zo Danquote:Op vrijdag 27 juli 2018 13:45 schreef LTVDK het volgende:
Laagste temperatuur in NL is 31,6 graden
[ afbeelding ]
quote:
Mooi, kunnen we het dan weer tot 22 graden laten afzakken.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 13:54 schreef Maver24 het volgende:
Volgens Marco verhoef van de NOS gaan we het record net niet halen vanwege wat ik dus al voelde. Het waait buiten
Ja het lijkt een beetje te schommelen tussen de 36 en 37. Misschien nog 38 straks.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 13:54 schreef Maver24 het volgende:
Volgens Marco verhoef van de NOS gaan we het record net niet halen vanwege wat ik dus al voelde. Het waait buiten
Waar het heetst?quote:Op vrijdag 27 juli 2018 13:54 schreef Maver24 het volgende:
Niks mooi. Al die hitte voor niks.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 13:55 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Mooi, kunnen we het dan weer tot 22 graden laten afzakken.
Ja godverdomme, ik zit die warmte niet voor niks te tolereren, gewoon nu dat record en dan weer opbokken met die tyfushittequote:Op vrijdag 27 juli 2018 13:54 schreef Maver24 het volgende:
Gisteren zeiden ze juist dat de wind het warmer maaktquote:Op vrijdag 27 juli 2018 13:54 schreef Maver24 het volgende:
Als je het laatste stuk hebt hangen is het eerste al droog.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 13:58 schreef Nikonlover het volgende:
Ik ga de was ophangen. Eens kijken hoelang het duurt voor het droog is
Dat dus. We lijden nu niet voor nietsquote:Op vrijdag 27 juli 2018 13:58 schreef Greys het volgende:
Ja nee nou zal dat record eraan gaan ook zeg. Niet een beetje lafjes net niet halen. Vol derop en derover. KOM OP.
Hoek van Holland doet z'n best met 36.8quote:Op vrijdag 27 juli 2018 13:58 schreef Greys het volgende:
Ja nee nou zal dat record eraan gaan ook zeg. Niet een beetje lafjes net niet halen. Vol derop en derover. KOM OP.
Dit jaquote:Op vrijdag 27 juli 2018 13:58 schreef Greys het volgende:
Punt is dat het eerder dus 37,5 was blijkbaar (lette toen niet op) dus het stagneert.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 13:59 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Hoek van Holland doet z'n best met 36.8
Mee eens.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 13:58 schreef Greys het volgende:
Gemiddeld 10-minuten maximum denk ik.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:01 schreef spiritusbus het volgende:
Zijn die getallen op de knmi kaart een momentopname of een gemiddelde of maximum over die 10 minuten?
Nee, staat in brand.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:05 schreef FlyingEagle het volgende:
Meetstation in Twente is weg gewaaid? Staat niet meer op de kaart.
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
We gaan het eens even bijhouden
Hitterecord in aantocht? Nog 1,8 graden te gaan!
Gisterenquote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgens mij heb ik deze temperatuur nog nooit meegemaakt in Nederland.
Dat kan ik me ook niet meer herinneren iig. 33 jaar jong hierquote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Precies. Buiten is het 36 graden al. Binnen 25,5. Ik zou wel gek zijn om de ramen en deuren open te zetten. Alleen die helderheid van geest is duidelijk niet iedereen gegeven.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 13:36 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Als ik het nu open zou zetten, dan wordt het binnen ook fakking heet. Nu nog 28 graden binnen, dus mooi alles dicht
Gisteren.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik twijfel alleen over de bovenverdieping, omdat het daar inmiddels net zo warm is als buitenquote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:08 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Precies. Buiten is het 36 graden al. Binnen 25,5. Ik zou wel gek zijn om de ramen en deuren open te zetten. Alleen die helderheid van geest is duidelijk niet iedereen gegeven.
38,2 in Arcen.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is nu warmer dan gister amice.
Buiten die max is het volgens mij wel heter in heel nederland dan gister idd.quote:
Klopt. Het is hier ook al 3,4 graden warmer dan de max hier gister.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Buiten die max is het volgens mij wel heter in heel nederland dan gister idd.
We hebben hogere temperaturen dan bv Thailand nu. Het is echt bizar.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Klopt. Het is hier ook al 3,4 graden warmer dan de max hier gister.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |