SPOILER: Regels omtrent foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Game on!
Cola in cake ja? Smaakt ook naar cola uiteindelijk of overheerst de rest nog?quote:Op zondag 22 juli 2018 13:45 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb de al boni cake mix genomen.
Daar heb ik vier eieren, 175 gram halvarine, 70 ml cola en een fikse lading hagelslag aan toegevoegd.
het was een experiment. En ik kan zeggen. De cola heeft de cake echt super smeuïg gemaakt. Wel gaar maar ook nog zacht.
(Ik ben allergisch voor melk soja en noten dus je moet iets)
Kan me nog wel wat cakejes van jou herinneren, ouwe smikkelbeer.quote:Op zondag 22 juli 2018 15:56 schreef Faxie het volgende:
Ik heb al heel lang geen cake meer gebakken.... word er veels te dik van
Zeker met "geheime ingrediënten".quote:Op zondag 22 juli 2018 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan me nog wel wat cakejes van jou herinneren, ouwe smikkelbeer.
Ze waren lekker hequote:Op zondag 22 juli 2018 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan me nog wel wat cakejes van jou herinneren, ouwe smikkelbeer.
Die waren wat misluktquote:Op zondag 22 juli 2018 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hadden het gister nog over je mars-cupcakes.
Ik had gisteren pindakaas chocolade cupcakes gemaakt. Waren helaas iets te zacht geworden.quote:
Hmmmquote:Op zondag 22 juli 2018 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had gisteren pindakaas chocolade cupcakes gemaakt. Waren helaas iets te zacht geworden.
Alleen die kant op of ook erheen?quote:Op maandag 23 juli 2018 10:28 schreef Mickytjuh het volgende:
En vandaag richting de Tilburgse kermis.
Goede vraag. Ik ga er heen en ik blijf er een paar uurquote:Op maandag 23 juli 2018 14:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alleen die kant op of ook erheen?
Het is er in iedergeval wel goed weer voor.
Wel nodig ja als je overal in wilquote:Op maandag 23 juli 2018 15:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik ga er heen en ik blijf er een paar uur
Nee hoor! Lang leve de airco!! Gewoon druk druk en drukquote:Op dinsdag 24 juli 2018 13:34 schreef Mickytjuh het volgende:
Is iedereen in shock van het weer of zo?
Sorry nee alle kinderloze collega's zijn net terug van vakantie, en de meeste met kinderen nog -net- niet weg, dus nu maximaal aantal klussen wat even over het bureau komt...quote:Op dinsdag 24 juli 2018 13:34 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik wel. Gelukkig morgen weer werken want aircoquote:Op dinsdag 24 juli 2018 13:34 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik snap jouw hondquote:Op dinsdag 24 juli 2018 15:25 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb de airco aanstaan. Ging even wandelen met de hond. Die wilde er namelijk heel graag uit.
15 meter verder draaide hij alweer om en liep zo terug naar huis
Da's ehm, een tegenvaller dan ja.quote:Op woensdag 25 juli 2018 07:08 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja ik ook. Ik had manlief gisteren medegedeeld dat aangezien het 24/7 was ik er van uit ging dat hij zin had in seks. Want mannen hebben immers 24/7 zin in seks volgens de overlevering.
Maar helaas.
Neh hoe kom je daar nu bij?quote:Op woensdag 25 juli 2018 10:50 schreef Mazou het volgende:
Ik snap dat wel. Het is toch veel te heet voor elke vorm van lichamelijk contact
Houdt iemand je tegen?quote:
Oow er zijn wel meer plekken met airco, toch?quote:
De supermarkt?quote:Op woensdag 25 juli 2018 11:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow er zijn wel meer plekken met airco, toch?
Rond 18:00 wordt er in sommige van die gekoelde tenten anders aardig ge-single-cruised...quote:Op woensdag 25 juli 2018 12:11 schreef S95Sedan het volgende:
Daar zou ik dan weer niet gaan vozen
Auto kan bijvoorbeeld wel.
quote:Op woensdag 25 juli 2018 07:08 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja ik ook. Ik had manlief gisteren medegedeeld dat aangezien het 24/7 was ik er van uit ging dat hij zin had in seks. Want mannen hebben immers 24/7 zin in seks volgens de overlevering.
Maar helaas.
het feit dat ik de deur nog uit moest en constant de tuin in moet vanwege een net aangelegd grasveld (timing...)quote:
Zoden? Of Zaad?quote:Op woensdag 25 juli 2018 14:01 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
het feit dat ik de deur nog uit moest en constant de tuin in moet vanwege een net aangelegd grasveld (timing...)
zoden.quote:
-grinnik- Ik bedoel meer dat wanneer je gezaaid hebt je ook over een week of 2 kan gaan sproeien en dan opkwekenquote:Op woensdag 25 juli 2018 14:03 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
zoden.
Zaadjes slik ik, zoden leg ik.
Wat, in een supermarkt?quote:Op woensdag 25 juli 2018 12:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Rond 18:00 wordt er in sommige van die gekoelde tenten anders aardig ge-single-cruised...
Ja valt dat je nooit op, van die mensen met een mandje met een 1-persoons maaltijd die vier keer langs dezelfde vitrine dwalen?quote:Op woensdag 25 juli 2018 14:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat, in een supermarkt?
Daar had ik het namelijk over.
Niet zo gek.quote:Op woensdag 25 juli 2018 14:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja valt dat je nooit op, van die mensen met een mandje met een 1-persoons maaltijd die vier keer langs dezelfde vitrine dwalen?
Ik werd er tijdje geleden op gewezen door een vrijgezelle mannelijke collega die bij de koeling al meermalen een leuke date heeft weten te organiseren. Ik vond het wel grappig.quote:Op woensdag 25 juli 2018 14:35 schreef RockBabe het volgende:
[..]
Niet zo gek.
Tegen het eind van de avond is veel gewoon op.
Welke supermarkt is dat?quote:Op woensdag 25 juli 2018 14:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik werd er tijdje geleden op gewezen door een vrijgezelle mannelijke collega die bij de koeling al meermalen een leuke date heeft weten te organiseren. Ik vond het wel grappig.
De Lidl ?quote:
Nee, ik wil altijd zo snel mogelijk weer weg daar.quote:Op woensdag 25 juli 2018 14:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja valt dat je nooit op, van die mensen met een mandje met een 1-persoons maaltijd die vier keer langs dezelfde vitrine dwalen?
Hoe werkt dat nou weer danquote:Op woensdag 25 juli 2018 14:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik werd er tijdje geleden op gewezen door een vrijgezelle mannelijke collega die bij de koeling al meermalen een leuke date heeft weten te organiseren. Ik vond het wel grappig.
Samengevat: een praatje maken.quote:
Met dit weer ook wel lekker koel. Gisteravond erg op mn gemak de AH in Sneek bezocht, daar was het heerlijk binnenquote:Op woensdag 25 juli 2018 14:57 schreef RockBabe het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Boodschappen doen is helaas noodzakelijk.
Daarom, ben er op zo'n plek ook totaal niet mee bezig.quote:Op woensdag 25 juli 2018 14:57 schreef RockBabe het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Boodschappen doen is helaas noodzakelijk.
Matig hoor. Zo koud in de supermarkt en dan kom je buiten in zo'n warme föhn terecht. Ik vind dat echt naar.quote:Op woensdag 25 juli 2018 15:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Met dit weer ook wel lekker koel. Gisteravond erg op mn gemak de AH in Sneek bezocht, daar was het heerlijk binnen
Hahaha. Ben je toen nog terug gegaan?quote:Op woensdag 25 juli 2018 15:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daarom, ben er op zo'n plek ook totaal niet mee bezig.
Jaren terug wel eens gehad dat iemand daar aan het flirten was en toen buiten pas viel het kwartje
Gelijk auto met airco inquote:Op woensdag 25 juli 2018 15:43 schreef RockBabe het volgende:
[..]
Matig hoor. Zo koud in de supermarkt en dan kom je buiten in zo'n warme föhn terecht. Ik vind dat echt naar.
Niet echt, was destijds ook samen met iemand.quote:Op woensdag 25 juli 2018 15:43 schreef RockBabe het volgende:
[..]
Hahaha. Ben je toen nog terug gegaan?
Soooooow.quote:Op woensdag 25 juli 2018 14:03 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
zoden.
Ik vraag me altijd af of het wel zou opvallen als je single zou zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2018 16:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet echt, was destijds ook samen met iemand.
Dus dat speelde ook mee waarom ik er totaal niet mee bezig was
Toen lette ik er wel minder op dan nu ja.quote:Op woensdag 25 juli 2018 16:44 schreef RockBabe het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of het wel zou opvallen als je single zou zijn.
Ik kom in een supermarkt om boodschappen te doen, nog nooit geflirt daar of andersom.
Tenzij ik dat dus ook nooit door heb.
quote:Op woensdag 25 juli 2018 14:03 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
zoden.
Ja dat snapte ik.quote:Op woensdag 25 juli 2018 14:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
-grinnik- Ik bedoel meer dat wanneer je gezaaid hebt je ook over een week of 2 kan gaan sproeien en dan opkweken
Thanks voor de tip! Ga ik gelijk proberen!!quote:Op woensdag 25 juli 2018 18:22 schreef Mickytjuh het volgende:
Warm douchen, koud afdouche.
Her beste ie zelfs tussendoor afwisselen. Vijf minuten warm en dan even steeds kouder zetten. Dan 3 minuten helemaal koud en dan weer warm.
Door koud af te sluiten sluit je de zweetklieren dat ze niet wagenwijd open blijven staan.
Hahaha.quote:Op woensdag 25 juli 2018 17:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Toen lette ik er wel minder op dan nu ja.
Maar wat je zegt, als ik op zoek ben naar een pak vla dan denk ik er pas thuis over waar ik die overheen zou willen gieten.
Oeh. Dat klinkt inderdaad ook goed!!quote:Op woensdag 25 juli 2018 18:51 schreef fietsie het volgende:
Languit in het zwembad in de tuin liggen in je niksie werkt ook prima
Zoiets is wel een leuk beeldquote:Op woensdag 25 juli 2018 18:59 schreef RockBabe het volgende:
[..]
Hahaha.
Waar zou je die overheen willen gieten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoiets is wel een leuk beeldWat een troep geeft dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een betere keuze dan welke vla dan ook.quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Chocoladesaus wou ik eerst neerzetten, volgens mij is dat nog erger
Het lijkt me meer karnemelk ...quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Chocoladesaus wou ik eerst neerzetten, volgens mij is dat nog erger
mooi zoquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2018 07:08 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar helaas.
Dat wel.quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:23 schreef RockBabe het volgende:
[..]
Wel een betere keuze dan welke vla dan ook.
Detailsquote:
Die is toch op voor je hem op je lijf kunt leggen?quote:Op woensdag 25 juli 2018 21:52 schreef RockBabe het volgende:
Je legt een reep chocola op je lichaam en het smelt vanzelf.
Van chocola moet je genieten.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die is toch op voor je hem op je lijf kunt leggen?![]()
alle argumenten zijn goede argumenten;)quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:46 schreef MRTN33 het volgende:
[..]. Ik vind het wel een goed argument hoor. Al heb ik er meestal geen goed argument voor nodig
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |