Gisteren.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgens mij heb ik deze temperatuur nog nooit meegemaakt in Nederland.
Ik twijfel alleen over de bovenverdieping, omdat het daar inmiddels net zo warm is als buitenquote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:08 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Precies. Buiten is het 36 graden al. Binnen 25,5. Ik zou wel gek zijn om de ramen en deuren open te zetten. Alleen die helderheid van geest is duidelijk niet iedereen gegeven.
38,2 in Arcen.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is nu warmer dan gister amice.
Buiten die max is het volgens mij wel heter in heel nederland dan gister idd.quote:
Klopt. Het is hier ook al 3,4 graden warmer dan de max hier gister.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Buiten die max is het volgens mij wel heter in heel nederland dan gister idd.
We hebben hogere temperaturen dan bv Thailand nu. Het is echt bizar.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Klopt. Het is hier ook al 3,4 graden warmer dan de max hier gister.
Wuif met die vlaggen! We moeten de luchtmoleculen en fotonen van de zon aanmoedigen. Hup!quote:
Snel, steek alles in de fik!quote:
Aan de andere kant, ik haalde altijd nog wat hoop uit het feit dat de warmste temperatuur ooit nog van tijdens de Tweede Wereldoorlog is/wasquote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wuif met die vlaggen! We moeten de luchtmoleculen en fotonen van de zon aanmoedigen. Hup!
Straks pakken FC wolken weer de leiding
Die kaart ververst om de 10 minuten, vaker op die knop rammen heeft weinig zin.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:16 schreef fiktorvischer het volgende:
Kan ik bij het KNMI mijn F5-knop declareren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |