quote:Op zondag 29 juli 2018 15:31 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Die link doet het gewoon. Speel niet met mijn kloten.
Zal met een innige exclusieve samenwerking niet heel anders zijn.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:33 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Bij voorkeur wil je een team hebben dat alles in huis maakt of designt, mercedes en ferrari hebben tenminste controle over het hele proces.
Dit is onjuist.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Volgens mij is de Honda in vermogen nu al niet minder dan Renault.
Ik bedoel hier in dit topic.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:26 schreef iloveshitcoins het volgende:
[..]
er doen nog meer mensen mee dan max..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
Ik betwijfel of honda net zoveel passie en ernergie in redbull gaat steken als dat mercedes racing dat doet in hun team.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En zie daar de reden waarom RB over stapt op Honda, dat maakt ze een defacto fabrieksteam.
Dat is begrenst. Dat weet jij net zo goed, dus kappen met die kinderachtige "onschuld" uit te hangen om alleen maar over Max te kunnen klagen. Jij doet al 4 jaar niets anders, zodra max het goed doet zien we je nooit in dit topic.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:32 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Hij moet toch aanvoelen dat hij zijn auto teveel zit te pushen?
Precies, van nootjes krijg je een droge strot.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:34 schreef Refragmental het volgende:
Zonder drinken gaat het een zware rit worden
Oh nu ben jij er ineens weerquote:
Hahaquote:Op zondag 29 juli 2018 15:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Precies, van nootjes krijg je een droge strot.
We zullen het nooit weten.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zou Max ook zo vroeg hebben moeten stoppen met z'n Ultra's...
Zou wel typisch Renault zijn.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:35 schreef Joosie200 het volgende:
Inhaalrace van Ric.En dan zeker no power no power zodra ie op p5 rijdt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |