Heb het ff nagevraagd. SNG toelating (nu nog beperkt tot enkele stellen) is binnen. Toelating voor gekoppelde stellen is onderweg, maar daar worden ook geen problemen voor verwacht.quote:
Ha, Sijnhuisquote:
saggerijn. de Mac? met de trein door de McDrive zou alleen bij SGM, DDAR en DDM kunnen. bij elk ander materieeltype kun je niets bestellen want er kan geen raampje openquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ha, SijnhuisJij hier? Hoe is het bij de Mac?
Die heeft daar in voorzien: http://wetten.overheid.nl/BWBR0017707/2016-10-01quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:59 schreef MTL het volgende:
Die hangt er toch? Als je een ander sluitsein met lamp bedoelt moet je bij de regelgever aankloppen. Die gaat daar over.
Laksheid/verkeerde zuinigheid. Blijkbaar heeft men nog niks geleerd van 1962.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:26 schreef MTL het volgende:
Hm, je hebt helemaal gelijk. Ik was in de veronderstelling dat één schild voldoende was. Gelukkig maar dat ik niet in het goederenvervoer werk![]()
En vreemd dat het zo vaak gedaan wordt, want ik zie het ook regelmatig voorbij komen bij goederenvervoer. Dan vraag ik mij af of het eerder wel voldoende was en of het dus niet nog een oude methode is.
Zitten wel rare dingen in.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 17:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
het lijkt erop alsof ik de reclame gevonden heb, die onlangs is opgenomen. Echter is de chromakey bewerking nog niet uitgevoerd, overal zijn nog witte rondjes met kruisjes te zien. je ziet de groene panelen nog gewoon in de video. leukkunnen we de McDrive in monteren.
niet echt details die Henk &ingrid gaat opmerken tijdens een reclameblok van Utopiaquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 10:07 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Zitten wel rare dingen in.
Midden op de weg fietsen lijkt me niet echt veilig.
Tevens stapt ze in een reviseerde VIRM en rijdt ze vervolgens in een niet gereviseerde over de Moerdijkbrug.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 16:37 schreef BLS het volgende:
De enige plek waar de nieuwe omroepstem van het GVB wél tot zijn recht komt
Volgens de reisplannert heeft die ergens tussen Wolfsburg en Hannover +100 opgelopen ja.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Er komt nu net nog even een westbound Pimpel door Deventer. Lekker op tijd
Saaiste plek op aarde om stil te staan. Tussen de dennenbomen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 23:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Volgens de reisplannert heeft die ergens tussen Wolfsburg en Hannover +100 opgelopen ja.
Jep, Breda. Echt hoor, ik hou van die stad. Maar vanaf het spoor gezien is het een grote bak ellende.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik weet anders wel saaiere plekken hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |