Misschien Babel?quote:Op woensdag 25 juli 2018 21:54 schreef timmmmm het volgende:
Gaat Ajax nog een nieuwe spits halen? Huntelaar kan natuurlijk echt niet meer
Wonnen 5-0 van Basel, dat een veel beter team is dan Sturm Graz (vorig jaar wonnen die ook dik van Sturm Graz).quote:Op woensdag 25 juli 2018 21:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Feyenoord zou tegen wie dan ook verliezen
Ik cringe al als ik naar een PSV TV samenvatting kijk, als Ajacied is dit toch ook kut ofwaquote:Op woensdag 25 juli 2018 21:58 schreef over_hedge het volgende:
Zeiken over partijdigheid van een commentator op ziggo. Ziggo de hoofdsponsor van Ajax.
sowieso, elke feyenoorder die zichzelf serieus neemt heeft al lang zijn abo op ziggo opgezegdquote:Op woensdag 25 juli 2018 21:58 schreef over_hedge het volgende:
Zeiken over partijdigheid van een commentator op ziggo. Ziggo de hoofdsponsor van Ajax.
Gegarandeerd succes inderdaad los van de uitschieter van Ajax 2 seizoenen terug.quote:Op woensdag 25 juli 2018 21:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hoe goed Ajax en PSV ook in vorm zijn, ze worden toch door 60% van de ploegen in CL afgetroefd. Europa League is veel realistischer om in te presteren deze jaren. Maar ja, die extra miljoenen om in de CL groepsfase te komen is altijd mooi meegenomen.
Thanks voor de herinneringquote:Op woensdag 25 juli 2018 21:56 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ga jij zaterdag ook naar PSV - Valencia?
De Italianen hebben ook jaren niets gepresteerd maar krijgen vier plekken. CL gaat nergens meer over tegenwoordig.quote:Op woensdag 25 juli 2018 21:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En terecht. Als je de voorrondes niet door kan komen, hoor je ook niet in de CL thuis namelijk.
Daarom vind ik het helemaal niet erg dat we nu voorrondes spelen. De top 4 uit de 4 grootste competities hebben ook veel meer recht CL te spelen. Die kunnen de voorrondes ook wél doorkomen.
vrijwel alle commentatoren zijn kut. Dus ja deze ookquote:Op woensdag 25 juli 2018 21:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik cringe al als ik naar een PSV TV samenvatting kijk, als Ajacied is dit toch ook kut ofwa
madquote:Op woensdag 25 juli 2018 21:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wonnen 5-0 van Basel, dat een veel beter team is dan Sturm Graz (vorig jaar wonnen die ook dik van Sturm Graz).
Hoe je het ook wendt of keert, het is echt belachelijk dat de nummer 4 van de top 4 landen recht heeft om direct naar de CHAMPIONS league groepsfase te kunnen gaan. Ik zeg niet dat alleen de kampioenen mee mogen doen maar een beetje balans tussen de representatie van landen in de CL zou niet heel erg zijn, Ik vond het kwalificatieformaat de vorige jaren eigenlijk prima zo. Maar ja, het gaat toch allemaal om geld tegenwoordig voor de UEFA, niks aan te doen met deze ontwikkeling.quote:Op woensdag 25 juli 2018 21:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus de CL moet dienen als een soort subsidiepot om mindere clubs een betere kans te geven?Gaat heen, de beste clubs moeten gewoon CL spelen
Past in de leeftijdscategorie Schone - Tadic - Blind. En Huntelaar is veel ouder.quote:
OH voor mijn gevoel is hij veel ouder.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Past in de leeftijdscategorie Schone - Tadic - Blind. En Huntelaar is veel ouder.
neequote:Op woensdag 25 juli 2018 22:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Past in de leeftijdscategorie Schone - Tadic - Blind. En Huntelaar is veel ouder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |