Dat is een flinke telelens! Mooie foto's wel en de onderwerpen zijn goed scherp, had je ook een foto van de ISS? Gisteren avond nog geprobeerd met een Canon 55-250 lens maar dat was nog geen succes :pquote:Op zondag 29 juli 2018 14:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Sigma 150-600mm lens met 1.4 teleconverter.
Nee, ISS nog niet, niet bij te houden bijna en vraag me ook af of je veel ziet. Zie ‘m wel regelmatig overkomen, o.a. nog tijdens de maansverduistering.quote:Op zondag 29 juli 2018 17:42 schreef Aventuras het volgende:
[..]
Dat is een flinke telelens! Mooie foto's wel en de onderwerpen zijn goed scherp, had je ook een foto van de ISS? Gisteren avond nog geprobeerd met een Canon 55-250 lens maar dat was nog geen succes :p
quote:Op zondag 29 juli 2018 17:03 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Bouwkwaliteit alleen al, daarnaast focus en scherpte over het hele bereik. Het is de “Sports” versie.
Voor de rest heb ik de 14-24 / 24-70 / 70-200 in f/2.8 van Nikon en nog wat los grut.
Overigens is zo’n Sigma natuurlijk geen partij voor een Nikon prime telelens. Alleen al het diafragma van f/6.3 vol ingezoomd is niet echt bruikbaar zodra het wat schemert. De D5 kan dan nog wel focussen maar met de D810 kom je dan toch snel een stop tekort. In een sporthal heb je vrijwel niets aan de lens.
Maar ooit... Nikon 400mm f/2.8?
Wat foto's van de D5 met de Sigma, uit de hand geschoten:Ziet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Die 6.3 maximale opening is wat mij tegenhield en als ik dat zo lees maar goed ook. Denk dat mijn 5D IV het daar ook moeilijk mee krijgt.
400mm 2.8
Hmz...
Jij hebt er een goede kijk op. Het is weer wachten op de Aziaten.quote:Op zondag 29 juli 2018 20:45 schreef Dwaalboy het volgende:
Huphup
Of dik up vannacht of we gaan down
Zelf denk ik up
quote:Op zondag 29 juli 2018 20:45 schreef Dwaalboy het volgende:
Huphup
Of dik up vannacht of we gaan down
Zelf denk ik up
Dagje wachten? Maanden wachten.quote:Op zondag 29 juli 2018 21:54 schreef Kyran het volgende:
Nog een dagje wachten of uitstappen en bijna 30% winst pakken in een korte tijd op VEN.
Meh, dinsdagavond duikt VEN weer naar benden verwacht ik.quote:
Winst pakken, tenzij je een x-node hebt.quote:Op zondag 29 juli 2018 21:54 schreef Kyran het volgende:
Nog een dagje wachten of uitstappen en bijna 30% winst pakken in een korte tijd op VEN.
De Aziaten hebben ook nog eens vakantiegeld hequote:Op zondag 29 juli 2018 22:08 schreef BadVlad het volgende:
Het is wachten op de Aziaten die zo wakker worden.
Yes! En de dertiende maand komt eraan. Gouden tijden.quote:Op zondag 29 juli 2018 22:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De Aziaten hebben ook nog eens vakantiegeld he
Kreeg vandaag een gelukskoekje bij de Chinees.quote:Op zondag 29 juli 2018 22:10 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Yes! En de dertiende maand komt eraan. Gouden tijden.
Maakt mij verliezen weer een beetje goed.quote:Op zondag 29 juli 2018 13:10 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Oh damn lekker. Had zelf uiteindelijk niks van gekocht
Die Chinezen hebben het vaak aan het juiste eind. Meteen nog even een paar bitcointjes gekocht.quote:Op zondag 29 juli 2018 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kreeg vandaag een gelukskoekje bij de Chinees.
Er stond: moen.
Kreeg je ook nog wat mie cadeau?quote:Op zondag 29 juli 2018 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kreeg vandaag een gelukskoekje bij de Chinees.
Er stond: moen.
quote:Op zondag 29 juli 2018 14:23 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik heb een greys vermoeden dat die zich op het preppen heeft gestort.
Laatste 2 filmpjes op http://fretjes.nl en je bent weer op de hoogtequote:Op zondag 29 juli 2018 23:13 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Laat niet gesproken! Hoe gaat het met je fretten?
Oh! Even bekijken. Geen Spike memorial filmpje?quote:Op zondag 29 juli 2018 23:15 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Laatste 2 filmpjes op http://fretjes.nl en je bent weer op de hoogte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |