Bustedquote:Op zondag 29 juli 2018 15:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Iemand zei dat jij JP op Fok was. Wel heel toevallig dat je nu pas komt inderdaad...
Strategie kan een hoop doen, pech en ongevallen ook. Het is pas over als de zwart wit geblokte vlag valt.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:17 schreef Fokker89 het volgende:
Ben bang dat dit het wel is. In optocht naar de finish.
Die kans is zeker aanwezig.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:17 schreef iloveshitcoins het volgende:
max weer heel de race in niemandsland"?
Ik ben gewoon bang.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Strategie kan een hoop doen, pech en ongevallen ook. Het is pas over als de zwart wit geblokte vlag valt.
Ik mag het hopen, anders middagdutje.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Strategie kan een hoop doen, pech en ongevallen ook. Het is pas over als de zwart wit geblokte vlag valt.
Op de replay daarna zie je dat RIC niet alleen linksvoor wordt getoucheerd, maar ook linksachter.quote:
De nieuwe Hondamotor hequote:Op zondag 29 juli 2018 15:20 schreef SnowOokami het volgende:
Gasly rijdt ook gewoon weg bij Magnussen
quote:Op zondag 29 juli 2018 15:22 schreef Metalfreak het volgende:
Fransen zijn echt alleen maar goed in stokbroden bakken he? En dat is ook niet bepaald moeilijk...
Gelukkig maarquote:Op zondag 29 juli 2018 15:22 schreef heywoodu het volgende:
De piepjes waren niet allemaal even goed getimed.
*niet stoken*quote:
Hier kun je veel zeggen, maar dit is natuurlijk niet de schuld van Max.quote:
twitter:autosportlive twitterde op zondag 29-07-2018 om 15:23:19We'd love to bring you what Verstappen said about that problem, but the radio tirade had so many words bleeped out there was nothing left to transcribe. #F1 reageer retweet
Gewoon die bagger-Renault weerquote:Op zondag 29 juli 2018 15:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hier kun je veel zeggen, maar dit is natuurlijk niet de schuld van Max.
Oh, maar ik bedoel het meer in het algemeen, dat mag je toch wel zeggen?quote:Op zondag 29 juli 2018 15:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hier kun je veel zeggen, maar dit is natuurlijk niet de schuld van Max.
'fucking shit car'quote:Op zondag 29 juli 2018 15:23 schreef franklop het volgende:
twitter:autosportlive twitterde op zondag 29-07-2018 om 15:23:19We'd love to bring you what Verstappen said about that problem, but the radio tirade had so many words bleeped out there was nothing left to transcribe. #F1 reageer retweet
hiervoor een SC zou ook belachelijk zijnquote:Op zondag 29 juli 2018 15:22 schreef Weltschmerz het volgende:
Geen SC deze keer, wie zou er op kop liggen?
van mij wel.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, maar ik bedoel het meer in het algemeen, dat mag je toch wel zeggen?
Gasly versus Haas, lijkt aardig te gaan..quote:Op zondag 29 juli 2018 15:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik betwijfel of het met Honda beter is, maar dat zullen we zien.
Iddquote:Op zondag 29 juli 2018 15:24 schreef Red_85 het volgende:
Max: '#)/!/:;--(;)2;(#^¥^£^|'££$§'
Olav: 'Max is niet zo blij met de motorleverancier, zo kan je het 't beste samenvatten. Denk ik'
Kut, maar deze was wel grappig.
Vorig jaar was de Honda ellendig maar die lijkt het dit seizoen prima te doen, hopelijk kunnen ze dat doorzetten.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik betwijfel of het met Honda beter is, maar dat zullen we zien.
Klopt, maar wat is het verschil met die op Silverstone?quote:Op zondag 29 juli 2018 15:24 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
hiervoor een SC zou ook belachelijk zijn
Ja hahaha. Ik moest lachen.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:24 schreef Red_85 het volgende:
Max: '#)/!/:;--(;)2;(#^¥^£^|'££$§'
Olav: 'Max is niet zo blij met de motorleverancier, zo kan je het 't beste samenvatten. Denk ik'
Kut, maar deze was wel grappig.
er doen nog meer mensen mee dan max..quote:Op zondag 29 juli 2018 15:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat zal wel weer het standpunt van de trollen worden.
Ik ben weg hier in 3 2 1...
Geen idee. Dat is geweest. Laten we het over vandaag hebben.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Klopt, maar wat is het verschil met die op Silverstone?
Ik zeg takel 'm er maar in bij RBR, bij Brawn werkte het ook last-minute in 2009 met Mercedes.quote:
Ja dat is waar, maar RB eist natuurlijk wel wat meer.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vorig jaar was de Honda ellendig maar die lijkt het dit seizoen prima te doen, hopelijk kunnen ze dat doorzetten.
Wat gebeurde ook alweer op Hockenheim toen Ricciardo uitviel en Vettel op kop lag?quote:Op zondag 29 juli 2018 15:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is het punt niet echt hequote:Op zondag 29 juli 2018 15:26 schreef iloveshitcoins het volgende:
[..]
er doen nog meer mensen mee dan max..
ik zou maar eens sorry zeggenquote:
Die heb ik helaas niet kunnen zien dus moet je daarop het antwoord schuldig blijvenquote:Op zondag 29 juli 2018 15:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Bizar veel ja. Volgende race spec C. Ben benieuwd hoe lang die mee gaat.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:25 schreef TAV74 het volgende:
8 keer retired met een topteam. Treurige statistiek voor RB.
Mja RB heeft het beste chassis, als die Honda zo betrouwbaar blijft en ze kunnen er nog wat meer uitpersen dan hebben ze volgend seizoen denk ik wel een prima wagen.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar RB eist natuurlijk wel wat meer.
Veel slechter kan het ook niet.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja RB heeft het beste chassis, als die Honda zo betrouwbaar blijft en ze kunnen er nog wat meer uitpersen dan hebben ze volgend seizoen denk ik wel een prima wagen.
3 keer volgens mijquote:Op zondag 29 juli 2018 15:26 schreef ondeugend het volgende:
Weet iemand hoe vaak RB met 2 auto's is gefinished?
Dat schijnt hier verboden te zijnquote:Op zondag 29 juli 2018 15:27 schreef onlogisch het volgende:
Dit is apart. Ik geef mijn mening en er wordt direct gemodereerd
Iedereen een wapen maar vloeken kan echt nietquote:Op zondag 29 juli 2018 15:25 schreef Nober het volgende:
Dat gecensureer van die kut amerikaantjes flikker toch op mafkezen!
Pk's en betrouwbaarheid, ik zie geen verschilquote:Op zondag 29 juli 2018 15:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar RB eist natuurlijk wel wat meer.
Toepasselijk op Max!quote:Op zondag 29 juli 2018 15:24 schreef Refragmental het volgende:
*ik begrijp de frustratie, maar plaats liever een TR*
Het is nu een beetje net niet inderdaad, te snel voor de subtop en te traag voor de top.quote:
quote:Op zondag 29 juli 2018 15:28 schreef Masterminded het volgende:
Weer een hele week aidsreclames van Ziggo met Kees Boot en die andere josti voor niets.
1xquote:Op zondag 29 juli 2018 15:26 schreef ondeugend het volgende:
Weet iemand hoe vaak RB met 2 auto's is gefinished?
Wie is in vredesnaam Kees Boot?quote:Op zondag 29 juli 2018 15:28 schreef Masterminded het volgende:
Weer een hele week aidsreclames van Ziggo met Kees Boot en die andere josti voor niets.
Ja jeetje, die moet de lamme en de blinde proberen in te halenquote:Op zondag 29 juli 2018 15:28 schreef RubenSosa het volgende:
Ja is moeilijk in te halen...
RICGOD haalt ze lekker in.
Hij haalt een paar n00bs in.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:28 schreef RubenSosa het volgende:
Raar hé, als je verdomme mee wil doen in de F1 moet je een motor bouwen die mee kan doen. Wat heb je er aan om rond p10 te rijden constant.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dat krijg je als de coureurs constant lopen te zeuren om meer vermogen. Dan wordt er te veel gewaagd, tegen de adviezen van Renault in.
Waarvoor dank!quote:Op zondag 29 juli 2018 15:28 schreef GGMM het volgende:
Onlogisch riep mij in VBL SC op om hier te gaan zitten kloten.
Maar dat ik ga ik niet doen!Veel plezier met de F1 nog, jongens.
Die hele MGU-K soap is typerend voor Renault. .quote:Op zondag 29 juli 2018 15:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
MGU-K issues aldus Horner.
Ding is uit 2016 en nog hebben ze dat ding niet betrouwbaar kunnen krijgen.
Wat jámmer nou, ik hou af en toe wel van jouw recalcitrante postsquote:Op zondag 29 juli 2018 15:28 schreef GGMM het volgende:
Onlogisch riep mij in VBL SC op om hier te gaan zitten kloten.
Maar dat ik ga ik niet doen!Veel plezier met de F1 nog, jongens.
Omdat het ook gewoon onzin en getroll is.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:29 schreef onlogisch het volgende:
Zeggen dat Max er niet zoveel van bakt wordt hier niet gezien als een mening maar als een poging tot getroll, neger wat?
ok ik heb het je vergeven. Neem een lekker koud biertje. Proost. Wel kut om zo de zomerstop in te gaan.quote:
https://www.google.com/se(...)oot+ziggo&gs_l=img.3...624.1273.0.1518.6.6.0.0.0.0.127.463.4j2.6.0....0...1c.1.64.img..0.2.241...0i30k1j0i8i30k1.0.oUed2CoCfFE#imgrc=idOTrz9m2Zj9gM:quote:
Franse rommelquote:Op zondag 29 juli 2018 15:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ding is uit 2016 en nog heeft Renault 't niet betrouwbaar kunnen krijgen.
Dan zal die wel gaan winnen vandaag.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:28 schreef RubenSosa het volgende:
commentator zat te oreren dat hij moeilijk kan gaan inhalen hier..quote:Op zondag 29 juli 2018 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja jeetje, die moet de lamme en de blinde proberen in te halen
De mirage is wel een bazen kistquote:Op zondag 29 juli 2018 15:30 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Franse rommelEn dan te bedenken dat de Fransen ook vliegtuigen bouwen.
Het is zoals het is. Je materiaal over de kling jagen ( in de settings bedoel ik he) is gewoon gokken op alles of niets.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Raar hé, als je verdomme mee wil doen in de F1 moet je een motor bouwen die mee kan doen. Wat heb je er aan om rond p10 te rijden constant.
Als duidelijk de auto kapot gaat moet je niet gaan lopen verkondigen dat Max er niets van kan. Dat is geen mening, maar olie op het vuur gooien en dat zien we hier liever niet.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:29 schreef onlogisch het volgende:
Zeggen dat Max er niet zoveel van bakt wordt hier niet gezien als een mening maar als een poging tot getroll, neger wat?
hier gaat iets misquote:Op zondag 29 juli 2018 15:30 schreef Masterminded het volgende:
[..]
https://www.google.com/se(...)oot+ziggo&gs_l=img.3...624.1273.0.1518.6.6.0.0.0.0.127.463.4j2.6.0....0...1c.1.64.img..0.2.241...0i30k1j0i8i30k1.0.oUed2CoCfFE#imgrc=idOTrz9m2Zj9gM:
Die linker.
Serieus? Het is toch niet te geloven man.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ding is uit 2016 en nog heeft Renault 't niet betrouwbaar kunnen krijgen.
Met een RB de achterhoede inhalen is niet moeilijk. Vooraan inhalen gaat je niet lukken.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:30 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
commentator zat te oreren dat hij moeilijk kan gaan inhalen hier..
Wees maar blij dat de Nederlandse luchtmacht niet die Rafale gaat aanschaffen.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:30 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Franse rommelEn dan te bedenken dat de Fransen ook vliegtuigen bouwen.
Ja, dan moet je motoren leveren aan kartclub het gouden wiel, niet aan de F1.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het is zoals het is. Je materiaal over de kling jagen ( in de settings bedoel ik he) is gewoon gokken op alles of niets.
Geen eer aan te behalen johquote:Op zondag 29 juli 2018 15:30 schreef zoem het volgende:
[..]
Als duidelijk de auto kapot gaat moet je niet gaan lopen verkondigen dat Max er niets van kan. Dat is geen mening, maar olie op het vuur gooien en dat zien we hier liever niet.
Die link doet het gewoon. Speel niet met mijn kloten.quote:
vooralsnog wel, maar denk dat ze met Honda vrijwel een zelfde status hebben als een fabrieksteam. Maar dan moet Honda het uiteraard nog wel op orde krijgenquote:Op zondag 29 juli 2018 15:29 schreef TjjWester het volgende:
Conclusie is dus dat als je wereldkampioen wilt worden je voor een fabrieksteam moet rijden en niet voor een inkoopteam. Vettel was een uitzondering.......
Dat is beter dan telkens maar wat halfbakken uitslagen in de subtop.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het is zoals het is. Je materiaal over de kling jagen ( in de settings bedoel ik he) is gewoon gokken op alles of niets.
Belooft wel veel voor volgend jaar met RB Hondaquote:
En zie daar de reden waarom RB over stapt op Honda, dat maakt ze een defacto fabrieksteam.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:29 schreef TjjWester het volgende:
Conclusie is dus dat als je wereldkampioen wilt worden je voor een fabrieksteam moet rijden en niet voor een inkoopteam. Vettel was een uitzondering.......
quote:Op zondag 29 juli 2018 15:32 schreef CrashO het volgende:
[..]
Belooft wel veel voor volgend jaar met RB Honda
Hij moet toch aanvoelen dat hij zijn auto teveel zit te pushen?quote:Op zondag 29 juli 2018 15:30 schreef zoem het volgende:
[..]
Als duidelijk de auto kapot gaat moet je niet gaan lopen verkondigen dat Max er niets van kan. Dat is geen mening, maar olie op het vuur gooien en dat zien we hier liever niet.
Dat is racen, je wacht niet eens de pitstops af?quote:Op zondag 29 juli 2018 15:31 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ga lekker buiten zitten, deze race is toch afgelopen omdat Bottas lekker weer roadblock speelt.
Tegen de tijd dat hij bij 5 is aangekomen valt ie uitquote:Op zondag 29 juli 2018 15:32 schreef franske19 het volgende:
P5 voor Ricciardo moet gewoon te doen zijn. De rest van de auto's zijn gewoon veel minder dan de RB op dit circuit.
Hangt ook een beetje van het motorenreglement af, maar je kunt je afvragen of RBR wel een echt topteam is. Voor Vettel was het niet zoveel en na Vettel is het niet zoveel.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:29 schreef TjjWester het volgende:
Gewoon dorst.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:33 schreef Peterselieman het volgende:
Kimi pit al. Strategie om Bottas naar binnen te lokken
Bij voorkeur wil je een team hebben dat alles in huis maakt of designt, mercedes en ferrari hebben tenminste controle over het hele proces.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
vooralsnog wel, maar denk dat ze met Honda vrijwel een zelfde status hebben als een fabrieksteam. Maar dan moet Honda het uiteraard nog wel op orde krijgen
Volgens mij is de Honda in vermogen nu al niet minder dan Renault. Veel hebben ze niet te verliezen als je dit seizoen bekijkt.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:32 schreef CrashO het volgende:
[..]
Belooft wel veel voor volgend jaar met RB Honda
quote:Op zondag 29 juli 2018 15:31 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Die link doet het gewoon. Speel niet met mijn kloten.
Zal met een innige exclusieve samenwerking niet heel anders zijn.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:33 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Bij voorkeur wil je een team hebben dat alles in huis maakt of designt, mercedes en ferrari hebben tenminste controle over het hele proces.
Dit is onjuist.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Volgens mij is de Honda in vermogen nu al niet minder dan Renault.
Ik bedoel hier in dit topic.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:26 schreef iloveshitcoins het volgende:
[..]
er doen nog meer mensen mee dan max..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
Ik betwijfel of honda net zoveel passie en ernergie in redbull gaat steken als dat mercedes racing dat doet in hun team.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En zie daar de reden waarom RB over stapt op Honda, dat maakt ze een defacto fabrieksteam.
Dat is begrenst. Dat weet jij net zo goed, dus kappen met die kinderachtige "onschuld" uit te hangen om alleen maar over Max te kunnen klagen. Jij doet al 4 jaar niets anders, zodra max het goed doet zien we je nooit in dit topic.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:32 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Hij moet toch aanvoelen dat hij zijn auto teveel zit te pushen?
Precies, van nootjes krijg je een droge strot.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:34 schreef Refragmental het volgende:
Zonder drinken gaat het een zware rit worden
Oh nu ben jij er ineens weerquote:
Hahaquote:Op zondag 29 juli 2018 15:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Precies, van nootjes krijg je een droge strot.
We zullen het nooit weten.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zou Max ook zo vroeg hebben moeten stoppen met z'n Ultra's...
Zou wel typisch Renault zijn.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:35 schreef Joosie200 het volgende:
Inhaalrace van Ric.En dan zeker no power no power zodra ie op p5 rijdt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |