abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_180887183
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 00:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Van welke perverse act had je foto’s gewild? :)
Bedoelde meer het mooie uitzicht eigenlijk, maareh, bij jou loopt het daten ook wel soepel dus
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_180887256
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 00:20 schreef ludovico het volgende:

[..]

Bedoelde meer het mooie uitzicht eigenlijk, maareh, bij jou loopt het daten ook wel soepel dus
Daten loopt hier enorm soepel. Niets te klagen. :)
pi_180887303
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 00:23 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Daten loopt hier enorm soepel. Niets te klagen. :)
Niceeee 8-) :7
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_180889407
Iemand die me gerust kan stellen? |:( :X
pi_180889715
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 06:38 schreef snoesje45 het volgende:
pi_180889738
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 07:25 schreef rival het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Haha, dank je! Ben benieuwd of ik nog iets te horen krijg.
Telkens als ik dit gevoel had kwam er gewoon iets dus maak me zorgen om niks, al is het nu al paar dagen wat stiller. Bevalt me niet ;)
pi_180889959
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 07:28 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Haha, dank je! Ben benieuwd of ik nog iets te horen krijg.
Telkens als ik dit gevoel had kwam er gewoon iets dus maak me zorgen om niks, al is het nu al paar dagen wat stiller. Bevalt me niet ;)
Heb je nu concreet een tijd voorgesteld? Of als een vraag verpakt?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_180890000
Mijn date is op zaterdag, we hebben tijd en plaats nu vaststaan. Eerst wat drinken op terras en dan, mocht het leuk zijn, een stukje wandelen langs de Waalkade. Helemaal goed :)

Ik vind het erg spannend wel, zo'n eerste datingsite date. Beetje kriebels. Maar op een goede manier. Heb er veel zin in. Was het maar al zaterdag!
  donderdag 2 augustus 2018 @ 08:45:48 #159
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_180890373
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 23:47 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Als je op voorhand al niet je ding is, waarom ga je dan? Oprechte vraag.
Omdat de omstandigheden dat we elkaar ontmoet hebben natuurlijk wat anders was (drank in 't spel, festival vibe, z'n ex was er ook een avondje etc)
Dus ben wel benieuwd hoe en of 't zou klikken daarbuiten.

Gewoon een drankje kan sowieso geen kwaad en wie weet is 't wel leuker dan bedacht.
pi_180890615
quote:
6s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 23:57 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Kosten gelijkwaardig? Een relatie is niet in geld uit te drukken, dat gaat zo veel verder. :D
Maar als jij er happy van wordt op korte termijn.
Euhm dat van het hele geld teld 0.00001 procent mee voor mij hoor, ik behandel alleen ff dit aspect nou net op het fok forum pff

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2018 09:02:34 ]
pi_180890730
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 08:06 schreef Prisha het volgende:
Mijn date is op zaterdag, we hebben tijd en plaats nu vaststaan. Eerst wat drinken op terras en dan, mocht het leuk zijn, een stukje wandelen langs de Waalkade. Helemaal goed :)

Ik vind het erg spannend wel, zo'n eerste datingsite date. Beetje kriebels. Maar op een goede manier. Heb er veel zin in. Was het maar al zaterdag!
Date nr 1? Hoe kan je nou al kriebels ervaren als je iemand nog niet ontmoet hebt? Dit doet mij echt aan 5 jaar terug denken toen ik nog zenuwachtig was of al kriebels ervaarde ook al had ik pas 0 of 1 of 2 dates erop zitten. Nu kan ik pas kriebels na meer dan 6 dates ervaren omdat ik dan pas een persoon een beetje leer kennen en de kriebels dan pas oprecht zijn

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2018 09:08:31 ]
pi_180890791
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 00:11 schreef madam-april het volgende:

[..]

Het is onze 'geliefde' Maghrebijnse..
Wat is dit voor algarijnse naam?
Snap al deze vreemde aannames keer op keer niet. Het moet wel zijn dat deze fok kliek elkaar ooit ontmoet heeft , dat jullie elkaar niet verdenken maar elke keer mij haha. Weet niet eens wat een troll is , Al dat soort fok chat termen. Maargoed.
pi_180891031
quote:
Als jij je zoveel zorgen maakt kan ik garanderen dat het in water valt

Grote kans dat het je onderbuikgevoel is die klopt dat het niks word en je terecht zorgen maakt. Maar alsnog als je een onderbuikgevoel hebt dat het niks word, waarom zorgen maken? Het is niet erg als het niks word, het is alleen erg als je niet je 'flow' hoe je leven loopt standvastig probeert tegen te gaan.

Waarom moet je je zorgen maken dat er mogelijkheid is dat het niks wordt? Boeiend als het niks word? Dan moet dat toch zo zijn en is er toch geen probleem? Er is dan toch weer zo een volgende man/ vrouw die je kan daten?

Je moet zorgeloos blijven het is niet slecht als iets dreigt te stoppen. Het staat hoger dan in je eigen macht en je moet gewoon jezelf blijven

Ik maak mij maar echt om 1 ding zorgen; en dat is niet mijn gevoel volgen. Als ik een slecht onderbuikgevoel krijg is het alleen maar beter als het stopt. Als ik door zou gaan terwijl mijn gevoel zegt dat er iets niet klopt: dan moet ik mij pas zorgen maken.

Als je je gevoel volgt en merkt dat het nergens naartoe gaat, ligt dan niet aan jou of die andere persoon : dat ligt hoger en kan je beide niks aandoen. Gewoon de stroom volgen , en genieten van de dates die wel tenminste leuk nog waren. Ik kijk met een glimlach terug op mijn vorige dates. Maar nee zij waren niet voor mij bestemd, en dat maakt mij helemaal niks uit. Alleen maar spannend voor wie je dan wel uiteindelijk bestemd bent. De evolutie bepaald dat :)

Maar het is altijd spannend! Ik vind dat ook! Mijn date vraagt nu net of ik met hem een dagje strand vandaag wil doen. En ja ik vind dat ook spannend maar niet dat het mij uitmaakt of het wel of niet iets word, maar meer in de zin van dat ik benieuwd en nieuwschierig ben hoe mijn gevoel dan zal zijn en hoe de date weer zal verlopen. Het kan zijn dat ik plots ben afgeknapt na de date!

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2018 09:33:30 ]
  donderdag 2 augustus 2018 @ 09:33:42 #164
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_180891172
quote:

Leuke vooruitzichten! En gezonde spanning is juist goed en leuk. :)

Ik mag morgen weer, een heel weekend. :D
  donderdag 2 augustus 2018 @ 09:37:06 #165
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_180891235
quote:
Maak jezelf nou niet te gek, ze reageert echt wel.
Zoek afleiding zodat je er niet mee bezig bent ookal is dat moeilijk.

quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 09:01 schreef FenoFena het volgende:

[..]

Euhm dat van het hele geld teld 0.00001 procent mee voor mij hoor, ik behandel alleen ff dit aspect nou net op het fok forum pff
Ah nee, daarom schijnt het door in zowat elke post.
pi_180891306
quote:
6s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 09:37 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

[..]

Ja omdat ik het wel een afknapper vind als een man de eerste dates alles wilt splitten, puur omdat ik dat wel bij de jacht vind horen! En ik studente ben en hun werken.

Ik bedoel ik vind hrt toch wel stiekem beetje afknapper als ze op de 1e date willen splitten, jullie niet?
pi_180891333
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 09:11 schreef FenoFena het volgende:

[..]

Wat is dit voor algarijnse naam?
Snap al deze vreemde aannames keer op keer niet. Het moet wel zijn dat deze fok kliek elkaar ooit ontmoet heeft , dat jullie elkaar niet verdenken maar elke keer mij haha. Weet niet eens wat een troll is , Al dat soort fok chat termen. Maargoed.
Troll. Dat is inderdaad echt een specifieke fok term.

Wat ben jij lachwekkend slecht zeg!
  donderdag 2 augustus 2018 @ 09:43:43 #168
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_180891367
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 09:40 schreef FenoFena het volgende:

[..]

Ja omdat ik het wel een afknapper vind als een man de eerste dates alles wilt splitten, puur omdat ik dat wel bij de jacht vind horen! En ik studente ben en hun werken.

Ik bedoel ik vind hrt toch wel stiekem beetje afknapper als ze op de 1e date willen splitten, jullie niet?
Hier is het nou niet echt een van dat punten waar ik überhaupt mee bezig ben. Geld is maar geld, heb wel belangrijkere dingen om mij druk over te maken op een date.
pi_180891393
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 09:33 schreef escalatie het volgende:

[..]

Leuke vooruitzichten! En gezonde spanning is juist goed en leuk. :)

Ik mag morgen weer, een heel weekend. :D
ja toch :)
Een heel weekend...je gaat goed ^O^ Eerste keer een heel weekend?
pi_180891395
quote:
10s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 09:41 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Troll. Dat is inderdaad echt een specifieke fok term.

Wat ben jij lachwekkend slecht zeg!
Gelukkig ben jij lachwekkend goed, VEM nog iets.

I luv VEM want zij/ of hij VEM: 'Vrouw en Man'? is geen troll
pi_180891399
quote:

[..]

Je bent toch getrouwd?
pi_180891462
quote:
6s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 09:43 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Hier is het nou niet echt een van dat punten waar ik überhaupt mee bezig ben. Geld is maar geld, heb wel belangrijkere dingen om mij druk over te maken op een date.
Geld is inderdaad maar geld
Kleding is inderdaad maar kleding
Een handje geven is inderdaad maar een handje geven
Een relatiestatus of Facebook is maar een relatiestatus op Facebook
Een verjaardag is maar een verjaardag
Een uiterlijk is maar een uiterlijk
Een geloof is maar een geloof
Een kadootje is maar een kadootje

En toch hechten we aan bepaalde dingen waarde omdat het alsnog meer over de ander kan zeggen. Over normen en waarden. En ik vind gewoon gentle op eerste dates zijn belangrijk daar valt o.a. splitten onder. Dat gaat niet om de prijs of om het geld, het gaat dieper dan dat: maar om het GEBAAR

Het gebaar dat hij hiermee laat zien dat hij het leuk vond en zijn best wilt doen en zijn mannelijkheid wilt tonen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2018 09:51:25 ]
  donderdag 2 augustus 2018 @ 09:50:52 #173
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_180891497
quote:

[..]

Welke jacht in godsnaam?? 8)7
Je vindt elkaar leuk of niet. Ik ben geen prooi :{w

Zaterdag date gehad, was erg leuk en gezellig. Achteraf uitgesproken elkaar nog eens te willen zien. Helaas niet echt over gehad wanneer dan. Ik laat het maar even zo, wordt beetje gek zo :@
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  Official ESF Kreviewer donderdag 2 augustus 2018 @ 09:51:07 #174
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_180891501
quote:

Veel plezier alvast. Komt vast goed .
pi_180891548
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 09:50 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Welke jacht in godsnaam?? 8)7
Je vindt elkaar leuk of niet. Ik ben geen prooi :{w

Zaterdag date gehad, was erg leuk en gezellig. Achteraf uitgesproken elkaar nog eens te willen zien. Helaas niet echt over gehad wanneer dan. Ik laat het maar even zo, wordt beetje gek zo :@
Ik vind het wel leuk om mij als prooi dan op te stellen, maar goed ik ben ook niet zo van dat feminisme en al dat soort ongein.

Wij mens zijn ook zo simpel als een dier he, instinctief houdt een man van jagen. Zo werkt het gewoon onbewust of ze willen of niet- vaak zijn ze er niet eens bewust van en ontkennen ze het.

Dat uitspreken dat je elkaar nog wilt zien: was dit op de chat na de date zaterdag of tijdens de date zaterdag? Wanneer heb je iets van hem gehoord op de chat en hoe oud zijn jullie? Dan zal astro feno een voorspelling geven :p en was dit date 1?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2018 09:56:16 ]
pi_180891555
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 08:45 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Omdat de omstandigheden dat we elkaar ontmoet hebben natuurlijk wat anders was (drank in 't spel, festival vibe, z'n ex was er ook een avondje etc)
Dus ben wel benieuwd hoe en of 't zou klikken daarbuiten.

Gewoon een drankje kan sowieso geen kwaad en wie weet is 't wel leuker dan bedacht.
Ja vet logisch, mensen die niet echt je type zijn en "hij is denk wel aardig" man wat klinkt dat aseksueel allemaal...

Vet logisch joh dat je daar dan mee gaat daten in de omstandigheden dat je een drankje ophebt met festival vibe, en die ex die was er ook (??) dus dat maakt het helemaal logisch. Ofzo

Gewoon een drankje doen kan sowieso niet echt kwaad als je een beetje oprechte interesse hebt maar als ik die tekst zo van je lees verliest mijn zaad spontaan zijn potentie. Nogmaals, arme vent.

:')
  donderdag 2 augustus 2018 @ 10:03:31 #177
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_180891754
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 09:53 schreef FenoFena het volgende:

[..]

Ik vind het wel leuk om mij als prooi dan op te stellen, maar goed ik ben ook niet zo van dat feminisme en al dat soort ongein.

Wij mens zijn ook zo simpel als een dier he, instinctief houdt een man van jagen. Zo werkt het gewoon onbewust of ze willen of niet- vaak zijn ze er niet eens bewust van en ontkennen ze het.

Dat uitspreken dat je elkaar nog wilt zien: was dit op de chat na de date zaterdag of tijdens de date zaterdag? Wanneer heb je iets van hem gehoord op de chat en hoe oud zijn jullie? Dan zal astro feno een voorspelling geven :p en was dit date 1?
Hoezo is het feminism om niet als prooi behandeld te willen worden?
En nee niet alle mannen houden van jagen. Dat is wat jij jezelf wijs maakt. Of mssn de mannen die jij ontmoet. Ik blijf liever wat verder weg van dat soort mensen.

Tijdens de date en op whatsapp. Maar nee, hou je voorspelling maar voor je.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_180891783
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 10:03 schreef TaMieke het volgende:

[..]

En nee niet alle mannen houden van jagen. Dat is wat jij jezelf wijs maakt. Of mssn de mannen die jij ontmoet. Ik blijf liever wat verder weg van dat soort mensen.

Tijdens de date en op whatsapp. Maar nee, hou je voorspelling maar voor je.
Ok omdat je het zo graag wilt speciaal gratis voor jou:

als hij alleen tijdens de date nog had gezegd dat hij vervolg wilde en niet op de whap Dan is het helaas rode vlag. Maar als hij ook op de app zegt dat hij je wilt zien, moest je erop happen. Want dat is groene vlag.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2018 10:05:49 ]
  donderdag 2 augustus 2018 @ 10:09:39 #179
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180891910
quote:

Aah spannend Prisha! Dit is die blije pannenkoek die je een heel treffend berichtje stuurde, toch?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_180891943
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 09:07 schreef FenoFena het volgende:

[..]

Date nr 1? Hoe kan je nou al kriebels ervaren als je iemand nog niet ontmoet hebt? Dit doet mij echt aan 5 jaar terug denken toen ik nog zenuwachtig was of al kriebels ervaarde ook al had ik pas 0 of 1 of 2 dates erop zitten. Nu kan ik pas kriebels na meer dan 6 dates ervaren omdat ik dan pas een persoon een beetje leer kennen en de kriebels dan pas oprecht zijn
Misschien heeft hij/zij 5 wel jaar minder ervaring op dit gebied? Zo vreemd?
pi_180891983
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 09:51 schreef Kreator het volgende:

[..]

Veel plezier alvast. Komt vast goed .
thanks O+
pi_180892194
quote:
17s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 10:09 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Aah spannend Prisha! Dit is die blije pannenkoek die je een heel treffend berichtje stuurde, toch?
Nee niet eens :D Die van dat treffend berichtje is een beetje anders. Hij gebruikt de chatbox als een soort mail, heeft ook niet al te lang geleden zijn scheiding achter de rug. Daar zit nog een stuk verwerking in. Dat gaat nergens heen.

Ik stond eigenlijk net op het punt het hele gedoetje gedag te zetten toen deze dus met een berichtje kwam. Een leuke wel, ook eindelijk een inhoudelijke. Vrij snel op whatsapp overgegaan en meteen voor zaterdag afgesproken :D en nu dus tijd en plaats ook afgetikt. Zin in!
  donderdag 2 augustus 2018 @ 10:23:27 #183
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180892257
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 10:21 schreef Prisha het volgende:

[..]

Nee niet eens :D Die van dat treffend berichtje is een beetje anders. Hij gebruikt de chatbox als een soort mail, heeft ook niet al te lang geleden zijn scheiding achter de rug. Daar zit nog een stuk verwerking in. Dat gaat nergens heen.

Ik stond eigenlijk net op het punt het hele gedoetje gedag te zetten toen deze dus met een berichtje kwam. Een leuke wel, ook eindelijk een inhoudelijke. Vrij snel op whatsapp overgegaan en meteen voor zaterdag afgesproken :D en nu dus tijd en plaats ook afgetikt. Zin in!
Oh joh! Jammer dat die eerste niets werd, al was dat qua uiterlijk ook niet direct een match toch?

Maar nogmaals veel plezier gewenst dan :*. Ik heb nog niks overgehouden aan HP, ja dat ik gespot ben door een Fok!ker haha }).
pi_180892741
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 10:03 schreef TaMieke het volgende:
Sterke vrouw dit dat, heeft geen man nodig en initieert gewoon lekker zelf wat ze hebben wilt. Zelfstandigheid je weet wel.

quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 10:21 schreef Prisha het volgende:
Een leuke wel, ook eindelijk een inhoudelijke. Vrij snel op whatsapp overgegaan en meteen voor zaterdag afgesproken en nu dus tijd en plaats ook afgetikt. Zin in!
NICE :7
  donderdag 2 augustus 2018 @ 10:47:50 #185
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_180892757
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 09:45 schreef Prisha het volgende:

[..]

ja toch :)
Een heel weekend...je gaat goed ^O^ Eerste keer een heel weekend?
Ja, eerste hele weekend inderdaad. :D Maar het gaat helemaal goed komen en leuk worden. O+
pi_180892835
quote:
6s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 09:37 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

[..]

Dus geen bericht sturen met een voorstel qua tijd?
  donderdag 2 augustus 2018 @ 10:57:47 #187
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_180892905
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 10:52 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Zouden jullie vandaag op date gaan? Verder heb je haar gisteren gesproken toch?
  donderdag 2 augustus 2018 @ 12:42:46 #188
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_180894983
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 10:52 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Heb ik het goed gelezen dat jullie morgen weer zouden afspreken? Maar er is dus nog geen tijd afgesproken. Het is lastig afspreken zonder tijd, dus één van jullie zal dat initiatief op zich moeten nemen om het door te laten gaan. Kwam het idee voor de date morgen ook vanaf jouw kant?
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_180895247
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 12:42 schreef FritsFlits het volgende:

[..]

Heb ik het goed gelezen dat jullie morgen weer zouden afspreken? Maar er is dus nog geen tijd afgesproken. Het is lastig afspreken zonder tijd, dus één van jullie zal dat initiatief op zich moeten nemen om het door te laten gaan. Kwam het idee voor de date morgen ook vanaf jouw kant?
Ik kwam met maandag of dinsdag, toen kwam ze zelf met andere dag
pi_180895339
Ik kom nu tot de conclusie dat k teveel mijn humeur van een ander af laat hangen en ik geknipt denk...neig er naar om het contact gewoon helemaal te breken. :'(

En dit is geen verliefdheid....
pi_180895574
Bij mij gaat het steeds beter. Als oprechte turbobeta heb ik mezelf in al die jaren eigenlijk bijzonder slecht verkocht. Sinds ik dat tegenwoordig wat meer op orde heb krijg ik ook steeds helderder wat ik in mijn toekomstige POHWP zoek. Teleurstelling komt daar helaas ook vaker bij kijken. Dames waar ik vroeger knus mee wilde doen, zie ik nu steeds sneller en vaker als ongeschikt. De keerzijde is dat ik het contact steeds nauwkeuriger en specifieker ga opzoeken. Ik begeef mezelf de laatste tijd uit hobby in wat fb groepen die mij interesse hebben. Nu had ik daar al een tijd een leuke dame op het oog en vrijwel uit het niets contacte ze mij privé. Daar ga ik dus even een date uit slepen, hnnggg hnnggg. :9

quote:

Super leuk om je enthousiasme te lezen Prisha! Het is je gegund, heel veel plezier samen! O+
pi_180895576
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 12:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik kom nu tot de conclusie dat k teveel mijn humeur van een ander af laat hangen en ik geknipt denk...neig er naar om het contact gewoon helemaal te breken. :'(

Zou je niet gewoon wachten tot hij terug is en kijken hoe het loopt face to face? En dan misschien gewoon duidelijk zijn over wat jij wil?

Het klinkt nu meer als afkappen uit zelfbescherming, terwijl het maar de vraag is of dat ook nodig is.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 13:10:49 #193
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_180895620
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 12:54 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Ik kwam met maandag of dinsdag, toen kwam ze zelf met andere dag
Inhaken op haar voorstel gaat denk toch het beste werken. Als ik terug lees komt ze qua plannen vrij passief over, dus als jij met haar wil afspreken zou ik toch een voorstel sturen. Anders gebeurt er sowieso niets. En luchtig/positief houden
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_180895647
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 13:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het klinkt nu meer als afkappen uit zelfbescherming, terwijl het maar de vraag is of dat ook nodig is.
Dit?!!
-
pi_180895667
quote:

[..]

Zou je niet gewoon wachten tot hij terug is en kijken hoe het loopt face to face? En dan misschien gewoon duidelijk zijn over wat jij wil?

Ja das ook maar heb nu gewoon het gevoel dat die er klaar mee is. Tenminste dat zegt mijn brein. Dus dan ga k er ook vanuit dat k hem niet meer zie.

Maar sowieso is dit niet gezond. Merk nu dat er nogal wat onverwerkte dingen zijn.
pi_180895687
quote:

[..]

+1
pi_180895725
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 13:12 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja das ook maar heb nu gewoon het gevoel dat die er klaar mee is. Tenminste dat zegt mijn brein. Dus dan ga k er ook vanuit dat k hem niet meer zie.

Maar sowieso is dit niet gezond. Merk nu dat er nogal wat onverwerkte dingen zijn.
Onverwerkt met hem of uit het verleden?
-
pi_180895769
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 13:16 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Onverwerkt met hem of uit het verleden?
Uit het verleden. Denk dat hij gewoon de trigger is.
pi_180895781
En rationeel begrijp ik dat mijn reactie op niets gebaseerd is maar ik kan de denkwijze niet veranderen.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 13:20:21 #200
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180895825
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 12:58 schreef Yasmin23 het volgende:

:* knuffel voor jou. Is een shit realisatie en best wel confronterend. Maar (heb ik uit ervaring gemerkt) alleen het realiseren al zal je echt helpen dat minder te gaan doen. Jij bent leuk en goed zoals je bent, heb je geen ander bij nodig!

Maar neem vooral geen overhaaste emotionele beslissingen :*.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')