Maandag weet je meer. Niet drukmaken. Heeft geen zin.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 17:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja hij is ook stiller dan normaal.
Maar hij zit ook met die schildklierproblemen.
Het is aan hem om te bepalen of zij zijn tijd waard is of niet. Voorlopig maak ik op dat hij vindt van wel.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 17:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet mee eens, hij heeft toch een aantal keer een voorstel gedaan nu? Als zij vaag doet en niet kan of nergens mee komt daarna dan is ze zijn tijd gewoon niet waard.
Dat snap ik dat was het punt ook niet hequote:Op woensdag 1 augustus 2018 17:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is aan hem om te bepalen of zij zijn tijd waard is of niet. Voorlopig maak ik op dat hij vindt van wel.
Veel vrouwen willen toch graag veroverd worden reageren erg slecht op passiviteit is mijn ervaring. Of beter: ze reageren erg goed op doortastend optreden.
Als hij dat de komende date doet en dat heeft ook geen effect, dan is het wel tijd om te gaan denken aan ‘not that into you’.
Tijdens de dates, echt top! zo leuk! alleen de tijd er tussen lijkt het alsof ik iemand anders ben voor haar.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 17:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat snap ik dat was het punt ook niet he
Maar denk jij dat als ze zo reageert dat er dan überhaupt een vervolg komt?
In principe wel, maar dat baseer ik op info die hier niet is verschenen volgens mij.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 17:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat snap ik dat was het punt ook niet he
Maar denk jij dat als ze zo reageert dat er dan überhaupt een vervolg komt?
Mja dit is mijn brein dus :p wil eigenlijk vragen of er iets is veranderd maar dat doe k maar niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 17:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maandag weet je meer. Niet drukmaken. Heeft geen zin.
Maar ervoor gaan kan pas als we bij elkaar zijn, als dat allemaal moeizaam verloopt eromheen dan wordt het wel lastig.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 17:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
In principe wel, maar dat baseer ik op info die hier niet is verschenen volgens mij.
Maar ik kan ook niet meer dan gokken, want ik ben er allemaal niet bij geweest. Dat gezegd hebbende: als je iemand wil, dan moet je ervoor gaan.
Ooit zei een meid tegen mij dat ze net was gaan studeren en absoluut geen relatie wilde. En zeker niet met mij (vanwege een niet nader te noemen externe omstandigheid).
Mijn dochters noemen haar mama.
Klopt. Face to face moet je verder komen.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 18:01 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Maar ervoor gaan kan pas als we bij elkaar zijn, als dat allemaal moeizaam verloopt eromheen dan wordt het wel lastig.
En nogmaals, dit idee krijg ik alleen als ik niet bij haar ben. De eerste 3 dates waren voor mij en haar leuk als ik haar woorden moet geloven.
Ik dacht trouwens dat je maar een enkele keer was geweest, dus vandaar. Maar jammer dat ze minder enthousiasme heeft dan wanneer jullie op date zijn geweest. Wie weet heeft ze gewoon even iets ruimte nodig. Goed dat je het even afwacht.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 17:56 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Tijdens de dates, echt top! zo leuk! alleen de tijd er tussen lijkt het alsof ik iemand anders ben voor haar.
Maar goed, voor mijn gevoel ligt het nu bij haar. ik wacht rustig af.
Ik ook niet, ik ga ook uit van wat ik hier lees.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 17:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
In principe wel, maar dat baseer ik op info die hier niet is verschenen volgens mij.
Maar ik kan ook niet meer dan gokken, want ik ben er allemaal niet bij geweest. Dat gezegd hebbende: als je iemand wil, dan moet je ervoor gaan.
Ooit zei een meid tegen mij dat ze net was gaan studeren en absoluut geen relatie wilde. En zeker niet met mij (vanwege een niet nader te noemen externe omstandigheid).
Hoe gaat het met jouw dates dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 17:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Uitstekend. We zitten ergens tussen daten en relatie in. Niet vrijblijvend meer in ieder geval.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 18:35 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw dates dan?
Oeeehquote:Op woensdag 1 augustus 2018 18:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Uitstekend. We zitten ergens tussen daten en relatie in. Niet vrijblijvend meer in ieder geval.
Net 1 date gehad.. morgen weer één.. echt zin inquote:Op woensdag 1 augustus 2018 19:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Volgens mij ging jij dezelfde richting op, toch?
Wat gaan jullie morgen doen?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 19:14 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Net 1 date gehad.. morgen weer één.. echt zin in![]()
Wil ook eigenlijk met niemand anders daten dus dat is wel goed I guess
Haha ja ik weet 't.quote:
Manmanman, wat een instelling, arme vent.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 22:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha ja ik weet 't.
Tis niet helemaal mijn type, maar verder wel aardige jongen verder. Dus drankje kan geen kwaad.
Lekker alles voor je laten betalen toch, relaxxxquote:Op woensdag 1 augustus 2018 23:13 schreef FenoFena het volgende:
Vroeger had ik van die schrale veel minder leuke/ knappe dates waarbij ik zelf initiatief nam, ze niks leuks organiseerden of alles wilden splitten, gek genoeg is dat verleden tijd. En daten is dus nu enorm leuk en zorgeloos voor mij geworden!
Ja daten is leuk ❣️
quote:Op woensdag 1 augustus 2018 23:30 schreef ludovico het volgende:
[..]
Lekker alles voor je laten betalen toch, relaxxx
Als je op voorhand al niet je ding is, waarom ga je dan? Oprechte vraag.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 22:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha ja ik weet 't.
Tis niet helemaal mijn type, maar verder wel aardige jongen verder. Dus drankje kan geen kwaad.
Profiteur gespot!quote:Op woensdag 1 augustus 2018 23:13 schreef FenoFena het volgende:
Yasmin en snoesje leuk om jullie date updates te volgendat onderbuikgevoel zegt vaak meer dan je denkt! Maar die kan van negatief plots dagen later weer omzetten in een positief gevoel en dan zal je ook vaak merken dat je plots meer van hem hoort.
Mijn daten gaat gek genoeg laatste tijd echt super, en ik geniet er ook gewoon enorm van! Ik ben meestal de gene die afkapt, en zenuwachtig zijn voor dates doe ik echt totaal niet, in tegenstelling tot jaren geleden.
Vorige week op mijn 7e date besloten dat het beter was te stoppen met een prima jongen, maar ik werd helaas niet verliefd.
Ik ben nu net op 4e date gevraagd door een andere jongen, en hij lijkt mij zover leuk, we kunnen lachen en voel me op mijn gemak. Kijk of het weer leuk is als ik hem zie, en of ik wel op deze verliefd kan worden
Ik ben trouwens enorm passief in zelf de date initiëren , en gek genoeg levert mij dat geen probleem op, de mannen vinden het prima om alle dates zelf te initiëren.. of mij uiteten te nemen op dates en dat soort leuke activiteiten te organiseren.
Vroeger had ik van die schrale veel minder leuke/ knappe dates waarbij ik zelf initiatief nam, ze niks leuks organiseerden of alles wilden splitten, gek genoeg is dat verleden tijd. En daten is dus nu enorm leuk en zorgeloos voor mij geworden!
Ja daten is leuk ❣
Ik ben naar mening dat de man in begin wel mag jagen. In een relatie ben ik wel voor gelijkwaardigheid. Maar ik moet eerst overtuigd worden. Laat ze maar lekker hun best doen in het begin!;) Ik word graag ten hof gemaakt.quote:
Je zal nooit een gelijkwaardige relatie krijgen op deze manier. Alleen mannen die geen ballen hebben.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 23:49 schreef FenoFena het volgende:
[..]
Ik ben naar mening dat de man in begin wel mag jagen. In een relatie ben ik wel voor gelijkwaardigheid. Maar ik moet eerst overtuigd worden. Laat ze maar lekker hun best doen in het begin!;) Ik word graag ten hof gemaakt.
Hopeloos ouderwets....quote:Op woensdag 1 augustus 2018 23:49 schreef FenoFena het volgende:
[..]
Ik ben naar mening dat de man in begin wel mag jagen. In een relatie ben ik wel voor gelijkwaardigheid. Maar ik moet eerst overtuigd worden. Laat ze maar lekker hun best doen in het begin!;) Ik word graag ten hof gemaakt.
Ieders ding. Als een man dat niet fijn vind moet hij dat vooral niet doen. Ik wil veroverd worden, begeerd worden. En ja de mannen die ik aantrek houden van jagen op mij!
Al mijn relaties zijn altijd in kosten gelijkwaardig geweestquote:Op woensdag 1 augustus 2018 23:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je zal nooit een gelijkwaardige relatie krijgen op deze manier. Alleen mannen die geen ballen hebben.
Kosten gelijkwaardig? Een relatie is niet in geld uit te drukken, dat gaat zo veel verder.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 23:51 schreef FenoFena het volgende:
[..]
Al mijn relaties zijn altijd in kosten gelijkwaardig geweest
Of nouja , ik had vaker geld, dus ik betaalde zelfs meer... Zo ook eentje onze vakantie omdat hij geen geld had. Relatie is voor mij een totaal iets anders!
Jagen jagen....quote:Op woensdag 1 augustus 2018 23:49 schreef FenoFena het volgende:
[..]
Ieders ding. Als een man dat niet fijn vind moet hij dat vooral niet doen. Ik wil veroverd worden, begeerd worden. En ja de mannen die ik aantrek houden van jagen op mij!
Voor ieder: doe waar jij je goed en gelukkig bij voelt!
Who gives a fuck? Bijzonder dat je zo de behoefte hebt om zoiets te delen.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 23:51 schreef FenoFena het volgende:
Alhoewel ik waarschijnlijk bij welke toekomstige partner dan ook, ik meer werk inkomen zal binnenhalen..
Best wel onaantrekkelijk inderdaad, vrouwen die zo geobsedeerd met geld bezig zijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 00:00 schreef ludovico het volgende:
[..]
Who gives a fuck? Bijzonder dat je zo de behoefte hebt om zoiets te delen.
Gangbang?quote:Op donderdag 2 augustus 2018 00:02 schreef VEM2012 het volgende:
Gaan we het trolletje hier nu alsnog serieus nemen?
Ik denk niet eens dat het trollen is. Maar ik vind het dan vooral zielig dat diegene nooit zoiets moois zal ervaren zoals het ook kan zijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 00:02 schreef VEM2012 het volgende:
Gaan we het trolletje hier nu alsnog serieus nemen?
Mjamja, het is voor het goede doel, je vriendin begrijpt dat wel en wilt waarschijnlijk zelf ook wel meedoen met een voorbind dildo.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 00:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tempting, maar a. ben ik momenteel monogaam en b. gangbang ik alleen maar vrouwen met klasse.
Nou, als ik kijk naar hoe ze eerder dit topic binnen stapte en dat topic wat ze opende op dezelfde dag, dan riekt het heel erg naar trollen.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 00:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik denk niet eens dat het trollen is. Maar ik vind het dan vooral zielig dat diegene nooit zoiets moois zal ervaren zoals het ook kan zijn.
Ja profiel lijkt heel erg op een trol idd.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 00:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, als ik kijk naar hoe ze eerder dit topic binnen stapte en dat topic wat ze opende op dezelfde dag, dan riekt het heel erg naar trollen.
Maakt verder niet uit. Ik denk vooral dat we hem/haar niet teveel aandacht moeten geven. Off topic.
Ze is nog jong. Seksueel een stuk minder avontuurlijk dan ik. Gaat hem niet worden.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 00:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mjamja, het is voor het goede doel, je vriendin begrijpt dat wel en wilt waarschijnlijk zelf ook wel meedoen met een voorbind dildo.
Komt wel, gewoon genoeg pleasen dan wilt ze vanzelf meer.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 00:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ze is nog jong. Seksueel een stuk minder avontuurlijk dan ik. Gaat hem niet worden.
Het is onze 'geliefde' Maghrebijnse..quote:Op donderdag 2 augustus 2018 00:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, als ik kijk naar hoe ze eerder dit topic binnen stapte en dat topic wat ze opende op dezelfde dag, dan riekt het heel erg naar trollen.
Maakt verder niet uit. Ik denk vooral dat we hem/haar niet teveel aandacht moeten geven. Off topic.
Als het over haar dates gaat dan is dat helaas gewoon ontopic.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 00:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik leg de lat hoog. Maakt ook niet uit. Ik kom meer dan genoeg aan mijn trekken met haar. Alleen het uitzicht al... wow!quote:Op donderdag 2 augustus 2018 00:11 schreef ludovico het volgende:
[..]
Komt wel, gewoon genoeg pleasen dan wilt ze vanzelf meer.
Ja ehh, geloof je gelijk hoor maar pics or it didnt happen.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 00:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik leg de lat hoog. Maakt ook niet uit. Ik kom meer dan genoeg aan mijn trekken met haar. Alleen het uitzicht al... wow!
Het hoeft niet altijd extreem.
Als het van a tot z verzonnen is denk ik dat we zonder kunnen. Mijn mening.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 00:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als het over haar dates gaat dan is dat helaas gewoon ontopic.
Niet dat ik het erg vindt, het is een mooie herinnering aan wat voor vrouwen niet te daten.
Van welke perverse act had je foto’s gewild?quote:Op donderdag 2 augustus 2018 00:16 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja ehh, geloof je gelijk hoor maar pics or it didnt happen.
Bedoelde meer het mooie uitzicht eigenlijk, maareh, bij jou loopt het daten ook wel soepel dusquote:Op donderdag 2 augustus 2018 00:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Van welke perverse act had je foto’s gewild?
Daten loopt hier enorm soepel. Niets te klagen.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 00:20 schreef ludovico het volgende:
[..]
Bedoelde meer het mooie uitzicht eigenlijk, maareh, bij jou loopt het daten ook wel soepel dus
Niceeeequote:Op donderdag 2 augustus 2018 00:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Daten loopt hier enorm soepel. Niets te klagen.
Haha, dank je! Ben benieuwd of ik nog iets te horen krijg.quote:
Heb je nu concreet een tijd voorgesteld? Of als een vraag verpakt?quote:Op donderdag 2 augustus 2018 07:28 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Haha, dank je! Ben benieuwd of ik nog iets te horen krijg.
Telkens als ik dit gevoel had kwam er gewoon iets dus maak me zorgen om niks, al is het nu al paar dagen wat stiller. Bevalt me niet
Omdat de omstandigheden dat we elkaar ontmoet hebben natuurlijk wat anders was (drank in 't spel, festival vibe, z'n ex was er ook een avondje etc)quote:Op woensdag 1 augustus 2018 23:47 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Als je op voorhand al niet je ding is, waarom ga je dan? Oprechte vraag.
Euhm dat van het hele geld teld 0.00001 procent mee voor mij hoor, ik behandel alleen ff dit aspect nou net op het fok forum pffquote:Op woensdag 1 augustus 2018 23:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kosten gelijkwaardig? Een relatie is niet in geld uit te drukken, dat gaat zo veel verder.
Maar als jij er happy van wordt op korte termijn.
Date nr 1? Hoe kan je nou al kriebels ervaren als je iemand nog niet ontmoet hebt? Dit doet mij echt aan 5 jaar terug denken toen ik nog zenuwachtig was of al kriebels ervaarde ook al had ik pas 0 of 1 of 2 dates erop zitten. Nu kan ik pas kriebels na meer dan 6 dates ervaren omdat ik dan pas een persoon een beetje leer kennen en de kriebels dan pas oprecht zijnquote:Op donderdag 2 augustus 2018 08:06 schreef Prisha het volgende:
Mijn date is op zaterdag, we hebben tijd en plaats nu vaststaan. Eerst wat drinken op terras en dan, mocht het leuk zijn, een stukje wandelen langs de Waalkade. Helemaal goed![]()
Ik vind het erg spannend wel, zo'n eerste datingsite date. Beetje kriebels. Maar op een goede manier. Heb er veel zin in. Was het maar al zaterdag!
Wat is dit voor algarijnse naam?quote:Op donderdag 2 augustus 2018 00:11 schreef madam-april het volgende:
[..]
Het is onze 'geliefde' Maghrebijnse..
Als jij je zoveel zorgen maakt kan ik garanderen dat het in water valtquote:
Leuke vooruitzichten! En gezonde spanning is juist goed en leuk.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 08:06 schreef Prisha het volgende:
Mijn date is op zaterdag, we hebben tijd en plaats nu vaststaan. Eerst wat drinken op terras en dan, mocht het leuk zijn, een stukje wandelen langs de Waalkade. Helemaal goed![]()
Ik vind het erg spannend wel, zo'n eerste datingsite date. Beetje kriebels. Maar op een goede manier. Heb er veel zin in. Was het maar al zaterdag!
Maak jezelf nou niet te gek, ze reageert echt wel.quote:
Ah nee, daarom schijnt het door in zowat elke post.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 09:01 schreef FenoFena het volgende:
[..]
Euhm dat van het hele geld teld 0.00001 procent mee voor mij hoor, ik behandel alleen ff dit aspect nou net op het fok forum pff
Ja omdat ik het wel een afknapper vind als een man de eerste dates alles wilt splitten, puur omdat ik dat wel bij de jacht vind horen! En ik studente ben en hun werken.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 09:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maak jezelf nou niet te gek, ze reageert echt wel.
Zoek afleiding zodat je er niet mee bezig bent ookal is dat moeilijk.
[..]
Ah nee, daarom schijnt het door in zowat elke post.
Troll. Dat is inderdaad echt een specifieke fok term.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 09:11 schreef FenoFena het volgende:
[..]
Wat is dit voor algarijnse naam?
Snap al deze vreemde aannames keer op keer niet. Het moet wel zijn dat deze fok kliek elkaar ooit ontmoet heeft , dat jullie elkaar niet verdenken maar elke keer mij haha. Weet niet eens wat een troll is , Al dat soort fok chat termen. Maargoed.
Hier is het nou niet echt een van dat punten waar ik überhaupt mee bezig ben. Geld is maar geld, heb wel belangrijkere dingen om mij druk over te maken op een date.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 09:40 schreef FenoFena het volgende:
[..]
Ja omdat ik het wel een afknapper vind als een man de eerste dates alles wilt splitten, puur omdat ik dat wel bij de jacht vind horen! En ik studente ben en hun werken.
Ik bedoel ik vind hrt toch wel stiekem beetje afknapper als ze op de 1e date willen splitten, jullie niet?
ja tochquote:Op donderdag 2 augustus 2018 09:33 schreef escalatie het volgende:
[..]
Leuke vooruitzichten! En gezonde spanning is juist goed en leuk.![]()
Ik mag morgen weer, een heel weekend.
Gelukkig ben jij lachwekkend goed, VEM nog iets.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 09:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Troll. Dat is inderdaad echt een specifieke fok term.
Wat ben jij lachwekkend slecht zeg!
Je bent toch getrouwd?quote:Op donderdag 2 augustus 2018 09:40 schreef FenoFena het volgende:
[..]
Ja omdat ik het wel een afknapper vind als een man de eerste dates alles wilt splitten, puur omdat ik dat wel bij de jacht vind horen! En ik studente ben en hun werken.
Ik bedoel ik vind hrt toch wel stiekem beetje afknapper als ze op de 1e date willen splitten, jullie niet?
Geld is inderdaad maar geldquote:Op donderdag 2 augustus 2018 09:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hier is het nou niet echt een van dat punten waar ik überhaupt mee bezig ben. Geld is maar geld, heb wel belangrijkere dingen om mij druk over te maken op een date.
Welke jacht in godsnaam??quote:Op donderdag 2 augustus 2018 09:40 schreef FenoFena het volgende:
[..]
Veel plezier alvast. Komt vast goed .quote:Op donderdag 2 augustus 2018 08:06 schreef Prisha het volgende:
Ik vind het wel leuk om mij als prooi dan op te stellen, maar goed ik ben ook niet zo van dat feminisme en al dat soort ongein.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 09:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Welke jacht in godsnaam??![]()
Je vindt elkaar leuk of niet. Ik ben geen prooi![]()
Zaterdag date gehad, was erg leuk en gezellig. Achteraf uitgesproken elkaar nog eens te willen zien. Helaas niet echt over gehad wanneer dan. Ik laat het maar even zo, wordt beetje gek zo
Ja vet logisch, mensen die niet echt je type zijn en "hij is denk wel aardig" man wat klinkt dat aseksueel allemaal...quote:Op donderdag 2 augustus 2018 08:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat de omstandigheden dat we elkaar ontmoet hebben natuurlijk wat anders was (drank in 't spel, festival vibe, z'n ex was er ook een avondje etc)
Dus ben wel benieuwd hoe en of 't zou klikken daarbuiten.
Gewoon een drankje kan sowieso geen kwaad en wie weet is 't wel leuker dan bedacht.
Hoezo is het feminism om niet als prooi behandeld te willen worden?quote:Op donderdag 2 augustus 2018 09:53 schreef FenoFena het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om mij als prooi dan op te stellen, maar goed ik ben ook niet zo van dat feminisme en al dat soort ongein.
Wij mens zijn ook zo simpel als een dier he, instinctief houdt een man van jagen. Zo werkt het gewoon onbewust of ze willen of niet- vaak zijn ze er niet eens bewust van en ontkennen ze het.
Dat uitspreken dat je elkaar nog wilt zien: was dit op de chat na de date zaterdag of tijdens de date zaterdag? Wanneer heb je iets van hem gehoord op de chat en hoe oud zijn jullie? Dan zal astro feno een voorspelling geven :p en was dit date 1?
Ok omdat je het zo graag wilt speciaal gratis voor jou:quote:Op donderdag 2 augustus 2018 10:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoezo is het feminism om niet als prooi behandeld te willen worden?
En nee niet alle mannen houden van jagen. Dat is wat jij jezelf wijs maakt. Of mssn de mannen die jij ontmoet. Ik blijf liever wat verder weg van dat soort mensen.
Tijdens de date en op whatsapp. Maar nee, hou je voorspelling maar voor je.
Aah spannend Prisha! Dit is die blije pannenkoek die je een heel treffend berichtje stuurde, toch?quote:Op donderdag 2 augustus 2018 08:06 schreef Prisha het volgende:
Misschien heeft hij/zij 5 wel jaar minder ervaring op dit gebied? Zo vreemd?quote:Op donderdag 2 augustus 2018 09:07 schreef FenoFena het volgende:
[..]
Date nr 1? Hoe kan je nou al kriebels ervaren als je iemand nog niet ontmoet hebt? Dit doet mij echt aan 5 jaar terug denken toen ik nog zenuwachtig was of al kriebels ervaarde ook al had ik pas 0 of 1 of 2 dates erop zitten. Nu kan ik pas kriebels na meer dan 6 dates ervaren omdat ik dan pas een persoon een beetje leer kennen en de kriebels dan pas oprecht zijn
thanksquote:Op donderdag 2 augustus 2018 09:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Veel plezier alvast. Komt vast goed .
Nee niet eensquote:Op donderdag 2 augustus 2018 10:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Aah spannend Prisha! Dit is die blije pannenkoek die je een heel treffend berichtje stuurde, toch?
Oh joh! Jammer dat die eerste niets werd, al was dat qua uiterlijk ook niet direct een match toch?quote:Op donderdag 2 augustus 2018 10:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee niet eensDie van dat treffend berichtje is een beetje anders. Hij gebruikt de chatbox als een soort mail, heeft ook niet al te lang geleden zijn scheiding achter de rug. Daar zit nog een stuk verwerking in. Dat gaat nergens heen.
Ik stond eigenlijk net op het punt het hele gedoetje gedag te zetten toen deze dus met een berichtje kwam. Een leuke wel, ook eindelijk een inhoudelijke. Vrij snel op whatsapp overgegaan en meteen voor zaterdag afgesprokenen nu dus tijd en plaats ook afgetikt. Zin in!
Sterke vrouw dit dat, heeft geen man nodig en initieert gewoon lekker zelf wat ze hebben wilt. Zelfstandigheid je weet wel.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 10:03 schreef TaMieke het volgende:
Hoezo is het feminism om niet als prooi behandeld te willen worden?
NICEquote:Op donderdag 2 augustus 2018 10:21 schreef Prisha het volgende:
Een leuke wel, ook eindelijk een inhoudelijke. Vrij snel op whatsapp overgegaan en meteen voor zaterdag afgesproken en nu dus tijd en plaats ook afgetikt. Zin in!
Ja, eerste hele weekend inderdaad.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 09:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja toch![]()
Een heel weekend...je gaat goedEerste keer een heel weekend?
Dus geen bericht sturen met een voorstel qua tijd?quote:Op donderdag 2 augustus 2018 09:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maak jezelf nou niet te gek, ze reageert echt wel.
Zoek afleiding zodat je er niet mee bezig bent ookal is dat moeilijk.
[..]
Ah nee, daarom schijnt het door in zowat elke post.
Zouden jullie vandaag op date gaan? Verder heb je haar gisteren gesproken toch?quote:Op donderdag 2 augustus 2018 10:52 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Dus geen bericht sturen met een voorstel qua tijd?
Heb ik het goed gelezen dat jullie morgen weer zouden afspreken? Maar er is dus nog geen tijd afgesproken. Het is lastig afspreken zonder tijd, dus één van jullie zal dat initiatief op zich moeten nemen om het door te laten gaan. Kwam het idee voor de date morgen ook vanaf jouw kant?quote:Op donderdag 2 augustus 2018 10:52 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Dus geen bericht sturen met een voorstel qua tijd?
Ik kwam met maandag of dinsdag, toen kwam ze zelf met andere dagquote:Op donderdag 2 augustus 2018 12:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heb ik het goed gelezen dat jullie morgen weer zouden afspreken? Maar er is dus nog geen tijd afgesproken. Het is lastig afspreken zonder tijd, dus één van jullie zal dat initiatief op zich moeten nemen om het door te laten gaan. Kwam het idee voor de date morgen ook vanaf jouw kant?
Super leuk om je enthousiasme te lezen Prisha! Het is je gegund, heel veel plezier samen!quote:Op donderdag 2 augustus 2018 08:06 schreef Prisha het volgende:
Zou je niet gewoon wachten tot hij terug is en kijken hoe het loopt face to face? En dan misschien gewoon duidelijk zijn over wat jij wil?quote:Op donderdag 2 augustus 2018 12:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik kom nu tot de conclusie dat k teveel mijn humeur van een ander af laat hangen en ik geknipt denk...neig er naar om het contact gewoon helemaal te breken.
En dit is geen verliefdheid....
Inhaken op haar voorstel gaat denk toch het beste werken. Als ik terug lees komt ze qua plannen vrij passief over, dus als jij met haar wil afspreken zou ik toch een voorstel sturen. Anders gebeurt er sowieso niets. En luchtig/positief houdenquote:Op donderdag 2 augustus 2018 12:54 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Ik kwam met maandag of dinsdag, toen kwam ze zelf met andere dag
Dit?!!quote:Op donderdag 2 augustus 2018 13:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het klinkt nu meer als afkappen uit zelfbescherming, terwijl het maar de vraag is of dat ook nodig is.
Ja das ook maar heb nu gewoon het gevoel dat die er klaar mee is. Tenminste dat zegt mijn brein. Dus dan ga k er ook vanuit dat k hem niet meer zie.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 13:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zou je niet gewoon wachten tot hij terug is en kijken hoe het loopt face to face? En dan misschien gewoon duidelijk zijn over wat jij wil?
Het klinkt nu meer als afkappen uit zelfbescherming, terwijl het maar de vraag is of dat ook nodig is.
+1quote:Op donderdag 2 augustus 2018 13:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zou je niet gewoon wachten tot hij terug is en kijken hoe het loopt face to face? En dan misschien gewoon duidelijk zijn over wat jij wil?
Onverwerkt met hem of uit het verleden?quote:Op donderdag 2 augustus 2018 13:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja das ook maar heb nu gewoon het gevoel dat die er klaar mee is. Tenminste dat zegt mijn brein. Dus dan ga k er ook vanuit dat k hem niet meer zie.
Maar sowieso is dit niet gezond. Merk nu dat er nogal wat onverwerkte dingen zijn.
Uit het verleden. Denk dat hij gewoon de trigger is.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 13:16 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Onverwerkt met hem of uit het verleden?
quote:Op donderdag 2 augustus 2018 12:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik kom nu tot de conclusie dat k teveel mijn humeur van een ander af laat hangen en ik geknipt denk...neig er naar om het contact gewoon helemaal te breken.
En dit is geen verliefdheid....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |