Heb 't erin gezet.quote:
Vast budgetproblemen of zo door het WK?quote:Op maandag 23 juli 2018 19:26 schreef showtimer het volgende:
[..]
Die dochter van Eddy heeft er ook al eens gezeten volgens mij. Wat een armoe.
2013 dus, waar blijft de tijd.quote:Op maandag 23 juli 2018 19:27 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Vast budgetproblemen of zo door het WK?
Karl glibbert zich jaarlijks naar de stoel naast Michel in de commentaarcabine van Roubaix of San Remo, waarom zouden het geen vrienden zijn?quote:
En 3 etappes is ook wel genoegquote:Op maandag 23 juli 2018 21:35 schreef franklop het volgende:
Ja gaan we nog maar verder inkorten. Etappes van 24 kilometer.
Het zijn nu vooral de bergetappes die kort zijn. Een vlakke etappe van 230 kilometer heeft weinig zin.quote:Op maandag 23 juli 2018 21:35 schreef franklop het volgende:
Ja gaan we nog maar verder inkorten. Etappes van 24 kilometer.
Een bergrit van 230 ook nietquote:Op maandag 23 juli 2018 21:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het zijn nu vooral de bergetappes die kort zijn. Een vlakke etappe van 230 kilometer heeft weinig zin.
Nee, ook niet. Maar die zijn er volgens mij ook niet?quote:
Als die de etappe gehaald had.quote:Op maandag 23 juli 2018 21:37 schreef franklop het volgende:
Kelderman had bij de Roubaix-rit ongetwijfeld iets gebroken
Waarschijnlijk de voorvork van de fiets van Tomquote:Op maandag 23 juli 2018 21:37 schreef franklop het volgende:
Kelderman had bij de Roubaix-rit ongetwijfeld iets gebroken
Professor doctor ingenieur Wuytsquote:Op maandag 23 juli 2018 21:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik moet altijd zo lachen om de houding en de intonatie van Michel.
Waarom die overacting?
Nee, muziek werd wel afgespeeld (lol).quote:
José woonde in Nederland hé.quote:Op maandag 23 juli 2018 21:39 schreef Slobeend het volgende:
Jose houdt van Nederlanders. Michel niet.
Toch heb je lange en zware ritten nodig in een grote ronde. Het soort inzinkingen wat we in de Giro hebben gezien van Yates en Pinot is volgens mij wel het gevolg van een moordend zwaar parcours. Dat soort heroïek heb je nodig in een grote ronde.quote:
Deze UI kan niet.quote:Op maandag 23 juli 2018 21:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Vandaag zag ik tot mijn verbazing dat Greg gewoon vijftiende staat in het klassement, dat is toch wel indrukwekkend.
Volgens mij is dat ooit deels ontstaan door de snoepreisjes van José naar Turkije, ook al staat Karl er inmiddels min of meer op.quote:Op maandag 23 juli 2018 21:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Karl glibbert zich jaarlijks naar de stoel naast Michel in de commentaarcabine van Roubaix of San Remo, waarom zouden het geen vrienden zijn?
Roglic lijkt sterk.quote:
quote:
Dit vind je leuk.twitter:ManCity twitterde op maandag 23-07-2018 om 13:00:01"We have to fight for everything that we are..."All or Nothing: Manchester City. Coming to @primevideo 17 August #mancity https://t.co/hZiHoFuRAr reageer retweet
Dit heb ik inderdaad voorbij zien komen.quote:Op maandag 23 juli 2018 21:49 schreef wimderon het volgende:
[..]Dit vind je leuk.twitter:ManCity twitterde op maandag 23-07-2018 om 13:00:01"We have to fight for everything that we are..."All or Nothing: Manchester City. Coming to @primevideo 17 August #mancity https://t.co/hZiHoFuRAr reageer retweet
Lijkt mij vrij reel. De kans lijkt mij groter dat een van de top 3 wegvalt dan Roglic zelf. Maar ik kan het mishebben natuurlijk.quote:Op maandag 23 juli 2018 21:49 schreef franklop het volgende:
Stelling; Roglic gaat podium rijden in Parijs
Dan kan het best zijn dat Tom voor Froome aan de tijdrit moet beginnen.quote:Op maandag 23 juli 2018 21:50 schreef Szura het volgende:
Froome die Thomas kapot rijdt, Tom op de bagagedrager en in de tijdrit eroverheen. #droomplan
Eens.quote:Op maandag 23 juli 2018 21:49 schreef franklop het volgende:
Is voor hem alleen maar gunstig lijkt me.quote:Op maandag 23 juli 2018 21:51 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Eens.
Krijgt ook weinig aandacht vind ik
Eens een schoolmeester, altijd een schoolmeester.quote:Op maandag 23 juli 2018 21:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Michel gaat weer een uur lang college geven, terwijl hij serieus en gewichtig praat.
Zin in.
Herbert moet wegquote:Op maandag 23 juli 2018 21:54 schreef franklop het volgende:
Nog maar een stelling.
José moet de plek van Maarten overnemen naast Herbert
quote:Op maandag 23 juli 2018 21:54 schreef franklop het volgende:
Nog maar een stelling.
Gewoon samen met José en José even naar de breakquote:Op maandag 23 juli 2018 21:54 schreef franklop het volgende:
Nog maar een stelling.
Dank. Nou kijk ik daar de hele tijd naar.quote:Op maandag 23 juli 2018 21:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind die ader op het hoofd van Michel niet prettig om te zien.
Hier wil ik het mee eens zijn, en ik opperde het al na Mende, maar eigenlijk valt er gewoon geen zinnig woord over te zeggen. De eerste vier zijn allemaal fietsende vraagtekens.quote:Op maandag 23 juli 2018 21:49 schreef franklop het volgende:
Sorry, dat was niet mijn bedoeling.quote:Op maandag 23 juli 2018 21:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Dank. Nou kijk ik daar de hele tijd naar.
Was wel smerig goed naar La Rosierequote:Op maandag 23 juli 2018 21:58 schreef franklop het volgende:
Loller is wel minder goed dan vorig jaar. Althans, dat lijkt zo.
Poels gaat in de derde week schroeien.quote:Op maandag 23 juli 2018 21:59 schreef maxi-mus het volgende:
Poels was in de Giro toch prima in orde?
Van die vier zie ik Froome geen slechte dag hebben.quote:Op maandag 23 juli 2018 21:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hier wil ik het mee eens zijn, en ik opperde het al na Mende, maar eigenlijk valt er gewoon geen zinnig woord over te zeggen. Die eerste vier zijn allemaal fietsende vraagtekens.
Ja en hij heeft zich hier 2 weken gespaard.quote:Op maandag 23 juli 2018 21:59 schreef maxi-mus het volgende:
Poels was in de Giro toch prima in orde?
Tja, dat moeten we hem ook niet de rest van zijn leven nadragen. Jeugdig enthousiasme.quote:Op maandag 23 juli 2018 22:02 schreef Tommeke het volgende:
Wuyts is wel lekker hypocriet zeg, met z’n volksmennerij tegen Boom en co. tijdens het crossseizoen.
Neequote:Op maandag 23 juli 2018 22:04 schreef noodgang het volgende:
Zouden ze nog eens moeten doen een ploegentijdrit van 150km
Dat zou Sky ook wel willenquote:Op maandag 23 juli 2018 22:04 schreef noodgang het volgende:
Zouden ze nog eens moeten doen een ploegentijdrit van 150km
quote:
Ik kende hem niet.quote:
Die tijdrit die Menchov toen in de Giro won was wel geniaal. Over 2 bergen heenquote:
Van de shirtjescollectie van Zonneveld idd niet.quote:
Het zou een podcast kunnen zijn.quote:Op maandag 23 juli 2018 22:08 schreef TargaFlorio het volgende:
Leuke uitzending. Gewoon praten over koers, verder geen onzin.
We weten nog niet wie er in Parijs langskomt naast Eddyquote:
Bakelmans komt nooit meer op tv na zijn uitspraak dat Cav vier ritten zou winnen.quote:
Nee. Komende drie dagen wel Bert de Backerquote:
Verdomme wat heb ik daar spijt van.quote:Op maandag 23 juli 2018 22:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bakelmans komt nooit meer op tv na zijn uitspraak dat Cav vier ritten zou winnen.
Drie dagen?quote:Op maandag 23 juli 2018 22:11 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Nee. Komende drie dagen wel Bert de Backer.
Als tafelheer. Iljo Keisse had voor vandaag en gisteren moeten zijn, maar op de een of andere manier niet.quote:
De laatste TTT?quote:Op maandag 23 juli 2018 22:12 schreef franklop het volgende:
Het is lang geleden dat Sagan nog in een regulier truitje van zijn ploeg heeft gereden denk ik zo
Toen had ie het geelquote:
quote:Peter Sagan (Bora-Hansgrohe) secured himself the Slovakian national road race champion’s jersey on Sunday, continuing the run of decorations which mean his last (non-time trial) race in a standard team jersey was the Tour de Suisse in 2011.
quote:
En terecht.quote:Op maandag 23 juli 2018 22:11 schreef showtimer het volgende:
[..]
Verdomme wat heb ik daar spijt van.
Als je wilt zien hoe een goede daler daalt, moet je die etappe nog maar eens terugkijken.quote:
Grosse Scheideggquote:Op maandag 23 juli 2018 22:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als je wilt zien hoe een goede daler daalt, moet je die etappe nog maar eens terugkijken.
Wow, wat een agressie van jouw zijdequote:
Dat bedoelde Karl eigenlijk.quote:Op maandag 23 juli 2018 22:21 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wow, wat een agressie van jouw zijde.
Die koers zal ik nooit vergeten, omdat Soler drie dagen later bijna een einde aan z'n leven maakte.quote:
hoe zou Don Pat hebben gereageerd op het nieuws dat Wout niet naar QS ging?quote:Op maandag 23 juli 2018 22:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Na zijn keuze voor een Ollandse ploeg is Wout uit de gratie bij Wuyts.
Zal hem worst zijn.quote:Op maandag 23 juli 2018 22:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hoe zou Don Pat hebben gereageerd op het nieuws dat Wout niet naar QS ging?
Ja je gaat nu bijna hopen dat hij de Ronde wintquote:Op maandag 23 juli 2018 22:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Na zijn keuze voor een Ollandse ploeg is Wout uit de gratie bij Wuyts.
Dat is gisteren besprokenquote:Op maandag 23 juli 2018 22:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Dat heeft hij gisteren gedaan. Hij heeft gesproken met Van Aert, maar is een man van de oude stempel die de contracten respecteert. Nu denk ik dat hij sowieso liever Mathieu heeft, maar dat geheel terzijde.quote:Op maandag 23 juli 2018 22:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Bij terugkeer in z'n hotel ligt er een paardenhoofd in z'n bed.quote:Op maandag 23 juli 2018 22:29 schreef Evertjan het volgende:
Thijs moet morgen maar goed uitkijken als hij de straat oversteekt
Ronde van Luik?quote:Op maandag 23 juli 2018 22:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Evenepoel stapt op 3 augustus weer op de fiets in Luik. Zet het in uw agenda.
Ach Thijs wil nog wel eens overdrijven maar is in tegenstelling tot veel collega's wel terecht kritisch.quote:Op maandag 23 juli 2018 22:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zoals verwacht ziet Thijs het als een compliment.
Thijs is geen warm badquote:Op maandag 23 juli 2018 22:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ach Thijs wil nog wel eens overdrijven maar is in tegenstelling tot veel collega's wel terecht kritisch.
Ja ik ben ook wel gewoon blij met Thijs als wielerjournalist.quote:Op maandag 23 juli 2018 22:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ach Thijs wil nog wel eens overdrijven maar is in tegenstelling tot veel collega's wel terecht kritisch.
Thijs Zonnewalsh is kritisch, tenzij het over Sunweb gaat.quote:Op maandag 23 juli 2018 22:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Remco is na 2 dagen al klaar.quote:Op maandag 23 juli 2018 22:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Liège - La Gleize, dat is een ronde van drie dagen.
ook geen Wilfred Genee'squote:Op maandag 23 juli 2018 22:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het hoeven ook niet allemaal Frits en Barbera Barend's te zijn.
De Franse versie daarvan?quote:
twitter:WillemDudok twitterde op maandag 23-07-2018 om 21:32:33Does @GeraintThomas86 realize this might be his Big And Only Chance to win the Tour de France? Eartjes out, lekker for yourself gaan mate! Don't let Froomey spoil your Dream! https://t.co/7LL2JrYSpl reageer retweet
tsja welke Nederlandse topper woont nog in Nederland. Gesink/Mollema/Poels wonen in Spanje/Monaco. Vd Poel en Dumoulin in België. Net als zowat alle Nederlandse renners van Lotto NL Jumboquote:Op maandag 23 juli 2018 22:30 schreefEvertjan het volgende:
Belgen claimen onze Tom al omdat hij in Belgie woont
Terpstra woont nog in Noord-Holland samen met LTDquote:Op maandag 23 juli 2018 22:42 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
tsja welke Nederlandse topper woont nog in Nederland. Gesink/Mollema/Poels wonen in Spanje/Monaco. Vd Poel en Dumoulin in België. Net als zowat alle Nederlandse renners van Lotto NL Jumbo
klopt idd. LTD heeft tot 2 jaar terug in Maastricht gewoond.quote:Op maandag 23 juli 2018 22:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Terpstra woont nog in Noord-Holland samen met LTD
O.a. twee keer tijd gepakt in de vlucht.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:42 schreef Evertjan het volgende:
Hoe kan GVA nog zo hoog staan in het AK?
Hij gaat dadelijk aan het eind van de uitzending Take On Me zingen.quote:
Aha.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij gaat dadelijk aan het eind van de uitzending Take On Me zingen.
bij De Slimste was hij schijtirritantquote:
Niks mis meequote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij gaat dadelijk aan het eind van de uitzending Take On Me zingen.
Dalen met Mathieu wordt een masterclass.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mountainbikers dalen beter. Bingo.
die Gilbert is bijna net zo'n aansteller als Neymarquote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Met een gebroken knieschijf die rit uitrijden.
Het is vooral adrenaline dat ze met zo'n blessure door kunnen rijden.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:07 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
die Gilbert is bijna net zo'n aansteller als Neymar
Onverstandig natuurlijk van Phil, maar laat zien hoe hard wielrenners zijn
je ziet vaker wielrenners doorrijden terwijl het overduidelijk geen zin heeft. Dat is onderdeel van de wielercultuur. En zou adrenaline 60k blijven werken?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is vooral adrenaline dat ze met zo'n blessure door kunnen rijden.
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Schokkende beelden: Arno die niet aan de auto hangt.
quote:
quote:
Ik denk dat er weinig gebeurd.quote:
of Kruijswijk moet morgen meteen gaan, net zoals bij zijn vorige pogingquote:
Evalueren na de Tour lolquote:
Ja leuk. Moscon rijdt dit jaar niet meer.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Evalueren na de Tour lol
Wordt gewoon maandje schorsing zodat hij op tijd terug is om zich te voorbereiden voor koersjes in september
bron? of zeg je dat zomaar?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:52 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ja leuk. Moscon rijdt dit jaar niet meer.
Als Sky hem al in dienst gaat houden, komt er ook nog wel een UCI schorsing bovenop zijn Sky straf.quote:
Hij wordt echt niet ontslagen hoor voor dit (tenzij ze de Tour verliezen)quote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:13 schreef showtimer het volgende:
[..]
Als Sky hem al in dienst gaat houden, komt er ook nog wel een UCI schorsing bovenop zijn Sky straf.
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:13 schreef showtimer het volgende:
[..]
Als Sky hem al in dienst gaat houden, komt er ook nog wel een UCI schorsing bovenop zijn Sky straf.
Zeg ik ook niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:43 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hij wordt echt niet ontslagen hoor voor dit (tenzij ze de Tour verliezen)
Wat is er zo grappig?quote:
a) Sky gaat Moscon niet ontslaanquote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:52 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet.
[..]
Wat is er zo grappig?
Je slaat echt weer door in je stokpaardjes.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
a) Sky gaat Moscon niet ontslaan
b) Sky gaat Moscon überhaupt niet eens een straf opleggen
c) De UCI gaat Moscon al helemaal niet straffen
Al met al best een paar hilarische suggesties.
We zullen zien. Het wordt hooguit een of ander miniem strafje voor de bühne, meer niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:57 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je slaat echt weer door in je stokpaardjes.
Vanuit Engeland of Zwitserland? Misschien heeft hij geluk dat de bureaucratie in Aigle inmiddels sneller werkt dan met ons Lars.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We zullen zien. Het wordt hooguit een of ander miniem strafje voor de bühne, meer niet.
Je bent bijna net zo goed uit de rustdag gekomen als Wout Poels.quote:Op woensdag 25 juli 2018 21:42 schreef Aguero het volgende:
Die knie is bijna net zo dik als de kop van Wout van Aert.
quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hancock moet geen vragen stellen .
Maar ze hebben wel gelijk dat zonder filmpjes er niet echt bewijs voor is. Die gps is ook niet extreem betrouwbaar.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Ramon Sinkeldam van FDJ zegt dat Arnaud Démare van FDJ onschuldig is. Dat verwacht je toch ook niet.
Timothy Dupont verloor 17 minuten.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:37 schreef Beregd het volgende:
Is 9 minuten op zo’n helling echt zo weinig? Het klinkt best veel
https://www.strava.com/segments/12771926?filter=overallquote:Op woensdag 25 juli 2018 22:37 schreef Beregd het volgende:
quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:37 schreef Beregd het volgende:
Klimmer Demare sneller omhoog dan Gesink.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:39 schreef Aguero het volgende:
[..]
https://www.strava.com/segments/12771926?filter=overall
Hier kan je zien wat een paar andere renners gedaan hebben. Kruijswijk was een minuut langzamer dan Quintana dus de tijd van Demare zou iets van 58:30 zijn.
Als je ziet dat een aantal renners er een uur en tien minuten over doet vind ik dat wel opmerkelijk.
Thomas Degand of all places deed er 59:29 over, zonder druk van de bezemwagen. Is die tijd van Démare dan zo onmogelijk? Bovendien verloor hij 11 minuten op Quintana,niet 9.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:39 schreef Aguero het volgende:
;
[..]
https://www.strava.com/segments/12771926?filter=overall
Hier kan je zien wat een paar andere renners gedaan hebben. Kruijswijk was een minuut langzamer dan Quintana dus de tijd van Demare zou iets van 58:30 zijn.
Als je ziet dat een aantal renners er een uur en tien minuten over doet vind ik dat wel opmerkelijk.
Kan iemand dat even tweeten naar Greipel?quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Klimmer Demare sneller omhoog dan Gesink.
Doe t zelfquote:Op woensdag 25 juli 2018 22:44 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Kan iemand dat even tweeten naar Greipel?
degand is niet de slechtste klimmerquote:Op woensdag 25 juli 2018 22:43 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Thomas Degand of all places deed er 59:29 over, zonder druk van de bezemwagen. Is die tijd van Démare dan zo onmogelijk? Bovendien verloor hij 11 minuten op Quintana,niet 9.
Die tijd van Martin klopt denk ik niet?quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:42 schreef noodgang het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan staat ie nou niet bepaald tussen de sprinters
Lijkt me ook sterk, komt van Velofacts:quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die tijd van Martin klopt denk ik niet?
twitter:velofacts twitterde op woensdag 25-07-2018 om 22:29:08Estimate of the final climb. No strava section to match, because I had to pick coordinates just before the finish (250m) https://t.co/lERIxT73mA reageer retweet
Degand is een degelijke renner ja. Die is normaal veel beter bergop dan Demare.quote:
Die van Bernal ook niet.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die tijd van Martin klopt denk ik niet?
Tolhoek lijkt mij ook niet kloppen. Niet een heel betrouwbaar lijstje dus, misschien verschillende segmenten genomen voor de metingen?quote:
Met vertraging gekeken, maar volledig eens. Het is verdomd flauw maar de uitzendingen met een volledig mannelijke bezetting zijn vaak de betere. Al kwam het dit seizoen sowieso traag op gang.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik vind dit echt een prettige uitzending.
Froome 3 minuten trager?quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:42 schreef noodgang het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan staat ie nou niet bepaald tussen de sprinters
Dimitri Verhulst beviel me uitstekend, kan erg goed over koers praten.quote:Op woensdag 25 juli 2018 23:07 schreef showtimer het volgende:
[..]
Met vertraging gekeken, maar volledig eens. Het is verdomd flauw maar de uitzendingen met een volledig mannelijke bezetting zijn vaak de betere. Al kwam het dit seizoen sowieso traag op gang.
Maar hij heeft wel redelijk ingedeeld, aangezien hij ruim achter de voorlaatste reed en uiteindelijk niet eens laatste werd.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Vergeet niet dat Démare gisteren ook de hele dag alleen heeft moeten rijden. Als je dat niet gaat voelen, laat in de Tour de France, weet ik het ook niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |