azie wordt zo wakker.quote:Op maandag 30 juli 2018 15:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
In Australie bijna wel hoor! Nog maar 12 minuten om op die buy buy buy knop te rammelen daar!
Flink wat groeipotentie dus!quote:Op maandag 30 juli 2018 15:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Toppertje
[..]
https://coincodex.com/crypto/seal/
Nergens nog, iig no geen "decent" exchange.quote:Op maandag 30 juli 2018 16:04 schreef Apekoek het volgende:
Wat een shitcoin die seal, waar kan ik hem kopen?
Ach... VEN ging van 27.2, naar 5 cent. Je moet dingen tijd gunnen, komt wel goed.quote:
ICO prijs klopt nietquote:Op maandag 30 juli 2018 15:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Toppertje
[..]
https://coincodex.com/crypto/seal/
Zat je gewoon even uit te lokken hoorquote:Op maandag 30 juli 2018 16:12 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Ach... VEN ging van 27.2, naar 5 cent. Je moet dingen tijd gunnen, komt wel goed.
I know, en je bent geloof ik niet de enige. Misschien ook wel verdient he.quote:Op maandag 30 juli 2018 16:21 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zat je gewoon even uit te lokken hoorGo Seal!
Welke listing?quote:Op maandag 30 juli 2018 16:37 schreef Predator38 het volgende:
dat seal zou toch x10 gaan bij listing...?
dus de prijs is nu 20x hoger dan jij bij ico/presale hebt betaald?quote:Op maandag 30 juli 2018 16:44 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Welke listing?
En hij is eigl dan bijna x20 gegaan als we het zo bekijken.
Was.quote:Op maandag 30 juli 2018 16:46 schreef Predator38 het volgende:
[..]
dus de prijs is nu 20x hoger dan jij bij ico/presale hebt betaald?
dat is wel netjes dan!
behalve OCL.quote:Op maandag 30 juli 2018 16:59 schreef metallicelmo het volgende:
Heerlijk eigenlijk he dat alle coins behalve Bitcoin gewoon stiekem ook shitcoins zijn
VEN KILLT ETH EN DAARNA KILLT SEAL VENquote:Op maandag 30 juli 2018 16:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Die VEN killer gaat nog niet zo best heh.
Ik zou al blij zijn, als het gewoon iets beter ging met de hele markt.quote:Op maandag 30 juli 2018 17:50 schreef EggsTC het volgende:
[..]
VEN KILLT ETH EN DAARNA KILLT SEAL VENEN DAN ZETTEN WE DE AANVAL IN OP BTC
Kan helaas net zo goed nog wel een paar jaar duren.quote:Op maandag 30 juli 2018 17:59 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Ik zou al blij zijn, als het gewoon iets beter ging met de hele markt.
Wat een rukzooi. Ik kijk nog niet meer. En al genoeg bijgekocht. Moet gewoon een keer rollen die zooi.
Er kan nog prima 90% af vanaf nu.quote:Op maandag 30 juli 2018 17:59 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Wat een rukzooi. Ik kijk nog niet meer. En al genoeg bijgekocht. Moet gewoon een keer rollen die zooi.
berenmarkt is nog maar een paar maanden bezig. kan jaren duren. of morgen moon!quote:Op maandag 30 juli 2018 17:59 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |