Danny Vera maandag's en The Clarks vrijdag's . Krijgen ze voor betaald.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:34 schreef kapiteintje het volgende:
Je gaat mij toch niet wijsmaken dat die jongens voor een flesje wijn komen spelen, twee keer per week?
zapte toevallig langs Tour du jour of hoe heet dat en daar hadden ze een Genee lookalike voor gecast, doe het dan echt helemaal andersquote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:44 schreef PIETR het volgende:
[..]
Gedoemd om te mislukken. Sowieso ben je toch gek als je denkt dat je als presentator/gast dit programma zou kunnen doen na Genee, Derksen en Gijp.
Een ander voetbalpraatprogramma zou opzich wel kunnen, maar verder gaan onder dezelfde naam met hetzelfde decor kan toch niet ..
Jawel, zag laatst op social media dat ze nog op vakantie was maar zin had in Veronica Insidequote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:12 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Moeten we hier uit opmaken dat Escha er niet meer bij is?Dat zou erg zonde zijn.
Bartje Nollesquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
zapte toevallig langs Tour du jour of hoe heet dat en daar hadden ze een Genee lookalike voor gecast, doe het dan echt helemaal anders
OK een beetje zelfde gezicht vond ik, hij verft z'n haar alleen niet denk ikquote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Bartje Nolles
Ik vind hem alleen niet echt op Genee lijken.
1x per week maatquote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:12 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Moeten we hier uit opmaken dat Escha er niet meer bij is?Dat zou erg zonde zijn.
extreem hoogquote:Op woensdag 8 augustus 2018 18:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb nu eindelijk de Voetbal Inside Facebook ontvolgd #endofanera Met hun proletenhumor.
Kan iemand mij vertellen hoe het met het niveau van de Veronica Inside FB gesteld is?
Tag een vriend die ook wel eens een doelpaal in zijn reet heeft gehad.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 18:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb nu eindelijk de Voetbal Inside Facebook ontvolgd #endofanera Met hun proletenhumor.
Kan iemand mij vertellen hoe het met het niveau van de Veronica Inside FB gesteld is?
Dat is al 5 keer gevraagd in dit topic, je leest maar lekker terug.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 18:58 schreef Elan het volgende:
Wanneer beginnen we, weer de maandag en de vrijdag?
Nu komt Elan weer met een passief-agressieve reactie.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is al 5 keer gevraagd in dit topic, je leest maar lekker terug.
Lui varken.
Gecondoleerd makkerquote:Op woensdag 8 augustus 2018 18:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
abbonneerquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:10 schreef Mani89 het volgende:
Beter abbonneer je je op Mediacourant.
[ afbeelding ]
wtfquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:10 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:10 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
'abbonneer'quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:10 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:10 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een stel burgerlijke lullen zijn jullie.quote:
De helft van literaire bestseller 'Inside' is geknipt en geplakt van die site dus dat deed ik al.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:10 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |