En nu?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 13:18 schreef wimderon het volgende:
HansKazànN1Fan zit met een probleem.
Beetje raar dat jij op safe hebt gespeeld goede vriend.quote:
Nee ik vind dat jij nu wel even je mond mag houden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:11 schreef wimderon het volgende:
Mag ik overigens zeggen dat het niet heel slim is om als je voor de ontsnapping ging en Maté had opgesteld Rolland thuis te laten?
Ik had 0 vertrouwen in een vluchtquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Beetje raar dat jij op safe hebt gespeeld goede vriend.
Ok, dan zeg ik het niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee ik vind dat jij nu wel even je mond mag houden.
Volgende keer Feltet raadplegen wat ik je brom.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik had 0 vertrouwen in een vlucht
Gelukkig heb ik alleen de finale kunnen kijken, heeft me weer een paar weken van mijn levensduur gescheeld.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:14 schreef DeLuna het volgende:
20e van de dag, en maar lopen foeteren de hele etappe
Je doet net alsof hij gewonnen heeft.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:15 schreef Masterminded het volgende:
WTF Waarom pakte ik Adam Yates.
Dit is de volgende domper na een dag waar ik compleet naar de tering ben.
De IKEA gidsjes rondbrengen was een zware taak?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:15 schreef Masterminded het volgende:
WTF Waarom pakte ik Adam Yates.
Dit is de volgende domper na een dag waar ik compleet naar de tering ben.
Ze adviseerden me om aan de deur te stickeren. Fout van mijn leven.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De IKEA gidsjes rondbrengen was een zware taak?
Dan wordt er gefietstquote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:19 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ze adviseerden me om aan de deur te stickeren. Fout van mijn leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |