abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 27 juli 2018 @ 17:18:46 #1
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180772758


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  vrijdag 27 juli 2018 @ 17:28:30 #2
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_180773022
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 17:17 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Waar kijk jij dan?
gewoon thuis
  vrijdag 27 juli 2018 @ 17:28:46 #3
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_180773027
Verge gaat ook lekker
  vrijdag 27 juli 2018 @ 17:32:55 #4
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180773108
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 17:28 schreef leolinedance het volgende:

[..]

gewoon thuis
Hij staat gewoon boven de 8k dus.
Waar jij thuis naar kijkt, klopt niet helemaal.
Just fyi. :7
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  vrijdag 27 juli 2018 @ 17:41:44 #5
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_180773300
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 17:32 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Hij staat gewoon boven de 8k dus.
Waar jij thuis naar kijkt, klopt niet helemaal.
Just fyi. :7
Op hoeveel staat die zeehond?
pi_180774695
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 17:41 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Op hoeveel staat die zeehond?
Standje moon
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_180774810
BTC houdt aardig stand nog.
pi_180775733
Dear Community Members,

BREAKING NEWS!

Today we have signed the contract with our first ICO project!

It is an ICO for building three Hard Rock Hotels in Brazil, with an option on more.

Never before has a global player like Hard Rock Hotels conducted an ICO to realize a million dollar real estate project. It is therefore a unique project, in the crypto as well as in the real estate field.

At the moment, we are in conversation on the worldwide campaign that will receive a lot of international attention both in the classical financial world as well as the crypto world.

As soon as there is more news, we’ll make sure to inform you asap!

All the best,

ICO HeadStart Rocks!
  vrijdag 27 juli 2018 @ 20:37:40 #9
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_180775765
Wat een prachtige resistance O+

The best firms advertise the least...
pi_180775997
is t al tijd om mn stop loss te verhogen?
  vrijdag 27 juli 2018 @ 20:54:45 #11
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_180776053
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 20:51 schreef iloveshitcoins het volgende:
is t al tijd om mn stop loss te verhogen?
50k
Hmz...
pi_180776174
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 20:54 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

50k
hmz
pi_180777154
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 20:37 schreef edcetera het volgende:
Wat een prachtige resistance O+

[ afbeelding ]
De laatste tijd is er ook wel erg veel goed nieuws rondom XLM. Huobi listing, mogelijke Coinbase listing, TransferTo partnership, IBM's stable coin en natuurlijk onlangs gecertificeerd tot de eerste sharia-compliant coin. Ik zie XLM nog wel voorbij XRP gaan dit jaar :7
pi_180777671
Die Waves DNS aanval was ook wel :')
quote:
The attacker sent fake documents to the support of the domain registrar. The registrar without full verification of the documents allowed to reset the password and change an email. Documents were absolutely irrelevant, but registrar didn’t care about it.
https://forum.wavesplatfo(...)g-retrospective/1227
pi_180778437
Je kan die maansverduistering hier wel goed zien. Je zou Mars ook kunnen zien zeggen ze, volgens mij is dat dat ding op de achtergrond die ook best rood ziet.

  vrijdag 27 juli 2018 @ 23:09:31 #16
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_180778544
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 21:57 schreef Gehrman het volgende:

[..]

De laatste tijd is er ook wel erg veel goed nieuws rondom XLM. Huobi listing, mogelijke Coinbase listing, TransferTo partnership, IBM's stable coin en natuurlijk onlangs gecertificeerd tot de eerste sharia-compliant coin. Ik zie XLM nog wel voorbij XRP gaan dit jaar :7
Grappige is, dat IBM altijd propiatory systemen heeft ontwikkeld op basis van UNIX licenties: AIX/System V etc en de laatste jaren volledig Open Source is gegaan: In Stellar zit (nogmaals: Check de blockchain transacties)

Wat is de status van Ripple btw: Ze hebben partnerships met diverse banken, maar wie gaat de bestaande infra van die banken runnen/ overnemen?

IBM is voor jaren marktleider in technical financial infra: IBM is de enige, die de betreffende specialime heeft: Partnersjip met Stellar network = +10 ;)
The best firms advertise the least...
  vrijdag 27 juli 2018 @ 23:10:33 #17
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_180778564
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 23:05 schreef illusions het volgende:
Je kan die maansverduistering hier wel goed zien. Je zou Mars ook kunnen zien zeggen ze, volgens mij is dat dat ding op de achtergrond die ook best rood ziet.

[ link | afbeelding ]
Het regent hier :'(
The best firms advertise the least...
pi_180778754
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 23:10 schreef edcetera het volgende:

[..]

Het regent hier :'(
Hier al een paar maanden niet. :P Zou wel wat regen willen. Heerlijk.
  vrijdag 27 juli 2018 @ 23:30:30 #19
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_180779035
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 23:20 schreef illusions het volgende:

[..]

Hier al een paar maanden niet. :P Zou wel wat regen willen. Heerlijk.
Ik ga nu nog een Waves token aanmaken: IrishRainCoin:: 1 euro, supply: Unlimited :P
The best firms advertise the least...
pi_180779088
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 23:30 schreef edcetera het volgende:

[..]

Ik ga nu nog een Waves token aanmaken: IrishRainCoin:: 1 euro, supply: Unlimited :P
Als je het een beetje snel doet kan je nog profiteren van de wavesmaand, augustus is waves maand!!!!!!

Kreeg laatst weer allemaal gratis waves aangeboden, top coin hoor!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 27 juli 2018 @ 23:42:37 #21
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_180779368


Was eigenlijk net te laat :( drukke dag verdomme.
  vrijdag 27 juli 2018 @ 23:43:13 #22
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_180779382
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 23:32 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Als je het een beetje snel doet kan je nog profiteren van de wavesmaand, augustus is waves maand!!!!!!

Kreeg laatst weer allemaal gratis waves aangeboden, top coin hoor!
Die 0.001 Waves transacties? (heeft iemand een discount op transaction fees trouwens, want dat kosten ze toch voor het verzenden)
:?
The best firms advertise the least...
pi_180779468
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 23:43 schreef edcetera het volgende:

[..]

Die 0.001 Waves transacties? (heeft iemand een discount op transaction fees trouwens, want dat kosten ze toch voor het verzenden)
:?
haha weet ik veel :D
  vrijdag 27 juli 2018 @ 23:57:16 #24
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_180779696
Geen moooon in Ierland. Nu maar hopen op andere moons ;)
The best firms advertise the least...
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 28 juli 2018 @ 00:16:48 #25
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_180780317
Ik verlang naar een sneeuwstorm :(
pi_180780923
Hahaha, heerlijk toch die temperaturen? :D

Ik heb dat een half jaar lang. :P
  zaterdag 28 juli 2018 @ 01:30:54 #27
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_180782251
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 00:36 schreef illusions het volgende:
Hahaha, heerlijk toch die temperaturen? :D

Ik heb dat een half jaar lang. :P
Waar zit jij?
The best firms advertise the least...
pi_180782260
Mars was gister ook te zien.
Lambo of Rekt
  zaterdag 28 juli 2018 @ 01:59:04 #29
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_180782807
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 01:31 schreef EggsTC het volgende:
Mars was gister ook te zien.
Hier iedere dag in de winkel :9 .Het moet buiten uiteraard 's nachts de laatste 2 dagen weer bewolkt/regen zijn hier :(
The best firms advertise the least...
pi_180782836
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 01:30 schreef edcetera het volgende:

[..]

Waar zit jij?
Costa Blanca
  zaterdag 28 juli 2018 @ 02:10:04 #31
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_180782982
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 02:01 schreef illusions het volgende:

[..]

Costa Blanca
Ik zie het me al voor me: Illusions op het strand met laptop, coctails, lekkere wijven en de Gardas, die ondertussen een wielklem om je Lambo leggen :D
The best firms advertise the least...
pi_180783144
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 02:10 schreef edcetera het volgende:

[..]

Ik zie het me al voor me: Illusions op het strand met laptop, coctails, lekkere wijven en de Gardas, die ondertussen een wielklem om je Lambo leggen :D
Je zit niet ver van de waarheid, ik heb alleen geen Lamborghini. Wel laatst m'n auto meegesleept door de Guardia Civil. :D
pi_180784177
Wachtende op de bloedmaan nog wel Jupiter met 3 zichtbare manen gespot O+
pi_180785970
stfu
  zaterdag 28 juli 2018 @ 10:03:25 #35
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180786022
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 09:58 schreef iloveshitcoins het volgende:
stfu
na also also also
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  zaterdag 28 juli 2018 @ 10:10:59 #36
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_180786133
Delta is kapot, Universa +118% in laatste uur :')!
Hmz...
pi_180786443
Uniiiiivvvverrrrrrrssaaaaaahhahahahahhahaaahhahhahàhjààaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_180786798
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 10:10 schreef Koelkastje het volgende:
Delta is kapot, Universa +118% in laatste uur :')!
Mijn portfolio schoot laatst naar een paar miljoen. Was helaas een bug. Ik zag mezelf al rondrijden in een Lambo.
pi_180786847
quote:
8s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 10:53 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Mijn portfolio schoot laatst naar een paar miljoen. Was helaas een bug. Ik zag mezelf al rondrijden in een Lambo.
Ik was deze munt al bijna vergeten maar ik heb nog een aandeeltje.
Wanneer wordt UTNP nou eens gelist op Exchanges? Eerst mainnet,was het excuus geloof ik. Maar dat is er allang toch?
Vakman pur sang
pi_180786872
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 10:56 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ik was deze munt al bijna vergeten maar ik heb nog een aandeeltje.
Wanneer wordt UTNP nou eens gelist op Exchanges? Eerst mainnet,was het excuus geloof ik. Maar dat is er allang toch?
nooit waarschijnlijk.
pi_180786958
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 10:58 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

nooit waarschijnlijk.
Ik zie anders grote bezoeken en samenwerkingen bloeien op.
https://twitter.com/universa_news/status/1016706905794928641?s=21
Vakman pur sang
  zaterdag 28 juli 2018 @ 11:05:19 #42
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_180786973
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 10:56 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ik was deze munt al bijna vergeten maar ik heb nog een aandeeltje.
Wanneer wordt UTNP nou eens gelist op Exchanges? Eerst mainnet,was het excuus geloof ik. Maar dat is er allang toch?
Het gaat allemaal zo traag als dikke stront door een trechter maar ik laat het gewoon staan.
Hmz...
pi_180786996
Mensen hier met hypecoin OCN? Je kunt je registeren voor de OCP airdrop. :)
pi_180787201
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 10:56 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ik was deze munt al bijna vergeten maar ik heb nog een aandeeltje.
Wanneer wordt UTNP nou eens gelist op Exchanges? Eerst mainnet,was het excuus geloof ik. Maar dat is er allang toch?
Het staat op 3 exchanges.

Heb je zelf de berichten gevolgd wat dit betreft?
Lambo of Rekt
pi_180787398
beter worden die aziaten ff wakker. luie flkrs.
pi_180787405
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 11:35 schreef iloveshitcoins het volgende:
beter worden die aziaten ff wakker. luie flkrs.
_O-
Lambo of Rekt
  zaterdag 28 juli 2018 @ 11:37:34 #47
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180787426
Koud hier man. :7
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  zaterdag 28 juli 2018 @ 11:53:36 #48
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180787663
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 10:56 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ik was deze munt al bijna vergeten maar ik heb nog een aandeeltje.
Wanneer wordt UTNP nou eens gelist op Exchanges? Eerst mainnet,was het excuus geloof ik. Maar dat is er allang toch?
Zit je nog lekker in Tether knul? De market timen is altijd een goed idee ^O^
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_180787858
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 11:53 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Zit je nog lekker in Tether knul? De market timen is altijd een goed idee ^O^
Lekker cynisch. Mij heeft het al flink wat opgeleverd in ieder geval.
pi_180787879
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 12:04 schreef illusions het volgende:

[..]

Lekker cynisch. Mij heeft het al flink wat opgeleverd in ieder geval.
Ja, maar jij bent dan ook groot BTC bezitter, dan kun je wat gokjes wagen... wij moeten het doen met kruimels :7
Lambo of Rekt
pi_180788042
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 12:06 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, maar jij bent dan ook groot BTC bezitter, dan kun je wat gokjes wagen... wij moeten het doen met kruimels :7
Gaat toch om percentage lijkt me. :P
pi_180788075
De tering, volgens mij hebben de buren goeie coke te pakken. Het geschreeuw en de muziek hebben niet een keer op pauze standje gestaan sinds gisteravond. En ze wonen niet eens heel dichtbij. :')
  zaterdag 28 juli 2018 @ 12:28:51 #53
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_180788179
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 11:03 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ik zie anders grote bezoeken en samenwerkingen bloeien op.
https://twitter.com/universa_news/status/1016706905794928641?s=21
'Partnerships' :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_180788197
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 12:28 schreef fathank het volgende:

[..]

'Partnerships' :')
Dit dus.... het zegt 0 en doet al helemaal 0 met de prijzen.

Pas zodra er daadwerkelijk partners zijn die custormers worden van een chain, dan is het wat waard.
Lambo of Rekt
pi_180788278
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 12:30 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dit dus.... het zegt 0 en doet al helemaal 0 met de prijzen.

Pas zodra er daadwerkelijk partners zijn die custormers worden van een chain, dan is het wat waard.
Mja, "vroeger" deed het nog wat, sommige bedrijven zijn daarin blijven hangen en denken dat het nog nut heeft om nietszeggende partnerships te maken en aan te kondigen.
pi_180788311
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 11:03 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ik zie anders grote bezoeken en samenwerkingen bloeien op.
https://twitter.com/universa_news/status/1016706905794928641?s=21
enige wat die pipo doet is discuss en presentaties geven
  zaterdag 28 juli 2018 @ 12:40:14 #57
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_180788328
Á region in Russia :')

Heeft nog niemand van gehoord buiten Rusland en er woont geen hond laat staan dat ze computers hebben :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_180788439
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 07:50 schreef MaGNeT het volgende:
Wachtende op de bloedmaan nog wel Jupiter met 3 zichtbare manen gespot O+
Met telescoop/tele lens?

Hier was het bewolkt helaas..
It All Goes Back in the Box
pi_180788578
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 12:40 schreef fathank het volgende:
laat staan dat ze computers hebben :')
_O-
  zaterdag 28 juli 2018 @ 13:02:22 #60
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_180788735
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 12:20 schreef illusions het volgende:
De tering, volgens mij hebben de buren goeie coke te pakken. Het geschreeuw en de muziek hebben niet een keer op pauze standje gestaan sinds gisteravond. En ze wonen niet eens heel dichtbij. :')
:7
The best firms advertise the least...
pi_180788763
quote:
Nou, ze hebben helaas kutmuziek op. Ga zo even langs, ff kijken of ze voor mij ook die goeie rommel hebben want ze gaan er wel hard op. _O-
  zaterdag 28 juli 2018 @ 13:24:20 #62
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_180789153
Sommige coins hebben door de maansverduistering moon gemist en navigatieloos doorgeschoten naar mars: VIA wtf :D

Had vanochtend een sell order gezet op 20163 sat, weer naar bed gegaan: Had er meer uit kunnen halen als ik het live gevolgd had.

Vage coin, die al een hele tijd in mijn portfolio zit en vaak in de + zit als andere coins dalen: Leuke stabilizer. Heb er verder niks mee.

[ Bericht 17% gewijzigd door edcetera op 28-07-2018 13:42:25 ]
The best firms advertise the least...
  zaterdag 28 juli 2018 @ 13:28:36 #63
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_180789232
quote:
8s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 10:53 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Mijn portfolio schoot laatst naar een paar miljoen. Was helaas een bug. Ik zag mezelf al rondrijden in een Lambo.
Aanklagen wegens emotionele schade.
Hmz...
pi_180790026
Meer dan de helft van mijn Pantosjes omgezet naar euro (kan alleen nog naar fiat traden) na 171% stijging vanaf ICO. Proberen om minder greedy te zijn. Inzet er nu in ieder geval dik uit. Dus wat er nu ook gebeurd het boeit mij niet veel. Al heb ik er wel hoge verwachtingen van. :)

[ Bericht 23% gewijzigd door BadVlad op 28-07-2018 14:18:02 ]
pi_180790245
Weer eens post gehad uit Leeuwarden. 42 euro voor 5 km te hard.
pi_180790330
Ik had vorige maand 300 euro voor iets van 20~30km te hard, toen kwam de postbode 'm te laat brengen, was het inmiddels 900 euro. :')
  zaterdag 28 juli 2018 @ 14:53:42 #67
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_180790997
quote:
9s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 14:24 schreef BadVlad het volgende:
Weer eens post gehad uit Leeuwarden. 42 euro voor 5 km te hard.
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 14:29 schreef illusions het volgende:
Ik had vorige maand 300 euro voor iets van 20~30km te hard, toen kwam de postbode 'm te laat brengen, was het inmiddels 900 euro. :')
Is dat niet zoiets als je portfolio in een dag +300 -300 zien gaan?
The best firms advertise the least...
pi_180792602
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 12:39 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

enige wat die pipo doet is discuss en presentaties geven
beetje het hele businessmodel van vechain
pi_180792700
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 15:52 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

beetje het hele businessmodel van vechain
ok
pi_180792778
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 14:29 schreef illusions het volgende:
Ik had vorige maand 300 euro voor iets van 20~30km te hard, toen kwam de postbode 'm te laat brengen, was het inmiddels 900 euro. :')
Wat een lul die postbode.
pi_180792871
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 14:12 schreef BadVlad het volgende:
Meer dan de helft van mijn Pantosjes omgezet naar euro (kan alleen nog naar fiat traden) na 171% stijging vanaf ICO. Proberen om minder greedy te zijn. Inzet er nu in ieder geval dik uit. Dus wat er nu ook gebeurd het boeit mij niet veel. Al heb ik er wel hoge verwachtingen van. :)
Ja hoor, verkocht op 0,0349 en nu 0,0471
pi_180792910
Oh, hij daalt nu rap.
pi_180793914
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 14:29 schreef illusions het volgende:
Ik had vorige maand 300 euro voor iets van 20~30km te hard, toen kwam de postbode 'm te laat brengen, was het inmiddels 900 euro. :')
en het justitieel incassobureau hoeft zich niet aan de regels te houden wat betreft aanmaningingen en aangetekend verzenden dus dat word gewoon dokken, vuile honden zijn het, net zoals de belastingdienst.
  zaterdag 28 juli 2018 @ 16:49:05 #74
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_180794072
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 16:43 schreef Predator38 het volgende:

[..]

en het justitieel incassobureau hoeft zich niet aan de regels te houden wat betreft aanmaningingen en aangetekend verzenden dus dat word gewoon dokken, vuile honden zijn het, net zoals de belastingdienst.
You never beat the system, except technology ;)
The best firms advertise the least...
pi_180794295
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 14:53 schreef edcetera het volgende:

[..]

[..]

Is dat niet zoiets als je portfolio in een dag +300 -300 zien gaan?
Weet niet waar die + vandaan komt, maar het is net zoiets als je portfolio -900¤ zien gaan, ook al zit zo'n boete me een stuk meer dwars want normaal mocht je daar wel die snelheid rijden.
pi_180794902
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 11:53 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Zit je nog lekker in Tether knul? De market timen is altijd een goed idee ^O^
Ja jochie, was vrij snel weer BTC. Hoedan ook maximale rendement gehaald. Twijfel om nog weer in vet te gaan of tot eind vh jaar BTC te hodlen.
Vakman pur sang
pi_180795513
Zou wel leuk zijn als je kosten voor een verkeersboete zou veranderen op basis van het aantal boetes.
  zaterdag 28 juli 2018 @ 17:47:42 #78
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180795522
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 17:20 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Hoedan ook maximale rendement gehaald.
Uhu :') Knap met een BTC die alleen maar is gestegen sinds het moment dat je zogenaamd verkocht had.
Please sir. When moon? When Mustang?
  Eindredactie Games zaterdag 28 juli 2018 @ 17:59:31 #79
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_180795701
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 17:47 schreef BadVlad het volgende:
Zou wel leuk zijn als je kosten voor een verkeersboete zou veranderen op basis van het aantal boetes.
op basis van inkomen, dat zou een boete moeten zijn.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_180795850
quote:
4s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 17:59 schreef Oscar. het volgende:

[..]

op basis van inkomen, dat zou een boete moeten zijn.
Eens.
pi_180795864
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 17:47 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Uhu :') Knap met een BTC die alleen maar is gestegen sinds het moment dat je zogenaamd verkocht had.
Tether is ook hard gestegen. Dit niet weten. :')
pi_180795939
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 17:47 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Uhu :') Knap met een BTC die alleen maar is gestegen sinds het moment dat je zogenaamd verkocht had.
Niet elk schot is raak :')

Maar vertel eens over je eigen handelswijzen?
Vakman pur sang
pi_180795976
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 17:20 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ja jochie, was vrij snel weer BTC. Hoedan ook maximale rendement gehaald. Twijfel om nog weer in vet te gaan of tot eind vh jaar BTC te hodlen.
wrm vet
pi_180795991
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 17:47 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Uhu :') Knap met een BTC die alleen maar is gestegen sinds het moment dat je zogenaamd verkocht had.
die knul zit vol stierenpoep

Hij koopt/verkoopt zogenaamd altijd op de juiste momenten

Ik twijfel zelfs of ie uberhaupt coins heeft
  zaterdag 28 juli 2018 @ 18:24:06 #85
131603 Afwazig
Serious business
pi_180796067
Ik heb op de absolute bodem een 100x leverage long op bitmex erin geklapt. Typisch iets voor mij. Bottom 100x long en op de top 100x short. Zo rollen we hier op FOK.
  zaterdag 28 juli 2018 @ 18:33:25 #86
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_180796224
Boeiend ik ben rijk geboren heel die cryptos kunnen me gestolen worden
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Eindredactie Games zaterdag 28 juli 2018 @ 18:51:14 #87
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_180796557
Boeie, ik rijg rijke chickies aan mijn pener zodat ik doekoe krijg.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_180796671
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 18:33 schreef fathank het volgende:
Boeiend ik ben rijk geboren heel die cryptos kunnen me gestolen worden
Tik m aan ouwe! :D
Vakman pur sang
pi_180796943
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 18:33 schreef fathank het volgende:
Boeiend ik ben rijk geboren heel die cryptos kunnen me gestolen worden
edit, lezen ofzo
Lambo of Rekt
pi_180798560
zijn we al moen?
Lambo of Rekt
pi_180800320
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 17:47 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Uhu :') Knap met een BTC die alleen maar is gestegen sinds het moment dat je zogenaamd verkocht had.
Gewoon niet op ingaan. Niemand zal ooit maximaal rendement halen.
pi_180800945
moon when gvd
pi_180801152
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  zaterdag 28 juli 2018 @ 22:08:04 #94
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180801541
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 18:15 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Niet elk schot is raak :')

Maar vertel eens over je eigen handelswijzen?
Nee, hoef ik er hier ook niet over te liegen
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_180801607
mij is moon belooft.
pi_180801614
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 22:11 schreef iloveshitcoins het volgende:
mij is moon belooft.
Volgende maand is wavesmaand.
pi_180801724
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 22:11 schreef iloveshitcoins het volgende:
mij is moon belooft.
jep, komt eraan. moehoehoehoen
Lambo of Rekt
pi_180802015
Vandaag maar wezen vissen. Crypto is saai geworden.

pi_180802108
quote:
15s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 22:27 schreef BadVlad het volgende:
Vandaag maar wezen vissen. Crypto is saai geworden.

[ afbeelding ]
jij volgt zeker Only in Russia.
pi_180804004
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 22:30 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

jij volgt zeker Only in Russia.
:o
pi_180804099
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 17:20 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ja jochie, was vrij snel weer BTC. Hoedan ook maximale rendement gehaald. Twijfel om nog weer in vet te gaan of tot eind vh jaar BTC te hodlen.
haha maximaal poep
  zondag 29 juli 2018 @ 00:01:19 #102
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_180804112
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 14:53 schreef edcetera het volgende:

[..]

[..]

Is dat niet zoiets als je portfolio in een dag +300 -300 zien gaan?
Als ik 40 euro boete krijg dan baal ik enorm. Zonde van het geld, al geef ik het gemakkelijk uit aan iets anders. Dat balen duurt dan wel 2 dagen.
Mijn (niet-crypto) portefeuille is vrij volatiel. Ik denk iedere dag wel -2000 + 2000. En dat doet me echt he-le-maal niks. Ook niet enigszins.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_180805444
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 00:01 schreef LXIV het volgende:

[..]

Als ik 40 euro boete krijg dan baal ik enorm. Zonde van het geld, al geef ik het gemakkelijk uit aan iets anders. Dat balen duurt dan wel 2 dagen.
Mijn (niet-crypto) portefeuille is vrij volatiel. Ik denk iedere dag wel -2000 + 2000. En dat doet me echt he-le-maal niks. Ook niet enigszins.
Ja raar is dat. Maarja die boete boeit me ook geen reet eigenlijk, vaak betaal ik ze toch niet, hoor er nooit wat van. Alleen als je een heterdaadje hebt willen ze nog weleens je rijbewijs afpakken.

Met crypto gaat t meestal vrij goed aangezien ik bijna alleen daytrade en dan weer in TUSD ga.
pi_180805581
Parkeerboetes hier steek je gewoon in de betaalautomaat ergens tussen en dan denken ze dat je een toerist bent en sturen ze niks op. :D
  zondag 29 juli 2018 @ 08:32:34 #105
61320 TwztId
ja toch..
pi_180807367
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 00:01 schreef LXIV het volgende:

[..]

Als ik 40 euro boete krijg dan baal ik enorm. Zonde van het geld, al geef ik het gemakkelijk uit aan iets anders. Dat balen duurt dan wel 2 dagen.
Mijn (niet-crypto) portefeuille is vrij volatiel. Ik denk iedere dag wel -2000 + 2000. En dat doet me echt he-le-maal niks. Ook niet enigszins.
Als er een (grote) kans was dat je die 40 euro boete weer terug zou krijgen of misschien nog wel meer, dan zou je daar ook minder moeite mee hebben om hem te betalen.

Maarja een boete betekent definitief weg, dus ja, logisch.
  zondag 29 juli 2018 @ 09:53:17 #106
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_180808143
VET gaat lekker
pi_180808209
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 01:04 schreef illusions het volgende:
Parkeerboetes hier steek je gewoon in de betaalautomaat ergens tussen en dan denken ze dat je een toerist bent en sturen ze niks op. :D
Haha! Ik heb toen ik in Spanje woonde (dat was in 2008) mijn parkeerboetes nooit betaald. Nooit wat van gehoord.
pi_180809587
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 09:53 schreef leolinedance het volgende:
VET gaat lekker
eindelijk :D
pi_180809939
scherm van youtube is groter of ligt t aan mij?
pi_180810602
Pantos na de ICO al 477% gestegen. Lekker dit in deze donkere tijden.
pi_180810671
Ja, en meteen natuurlijk een dip na ik mijn leuke berichte post.
pi_180810752
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 09:53 schreef leolinedance het volgende:
VET gaat lekker
Hier krijg ik dus een keiharde pener van.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zondag 29 juli 2018 @ 12:47:27 #113
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_180810762
Nu VETjes bijkopen of woensdag na de airdrop?
pi_180810843
Crypto_Ed_NL twitterde op zondag 29-07-2018 om 10:58:58 Throwback Sunday: whale play in VET reminds me of December/January when it rose over 3000%.Control the price, buy your own walls, place sell a bit higher, rinse and repeat. Confident about VET's future AF, especially with these sell wall patterns. https://t.co/hrfanBU0yf reageer retweet
  zondag 29 juli 2018 @ 12:55:13 #115
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_180810940
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 12:50 schreef Dimachaerus het volgende:
Crypto_Ed_NL twitterde op zondag 29-07-2018 om 10:58:58 Throwback Sunday: whale play in VET reminds me of December/January when it rose over 3000%.Control the price, buy your own walls, place sell a bit higher, rinse and repeat. Confident about VET's future AF, especially with these sell wall patterns. https://t.co/hrfanBU0yf reageer retweet
Ed is positief, dus de hele zooi maar verkopen.
pi_180811211
quote:
7s.gif Op zondag 29 juli 2018 12:36 schreef BadVlad het volgende:
Pantos na de ICO al 477% gestegen. Lekker dit in deze donkere tijden.
Oh damn lekker. Had zelf uiteindelijk niks van gekocht :')
pi_180811343
vet dead cat bounce.
  zondag 29 juli 2018 @ 13:21:32 #118
131603 Afwazig
Serious business
pi_180811377
Ed ouwe shillkoning
  zondag 29 juli 2018 @ 14:14:52 #119
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_180812307
Wie was die dame met haar hele bitcoin verhaal ook alweer? Lang niet gezien hier.
pi_180812500
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 14:14 schreef leolinedance het volgende:
Wie was die dame met haar hele bitcoin verhaal ook alweer? Lang niet gezien hier.
Ik heb een greys vermoeden dat die zich op het preppen heeft gestort.
pi_180812525
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 12:46 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Met telescoop/tele lens?

Hier was het bewolkt helaas..
Sigma 150-600mm lens met 1.4 teleconverter.
  zondag 29 juli 2018 @ 14:32:24 #122
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_180812673
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 09:58 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Haha! Ik heb toen ik in Spanje woonde (dat was in 2008) mijn parkeerboetes nooit betaald. Nooit wat van gehoord.
Heerlijk hè! Mijn tijd aruba... reed met 130 over het eiland.. ( mag er 80..) waarom rij je zo snel? Ja me ouders komen zo aan! Ow schiet dan maar op!


Of rijden zonder gordel... ja ik ben te laat voor werk.. ok rij snel door...

Mooiste/ergste was..
Dronken in de auto aangehouden worden met krat bier nog naast je... “ja ik wil jullie nou niet meer op straat zien! Hup naar huis rijden en thuis drinken!”
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  zondag 29 juli 2018 @ 14:33:49 #123
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_180812697
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 14:24 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Sigma 150-600mm lens met 1.4 teleconverter.
Bevalt dat een beetje, die Sigma?

En waarom de Sigma en niet de Tamron?
Hmz...
pi_180816518
quote:
6s.gif Op zondag 29 juli 2018 14:33 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Bevalt dat een beetje, die Sigma?

En waarom de Sigma en niet de Tamron?
Bouwkwaliteit alleen al, daarnaast focus en scherpte over het hele bereik. Het is de “Sports” versie.
Voor de rest heb ik de 14-24 / 24-70 / 70-200 in f/2.8 van Nikon en nog wat los grut.

Overigens is zo’n Sigma natuurlijk geen partij voor een Nikon prime telelens. Alleen al het diafragma van f/6.3 vol ingezoomd is niet echt bruikbaar zodra het wat schemert. De D5 kan dan nog wel focussen maar met de D810 kom je dan toch snel een stop tekort. In een sporthal heb je vrijwel niets aan de lens.

Maar ooit... Nikon 400mm f/2.8? :D

Wat foto's van de D5 met de Sigma, uit de hand geschoten:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 5% gewijzigd door TheFreshPrince op 29-07-2018 17:25:57 ]
pi_180817358
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 14:24 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Sigma 150-600mm lens met 1.4 teleconverter.
Dat is een flinke telelens! Mooie foto's wel en de onderwerpen zijn goed scherp, had je ook een foto van de ISS? Gisteren avond nog geprobeerd met een Canon 55-250 lens maar dat was nog geen succes :p
It All Goes Back in the Box
pi_180817433
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 17:42 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Dat is een flinke telelens! Mooie foto's wel en de onderwerpen zijn goed scherp, had je ook een foto van de ISS? Gisteren avond nog geprobeerd met een Canon 55-250 lens maar dat was nog geen succes :p
Nee, ISS nog niet, niet bij te houden bijna en vraag me ook af of je veel ziet. Zie ‘m wel regelmatig overkomen, o.a. nog tijdens de maansverduistering.
  zondag 29 juli 2018 @ 17:59:10 #128
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_180817724
quote:
17s.gif Op zondag 29 juli 2018 17:03 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Bouwkwaliteit alleen al, daarnaast focus en scherpte over het hele bereik. Het is de “Sports” versie.
Voor de rest heb ik de 14-24 / 24-70 / 70-200 in f/2.8 van Nikon en nog wat los grut.

Overigens is zo’n Sigma natuurlijk geen partij voor een Nikon prime telelens. Alleen al het diafragma van f/6.3 vol ingezoomd is niet echt bruikbaar zodra het wat schemert. De D5 kan dan nog wel focussen maar met de D810 kom je dan toch snel een stop tekort. In een sporthal heb je vrijwel niets aan de lens.

Maar ooit... Nikon 400mm f/2.8? :D

Wat foto's van de D5 met de Sigma, uit de hand geschoten:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er goed uit :Y!

Die 6.3 maximale opening is wat mij tegenhield en als ik dat zo lees maar goed ook. Denk dat mijn 5D IV het daar ook moeilijk mee krijgt.

400mm 2.8 :9~
Hmz...
pi_180818367


vuurwerk morgen.
pi_180819616
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:32 schreef iloveshitcoins het volgende:
[ afbeelding ]

vuurwerk morgen.
pi_180819735
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 19:35 schreef BadVlad het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:Y
pi_180821108
Huphup

Of dik up vannacht of we gaan down

Zelf denk ik up
pi_180821299
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:45 schreef Dwaalboy het volgende:
Huphup

Of dik up vannacht of we gaan down

Zelf denk ik up
Jij hebt er een goede kijk op. Het is weer wachten op de Aziaten.
  zondag 29 juli 2018 @ 20:59:26 #135
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_180821399
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:45 schreef Dwaalboy het volgende:
Huphup

Of dik up vannacht of we gaan down

Zelf denk ik up
Hmz...
  Moderator / Redactie Sport zondag 29 juli 2018 @ 21:54:13 #136
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_180822675
Nog een dagje wachten of uitstappen en bijna 30% winst pakken in een korte tijd op VEN.
pi_180822761
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:54 schreef Kyran het volgende:
Nog een dagje wachten of uitstappen en bijna 30% winst pakken in een korte tijd op VEN.
Dagje wachten? Maanden wachten.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport zondag 29 juli 2018 @ 21:59:58 #138
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_180822828
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dagje wachten? Maanden wachten.
Meh, dinsdagavond duikt VEN weer naar benden verwacht ik.
pi_180822877
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:54 schreef Kyran het volgende:
Nog een dagje wachten of uitstappen en bijna 30% winst pakken in een korte tijd op VEN.
Winst pakken, tenzij je een x-node hebt.
Kunt altijd na dit event weer goedkoop inkopen eventueel.
Zou een ander project pakken hierna, de 30% is mooi meegenomen, zo bekijk ik het iig.
Vakman pur sang
pi_180823028
Het is wachten op de Aziaten die zo wakker worden.
pi_180823063
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 22:08 schreef BadVlad het volgende:
Het is wachten op de Aziaten die zo wakker worden.
De Aziaten hebben ook nog eens vakantiegeld he :9
Vakman pur sang
pi_180823080
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 22:09 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

De Aziaten hebben ook nog eens vakantiegeld he :9
Yes! En de dertiende maand komt eraan. Gouden tijden.
pi_180823142
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 22:10 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Yes! En de dertiende maand komt eraan. Gouden tijden.
Kreeg vandaag een gelukskoekje bij de Chinees.
Er stond: moen. :o
Vakman pur sang
pi_180823601
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 13:10 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Oh damn lekker. Had zelf uiteindelijk niks van gekocht :')
Maakt mij verliezen weer een beetje goed.
pi_180823634
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Kreeg vandaag een gelukskoekje bij de Chinees.
Er stond: moen. :o
Die Chinezen hebben het vaak aan het juiste eind. Meteen nog even een paar bitcointjes gekocht.
pi_180824099
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Kreeg vandaag een gelukskoekje bij de Chinees.
Er stond: moen. :o
Kreeg je ook nog wat mie cadeau?
  zondag 29 juli 2018 @ 23:05:03 #147
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_180824141
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 14:23 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik heb een greys vermoeden dat die zich op het preppen heeft gestort.
:P
pi_180824290
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 23:02 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Kreeg je ook nog wat mie cadeau?
Laat niet gesproken! Hoe gaat het met je fretten?
pi_180824335
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 23:13 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Laat niet gesproken! Hoe gaat het met je fretten?
Laatste 2 filmpjes op http://fretjes.nl en je bent weer op de hoogte *O*
pi_180824390
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 23:15 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Laatste 2 filmpjes op http://fretjes.nl en je bent weer op de hoogte *O*
Oh! Even bekijken. Geen Spike memorial filmpje?
pi_180824516
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 23:17 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Oh! Even bekijken. Geen Spike memorial filmpje?
Nee ;(
pi_180824604
Vrienden van me zijn nu in Praag... ik krijg ineens trek in ijskoude Kofola ;(
pi_180825027
Magnet van de universa he
pi_180825051
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 23:52 schreef woxxel het volgende:
Magnet van de universa he
Over Universa gesproken, Alexandergod gaat als een trein. Het is nog niet in de prijs terug te zien maar dit gaat prima zo.
Lambo of Rekt
pi_180825143
Die Alexander god moet nog 60% verlies goedmaken. Pas dan vind ik hem weer leuk.
pi_180825168
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 23:58 schreef woxxel het volgende:
Die Alexander god moet nog 60% verlies goedmaken. Pas dan vind ik hem weer leuk.
Haha, ik denk dat we lachen om deze prijs als we over 3 jaar terug kijken hiernaar
Lambo of Rekt
pi_180825249
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 23:59 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Haha, ik denk dat we lachen om deze prijs als we over 3 jaar terug kijken hiernaar
¤0.35 EOC
pi_180825981
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2018 00:03 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

¤0.35 EOC
End of coin?
Lambo of Rekt
pi_180826042
quote:
10s.gif Op maandag 30 juli 2018 01:01 schreef EggsTC het volgende:

[..]

End of coin?
Century :P
pi_180828280
quote:
14s.gif Op zondag 29 juli 2018 23:53 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Over Universa gesproken, Alexandergod gaat als een trein. Het is nog niet in de prijs terug te zien maar dit gaat prima zo.
ik Lees vooral een hoop lucht
  maandag 30 juli 2018 @ 08:22:01 #161
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_180828721
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 23:27 schreef MaGNeT het volgende:
Vrienden van me zijn nu in Praag... ik krijg ineens trek in ijskoude Kofola ;(
Dat vind ik dus ech niet te drinken hè!
Over 4 dagen weer in tsjechie :)
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_180828793
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2018 08:22 schreef revpolen het volgende:

[..]

Dat vind ik dus ech niet te drinken hè!
Over 4 dagen weer in tsjechie :)
Boh, beetje jaloers wel. Kozel pils, is de beste pils O+
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 30 juli 2018 @ 08:30:14 #163
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180828802
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2018 08:22 schreef revpolen het volgende:

[..]

Dat vind ik dus ech niet te drinken hè!
Over 4 dagen weer in tsjechie :)
Urquell is prima te drinken daar :)
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 30 juli 2018 @ 08:36:47 #164
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_180828886
quote:
3s.gif Op maandag 30 juli 2018 08:30 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Urquell is prima te drinken daar :)
ja! Of Kru¨ovice :)
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_180828903
quote:
3s.gif Op maandag 30 juli 2018 08:30 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Urquell is prima te drinken daar :)
Zeker, maar Kozel is toch echt wel de top pils hoor. O+
Uitvinder van de biersmiley.
pi_180830516
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:32 schreef iloveshitcoins het volgende:
[ afbeelding ]

vuurwerk morgen.
Nou het was me wat dat vuurwerk!
Vakman pur sang
  maandag 30 juli 2018 @ 11:03:05 #167
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180830758
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2018 10:48 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nou het was me wat dat vuurwerk!
Ontzettend, Bitcoin staat ook vandaag nog steeds maar op 1.00000000 BTC (0.00%) op CMC -O-
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_180831402
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2018 06:18 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ik Lees vooral een hoop lucht
Ik zie vooral hoe ze slim bezig zijn het halve midden oosten naar zich toe te trekken waar vrijwel elke andere currency westerse "partners" probeert te krijgen, for what its worth.
Lambo of Rekt
pi_180835830
SEAL gaat als een mofo
Lambo of Rekt
  maandag 30 juli 2018 @ 15:37:48 #171
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180836024
quote:
14s.gif Op maandag 30 juli 2018 15:25 schreef EggsTC het volgende:
SEAL gaat als een mofo
Toppertje :Y

quote:
Seal (SEAL)

Release Date: 5/13/18
ICO Price: 0.100000
ROI: -91.66%
https://coincodex.com/crypto/seal/
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 30 juli 2018 @ 15:44:57 #172
131603 Afwazig
Serious business
  Moderator / Redactie Sport maandag 30 juli 2018 @ 15:45:18 #173
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_180836168
quote:
VET killer _O_
pi_180836201
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2018 10:48 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nou het was me wat dat vuurwerk!
de dag is nog lang niet voorbij.
  maandag 30 juli 2018 @ 15:48:16 #175
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180836221
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 15:46 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

de dag is nog lang niet voorbij.
In Australie bijna wel hoor! Nog maar 12 minuten om op die buy buy buy knop te rammelen daar!
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_180836267
quote:
3s.gif Op maandag 30 juli 2018 15:48 schreef Rossdale het volgende:

[..]

In Australie bijna wel hoor! Nog maar 12 minuten om op die buy buy buy knop te rammelen daar!
azie wordt zo wakker.
  maandag 30 juli 2018 @ 15:53:15 #177
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_180836322
quote:
Flink wat groeipotentie dus! :+
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_180836404
cash for clunkers
  maandag 30 juli 2018 @ 16:04:49 #179
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_180836540
Wat een shitcoin die seal, waar kan ik hem kopen?
  maandag 30 juli 2018 @ 16:12:20 #180
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180836683
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 16:04 schreef Apekoek het volgende:
Wat een shitcoin die seal, waar kan ik hem kopen?
Nergens nog, iig no geen "decent" exchange. :)
Prijs is eigenlijk nergens op based, de drop, was een drop van 2 ETH :D
Als je IDEX / ED vertrouwt, kan je misschien ze wellicht cheap daar krijgen. Volume is wel mini. Dus of dat gaat lukken.

[ Bericht 0% gewijzigd door ssjgoku op 30-07-2018 16:21:07 ]
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  maandag 30 juli 2018 @ 16:12:50 #181
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180836694
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 15:45 schreef Kyran het volgende:

[..]

VET killer _O_
Ach... VEN ging van 27.2, naar 5 cent. Je moet dingen tijd gunnen, komt wel goed. :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  maandag 30 juli 2018 @ 16:13:23 #182
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180836702
quote:
ICO prijs klopt niet :)
Zit zelf meer op ~0.015 ct. :P
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  maandag 30 juli 2018 @ 16:17:56 #183
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180836803
Mocht er iemand zijn die IDEX/ED doet, en vertrouwt... zou het nu je kans zijn. :)
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  Moderator / Redactie Sport maandag 30 juli 2018 @ 16:21:59 #184
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_180836901
quote:
10s.gif Op maandag 30 juli 2018 16:12 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ach... VEN ging van 27.2, naar 5 cent. Je moet dingen tijd gunnen, komt wel goed. :D
Zat je gewoon even uit te lokken hoor :P Go Seal! :D
  maandag 30 juli 2018 @ 16:24:49 #185
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180836972
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 16:21 schreef Kyran het volgende:

[..]

Zat je gewoon even uit te lokken hoor :P Go Seal! :D
I know, en je bent geloof ik niet de enige. Misschien ook wel verdient he. :+
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  maandag 30 juli 2018 @ 16:26:55 #186
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180837029
Tbh, hoop ik dat die ook zo land op HitBTC. Want wil er bijkopen. :)
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180837285
dat seal zou toch x10 gaan bij listing...?
pi_180837375
Die VEN killer gaat nog niet zo best heh.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  maandag 30 juli 2018 @ 16:44:14 #189
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180837432
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 16:37 schreef Predator38 het volgende:
dat seal zou toch x10 gaan bij listing...?
Welke listing?
En hij is eigl dan bijna x20 gegaan als we het zo bekijken.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180837469
quote:
10s.gif Op maandag 30 juli 2018 16:44 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Welke listing?
En hij is eigl dan bijna x20 gegaan als we het zo bekijken.
dus de prijs is nu 20x hoger dan jij bij ico/presale hebt betaald?

dat is wel netjes dan!
  maandag 30 juli 2018 @ 16:47:50 #191
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180837491
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2018 16:46 schreef Predator38 het volgende:

[..]

dus de prijs is nu 20x hoger dan jij bij ico/presale hebt betaald?

dat is wel netjes dan!
Was. :D
Ik neem dergelijke volumes niet echt serieus tho. Dat kon ik alleen zijn met die paar ETH's.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180837698
Heerlijk eigenlijk he dat alle coins behalve Bitcoin gewoon stiekem ook shitcoins zijn
pi_180838277
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 16:59 schreef metallicelmo het volgende:
Heerlijk eigenlijk he dat alle coins behalve Bitcoin gewoon stiekem ook shitcoins zijn
behalve OCL.
pi_180838481
quote:
10s.gif Op maandag 30 juli 2018 16:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Die VEN killer gaat nog niet zo best heh.
VEN KILLT ETH EN DAARNA KILLT SEAL VEN _O_ EN DAN ZETTEN WE DE AANVAL IN OP BTC
Lambo of Rekt
  maandag 30 juli 2018 @ 17:59:15 #195
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180838587
quote:
10s.gif Op maandag 30 juli 2018 17:50 schreef EggsTC het volgende:

[..]

VEN KILLT ETH EN DAARNA KILLT SEAL VEN _O_ EN DAN ZETTEN WE DE AANVAL IN OP BTC
Ik zou al blij zijn, als het gewoon iets beter ging met de hele markt.
Wat een rukzooi. Ik kijk nog niet meer. En al genoeg bijgekocht. Moet gewoon een keer rollen die zooi.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180838699
quote:
10s.gif Op maandag 30 juli 2018 17:59 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ik zou al blij zijn, als het gewoon iets beter ging met de hele markt.
Wat een rukzooi. Ik kijk nog niet meer. En al genoeg bijgekocht. Moet gewoon een keer rollen die zooi.
Kan helaas net zo goed nog wel een paar jaar duren.
pi_180838717
quote:
10s.gif Op maandag 30 juli 2018 17:59 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ik zou al blij zijn, als het gewoon iets beter ging met de hele markt.
Wat een rukzooi. Ik kijk nog niet meer. En al genoeg bijgekocht. Moet gewoon een keer rollen die zooi.
Er kan nog prima 90% af vanaf nu. _O_
It All Goes Back in the Box
pi_180838828
quote:
10s.gif Op maandag 30 juli 2018 17:59 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ik zou al blij zijn, als het gewoon iets beter ging met de hele markt.
Wat een rukzooi. Ik kijk nog niet meer. En al genoeg bijgekocht. Moet gewoon een keer rollen die zooi.
berenmarkt is nog maar een paar maanden bezig. kan jaren duren. of morgen moon!
  maandag 30 juli 2018 @ 18:20:49 #199
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180838901
Dan wachten we lekker.
Tijd genoeg. :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180838908
Ik hoorde moen?
Lambo of Rekt
  maandag 30 juli 2018 @ 18:21:41 #201
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180838914
quote:
10s.gif Op maandag 30 juli 2018 18:21 schreef EggsTC het volgende:
Ik hoorde moen?
Niks moen.
Wachten, net als ieder.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180838944
quote:
10s.gif Op maandag 30 juli 2018 18:21 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Niks moen.
Wachten, net als ieder.
HITBTC listing gaat toch niets doen, we hebben buys nodig van jesuisdroppie.
Lambo of Rekt
  maandag 30 juli 2018 @ 18:26:33 #203
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_180838989
Bitcoin gaat zo toch naar beneden knallen, niet normaal :o!
Hmz...
pi_180839037
quote:
10s.gif Op maandag 30 juli 2018 18:21 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Niks moen.
Wachten, net als ieder.
gewoon de goede coins kopen duh
pi_180839063
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 18:23 schreef EggsTC het volgende:

[..]

HITBTC listing gaat toch niets doen, we hebben buys nodig van jesuisdroppie.
Alles in Vechain sorry
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  maandag 30 juli 2018 @ 18:31:39 #206
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180839078
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 18:23 schreef EggsTC het volgende:

[..]

HITBTC listing gaat toch niets doen, we hebben buys nodig van jesuisdroppie.
Moet ook niets doen.
Liefste nog meer naar beneden. Heb een doel. :7
Heb enkel gevoel dat dit niet gaat gebeuren.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  maandag 30 juli 2018 @ 18:31:55 #207
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180839081
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2018 18:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Alles in Vechain sorry
Niet erg. :7
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180839090
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2018 18:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Alles in Vechain sorry
bs..
Lambo of Rekt
  maandag 30 juli 2018 @ 18:33:12 #209
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180839106
Ik wou dat ik Idex / ED deed, khad alles opgekocht, althans, wat er dan beschikbaar is.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180839124
quote:
10s.gif Op maandag 30 juli 2018 18:21 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Niks moen.
Wachten, net als ieder.
ik zag eerst andere berichten van jou...... 😊
  maandag 30 juli 2018 @ 18:34:45 #211
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180839132
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2018 18:34 schreef Predator38 het volgende:

[..]

ik zag eerst andere berichten van jou...... 😊
Zonder gein, ik had de huidige markt beter verwacht, niet enkel die kut SEAL, maar alles. :)
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180839142
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 18:32 schreef EggsTC het volgende:

[..]

bs..
Nein
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  maandag 30 juli 2018 @ 18:36:13 #213
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180839159
Is niet erg tho.
First lesson, niks erin pleuren wat je niet kunt missen.
Als er nog eens een dergelijke moon komt, zijn er denk ik velen binnen van hier. Incl. myself. :7.
Boeit me geen ruk hoelang het duurt, #Blockchain ftw!
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180839164
quote:
10s.gif Op maandag 30 juli 2018 18:34 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Zonder gein, ik had de huidige markt beter verwacht, niet enkel die kut SEAL, maar alles. :)
je bent iig wel eerlijk...
pi_180839170
blackrock icm vakantiegeld en bonussen = moen.
pi_180839180
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2018 18:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Nein
Je bent serieus all in?
Lambo of Rekt
pi_180839273
quote:
11s.gif Op maandag 30 juli 2018 18:37 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Je bent serieus all in?
95%
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_180839284
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2018 18:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

95%
Thundernode?
Lambo of Rekt
pi_180839494
quote:
10s.gif Op maandag 30 juli 2018 18:34 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Zonder gein, ik had de huidige markt beter verwacht, niet enkel die kut SEAL, maar alles. :)
Wacht maar tot de dukaten weer van je Chest kletteren.
Vakman pur sang
pi_180839729
Is SEAL gelist dan? :P
pi_180839740
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 19:05 schreef KappenBakken het volgende:
Is SEAL gelist dan? :P
SEAL _O_

Zéker naar 100.
Lambo of Rekt
pi_180839747
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 19:06 schreef EggsTC het volgende:

[..]

SEAL _O_
SEAL _O_ _O_ _O_ _O_
pi_180839767
Seal.
Vakman pur sang
pi_180839775
quote:
Ja, maar met zo'n laag volume zegt het niet zo heel veel natuurlijk....

SEAL GAAT ONS UIT HET ROOD HELPEN _O_
Lambo of Rekt
pi_180839777
Wel echt volume van niks, kan dus ook zo weer pompen.
pi_180839782
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 19:08 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, maar met zo'n laag volume zegt het niet zo heel veel natuurlijk....

SEAL GAAT ONS UIT HET ROOD HELPEN _O_
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 19:08 schreef KappenBakken het volgende:
Wel echt volume van niks, kan dus ook zo weer pompen.
GODVERDOMME WAS IK NET TE LAAT.
pi_180839789
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 19:08 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

[..]

GODVERDOMME WAS IK NET TE LAAT.
NOG NIET TE LAAT OM TE KOPEN !!!!!!!!!!!!!!11111111111111111111
Lambo of Rekt
pi_180839800
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 19:08 schreef EggsTC het volgende:

[..]

NOG NIET TE LAAT OM TE KOPEN !!!!!!!!!!!!!!11111111111111111111
Even een nier verkopen. Brb.
pi_180839868
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 19:09 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Even een nier verkopen. Brb.
HOEVEEL HEB JE ERVOOR GEVANGEN?
Lambo of Rekt
pi_180839884
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 19:13 schreef EggsTC het volgende:

[..]

HOEVEEL HEB JE ERVOOR GEVANGEN?
2000 SEAL, maar we weten allemaal dat dat over een jaar gelijk is aan het BBP van een klein Afrikaans land dus dikke prima!!
pi_180839932
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 19:14 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

2000 SEAL, maar we weten allemaal dat dat over een jaar gelijk is aan het BBP van een klein Afrikaans land dus dikke prima!!
NETJES, NETJES :7
Lambo of Rekt
pi_180840108
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 18:43 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Thundernode?
Geen commentaar
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_180840143
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2018 19:28 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Geen commentaar
COMMENTAAR LEVEREN OUWE :( !!11 Door jou zit ik in deze pestbende :7
Lambo of Rekt
  maandag 30 juli 2018 @ 19:30:35 #235
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_180840148
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 19:14 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

2000 SEAL, maar we weten allemaal dat dat over een jaar gelijk is aan het BBP van een klein Afrikaans land dus dikke prima!!
:D _O-
Hmz...
  maandag 30 juli 2018 @ 19:31:32 #236
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180840164
quote:
Nee, ICO prijs klopt voor geen meter.
Maar ook de huidige prijs is based op bs.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  maandag 30 juli 2018 @ 19:32:15 #237
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180840175
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 19:09 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Even een nier verkopen. Brb.
_O-
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  maandag 30 juli 2018 @ 19:32:58 #238
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180840183
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 19:14 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

2000 SEAL, maar we weten allemaal dat dat over een jaar gelijk is aan het BBP van een klein Afrikaans land dus dikke prima!!
Ben je echt naar Idex/ED gegaan en gekocht? :o
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180840223
baai ze dip
pi_180840238
quote:
10s.gif Op maandag 30 juli 2018 19:32 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ben je echt naar Idex/ED gegaan en gekocht? :o
Nee :@
pi_180840279
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2018 10:48 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nou het was me wat dat vuurwerk!
asjeblieft
pi_180840296
  maandag 30 juli 2018 @ 19:46:50 #243
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180840417
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 19:36 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Nee :@
:(
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180840451
quote:
Inverse moon komt eraan
Lambo of Rekt
pi_180840659
Vet gaat vet down... uitverkoop al gestart?
pi_180840696
Lijkt wel alsof niemand het doorheeft, maar de alts gaan na elk upje steeds lager.
  maandag 30 juli 2018 @ 20:06:21 #247
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180840767
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 20:03 schreef woxxel het volgende:
Lijkt wel alsof niemand het doorheeft, maar de alts gaan na elk upje steeds lager.
Waar heb je het over?
BEWIJS?! _O-
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180840790
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 20:03 schreef woxxel het volgende:
Lijkt wel alsof niemand het doorheeft, maar de alts gaan na elk upje steeds lager.
Oh ja wel hoor.
It All Goes Back in the Box
pi_180840830
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 20:03 schreef woxxel het volgende:
Lijkt wel alsof niemand het doorheeft, maar de alts gaan na elk upje steeds lager.
Dat kun je toch gewoon zien a.d.h.v. BTC-dominantie? Afgelopen 3 maanden van 37% naar 47%.

Hij zat zelfs op 60% voor de giga-rally van alts in december, dus nog een lange weg te gaan :P
pi_180841172
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 20:03 schreef woxxel het volgende:
Lijkt wel alsof niemand het doorheeft, maar de alts gaan na elk upje steeds lager.
Jawel ik, maar jullie verklaren mij als dwaas dat ik een aantal dagen geleden al in theter ben gegaan(50%btc)
Vakman pur sang
pi_180841193
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2018 20:27 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Jawel ik, maar jullie verklaren mij als dwaas dat ik een aantal dagen geleden al in theter ben gegaan(50%btc)
daar hebben we hem ook weer .....jij maakt altijd de juiste calls ...zeg je :D
pi_180841215
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 20:28 schreef Predator38 het volgende:

[..]

daar hebben we hem ook weer .....jij maakt altijd de juiste calls ...zeg je :D
Nee zeker niet, soms ook ruk calls.
Deze was ik wel tevreden mee, even afwachten tot het esf gebeuren.
Vakman pur sang
pi_180841275
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2018 20:30 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nee zeker niet, soms ook ruk calls.
Deze was ik wel tevreden mee, even afwachten tot het esf gebeuren.
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 17:20 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ja jochie, was vrij snel weer BTC. Hoedan ook maximale rendement gehaald. Twijfel om nog weer in vet te gaan of tot eind vh jaar BTC te hodlen.
It All Goes Back in the Box
  maandag 30 juli 2018 @ 20:40:55 #254
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180841437
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2018 20:09 schreef Drxx het volgende:

[..]

Dat kun je toch gewoon zien a.d.h.v. BTC-dominantie? Afgelopen 3 maanden van 37% naar 47%.

Hij zat zelfs op 60% voor de giga-rally van alts in december, dus nog een lange weg te gaan :P
Dit.
Het is niet erg om een steeds grotere BTC dominatie te zien. Wellicht zelfs goed. Het begint bij BTC, waarna er vaak in Alts pumped wordt. Kan niet zeggen dat het er weer aankomt tho.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180841657
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 20:33 schreef Aventuras het volgende:

Jaja 50%50% USDT en BTC.
BTC staat laatste tijd wel strak.
Maar snap je hint zal ook ruk posten.

Heb 500¤ aan Universa jajhahahaha.
(Nu nog euh ¤200 ofzo :') )
Vakman pur sang
pi_180842632
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2018 20:49 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Jaja 50%50% USDT en BTC.
BTC staat laatste tijd wel strak.
Maar snap je hint zal ook ruk posten.

Heb 500¤ aan Universa jajhahahaha.
(Nu nog euh ¤200 ofzo :') )
Ja maar dat was bekend toch, het duurt even , UTN is niet een get rich quick method., heel crypto niet overigens.
Lambo of Rekt
pi_180842655
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 21:33 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja maar dat was bekend toch, het duurt even , UTN is niet een get rich quick method., heel crypto niet overigens.
Nee was bekend ja (8>

Maar had ik beter NU voor ¤500 kunnen kopen aijt!
Vakman pur sang
  maandag 30 juli 2018 @ 21:37:04 #258
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180842694
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2018 20:27 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Jawel ik, maar jullie verklaren mij als dwaas dat ik een aantal dagen geleden al in theter ben gegaan(50%btc)
O ja joh? Nu toch ineens weer wel? :')
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_180842733
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2018 21:34 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nee was bekend ja (8>

Maar had ik beter NU voor ¤500 kunnen kopen aijt!
Bewaar het tot 2020/2021.
Lambo of Rekt
pi_180842846
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2018 21:37 schreef Rossdale het volgende:

[..]

O ja joh? Nu toch ineens weer wel? :')
Leg het voor eens en altijd uit.
Poste een tijd geleden dat ik uit VET in USDT ben gegaan, dat doe je in 1 handeling.
Zeg maar een uur daarna heb ik btc bestudeerd en het leek mij dat het verstandig was om BTC te bezitten dus 50%van USDT in btc omgezet.
Dit heb ik nu nog steeds.
Wil wel een dagelijkse update van Delta sturen mocht je dat fijn vinden?

[ Bericht 1% gewijzigd door Lospedrosa op 30-07-2018 22:10:01 ]
Vakman pur sang
pi_180842915
Mooooon
  maandag 30 juli 2018 @ 21:59:52 #262
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180843107
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2018 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Leg het voor eens en altijd uit.
Poste een tijd geleden dat ik uit VET in USDT ben gegaan, dat doe je in 1 handeling.
Zegmaar een uur daarna heb ik btc bestudeerd en het leek mij dat het verstandig was BTC te bezitten dus 50%van USDT in btc gekocht.
Dit nu nog steeds, wil wel eens dagelijkse update van Delta sturen mocht je dat fijn vinden?
Ik snap het nog niet helemaal.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  maandag 30 juli 2018 @ 22:02:20 #263
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_180843167
quote:
10s.gif Op maandag 30 juli 2018 21:59 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ik snap het nog niet helemaal.
Hij vangt vlugge doekoe voor snelle plangas
Hmz...
pi_180843175
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2018 20:09 schreef Drxx het volgende:

[..]

Dat kun je toch gewoon zien a.d.h.v. BTC-dominantie? Afgelopen 3 maanden van 37% naar 47%.

Hij zat zelfs op 60% voor de giga-rally van alts in december, dus nog een lange weg te gaan :P
Ik verwacht niet dat die niveaus gehaald gaan worden.

Maar ik heb geen verstand van prijzen (waarvan wel? hi ha ho) dus negeer alles wat ik zeg.
pi_180843625
Morgen wakker worden met 8500 en alts ook beetje up

Heerlijk ochtendje
pi_180843645
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2018 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Leg het voor eens en altijd uit.
Poste een tijd geleden dat ik uit VET in USDT ben gegaan, dat doe je in 1 handeling.
Zeg maar een uur daarna heb ik btc bestudeerd en het leek mij dat het verstandig was om BTC te bezitten dus 50%van USDT in btc omgezet.
Dit heb ik nu nog steeds.
Wil wel een dagelijkse update van Delta sturen mocht je dat fijn vinden?
Ja hoor gozer, lekker vol blijven houden.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_180843716
quote:
Ja godver die driehoekjes horen toch altijd in een upswing te eindigen.
pi_180843756
quote:
10s.gif Op maandag 30 juli 2018 22:21 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ja hoor gozer, lekker vol blijven houden.
En dat kan niet omdat?

Of je nu wil.ofniet ik ga elke transactie voortaan delen hier. >:)

[ Bericht 8% gewijzigd door Lospedrosa op 30-07-2018 22:36:44 ]
Vakman pur sang
pi_180846007
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2018 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Leg het voor eens en altijd uit.
Poste een tijd geleden dat ik uit VET in USDT ben gegaan, dat doe je in 1 handeling.
Zeg maar een uur daarna heb ik btc bestudeerd en het leek mij dat het verstandig was om BTC te bezitten dus 50%van USDT in btc omgezet.
Dit heb ik nu nog steeds.
Wil wel een dagelijkse update van Delta sturen mocht je dat fijn vinden?
Het kwam bij de meeste meer over dat je 3x in en uitgestapt was volgens mij. Dit klinkt wel legit en ook wel verstandig :o
It All Goes Back in the Box
pi_180846483
ga toch allemaal niet op die troll in met zijn MAXIMALE rendement :')
  dinsdag 31 juli 2018 @ 06:48:22 #272
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_180848083
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 22:20 schreef Dwaalboy het volgende:
Morgen wakker worden met 8500 en alts ook beetje up

Heerlijk ochtendje
Hmz...
pi_180848316
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 22:20 schreef Dwaalboy het volgende:
Morgen wakker worden met 8500 en alts ook beetje up

Heerlijk ochtendje
Als Ripple maar gaat pumpen, ja toch?
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator dinsdag 31 juli 2018 @ 09:31:24 #274
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_180849309
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 21:33 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja maar dat was bekend toch, het duurt even , UTN is niet een get rich quick method., heel crypto niet overigens.
:?

Als je 1,5 jaar geleden Lisk/Waves had gekocht op 10 cent en je begin januari verkocht had was je wel redelijk rijk geworden.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 31 juli 2018 @ 10:00:01 #275
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180849715
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 09:31 schreef onlogisch het volgende:

[..]

:?

Als je 1,5 jaar geleden Lisk/Waves had gekocht op 10 cent en je begin januari verkocht had was je wel redelijk rijk geworden.
Dat geldt voor bijna elke altcoin :D
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 31 juli 2018 @ 10:10:29 #276
61320 TwztId
ja toch..
pi_180849900
Oh yeah, alle altcoins naar de klote..
pi_180850664
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 09:31 schreef onlogisch het volgende:

[..]

:?

Als je 1,5 jaar geleden Lisk/Waves had gekocht op 10 cent en je begin januari verkocht had was je wel redelijk rijk geworden.
Klopt, als je dat toen had gedurfd wel, toen was er nog nooit eerder zo'n bullrun als dit vertoond. Dat was een lucky shot geweest, lisk op 10ct kopen, en op 36usd verkopen.

Als je 2 jaar geleden voor 6 eu dikke ethers kocht had je t zelfde, ergo; als je een paar honderd BTC had gemined was je nu ook dik rijk geweest _O_
Lambo of Rekt
pi_180850892
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 10:10 schreef TwztId het volgende:
Oh yeah, alle altcoins naar de klote..
HELEMAAL NAAR DE KLOTEN
pi_180852552
SEAL, wat een GODENperformance _O_
Lambo of Rekt
  dinsdag 31 juli 2018 @ 12:52:08 #281
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180852816
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 12:34 schreef EggsTC het volgende:
SEAL, wat een GODENperformance _O_
Niet te houden gewoon. _O_
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180853046
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 12:52 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Niet te houden gewoon. _O_
Dit wordt een knaller van de eerste orde, VEN killer.
Lambo of Rekt
pi_180853063
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 13:08 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dit wordt een knaller van de eerste orde, VEN killer.
ROI: -90.71%

DAAR DOEN WE HET VOOR _O_
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_180853081
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 13:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

ROI: -90.71%

DAAR DOEN WE HET VOOR _O_
_O_
Lambo of Rekt
pi_180853151
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 12:52 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Niet te houden gewoon. _O_
Wat loop je nou blij te doen, jij was toch groot voorstander van SEAL? Of ondertussen al het licht gezien?
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  dinsdag 31 juli 2018 @ 13:25:45 #286
61320 TwztId
ja toch..
pi_180853373
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 13:15 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Wat loop je nou blij te doen, jij was toch groot voorstander van SEAL? Of ondertussen al het licht gezien?
Ik bespeur enige irritatie.. ben je misschien gevoelig geweest voor zijn geshill en heb je nu een bagje -90% ? _O-
pi_180853398
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 13:25 schreef TwztId het volgende:

[..]

Ik bespeur enige irritatie.. ben je misschien gevoelig geweest voor zijn geshill en heb je nu een bagje -90% ? _O-
Hahahaha jaaaaa we hebben een idioot die Seal gekocht heeft hahahahah hahaha ha hahahaha iemand is erin getrapt hahahah ha ha haha ahahahahahaha
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_180853444
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 13:25 schreef TwztId het volgende:

[..]

Ik bespeur enige irritatie.. ben je misschien gevoelig geweest voor zijn geshill en heb je nu een bagje -90% ? _O-
Ik heb het idee, en verbeter me als ik ernaast zit, dat koeman veel coins naast Bitcoin kut vindt. En ben dan ook best wel zeker dat hij geen seal gekocht heeft.
pi_180853553
EN DAT IS ZIJN VERLIES WANT SEAL GAAT IEDEREEN HIER MILJONAIR MAKEN!!! $100 EOY !
pi_180853632
SEAL GAAT ALLE RECORDS BREKEN
Lambo of Rekt
pi_180853640
WAT EEN GODENCOIN _O_
Lambo of Rekt
  dinsdag 31 juli 2018 @ 13:50:33 #292
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180853788
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 13:15 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Wat loop je nou blij te doen, jij was toch groot voorstander van SEAL? Of ondertussen al het licht gezien?
Ik ben super blij met mijn SEALS. :D
Godencoin. _O_
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180853911
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 13:50 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ik ben super blij met mijn SEALS. :D
Godencoin. _O_
Je zou toch nog meer kopen als hij onder de 1 cent ging?
It All Goes Back in the Box
  dinsdag 31 juli 2018 @ 13:58:27 #294
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180853939
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 13:57 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Je zou toch nog meer kopen als hij onder de 1 cent ging?
Klopt :)
Maar niet op een Idex / ED :)
Denk nieteens dat er genoeg volume is voor wat ik wil :P
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180853998
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 13:58 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Klopt :)
Maar niet op een Idex / ED :)
Denk nieteens dat er genoeg volume is voor wat ik wil :P
Idex is toch wel oke?

3 ETH tot 0.00002480 dus en tot 1 cent 10 ETH. Dus in ieder geval iets toch? Of ben jij een SEAL Whale?
It All Goes Back in the Box
  dinsdag 31 juli 2018 @ 14:02:45 #296
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180854010
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 14:01 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Idex is toch wel oke?

3 ETH tot 0.00002480 dus en tot 1 cent 10 ETH. Dus in ieder geval iets toch? Of ben jij een SEAL Whale?
Ik vertrouw niets van dat Idex.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180854029
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 14:02 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ik vertrouw niets van dat Idex.
Volgens mij kan je daar met je eigen ETH wallet traden? Even een nieuw adressje maken en in een aantal trades alles opkopen.

It All Goes Back in the Box
  dinsdag 31 juli 2018 @ 14:05:11 #298
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180854050
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 14:04 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Volgens mij kan je daar met je eigen ETH wallet traden? Even een nieuw adressje maken en in een aantal trades alles opkopen.

[ afbeelding ]
Heb het idd uitgezocht, maar lees ook echt horror verhalen. Zou wel kunnen wat je aangeeft, maar ik wacht netjes op HitBTC, en hoop dat iedereen dan massaal gaat dumpen.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180854076
SEAL _O_

Partners, alles....
Lambo of Rekt
  dinsdag 31 juli 2018 @ 14:08:18 #300
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180854096
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 14:06 schreef EggsTC het volgende:
SEAL _O_

Partners, alles....
Nog niet alles... :(
Marketing, benieuwd wat ze daar mee gaan doen.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180854119
bijna
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')