Heb 't erin gezet.quote:
Vast budgetproblemen of zo door het WK?quote:Op maandag 23 juli 2018 19:26 schreef showtimer het volgende:
[..]
Die dochter van Eddy heeft er ook al eens gezeten volgens mij. Wat een armoe.
2013 dus, waar blijft de tijd.quote:Op maandag 23 juli 2018 19:27 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Vast budgetproblemen of zo door het WK?
Karl glibbert zich jaarlijks naar de stoel naast Michel in de commentaarcabine van Roubaix of San Remo, waarom zouden het geen vrienden zijn?quote:
En 3 etappes is ook wel genoegquote:Op maandag 23 juli 2018 21:35 schreef franklop het volgende:
Ja gaan we nog maar verder inkorten. Etappes van 24 kilometer.
Het zijn nu vooral de bergetappes die kort zijn. Een vlakke etappe van 230 kilometer heeft weinig zin.quote:Op maandag 23 juli 2018 21:35 schreef franklop het volgende:
Ja gaan we nog maar verder inkorten. Etappes van 24 kilometer.
Een bergrit van 230 ook nietquote:Op maandag 23 juli 2018 21:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het zijn nu vooral de bergetappes die kort zijn. Een vlakke etappe van 230 kilometer heeft weinig zin.
Nee, ook niet. Maar die zijn er volgens mij ook niet?quote:
Als die de etappe gehaald had.quote:Op maandag 23 juli 2018 21:37 schreef franklop het volgende:
Kelderman had bij de Roubaix-rit ongetwijfeld iets gebroken
Waarschijnlijk de voorvork van de fiets van Tomquote:Op maandag 23 juli 2018 21:37 schreef franklop het volgende:
Kelderman had bij de Roubaix-rit ongetwijfeld iets gebroken
Professor doctor ingenieur Wuytsquote:Op maandag 23 juli 2018 21:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik moet altijd zo lachen om de houding en de intonatie van Michel.
Waarom die overacting?
Nee, muziek werd wel afgespeeld (lol).quote:
José woonde in Nederland hé.quote:Op maandag 23 juli 2018 21:39 schreef Slobeend het volgende:
Jose houdt van Nederlanders. Michel niet.
Toch heb je lange en zware ritten nodig in een grote ronde. Het soort inzinkingen wat we in de Giro hebben gezien van Yates en Pinot is volgens mij wel het gevolg van een moordend zwaar parcours. Dat soort heroïek heb je nodig in een grote ronde.quote:
Deze UI kan niet.quote:Op maandag 23 juli 2018 21:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Vandaag zag ik tot mijn verbazing dat Greg gewoon vijftiende staat in het klassement, dat is toch wel indrukwekkend.
Volgens mij is dat ooit deels ontstaan door de snoepreisjes van José naar Turkije, ook al staat Karl er inmiddels min of meer op.quote:Op maandag 23 juli 2018 21:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Karl glibbert zich jaarlijks naar de stoel naast Michel in de commentaarcabine van Roubaix of San Remo, waarom zouden het geen vrienden zijn?
Roglic lijkt sterk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |