Nee die echte komt vanzelfquote:Op vrijdag 27 juli 2018 20:44 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Koelt vannacht af naar zo'n 22 graden. De echte koelte zit in de nacht van zaterdag op zondag
quote:
Ook zonder maansverduisteringquote:Op vrijdag 27 juli 2018 20:50 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Ter info, onder de maan staat Mars als heldere ster
Verder zijn Jupiter en Sarturnus nog te zien
Hebben wij weer...quote:Op vrijdag 27 juli 2018 21:10 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
En Eindhoven laat zich weer van z'n hitte-eiland kant zien.
Niks slapen, maar rode maan kijken.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 21:11 schreef Greys het volgende:
Echt bloedheet nog buiten en vannacht. Dat wordt weer lekker slapen
Waar staat die ergens? (N/O/Z/W)quote:
Hmm, was ik al bang voor, gaat lastig worden dus om te zienquote:Op vrijdag 27 juli 2018 21:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Bloedmaan goed zichtbaar tijdens maansverduistering vanavond
oosten.
Hij is al vroeg goed zichtbaar en tis droog en warm dus loop gerust even een paar meter.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 21:22 schreef CyberCow het volgende:
Helaas vanuit het oosten te zien. De plaats waar precies een hele grote boom voor het huis staat.
Ok, maar of je nog aan slapen toekomt is een tweede. Zo'n rode maan is erg warmquote:Op vrijdag 27 juli 2018 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Die heb ik na een half uur ook wel weer gezien![]()
Als dat ding nou gewoon even hoog in het westen ipv zo lafjes laag in het oosten gaat hangenquote:Op vrijdag 27 juli 2018 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is al vroeg goed zichtbaar en tis droog en warm dus loop gerust even een paar meter.
Klopt.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 16:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wel als je het gemiddelde van alle stations zou nemen.
Staat Mars dan een beetje rechtsonder ten op zichte van de maan?quote:Op vrijdag 27 juli 2018 20:50 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Ter info, onder de maan staat Mars als heldere ster
Verder zijn Jupiter en Sarturnus nog te zien
Leuke app voor Android Sky Map. Daarmee kan je richten op de ster/planeet en zie je welke het is.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 21:36 schreef StephanL het volgende:
[..]
Staat Mars dan een beetje rechtsonder ten op zichte van de maan?
Nooit geweten dat het Mars was, dacht gewoon een ster. Zat er paar dagen terug nog naar te kijken.
Jawel: WKN / Vrijdag maansverduisteringquote:
Hier in West-Brabant nog een fijne 30+quote:Op vrijdag 27 juli 2018 21:58 schreef b2py het volgende:
Ik weet niet hoe het daar gaat maar de temperatuur is hier al onder de 26 gezakt *Haarlem
Nee tis bewolkt.quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 22:07 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben ze in Ell weer de sproeier op het weerstation gericht ofzo? Daar zijn op het moment geen buien.
Wel mooi die zomerse 25,5°C op de Noordzee.
Zuid-oostenquote:Op vrijdag 27 juli 2018 22:39 schreef RickoKun het volgende:
Welke richting is die bloedmaan te zien?
Die sensor in Ell is al dagen van het padje. KNMI moet maar eens een monteur sturen. Systematisch te lage waarden. Normaal ligt Ell veel meer in lijn met Arcen.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 22:07 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben ze in Ell weer de sproeier op het weerstation gericht ofzo? Daar zijn op het moment geen buien.
Wel mooi die zomerse 25,5°C op de Noordzee.
echt hequote:Op vrijdag 27 juli 2018 23:00 schreef Greys het volgende:
Maanden geen wolk te bekennen en tijdens de bloedmaan hangt de lucht vol met die fuckers.
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 23:00 schreef Greys het volgende:
Maanden geen wolk te bekennen en tijdens de bloedmaan hangt de lucht vol met die fuckers.
psies. ik ga slapenquote:Op vrijdag 27 juli 2018 23:00 schreef Greys het volgende:
Ik heb weinig met Bruno Marsquote:Op vrijdag 27 juli 2018 23:02 schreef Montov het volgende:
En mooi hoe Mars ook nog in de buurt staat.
Bij mij binnen 30,3°C en op het balkon 31,6°Cquote:Op vrijdag 27 juli 2018 23:17 schreef DutchBlend het volgende:
pffffff schiet echt niet op zo. bloedheet nog
29.5 in de huiskamer
Stel je niet aan. 33 hier.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 23:17 schreef DutchBlend het volgende:
pffffff schiet echt niet op zo. bloedheet nog
29.5 in de huiskamer
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 22:41 schreef Blueheeler het volgende:
Foto lukt niet, ding is veel te vaag. Zal zo nog een poging wagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |