Team is ook nummer 1 tm 8 en 10 hequote:Op maandag 27 augustus 2018 18:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor. Normaal is 1 tot en met 10 -#7 beter dan 1 tot en met 8 en een verkeerde renner. Maar zijn #7 is ook nog een donker paardje, dus helaas
Ik zie het. Plaats 2 word het, en waarschijnlijk zal er ook nog wel iemand met hetzelfde team zijn die net iets hoger algemeen staat.quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Team is ook nummer 1 tm 8 en 10 he
Dan is onze subleague ongeldig.quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Trap die Slobeend er maar uit hoor.
Dan verschijn je niet meer in het subleagueklassement, haha.quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het vlaggetje wappert al weer.quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:26 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dan verschijn je niet meer in het subleagueklassement, haha.
Het was een prima dag. Op het laatste moment nog Van Asbroeck erin geschoven voor Garcia-Cortina.quote:
Ja, die ¤60.000 hebben een enorm verschil gemaakt!quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:28 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Het was een prima dag. Op het laatste moment nog Van Asbroeck erin geschoven voor Garcia-Cortina.
Dat zou ik ook doen als ik jou was.quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
12 plaatsen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, die ¤60.000 hebben een enorm verschil gemaakt!
Ik ben helaas geen beheerder van de subleague anders had je nu al op straat gestaan.quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen als ik jou was.
Ik ben blij met elke vorm van progressie. Stimulans.quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar plaatsing is op dit moment helemaal niet rullevant.
Wielrennen gaat om marginal gains.quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, die ¤60.000 hebben een enorm verschil gemaakt!
Als je momenteel 46e staat in het subleagueklassement, zou ik ook onrustig worden.quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik merk wat onrust bij de RockRacingN1Fans
Zeker als je nog achter de volle FOK! subliek staatquote:Op maandag 27 augustus 2018 18:36 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Als je momenteel 46e staat in het subleagueklassement, zou ik ook onrustig worden.
Als voormalig lid heb ik recht van spreken. In mijn tijd wonnen we nog wel eens wat. Nu is het van een niveautje Keuken Kampioen Divisie.quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Het respect voor de beste subleague aller tijden is ver te zoeken. Ik vind eigenlijk dat jullie ons pas mogen quoten op het moment dat jullie één grote ronde gewonnen hebben, laat staan drie.
Maar we hebben de Giro onlangs nog gewonnen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als voormalig lid heb ik recht van spreken. In mijn tijd wonnen we nog wel eens wat. Nu is het van een niveautje Keuken Kampioen Divisie.
In deze keiharde business geven we daar niet om. Je moet presteren, presteren en presteren. Het verleden is alleen leuk voor je kleinkinderen Dit is al de tweede Grand Tour op rij dat jullie lopen te sukkelen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Het respect voor de beste subleague aller tijden is ver te zoeken. Ik vind eigenlijk dat jullie ons pas mogen quoten op het moment dat jullie één grote ronde gewonnen hebben, laat staan drie.
Iedereen weet dat de Tour en Vuelta tegenwoordig veel lastiger zijnquote:Op maandag 27 augustus 2018 18:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar we hebben de Giro onlangs nog gewonnen.
Sinds de oprichting van.quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:41 schreef Masterminded het volgende:
[..]
In deze keiharde business geven we daar niet om. Je moet presteren, presteren en presteren. Het verleden is alleen leuk voor je kleinkinderen Dit is al de tweede Grand Tour op rij dat jullie lopen te sukkelen.
Sorry, ik mag van mijn moeder niet praten met mensen die nog nooit iets gewonnen hebben in CM.quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:41 schreef Masterminded het volgende:
[..]
In deze keiharde business geven we daar niet om. Je moet presteren, presteren en presteren. Het verleden is alleen leuk voor je kleinkinderen Dit is al de tweede Grand Tour op rij dat jullie lopen te sukkelen.
Als Jeroen van Belleghem fan kon ik me toen niet optimaal concentreren, anders had ik daar de FOK! poule naar hoger niveau getild.quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar we hebben de Giro onlangs nog gewonnen.
De drogredenen stapelen zich op, je slaat wild om je heen. Gaat het wel goed met je? Als ik morgen een mindere dag heb, accepteer ik dat als een volwassen mens al wonden likkend en ga ik vol verbetenheid op naar de volgende dag.quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:42 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Sorry, ik mag van mijn moeder niet praten met mensen die nog nooit iets gewonnen hebben in CM.
Ik spreek geen nog nooit een subleague gewonnen. Kan iemand dit vertalen?!quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:43 schreef Masterminded het volgende:
[..]
De drogredenen stapelen zich op, je slaat wild om je heen. Gaat het wel goed met je? Als ik morgen een mindere dag heb, accepteer ik dat als een volwassen mens al wonden likkend en ga ik vol verbetenheid op naar de volgende dag.
Het gaat om de subleague in dit geval. Jij bent een type Ronaldo die naar zijn aantal doelpunten kijkt om zichzelf fantastisch te voelen?quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Overigens sta ik gewoon ruim boven Stijn, maar dat geheel terzijde.
quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:46 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Het gaat om de subleague in dit geval. Jij bent een type Ronaldo die naar zijn aantal doelpunten kijkt om zichzelf fantastisch te voelen?
Zou ik ook zeggen, als showtimer en rondewim inmiddels een hernia hebben van al dat dragen van jou.quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:46 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Het gaat om de subleague in dit geval. Jij bent een type Ronaldo die naar zijn aantal doelpunten kijkt om zichzelf fantastisch te voelen?
Je blijft maar wild om je heen slaan. Hopelijk kom je er bovenop als team en niet als arrogante eenling, dat vind ik zielig voor Mani.quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen, als showtimer en rondewim inmiddels een hernia hebben van al dat dragen van jou.
Niet voor mijquote:Op maandag 27 augustus 2018 18:50 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Je blijft maar wild om je heen slaan. Hopelijk kom je er bovenop als team en niet als arrogante eenling, dat vind ik zielig voor Mani.
Succes, amice!
Uit ervaring weet ik dat je na een grote misslag in de Giro er niet meer bovenop kan komen.quote:
Hoe dwazer je team hoe meer kans op dagzege.quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
lol dagwinnaar met donker paard Morkov
Voor de rest wel de top 8 en nummer 10. Niet echt dwaas.quote:Op maandag 27 augustus 2018 20:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoe dwazer je team hoe meer kans op dagzege.
En hoe voelt dat?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik zit in een subleague met twee gehandicapten.
Maté gaat scoren. Eus doet wel vaker het tegenovergestelde van het logische.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik voel me in de steek gelaten. Op m'n ziel getrapt. De hele Tour de France heb ik in dienst gereden, me weggecijferd voor de kopman. Nu is het mijn tijd om te shinen, met een ongekende superpiek, en dan heb je een aantal ploegmaats dat lost op de eerste de beste drempel. Het is een schande.quote:
🙄.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 15:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De hele Tour de France heb ik in dienst gereden, me weggecijferd voor de kopman.
Haha lekker voor je.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Mja, moet je wel enige mazzel mee hebbenquote:Op maandag 27 augustus 2018 21:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Voor de rest wel de top 8 en nummer 10. Niet echt dwaas.
En sowieso niet gek om een lead-out man wel eens op te stellen
Waar ik 11 zei bedoel ik 10quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik had Lopez ook al niet, voor zover het iets uitmaakt
Jij had Aritz Baguës?
Niet zo hard zijn voor jezelf.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:52 schreef Koffieplanter het volgende:
En nu?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 13:18 schreef wimderon het volgende:
HansKazànN1Fan zit met een probleem.
Beetje raar dat jij op safe hebt gespeeld goede vriend.quote:
Nee ik vind dat jij nu wel even je mond mag houden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:11 schreef wimderon het volgende:
Mag ik overigens zeggen dat het niet heel slim is om als je voor de ontsnapping ging en Maté had opgesteld Rolland thuis te laten?
Ik had 0 vertrouwen in een vluchtquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Beetje raar dat jij op safe hebt gespeeld goede vriend.
Ok, dan zeg ik het niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee ik vind dat jij nu wel even je mond mag houden.
Volgende keer Feltet raadplegen wat ik je brom.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik had 0 vertrouwen in een vlucht
Gelukkig heb ik alleen de finale kunnen kijken, heeft me weer een paar weken van mijn levensduur gescheeld.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:14 schreef DeLuna het volgende:
20e van de dag, en maar lopen foeteren de hele etappe
Je doet net alsof hij gewonnen heeft.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:15 schreef Masterminded het volgende:
WTF Waarom pakte ik Adam Yates.
Dit is de volgende domper na een dag waar ik compleet naar de tering ben.
De IKEA gidsjes rondbrengen was een zware taak?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:15 schreef Masterminded het volgende:
WTF Waarom pakte ik Adam Yates.
Dit is de volgende domper na een dag waar ik compleet naar de tering ben.
Ze adviseerden me om aan de deur te stickeren. Fout van mijn leven.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De IKEA gidsjes rondbrengen was een zware taak?
Dan wordt er gefietstquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |