Team is ook nummer 1 tm 8 en 10 hequote:Op maandag 27 augustus 2018 18:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor. Normaal is 1 tot en met 10 -#7 beter dan 1 tot en met 8 en een verkeerde renner. Maar zijn #7 is ook nog een donker paardje, dus helaas
Ik zie het. Plaats 2 word het, en waarschijnlijk zal er ook nog wel iemand met hetzelfde team zijn die net iets hoger algemeen staat.quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Team is ook nummer 1 tm 8 en 10 he
Dan is onze subleague ongeldig.quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Trap die Slobeend er maar uit hoor.
Dan verschijn je niet meer in het subleagueklassement, haha.quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het vlaggetje wappert al weer.quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:26 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dan verschijn je niet meer in het subleagueklassement, haha.
Het was een prima dag. Op het laatste moment nog Van Asbroeck erin geschoven voor Garcia-Cortina.quote:
Ja, die ¤60.000 hebben een enorm verschil gemaakt!quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:28 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Het was een prima dag. Op het laatste moment nog Van Asbroeck erin geschoven voor Garcia-Cortina.
Dat zou ik ook doen als ik jou was.quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
12 plaatsen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, die ¤60.000 hebben een enorm verschil gemaakt!
Ik ben helaas geen beheerder van de subleague anders had je nu al op straat gestaan.quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen als ik jou was.
Ik ben blij met elke vorm van progressie. Stimulans.quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar plaatsing is op dit moment helemaal niet rullevant.
Wielrennen gaat om marginal gains.quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, die ¤60.000 hebben een enorm verschil gemaakt!
Als je momenteel 46e staat in het subleagueklassement, zou ik ook onrustig worden.quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik merk wat onrust bij de RockRacingN1Fans
Zeker als je nog achter de volle FOK! subliek staatquote:Op maandag 27 augustus 2018 18:36 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Als je momenteel 46e staat in het subleagueklassement, zou ik ook onrustig worden.
Als voormalig lid heb ik recht van spreken. In mijn tijd wonnen we nog wel eens wat. Nu is het van een niveautje Keuken Kampioen Divisie.quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Het respect voor de beste subleague aller tijden is ver te zoeken. Ik vind eigenlijk dat jullie ons pas mogen quoten op het moment dat jullie één grote ronde gewonnen hebben, laat staan drie.
Maar we hebben de Giro onlangs nog gewonnen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als voormalig lid heb ik recht van spreken. In mijn tijd wonnen we nog wel eens wat. Nu is het van een niveautje Keuken Kampioen Divisie.
In deze keiharde business geven we daar niet om. Je moet presteren, presteren en presteren. Het verleden is alleen leuk voor je kleinkinderen Dit is al de tweede Grand Tour op rij dat jullie lopen te sukkelen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Het respect voor de beste subleague aller tijden is ver te zoeken. Ik vind eigenlijk dat jullie ons pas mogen quoten op het moment dat jullie één grote ronde gewonnen hebben, laat staan drie.
Iedereen weet dat de Tour en Vuelta tegenwoordig veel lastiger zijnquote:Op maandag 27 augustus 2018 18:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar we hebben de Giro onlangs nog gewonnen.
Sinds de oprichting van.quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:41 schreef Masterminded het volgende:
[..]
In deze keiharde business geven we daar niet om. Je moet presteren, presteren en presteren. Het verleden is alleen leuk voor je kleinkinderen Dit is al de tweede Grand Tour op rij dat jullie lopen te sukkelen.
Sorry, ik mag van mijn moeder niet praten met mensen die nog nooit iets gewonnen hebben in CM.quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:41 schreef Masterminded het volgende:
[..]
In deze keiharde business geven we daar niet om. Je moet presteren, presteren en presteren. Het verleden is alleen leuk voor je kleinkinderen Dit is al de tweede Grand Tour op rij dat jullie lopen te sukkelen.
Als Jeroen van Belleghem fan kon ik me toen niet optimaal concentreren, anders had ik daar de FOK! poule naar hoger niveau getild.quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar we hebben de Giro onlangs nog gewonnen.
De drogredenen stapelen zich op, je slaat wild om je heen. Gaat het wel goed met je? Als ik morgen een mindere dag heb, accepteer ik dat als een volwassen mens al wonden likkend en ga ik vol verbetenheid op naar de volgende dag.quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:42 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Sorry, ik mag van mijn moeder niet praten met mensen die nog nooit iets gewonnen hebben in CM.
Ik spreek geen nog nooit een subleague gewonnen. Kan iemand dit vertalen?!quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:43 schreef Masterminded het volgende:
[..]
De drogredenen stapelen zich op, je slaat wild om je heen. Gaat het wel goed met je? Als ik morgen een mindere dag heb, accepteer ik dat als een volwassen mens al wonden likkend en ga ik vol verbetenheid op naar de volgende dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |