn, weer een blaag die moest rennen voor z'n leven, VI HOOLIGANSquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:04 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ja, dat zal het wel zijn. Je druipt gewoon af.
Gelukkig is de doodstraf al een aardig tijdje niet uitgevoerd in Grolloo.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 12:39 schreef De_Kraam het volgende:
JohanGod die heel Amerika afstruint en vervolgens in Grolloo of ol pleesus gaat wonen.
Dit zijn beelden van een mislukt dieet!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 16:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
NWS / Politie haalt naakte man uit Hofpleinfontein
[ afbeelding ]
Boskamp gesignaleerd
Waarom nou geen zwembroek aan
quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 16:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goed bezig Stijn, weer een blaag die moest rennen voor z'n leven, VI HOOLIGANS
Wim kreeg dan ook een aardig bedrag voor die exclusiviteitquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:56 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wim zit liever met Jack van Gelder aan tafel en met nobuddies als Richard van Iterson in een commentaarhokje.
Ik heb je rug Stijn, pak um!quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 14:57 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Oei, als het inhoudelijk wordt haakt hij af.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:03 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Mad![]()
Ik ben weer weg, bedankt voor het lachen![]()
Ik ben wel benieuwd naar Voetbal Inside op RTL7. Afganggenot.quote:Genee verbaasd over RTL-besluit: 'Beetje apart dat ze de naam blijven gebruiken'
Dinsdag 7 augustus 2018 om 16:24
Hoewel RTL het komend seizoen zonder Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp moet stellen, blijft de commerciële zender wel de naam Voetbal Inside gebruiken. RTL zendt de Europa League uit onder de naam Voetbal Inside en overweegt ook om door te gaan met het praatprogramma.
Genee begint juist aan een nieuw avontuur met de talkshow Veronica Inside en verbaast zich over het besluit van zijn oude werkgever. "Ik vind het een beetje apart dat ze die naam gebruiken voor de Europa League, maar het is hun goed recht", vertelt de presentator aan Radio Veroncia, geciteerd door Televizier. "We zijn het daar ooit opgestart, maar ik hoop niet dat het straks tot te veel verwarring gaat leiden. Voetbal Inside en Veronica Inside lijkt wel heel erg op elkaar."
Genee heeft bovendien de geruchten gehoord dat RTL overweegt om de talkshow nieuw leven in te blazen. De namen van Humberto Tan, Marcel Maijer en Simon Zijlemans, de afgelopen seizoen al verslaggever namens Voetbal Inside, deden de ronde. "Misschien zijn ze nog hun koers aan het bepalen. De een zal wat bekender zijn dan de ander. Het is een keuze. Ik ben heel benieuwd", stelt Genee.
Het VI-drietal zal op vrijdag 10 augustus voor het eerst te zien zijn bij hun nieuwe werkgever. De eerste uitzending van Veronica Inside begint om 20.30 uur, met Telegraaf-journalist Valentijn Driessen als tafelgast.
Denk toch dat John de Mol meer centen heeft dan Will Moerer.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 16:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wim kreeg dan ook een aardig bedrag voor die exclusiviteit
dan moet hij z'n contract afkopenquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 18:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk toch dat John de Mol meer centen heeft dan Will Moerer.
Ome Will heeft het pakket van Ziggo aardig aangescherpt. Denk dat Wim wel te porren is voor een avondje Italiaans voetbalquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 18:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk toch dat John de Mol meer centen heeft dan Will Moerer.
Marcel Maijer met vaste tafelgasten John Heitinga en Boudewijn Zenden. Genotquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 18:07 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar Voetbal Inside op RTL7. Afganggenot.
Emile Schelvis losweken bij Ziggy. Enige kans voor het programma.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 18:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
John van Lottum, John Williams en Graydonmannetje, lekker showtje man, niks mis mee.
Dan loopt het programma weer als een metro.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 18:52 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Emile Schelvis losweken bij Ziggy. Enige kans voor het programma.
Zo dan KOEKOEKquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 14:46 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Nou helemaal uitgeluld, poe poe.quote:
Je gaat mij toch niet wijsmaken dat die jongens voor een flesje wijn komen spelen, twee keer per week?quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 19:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
Danny Vera: Loyaliteit naar Johan Derksen is reden dat ik nog bij VI zit
INTERVIEWDanny Vera gaat Johan Derksen, René van der Gijp en Wilfred Genee achterna. Het Voetbal Inside-trio maakte onlangs een veelbesproken overstap van RTL naar Talpa TV van John de Mol. De huisband van Danny Vera volgt hen.
[ afbeelding ]
Vrijdag begint het programma, dat is omgedoopt in Veronica Inside, aan het nieuwe seizoen. ,,We zijn er gewoon weer bij", zegt de Middelburgse zanger, die al sinds 2009 aan het programma is verbonden. ,,Er is niets veranderd. Ik heb nog steeds dezelfde kleedkamer en hetzelfde make-upmeisje. En er zijn dezelfde vieze bitterballen."
Toch is er één duidelijk verschil. Tot nu toe reisde Vera samen met echtgenote Escha Tanihatu, de populaire 'bardame' van het programma, zowel op maandag als vrijdag van Middelburg naar Hilversum. Sinds zijn carrière een paar jaar geleden in een stroomversnelling kwam, is dat steeds lastiger geworden. ,,Wij zijn er telkens een hele dag aan kwijt. Je zit vier uur in de auto voor vier minuten spelen. Dat geeft allemaal niet, maar ons schema is de laatste jaren zo druk geworden dat we ons bijna over de kop hebben gewerkt. Je gaat daar lichamelijk aan onderdoor. Dan moet je wat gas terugnemen."
https://www.ad.nl/show/da(...)bij-vi-zit~a116c216/
doe mn bestquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:54 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Op naar MEN!!!!!!
MEN / Even naar 300.000 tellen #706
Goede gozer, geen judas, niets mis mee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 19:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
INTERVIEWDanny Vera gaat Johan Derksen, René van der Gijp en Wilfred Genee achterna. Het Voetbal Inside-trio maakte onlangs een veelbesproken overstap van RTL naar Talpa TV van John de Mol. De huisband van Danny Vera volgt hen.
[ afbeelding ]
Vrijdag begint het programma, dat is omgedoopt in Veronica Inside, aan het nieuwe seizoen. ,,We zijn er gewoon weer bij", zegt de Middelburgse zanger, die al sinds 2009 aan het programma is verbonden. ,,Er is niets veranderd. Ik heb nog steeds dezelfde kleedkamer en hetzelfde make-upmeisje. En er zijn dezelfde vieze bitterballen."
Toch is er één duidelijk verschil. Tot nu toe reisde Vera samen met echtgenote Escha Tanihatu, de populaire 'bardame' van het programma, zowel op maandag als vrijdag van Middelburg naar Hilversum. Sinds zijn carrière een paar jaar geleden in een stroomversnelling kwam, is dat steeds lastiger geworden. ,,Wij zijn er telkens een hele dag aan kwijt. Je zit vier uur in de auto voor vier minuten spelen. Dat geeft allemaal niet, maar ons schema is de laatste jaren zo druk geworden dat we ons bijna over de kop hebben gewerkt. Je gaat daar lichamelijk aan onderdoor. Dan moet je wat gas terugnemen."
Moeten we hier uit opmaken dat Escha er niet meer bij is?quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 19:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]
Gedoemd om te mislukken. Sowieso ben je toch gek als je denkt dat je als presentator/gast dit programma zou kunnen doen na Genee, Derksen en Gijp.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 18:07 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Gaan ze nog steeds de uitzendingen van RTL7 Darts in de war schoppen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 18:07 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ik denk dat Szura nu van een flat springt.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gaan ze nog steeds de uitzendingen van RTL7 Darts in de war schoppen?
De weg vrij voor Sensiquote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:12 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Moeten we hier uit opmaken dat Escha er niet meer bij is?Dat zou erg zonde zijn.
Danny Vera maandag's en The Clarks vrijdag's . Krijgen ze voor betaald.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:34 schreef kapiteintje het volgende:
Je gaat mij toch niet wijsmaken dat die jongens voor een flesje wijn komen spelen, twee keer per week?
zapte toevallig langs Tour du jour of hoe heet dat en daar hadden ze een Genee lookalike voor gecast, doe het dan echt helemaal andersquote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:44 schreef PIETR het volgende:
[..]
Gedoemd om te mislukken. Sowieso ben je toch gek als je denkt dat je als presentator/gast dit programma zou kunnen doen na Genee, Derksen en Gijp.
Een ander voetbalpraatprogramma zou opzich wel kunnen, maar verder gaan onder dezelfde naam met hetzelfde decor kan toch niet ..
Jawel, zag laatst op social media dat ze nog op vakantie was maar zin had in Veronica Insidequote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:12 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Moeten we hier uit opmaken dat Escha er niet meer bij is?Dat zou erg zonde zijn.
Bartje Nollesquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
zapte toevallig langs Tour du jour of hoe heet dat en daar hadden ze een Genee lookalike voor gecast, doe het dan echt helemaal anders
OK een beetje zelfde gezicht vond ik, hij verft z'n haar alleen niet denk ikquote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Bartje Nolles
Ik vind hem alleen niet echt op Genee lijken.
1x per week maatquote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:12 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
extreem hoogquote:Op woensdag 8 augustus 2018 18:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb nu eindelijk de Voetbal Inside Facebook ontvolgd #endofanera Met hun proletenhumor.
Kan iemand mij vertellen hoe het met het niveau van de Veronica Inside FB gesteld is?
Tag een vriend die ook wel eens een doelpaal in zijn reet heeft gehad.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 18:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb nu eindelijk de Voetbal Inside Facebook ontvolgd #endofanera Met hun proletenhumor.
Kan iemand mij vertellen hoe het met het niveau van de Veronica Inside FB gesteld is?
Dat is al 5 keer gevraagd in dit topic, je leest maar lekker terug.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 18:58 schreef Elan het volgende:
Wanneer beginnen we, weer de maandag en de vrijdag?
Nu komt Elan weer met een passief-agressieve reactie.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is al 5 keer gevraagd in dit topic, je leest maar lekker terug.
Lui varken.
Gecondoleerd makkerquote:Op woensdag 8 augustus 2018 18:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
abbonneerquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:10 schreef Mani89 het volgende:
Beter abbonneer je je op Mediacourant.
[ afbeelding ]
wtfquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:10 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:10 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
'abbonneer'quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:10 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:10 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een stel burgerlijke lullen zijn jullie.quote:
De helft van literaire bestseller 'Inside' is geknipt en geplakt van die site dus dat deed ik al.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:10 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Goed googelen op "Deze show bestaat niet"quote:Op donderdag 9 augustus 2018 09:32 schreef Wereldgozer het volgende:
Is er al een Voetbal Inside topic?
"het echte"quote:Op donderdag 9 augustus 2018 09:42 schreef Ingolstadt het volgende:
Al die haat ineens op het echte Voetbal Inside ineensverraders.
Voetbal Inside = Erland Galjaard en het enge kliekje dat de heren nooit op waarde heeft geschat en nu serieus overwegen om het met dezelfde naam en andere mensen door te zetten.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 09:42 schreef Ingolstadt het volgende:
Al die haat ineens op het echte Voetbal Insideverraders.
Niet echt een erfenis van Erland, die bovendien nu vertrokken is. En nooit op waarde geschat zegt ie :’) 4 ton voor drie uurtjes in de week aanschuiven. En dat ze het doorzetten is hun goed recht. Die rancune verdienen ze gewoon niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 09:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Voetbal Inside = Erland Galjaard en het enge kliekje dat de heren nooit op waarde heeft geschat en nu serieus overwegen om het met dezelfde naam en andere mensen door te zetten.
twitter:VeronicaInside3 twitterde op donderdag 09-08-2018 om 16:44:29OEPS! Wilfred onthult het nieuwe decor maar daar is niet iedereen even blij mee 💥👀NOG 1 DAG TOT VERONICA INSIDE!#veronica #veronicainside https://t.co/pHbQAEdlOD reageer retweet
Johan en Wilfred wisselen dus van plaats, net als in sommige oude Gouden Koppel fragmenten.twitter:VeronicaInside3 twitterde op donderdag 09-08-2018 om 16:44:29OEPS! Wilfred onthult het nieuwe decor maar daar is niet iedereen even blij mee 💥👀NOG 1 DAG TOT VERONICA INSIDE!#veronica #veronicainside https://t.co/pHbQAEdlOD reageer retweet
Tan zoekt nog werktquote:Op donderdag 9 augustus 2018 16:57 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Voetbal Inside zou nog een beetje interessant kunnen worden als ze de banden met het blad VI weer aanhalen en mensen als Knipping en Van Duren aan tafel zetten. De onvermijdelijke Aad de Mos natuurlijk en wellicht Schelvis, Verbeek of Dijkstra. Alleen, wie gaat het in godsnaam presenteren? Nolles is te saai, Zijlemans heeft geen uitstraling. Koert dan maar?
Amstel > Bavariaquote:Op donderdag 9 augustus 2018 17:03 schreef BobW het volgende:
Johan en Wilfred wisselen dus van plaats, net als in sommige oude Gouden Koppel fragmenten.twitter:VeronicaInside3 twitterde op donderdag 09-08-2018 om 16:44:29OEPS! Wilfred onthult het nieuwe decor maar daar is niet iedereen even blij mee 💥👀NOG 1 DAG TOT VERONICA INSIDE!#veronica #veronicainside https://t.co/pHbQAEdlOD reageer retweet
Oude decor leek mij gezelliger, maar misschien even de uitzending afwachten.
zou Johan zijn leren jasje weer aantrekken?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 17:03 schreef BobW het volgende:
quote:Op donderdag 9 augustus 2018 17:03 schreef Pino112 het volgende:
twitter:VeronicaInside3 twitterde op donderdag 09-08-2018 om 16:44:29OEPS! Wilfred onthult het nieuwe decor maar daar is niet iedereen even blij mee 💥👀NOG 1 DAG TOT VERONICA INSIDE!#veronica #veronicainside https://t.co/pHbQAEdlOD reageer retweet
Watte? Donderstraal een eind op joh ketel met je Amstel. Je ben werkelijk waar niet te geloven, eikel! Zeg er is wat van Wilfred!quote:
Dat zal best nog kijkers trekken inderdaad, Nolles kan op zich wel, doet het ook bij Rijnmond maar is wel erg saai ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 16:57 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Voetbal Inside zou nog een beetje interessant kunnen worden als ze de banden met het blad VI weer aanhalen en mensen als Knipping en Van Duren aan tafel zetten. De onvermijdelijke Aad de Mos natuurlijk en wellicht Schelvis, Verbeek of Dijkstra. Alleen, wie gaat het in godsnaam presenteren? Nolles is te saai, Zijlemans heeft geen uitstraling. Koert dan maar?
Alle mensen gaan bijna mee, dus als ze niet teveel veranderen heb je daar weinig kans op. Kopspijkers moest het doen zonder al die cabaratiers bijna.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 17:06 schreef Nober het volgende:
A
ls dit maar niet dezelfde kant opgaat als met Kopspijkers en Top Gear.
Wie kijkt er doorgaans überhaupt op Veronica sinds die erotische programma's gestopt zijn? Ik niet.
#spannend
Niet. Erland is weg en nu komen er andere vreemde mensen die de plek van hem overnemen. Dat is niet erg, omdat het mediawereldje zo nou werkt. Als dat niet zo was zou VI niet eens bestaan, daarnaast is alles beter dan Erlandquote:Op donderdag 9 augustus 2018 09:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Voetbal Inside = Erland Galjaard en het enge kliekje dat de heren nooit op waarde heeft geschat en nu serieus overwegen om het met dezelfde naam en andere mensen door te zetten.
Joh ga jij nou eerst eens zonder onderbroek douchen en kom dan nog maar eens terug.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 17:20 schreef wollah het volgende:
Hopelijk tyft die kut Gijp eens op met zijn irritante neplach en uitgekauwde grappen. Vervelend depressief mannetje is het. Vindt zichzelf helemaal geweldig maar heeft niet door dat half Nederland die idioot uitkotst en hoopt dat ie optyft.
Wat?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 17:20 schreef wollah het volgende:
Hopelijk tyft die kut Gijp eens op met zijn irritante neplach en uitgekauwde grappen. Vervelend depressief mannetje is het. Vindt zichzelf helemaal geweldig maar heeft niet door dat half Nederland die idioot uitkotst en hoopt dat ie optyft.
Dat van plaats wisselen is echt kut, ik weet nog toen dat zo was bij de eerste VI-uitzendingen in de nieuwe studio en het ergerde mij toen al dat het gewoon niet klopte. En dat alleen maar zodat Johan beter naar een band kan kijkenquote:Op donderdag 9 augustus 2018 17:03 schreef BobW het volgende:
homoquote:Op donderdag 9 augustus 2018 17:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Joh ga jij nou eerst eens zonder onderbroek douchen en kom dan nog maar eens terug.
ze hadden beter die gasten van FC Afkicken in huis moeten halen maar die gaan nu al naar Foxie toequote:Op donderdag 9 augustus 2018 16:57 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Idd gemiste kans. zie je wel weer aan hoe ze achterlopen bij rtl...quote:Op donderdag 9 augustus 2018 18:36 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ze hadden beter die gasten van FC Afkicken in huis moeten halen maar die gaan nu al naar Foxie toe
Waar is de tap van Escha gebleven?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 17:03 schreef BobW het volgende:
Jij bent vast leuk op feestjesquote:Op donderdag 9 augustus 2018 17:20 schreef wollah het volgende:
ik had eigenlijk verwacht dat ze daar wel op in zouden zetten, maar ze gaan blijkbaar voor de gemakkelijke weg.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 18:36 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ze hadden beter die gasten van FC Afkicken in huis moeten halen maar die gaan nu al naar Foxie toe
Die moet nog komen, filmpje niet gezien?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 18:54 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Waar is de tap van Escha gebleven?
Ome john is toch bezig om VI te kopen?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 16:57 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Top gear is aardig opgekrabbeld, niet de cijfers van vroeger maar wel cijfers waar je dik te tevreden mee kan zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 17:06 schreef Nober het volgende:
Als dit maar niet dezelfde kant opgaat als met Kopspijkers en Top Gear.
Wie kijkt er doorgaans überhaupt op Veronica sinds die erotische programma's gestopt zijn? Ik niet.
#spannend
Gelukkig maarquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:47 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Die moet nog komen, filmpje niet gezien?
Vooral daar ben ik benieuwd naar.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:33 schreef Wuwwa het volgende:
Ik verwacht dat Hanni Hanna ook nog wel langskomt, dan kan ie weer vertellen welke wisselspelers hij allemaal freshed.
Vroeger zond Veronica tussen de middag softcore pornofilms uit. Genot.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 17:06 schreef Nober het volgende:
Als dit maar niet dezelfde kant opgaat als met Kopspijkers en Top Gear.
#spannend
NWS / Politie haalt naakte man uit Hofpleinfonteinquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:55 schreef WethouderHekking het volgende:Morgen wordt het wel weer Boskampie pesten
nicequote:Op donderdag 9 augustus 2018 22:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Vanavond is Genee te gast bij de late night show van Nadia
forum.fok.nl/topic/2453886
Met vriend van de show Martin Gausquote:Op donderdag 9 augustus 2018 22:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Vanavond is Genee te gast bij de late night show van Nadia
forum.fok.nl/topic/2453886
Niet geklikt.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 23:18 schreef JanCees het volgende:
https://www.facebook.com/(...)eos/245757892725722/
JAAAAAAAAquote:Op donderdag 9 augustus 2018 23:55 schreef JanCees het volgende:
DENNIS SCHOUTEN NIEUWE VERSLAGGEVER VERONICA INSIDE
932 of zo.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 16:44 schreef Doublepain het volgende:
Welk nummer zit Veronica?? Voordat ik straks als een gek zoek en alles mis
Dank.quote:
Die schijtlolligheden horen er blijkbaar bij (zie hun social media de laatste jaren). In die lijn past hij prima erbij.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 00:06 schreef T3hTommay het volgende:
Ik wilde hier iets naars typen over SE Fireworks en die pleuris-Dennis, maar ik laat het maar achterwege.
Degene die die combinatie bedacht heeft kan de pot op, dat wel.
edit: of hij gaat zich alleen met schijtlolligheden bemoeien en niks tijdens het programma doen, dan is het gewoon een nog kuttere Simon die voor de rest niet boeit.
quote:Op donderdag 9 augustus 2018 09:32 schreef Wereldgozer het volgende:
Is er al een Voetbal Inside topic?
YESSSSS IK ZEI HET TOCH!!quote:Op donderdag 9 augustus 2018 23:55 schreef JanCees het volgende:
Zodra voetbal cabaret wordt, haak ik af.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 00:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die schijtlolligheden horen er blijkbaar bij (zie hun social media de laatste jaren). In die lijn past hij prima erbij.
Niet echt, want hij blijft ook gewoon voor PowNews dingen doen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 07:23 schreef Ingolstadt het volgende:
DennisGod. Goede keuze. RIP PowNews wel nu.
Ik weiger ook om wedstrijden van Feyenoord te kijken, ja.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 06:35 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Zodra voetbal cabaret wordt, haak ik af.
Van Hanegem past uitstekend bij Harry Mens en daar is alles ook mee gezegd.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:41 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Zou Van Hanegem op de plek van Derksen werken? Koert, De Mos, Van Duren/Knipping/Krabbie/Boskamp en Van Hanegem, dat moet toch best een vermakelijk programma opleveren?
Ik wist niet dat je kwaad werd.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 17:20 schreef wollah het volgende:
Willem is al een tijdje seniel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 11:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Van Hanegem past uitstekend bij Harry Mens en daar is alles ook mee gezegd.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 11:43 schreef RipCity het volgende:
https://www.ad.nl/show/jo(...)n-van-gaal~a0a35583/
WIe post hem even?
quote:Johan Derksen: Wij zijn de luis in de pels van Van Gaal
VERONICA INSIDE
Johan Derksen zit vanavond weer aan één tafel met collega’s Wilfred Genee en René van der Gijp. Ditmaal niet voor RTL 7, maar voor concurrent Veronica. Verwacht weinig nieuws, al is Veronica Inside wel een half uur langer dan zijn voorganger. ,,Wij kunnen met z’n drietjes nooit erger zijn dan een hele avond Van Gaal."
Heb je er een beetje zin in?
,,Mwoah, ach… Ik zit niet de hele dag van ongeduld op mijn stoel te wippen. Wilfred, René en ik hebben een soort chemie, dat bekende sfeertje ontstaat vanzelf wel als we daar zitten. Door te lachen om de grap van een ander of natuurlijk door pure ergernis.''
Wat is er nou anders dan bij RTL 7?
,,Niet veel hoor. Het decor, dat wel, maar nog geen flauw idee hoe het eruitziet. En meestal ontstaan die olijke rubriekjes door verkapte sponsoring. Het complete team is meeverhuisd, zelfs de juffrouw van de schmink. Ik ben verder geen minuut bezig met het feit dat we nu van de heer De Mol zijn. Ja, hij bemoeit zich met alles en is er vanavond zelf ook bij. Maar dat vind ik niet erg. Die man is ouderwets de baas en zeer betrokken. De top van RTL zagen we soms jaren niet. Ja, als een contractverlenging in de lucht hing!’’
Het volgende ‘directeurtje’ dat je gaat beledigen is dus John de Mol?
,,De Mol hebben we al stevig de oren gewassen in onze RTL-tijd. Maar vrees niet, dat zal vast nog eens gebeuren. Overigens, ons eigen ‘directeurtje’ (Marco Louwerens van RTL 7, red.) wacht nu even zijn concurrentiebeding af en dan komt hij ook onze kant op. Volgens mij om alle Talpa-zenders te leiden. Die man had nog eerder getekend dan wij, haha. Oh wacht, ik weet nog een verandering!’’
Vertel…
,,Het duurt voortaan 2 in plaats van 1,5 uur. Dat vind ik wel érg lang hoor. Vinden we alle drie. Maar misschien kan een extra reclameblok worden ingebouwd.’’
Je verdient straks meer geld, begreep ik. Wat ga je daar allemaal mee doen?
,,Mensen doen net of we multimiljonair zijn en dat… valt nu ook wel weer mee. Ik ben geen type dat ineens gekke auto’s of een extra huis koopt. Ik heb een erg dure muziekhobby waar ik veel van mijn eigen geld instop. Dus dat is misschien wat. Wilfred Genee zegt altijd: je bent knettergek dat je die hele tour voor niets doet. Die man is sowieso onze zakelijk waarnemer die alles uitonderhandelt. Als De Mol mij een laag bedrag zou hebben geboden, zou ik meteen roepen: is zo prima joh.’’
Om je heen genoeg positieve geluiden gehoord? Dat jullie weer beginnen?
,,Genoeg, behalve vanuit de voetballerij. We zijn natuurlijk een luis in de pels van veel mensen als Louis van Gaal.’’
Over Van Gaal gesproken, wat vond je eigenlijk van ‘zijn’ Zomergasten-aflevering?
,,Zeer teleurstellend! Die man maakt altijd dezelfde fout door te denken dat elk woord dat hij uitspreekt relevant nieuws is. Ik zeg: dat had allemaal ook best in een half uurtje gekund. En die juffrouw (presentatrice Janine Abbring, red.) was helemaal niet tegen hem opgewassen. Dat is geen Nadia Moussaid (van Laat op Eén, red.) die ik geweldig vind. En ik deed echt mijn best haar goed te vinden. Het sleepte zich maar voort, was geen moment spannend. Wij kunnen met z’n drietjes nooit erger zijn dan een hele avond Van Gaal.’’
Maar op Veronica.. Kortom: 103.000 kijkers MAXquote:
De Mol heeft toch ook SBS6 in handen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 11:57 schreef RipCity het volgende:
[..]
Maar op Veronica.. Kortom: 103.000 kijkers MAX
Gewoon achter de schermen, Hans.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 11:58 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
De Mol zit erbij? En Boskamp dan?
Emmen in de eredivisie, respect. Ziet er toch een beetje vreemd uit. Is De Graafschap qua voetbal eigenlijk een beetje vergelijkbaar met Trencin?quote:
Oh, op die manier, bedankt pik!quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 11:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon achter de schermen, Hans.
Veronica is onderdeel van de SBS groepquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 11:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Mol heeft toch ook SBS6 in handen?
Ja maar daarom zal Wilfred toch ook niet exclusief een contractje hebben voor Veronica?quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 12:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Veronica is onderdeel van de SBS groep
Dat SBS6 volk wil gewoon al 100 jaar HvN en Shownieuws joh, die zitten niet te wachten op een talkshowtje van een of andere popi jopie presentator.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 12:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar daarom zal Wilfred toch ook niet exclusief een contractje hebben voor Veronica?
HEUBACHGODquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 06:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
YESSSSS IK ZEI HET TOCH!!
Genot!
Het supertalent pakt VI gewoon lekker mee. De Mbappé van de televisiewereld.
Dit heb ik nog nooit gezien, hoe bestaat het!quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 11:22 schreef Wereldgozer het volgende:
Jammer dat we op Veronique niet meer dit soort taferelen krijgen
Serieus? Die past daar perfect bij.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 23:55 schreef JanCees het volgende:
Ik wil duiding van Em. Prof. Dr. Mr. Ir. G. Sedocquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 12:47 schreef KingRoland het volgende:
Even serieus
Dennis, Helene en Perez naar Veronica?
bohhhhhhhhhh volgens mij zijn we bijna compleet
En de 3000ste herhaling van Harry Potter waar Gerard Joling het beeld invliegt tijdens de climax.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 12:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat SBS6 volk wil gewoon al 100 jaar HvN en Shownieuws joh, die zitten niet te wachten op een talkshowtje van een of andere popi jopie presentator.
Dit heeft al in alle kranten gestaan.quote:
Brusselmansgod.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 12:53 schreef KingRoland het volgende:
Brusselmans en Nijhuis als gasten CONFIRMED?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |