Sterkte.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:02 schreef KingRoland het volgende:
ik heb echt nog een coca cola light nodig
brb boys
Stop nou toch eens met die zooi. Ik drink al jaren geen limonade meer! in mijn body alleen de juiste nutrienten.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:02 schreef KingRoland het volgende:
ik heb echt nog een coca cola light nodig
brb boys
omgekocht door overmars...quote:
Laat hem kind zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Stop nou toch eens met die zooi. Ik drink al jaren geen limonade meer! in mijn body alleen de juiste nutrienten.²
quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
omgekocht door overmars...
die smijt met geld overal naar toe...
En de marketingstudent actquote:Op woensdag 25 juli 2018 22:04 schreef Coco. het volgende:
[..]
Laat hem kind zijn.
Hij kan beter eerst stoppen met die geloofs act.
Gras.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Huntelaar speelt toch al tijden slecht.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:05 schreef over_hedge het volgende:
Er komen best veel voorzetten van de zijkant. Kan leuk worden met Dolberg
het zit je wel hoog hè?quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:05 schreef PSVCL het volgende:
Commentator doet alsof ajax een wereldpot op de mat legt
Absoluut.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:06 schreef Monolith het volgende:
Tadic laat wel gelijk zien dat hij van meerwaarde is.
Ja, 20 miljoen euro.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:06 schreef Monolith het volgende:
Tadic laat wel gelijk zien dat hij van meerwaarde is.
Je gaat wel?quote:Op woensdag 25 juli 2018 21:56 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ga jij zaterdag ook naar PSV - Valencia?
Zie ik best wel gebeuren.quote:
Dat kloptquote:Op woensdag 25 juli 2018 22:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Huntelaar speelt toch al tijden slecht.²
Met Huntelaar zal dat als het zo doorgaat nog best een uitdaging worden.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:07 schreef Adames het volgende:
[..]
tadic en neres op de vleugels.
die maken kramer nog topscorer
Ik ben nog niet overtuigd eigenlijk. Waar is dat op gebaseerd?quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:08 schreef skysherrif het volgende:
Mazraoui kan denk ik echt furore gaan maken op de back positie, speelt blij vlagen erg goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |