Jij bent gewoon mad dat van Geel niet zulke aankopen doet.quote:Op woensdag 25 juli 2018 21:52 schreef klaasweetalles het volgende:
o daar hebben we tadic
de -30 jarige opa waar ajax zoveel geld voor betaald heeft...
Hoezo, Clasie komt tochquote:Op woensdag 25 juli 2018 21:54 schreef Smoofie het volgende:
Dit Ajax moet kampioen worden als ze deze selectie intact houden
quote:Op woensdag 25 juli 2018 21:54 schreef timmmmm het volgende:
Gaat Ajax nog een nieuwe spits halen? Huntelaar kan natuurlijk echt niet meer
we hebben al sierhuisquote:Op woensdag 25 juli 2018 21:54 schreef timmmmm het volgende:
Dat geeft wel een enorme druk!quote:Op woensdag 25 juli 2018 21:54 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind het niet per se een goeie ontwikkeling, omdat je zo juist een grotere kloof creëert tussen de top 4 UEFA landen en de rest die eventueel nog mee kan. Zo geef je Europese clubs buiten de top 4 nauwelijks nog ruimte om te concurreren met de topclubs.quote:Op woensdag 25 juli 2018 21:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En terecht. Als je de voorrondes niet door kan komen, hoor je ook niet in de CL thuis namelijk.
Daarom vind ik het helemaal niet erg dat we nu voorrondes spelen. De top 4 uit de 4 grootste competities hebben ook veel meer recht CL te spelen. Die kunnen de voorrondes ook wél doorkomen.
Dat baseer je op dit spel en de grote kansen die ze weggeven tegen deze belabberde ploeg?quote:Op woensdag 25 juli 2018 21:54 schreef Smoofie het volgende:
Vind PSV overtuigender tot nu toequote:Op woensdag 25 juli 2018 21:54 schreef Smoofie het volgende:
lekker naar lyon of romaquote:Op woensdag 25 juli 2018 21:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Kijk die Tadic rondlopen alsof hij een mentor is.
Man, Ziyech lacht hem toch keihard uit met die tagine in zijn broekje.²
Dus de CL moet dienen als een soort subsidiepot om mindere clubs een betere kans te geven?quote:Op woensdag 25 juli 2018 21:55 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vind het niet per se een goeie ontwikkeling, omdat je zo juist een grotere kloof creëert tussen de top 4 UEFA landen en de rest die eventueel nog mee kan. Zo geef je Europese clubs buiten de top 4 nauwelijks nog ruimte om te concurreren met de topclubs.
En daarom wordt Ajax geen kampioen als Ziyech blijftquote:Op woensdag 25 juli 2018 21:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Kijk die Tadic rondlopen alsof hij een mentor is.
Man, Ziyech lacht hem toch keihard uit met die tagine in zijn broekje.²
Champions League zou eigenlijk alleen voor kampioenen moeten zijn, maar ja als je dan toch de kans krijgtquote:Op woensdag 25 juli 2018 21:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En terecht. Als je de voorrondes niet door kan komen, hoor je ook niet in de CL thuis namelijk.
Daarom vind ik het helemaal niet erg dat we nu voorrondes spelen. De top 4 uit de 4 grootste competities hebben ook veel meer recht CL te spelen. Die kunnen de voorrondes ook wél doorkomen.
Feyenoord zou tegen wie dan ook verliezenquote:Op woensdag 25 juli 2018 21:55 schreef KingRoland het volgende:
Feyenoord zou tegen dit Graz wel verliezen
Misschien Babel?quote:Op woensdag 25 juli 2018 21:54 schreef timmmmm het volgende:
Wonnen 5-0 van Basel, dat een veel beter team is dan Sturm Graz (vorig jaar wonnen die ook dik van Sturm Graz).quote:Op woensdag 25 juli 2018 21:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Feyenoord zou tegen wie dan ook verliezen
Ik cringe al als ik naar een PSV TV samenvatting kijk, als Ajacied is dit toch ook kut ofwaquote:Op woensdag 25 juli 2018 21:58 schreef over_hedge het volgende:
Zeiken over partijdigheid van een commentator op ziggo. Ziggo de hoofdsponsor van Ajax.
sowieso, elke feyenoorder die zichzelf serieus neemt heeft al lang zijn abo op ziggo opgezegdquote:Op woensdag 25 juli 2018 21:58 schreef over_hedge het volgende:
Zeiken over partijdigheid van een commentator op ziggo. Ziggo de hoofdsponsor van Ajax.
Gegarandeerd succes inderdaad los van de uitschieter van Ajax 2 seizoenen terug.quote:Op woensdag 25 juli 2018 21:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hoe goed Ajax en PSV ook in vorm zijn, ze worden toch door 60% van de ploegen in CL afgetroefd. Europa League is veel realistischer om in te presteren deze jaren. Maar ja, die extra miljoenen om in de CL groepsfase te komen is altijd mooi meegenomen.
Thanks voor de herinneringquote:Op woensdag 25 juli 2018 21:56 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ga jij zaterdag ook naar PSV - Valencia?
De Italianen hebben ook jaren niets gepresteerd maar krijgen vier plekken. CL gaat nergens meer over tegenwoordig.quote:Op woensdag 25 juli 2018 21:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
vrijwel alle commentatoren zijn kut. Dus ja deze ookquote:Op woensdag 25 juli 2018 21:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik cringe al als ik naar een PSV TV samenvatting kijk, als Ajacied is dit toch ook kut ofwa
madquote:Op woensdag 25 juli 2018 21:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wonnen 5-0 van Basel, dat een veel beter team is dan Sturm Graz (vorig jaar wonnen die ook dik van Sturm Graz).
Hoe je het ook wendt of keert, het is echt belachelijk dat de nummer 4 van de top 4 landen recht heeft om direct naar de CHAMPIONS league groepsfase te kunnen gaan. Ik zeg niet dat alleen de kampioenen mee mogen doen maar een beetje balans tussen de representatie van landen in de CL zou niet heel erg zijn, Ik vond het kwalificatieformaat de vorige jaren eigenlijk prima zo. Maar ja, het gaat toch allemaal om geld tegenwoordig voor de UEFA, niks aan te doen met deze ontwikkeling.quote:Op woensdag 25 juli 2018 21:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus de CL moet dienen als een soort subsidiepot om mindere clubs een betere kans te geven?Gaat heen, de beste clubs moeten gewoon CL spelen
Past in de leeftijdscategorie Schone - Tadic - Blind. En Huntelaar is veel ouder.quote:
OH voor mijn gevoel is hij veel ouder.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Past in de leeftijdscategorie Schone - Tadic - Blind. En Huntelaar is veel ouder.
neequote:Op woensdag 25 juli 2018 22:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Past in de leeftijdscategorie Schone - Tadic - Blind. En Huntelaar is veel ouder.
Sterkte.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:02 schreef KingRoland het volgende:
ik heb echt nog een coca cola light nodig
brb boys
Stop nou toch eens met die zooi. Ik drink al jaren geen limonade meer! in mijn body alleen de juiste nutrienten.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:02 schreef KingRoland het volgende:
ik heb echt nog een coca cola light nodig
brb boys
omgekocht door overmars...quote:
Laat hem kind zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Stop nou toch eens met die zooi. Ik drink al jaren geen limonade meer! in mijn body alleen de juiste nutrienten.²
quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
omgekocht door overmars...
die smijt met geld overal naar toe...
En de marketingstudent actquote:Op woensdag 25 juli 2018 22:04 schreef Coco. het volgende:
[..]
Laat hem kind zijn.
Hij kan beter eerst stoppen met die geloofs act.
Gras.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Huntelaar speelt toch al tijden slecht.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:05 schreef over_hedge het volgende:
Er komen best veel voorzetten van de zijkant. Kan leuk worden met Dolberg
het zit je wel hoog hè?quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:05 schreef PSVCL het volgende:
Commentator doet alsof ajax een wereldpot op de mat legt
Absoluut.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:06 schreef Monolith het volgende:
Tadic laat wel gelijk zien dat hij van meerwaarde is.
Ja, 20 miljoen euro.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:06 schreef Monolith het volgende:
Tadic laat wel gelijk zien dat hij van meerwaarde is.
Je gaat wel?quote:Op woensdag 25 juli 2018 21:56 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ga jij zaterdag ook naar PSV - Valencia?
Zie ik best wel gebeuren.quote:
Dat kloptquote:Op woensdag 25 juli 2018 22:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Huntelaar speelt toch al tijden slecht.²
Met Huntelaar zal dat als het zo doorgaat nog best een uitdaging worden.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:07 schreef Adames het volgende:
[..]
tadic en neres op de vleugels.
die maken kramer nog topscorer
Ik ben nog niet overtuigd eigenlijk. Waar is dat op gebaseerd?quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:08 schreef skysherrif het volgende:
Mazraoui kan denk ik echt furore gaan maken op de back positie, speelt blij vlagen erg goed.
speelt sterk iddquote:Op woensdag 25 juli 2018 22:08 schreef skysherrif het volgende:
Mazraoui kan denk ik echt furore gaan maken op de back positie, speelt blij vlagen erg goed.
quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:07 schreef klaasweetalles het volgende:
ik vind dat sturm graz een doelpunt verdien op basis van het vertoonde spel
Ja bah, moet er niet aan dekken. Streampje met ventilator aan is ook dikke prima.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik zat ook net te denken dat gespring de hele tijd, zweten als een malle.
Paar goeie intercepties en ballen vanaf zijn kantquote:Op woensdag 25 juli 2018 22:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben nog niet overtuigd eigenlijk. Waar is dat op gebaseerd?²
ben jij al voorbereid op een nieuw voetbalseizoen met GGMM tijdens de livetopics?quote:
Oh ja die is terug he. Genotquote:Op woensdag 25 juli 2018 22:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ben jij al voorbereid op een nieuw voetbalseizoen met GGMM tijdens de livetopics?
Nieuwswaarde, jij gaat met oude vrouwen naar bed?quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je beseft dat vrouwen na de menopauze ook klaar kunnen komen he?
Corry zou ik best doen hoorquote:Op woensdag 25 juli 2018 22:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nieuwswaarde, jij gaat met oude vrouwen naar bed?²
Dat weet jij vast wel.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je beseft dat vrouwen na de menopauze ook klaar kunnen komen he?
Zou hij het zelf ook gezien hebben?quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:10 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Dak gaat er zo af als Blind gewisseld wordt
Ik kijk al uit om op zijn calimero posts te reagerenquote:Op woensdag 25 juli 2018 22:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ben jij al voorbereid op een nieuw voetbalseizoen met GGMM tijdens de livetopics?
raar dat je zoiets kan kwijt raken.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:11 schreef Ronald-Koeman het volgende:
KJH is het echt kwijt. Vroeger had hij zo'n kans nooit zo gemist.
quote:
KJH, slechtste speler bij ajax denk ik. Maar goed, ik ben behoorlijk rijp.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:11 schreef MTheBassman het volgende:
KJ kan echt niet meer.
Wel leuk dat Blind nog wat minuutjes mag maken.
Twee jaar gecoacht worden onder Mourinho doet dat met je.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Daley heeft zijn wilde haren verloren.
wij ook LRquote:Op woensdag 25 juli 2018 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Daley heeft zijn wilde haren verloren.
Ja man, ik voel me ontzettend wels! Ik krijg '95 flashbacks.quote:
niet te koopquote:
moet ie niet geblesseerd zijnquote:
Dat is ook niet zo moeilijk te denken, gezien de manier waarop ie speelt.quote:
Goed gespeeldquote:Op woensdag 25 juli 2018 22:14 schreef De_Kraam het volgende:
Wat zou zo'n Ten Hag nou tegen Jan Klaassen zeggen?
quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Dolberg, als ie geen voetballer was geworden zou die stad en land afrijden in een Audi als vertegenwoordiger van Lego.²
fantastic gamequote:Op woensdag 25 juli 2018 22:14 schreef De_Kraam het volgende:
"Ik ga je volgende wedstrijd belonen door je in de 92e minuut in te brengen."quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:14 schreef De_Kraam het volgende:
Je zit in een proces.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:14 schreef De_Kraam het volgende:
Nee maar hij werd vaak gewisseld voor huntelaar dus nu lacht hij in zijn vuistje.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo moeilijk te denken, gezien de manier waarop ie speelt.
Oh godzijdank dat hij gewisseld wordt.
En een goal die geen buitenspel was.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed gespeeld, met een goal die de keeper had moeten hebben en een penalty die de keeper had moeten hebben
Definieer winnenquote:Op woensdag 25 juli 2018 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed gespeeld, met een goal die de keeper had moeten hebben en een penalty die de keeper had moeten hebben
Ik vind hem wel stukken minder irritant dan voorheen. HIj is wat normaler geworden.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik denk dat Ziyech het niet erg zou vinden als hij nog een jaar blijft. Je ziet de spelvreugde van zijn face afspatten.²
Wacht nou maar tot het minder gaatquote:Op woensdag 25 juli 2018 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind hem wel stukken minder irritant dan voorheen. HIj is wat normaler geworden.
En zelfs dat viel mee.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind hem wel stukken minder irritant dan voorheen. HIj is wat normaler geworden.
Hij heeft door het WK door gekregen dat dit zijn plafond is.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
lekker man ik hoop dat je ervan hebt genotenquote:Op woensdag 25 juli 2018 22:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Roland, ik heb net een soepje op.
Mijn haar is juist weer moker lang Adames en het volwassen worden komt enkel naar voren in de rekeningen die automatisch worden afgeschreven.quote:
Daarna 4-0 vernedering in Arena genotquote:
Gobbelgod die rood kreegquote:Op woensdag 25 juli 2018 22:20 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Daarna 4-0 vernedering in Arena genot
Als dit bij elkaar blijft zie ik zelfs Europees mogelijkheden.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:20 schreef PSVCL het volgende:
Tadic Ziyech is wel een gevaarlijk tandem ,hakim MOET weg.
Courgette. Zeker genoten. Prima soepje en gezond ook nog.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
lekker man ik hoop dat je ervan hebt genoten
welke soep?
HAHAHAA! Wat een figuur is het ook.quote:
Duurt alsnog veel te langquote:
Jij kijkt zeker ook Temptation Island.quote:
mijn ex doet mee aan temptation islandquote:Op woensdag 25 juli 2018 22:26 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker ook Temptation Island.
Die broekjes ook van die Oostenrijkers hahaha.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:26 schreef Karina het volgende:
Schone denkt ook: ik doe dat shirt binnenstebuiten aan dan zie je de reclames niet.
Wiequote:Op woensdag 25 juli 2018 22:26 schreef KingRoland het volgende:
DOE MIJ MAAR BIER
[..]
mijn ex doet mee aan temptation island
AZ en Vitesse moeten sowieso hun wedstrijden wel winnen. Als je al van een ploeg van f***ing Kazachstan niet meer kan winnen dan zijn we wel heel diep gezakt hier in Nederland.quote:
Zag er niet uit idd. aan de voorkant EN achterkant reclame.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die broekjes ook van die Oostenrijkers hahaha.
Wie ontwerpt die meuk
Ook gewoon dat vakje op het stukje pener in een andere kleur.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die broekjes ook van die Oostenrijkers hahaha.
Wie ontwerpt die meuk
Ben wel benieuwd met welke aanval AZ gaat aantreden dan, Stengs is nog niet fit.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
AZ en Vitesse moeten sowieso hun wedstrijden wel winnen. Als je al van een ploeg van f***ing Kazachstan niet meer kan winnen dan zijn we wel heel diep gezakt hier in Nederland.
Als alles bij elkaar blijft zie ik ze wel weer stunten in de EL , CL is PSV terrein.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als dit bij elkaar blijft zie ik zelfs Europees mogelijkheden.²
En ik weet nog steeds niet welk merk ze nu willen promoten, dus het heeft helemaal geen zin.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Zag er niet uit idd. aan de voorkant EN achterkant reclame.
Iets met EEquote:Op woensdag 25 juli 2018 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En ik weet nog steeds niet welk merk ze nu willen promoten, dus het heeft helemaal geen zin.
Is Weg Wouthorst al weg? AZ moet sowieso een goeie aanvaller kopen, als ze nog mee willen doen in de bovenste rangen van de Eredivisie.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd met welke aanval AZ gaat aantreden dan, Stengs is nog niet fit.
AZ zal wel een saai seizoen krijgen. Te slecht voor de top 2, te goed voor de rest.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Is Weg Wouthorst al weg? AZ moet sowieso een goeie aanvaller kopen, als ze nog mee willen doen in de bovenste rangen van de Eredivisie.
Woutje en Jahanbakshs allebei, alleen die Roemeen van Brugge gehuurd volgens mij.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Is Weg Wouthorst al weg? AZ moet sowieso een goeie aanvaller kopen, als ze nog mee willen doen in de bovenste rangen van de Eredivisie.
Wel 30 miljoen binnen gekregen, daar moet je best wat leuks voor kunnen halen.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
AZ zal wel een saai seizoen krijgen. Te slecht voor de top 2, te goed voor de rest.
En spelers die naar Alkmaar willen gaan.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel 30 miljoen binnen gekregen, daar moet je best wat leuks voor kunnen halen.
Ik ben een fan. Wat een entiteit man.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tadic is wel lekker afgetraind hoor.
Die tijden komen terug mijn vriendquote:Op woensdag 25 juli 2018 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Eerste Europese overwinning sinds Lyon-thuis
Als ze dit beleid vol kunnen houden met spelers voor veel verkopen kunnen ze wel Ajax in het klein worden.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En spelers die naar Alkmaar willen gaan.
Ze wilde ook bijvoorbeeld SolGod kopen. Sol had daar weinig trek in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |