Ik krijg sowieso een bijzonder naar gevoel als ik haar zie of hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Annemiek ziet er wel een klein beetje eng uit, ik zeg het niet graag.
Wat voor gevoel krijg je als je Gristenmeisje Anna ziet?quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik krijg sowieso een bijzonder naar gevoel als ik haar zie of hoor.
Valt te tolereren zolang ze niet te veel praat.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:38 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wat voor gevoel krijg je als je Gristenmeisje Anna ziet?
Ik vind Annemiek wel een lekker wijf. Kan je van Anna vd Breggen en Marianne Vos niet zeggen...quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik krijg sowieso een bijzonder naar gevoel als ik haar zie of hoor.
Zou Anna eerder doen.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik vind Annemiek wel een lekker wijf. Kan je van Anna vd Breggen en Marianne Vos niet zeggen...
Pics ter vergelijkingquote:Op donderdag 19 juli 2018 21:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Anna vs Annemiek is toch niet daadwerkelijk een dilemma?
''Gij zult niet echtbreken''quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heeft wel iets zo'n christenmeisje.
Vrouw naar mijn hart.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:52 schreef Masterminded het volgende:
Liesbet is niet een vrouw van veel woorden.
Die verliest nog met een motortje in haar fiets.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:57 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Krijgt Puck nog niet echt aan het fietsen.
Joh.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:58 schreef TheArt het volgende:
Opgave Nibali door een breuk meldt La Gazzetta
Thomas moet dan proberen eerder te gaan, dan zit Froome vast in het ploegenspel.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:58 schreef Masterminded het volgende:
Als ik eerlijk ben, vind ik alleen de rit van woensdag echt nog lastig en een kans voor Froome om de Tour te winnen.
Of de tijdrit; mutantenrit van Froome of een mongolenrit van Thomas
quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:58 schreef TheArt het volgende:
Opgave Nibali door een breuk meldt La Gazzetta
quote:Op donderdag 19 juli 2018 22:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gelukkig gaan we nu naar de Pyreneeën, daar staan alleen maar lieve Basken langs de kant van de weg.
quote:Op donderdag 19 juli 2018 22:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gelukkig gaan we nu naar de Pyreneeën, daar staan alleen maar lieve Basken langs de kant van de weg.
In Israël stond ook allemaal lief volk aan de kant.quote:Op donderdag 19 juli 2018 22:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lekker man.quote:
Wel 10x liever dit dan kleurloos in zo'n groep mee peddelen. Hoewel hij er nu zelf misschien iets anders over zal denken.quote:Op donderdag 19 juli 2018 22:04 schreef Slobeend het volgende:
Ik baal nog steeds voor Kruijs. Weer net niet.
Iddquote:Op donderdag 19 juli 2018 22:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Annemiek is met iedereen op 'hoogtestage' geweest.
Eensquote:Op donderdag 19 juli 2018 22:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel 10x liever dit dan kleurloos in zo'n groep mee peddelen. Hoewel hij er nu zelf misschien iets anders over zal denken.
die zit permanent op de bergquote:Op donderdag 19 juli 2018 22:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Annemiek is met iedereen op 'hoogtestage' geweest.
Winst in Clasica San Sebastian.quote:
I know, was maar een gebbetje.quote:Op donderdag 19 juli 2018 22:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Winst in Clasica San Sebastian.
Maar roep ook al een tijdje dat Mollema het klassement links moet laten liggen en voor etappes moet gaan.
Als hij betere matrassen gehad had, dan had ie vaker de Tour gewonnen.quote:Op donderdag 19 juli 2018 22:09 schreef Masterminded het volgende:
Joopgod op een glas melk en boterham met kaas naar boven. Genot.
Of dat tellsell voeten ding.quote:Op donderdag 19 juli 2018 22:10 schreef TLC het volgende:
[..]
Als hij betere matrassen gehad had, dan had ie vaker de Tour gewonnen.
R_R zit zich nu te verbijten.quote:
Vuelta.quote:Op donderdag 19 juli 2018 22:16 schreef maxi-mus het volgende:
Wat gaat Tom na de Tour nog rijden, WK en Lombardije?
Vuelta, Eneco Tour, Polen, Parijs Tours, Ronde van de Toekomst.quote:Op donderdag 19 juli 2018 22:16 schreef maxi-mus het volgende:
Wat gaat Tom na de Tour nog rijden, WK en Lombardije?
Moest alsnog glimlachen.quote:Op donderdag 19 juli 2018 22:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Godver, die is al ingekopt. Kut mobiel.
Kijk nou. Je hebt toch geen hart van steen?quote:Op donderdag 19 juli 2018 22:24 schreef maxi-mus het volgende:
Stelling: Liever een juniorenkoers van zoiets dan een vrouwenkoers.
Oh ik vond dit eigenlijk mijn stelling bevestigen.quote:Op donderdag 19 juli 2018 22:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Kijk nou. Je hebt toch geen hart van steen?
Een geval van zuiver hout.quote:Op donderdag 19 juli 2018 22:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Kijk nou. Je hebt toch geen hart van steen?
Ik neem Spanje als besluit, ooit.quote:
Ik laat me nog liever door Gordon in mijn reet neuken.quote:Op donderdag 19 juli 2018 22:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wie zouden hier in mee kunnen gaan?
Ik.
Met carnaval lukt dat altijd prima.quote:Op donderdag 19 juli 2018 22:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wie zouden hier in mee kunnen gaan?
Ik.
Jij viert carnaval?quote:Op donderdag 19 juli 2018 22:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met carnaval lukt dat altijd prima.
Na 85 bier.
Dat behoort ook zeker tot de mogelijkheden in bocht 7.quote:Op donderdag 19 juli 2018 22:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik laat me nog liever door Gordon in mijn reet neuken.
Ik ga best graag op stap maar ik vind dit geen feestvieren.quote:Op donderdag 19 juli 2018 22:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat behoort ook zeker tot de mogelijkheden in bocht 7.
Nuchter is er heel veel mis mee.quote:Op donderdag 19 juli 2018 22:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dacht dat daar op één of andere manier wel weer wat mis mee zou zijn.
Al even charismatisch als haar broer.quote:Op donderdag 19 juli 2018 22:37 schreef Masterminded het volgende:
Bedankt voor je bijdrage, Liesbet.
Ik pak de Berendriesbingo er vast bij.quote:
Is dat ook niet meteen de reden dat Nederlanders vaak te gast zijn bij dit soort programma's? Zie ook Jan en Youri Mulder bij het WK programma. Nederlanders geven hun mening en draaien er niet om heen?quote:Op donderdag 19 juli 2018 23:10 schreef tupolev141 het volgende:
Annemiek heeft tenminste een beetje peper in haar gat. Ik ben fan.
Die laatste moet Mani wel zijn. FEBO-shirt geeft het weg.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 10:43 schreef Wuwwa het volgende:
Verder vind ik Annemiek nogal eng, met die eeuwige grijns op haar gezicht.
M'n oma zei altijd dat je mensen die altijd blij kijken nooit moet vertrouwen.
Hij staat er wel met drie vrienden, dat zou hem dan weer uitsluiten.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 12:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die laatste moet Mani wel zijn. FEBO-shirt geeft het weg.
In Sassem praten ze niet zo bekakt.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 12:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die laatste moet Mani wel zijn. FEBO-shirt geeft het weg.
''Moet je aan de ploegleiding vragen''quote:
Daar voel je niks van, ouwe reus.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 21:35 schreef TargaFlorio het volgende:
"Chaos?"
Mevr Pauwels heeft het licht niet uitgevonden.
Hij had blijkbaar veel oog voor mevrouw Pauwels bij de bevoorradingszone.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 21:49 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik was even gezapt. Wat is er met Sagan?
Ik heb altijd het gevoel dat het geen oprechte sympathie is.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 21:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De altijd sympathieke, maar doodsaaie Chris Froome.
Dan is het wel de man met de meeste zelfbeheersing op aarde.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 22:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik heb altijd het gevoel dat het geen oprechte sympathie is.
Hij was nochtans presentator bij het WK.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 22:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Volgens mij heeft deze interviewer de football is coming home meme niet helemaal begrepen
Zal 'ie waarschijnlijk ook wel pillen ofzo voor krijgen.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 22:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dan is het wel de man met de meeste zelfbeheersing op aarde.
Yin en Yang met Cunt.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 22:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat kan zijn maar cycling is coming home slaat toch nergens op als de beste Belg 40-45ste staat?quote:Op vrijdag 20 juli 2018 22:04 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hij was nochtans presentator bij het WK.
Inderdaadquote:Op vrijdag 20 juli 2018 22:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat kan zijn maar cycling is coming home slaat toch nergens op als de beste Belg 40-45ste staat?
Volgens mij was het een heeeeeeeeele indirecte manier om te vissen naar complimentjes voor de Belgische wielerbeleving.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 22:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat kan zijn maar cycling is coming home slaat toch nergens op als de beste Belg 40-45ste staat?
Ik zit al klaar voor een verschroeiende demarrage woensdag. Dan wordt Wuyts blij, worden wij blij en iedereen.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 22:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij gaat mondjes (iig één) snoeren, valpartijtje gehad maar wordt steeds sterker.
Is bezig in de zonnecellen business.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 22:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Bram is opzichtig aan het solliciteren naar een ploegleiderpositie.
Dat hij ergens één of twee keer sterker is was niet het verhaal, maar dit geheel terzijde.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 22:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij gaat mondjes (iig één) snoeren, valpartijtje gehad maar wordt steeds sterker.
Ben je je nou aan het indekken?quote:Op vrijdag 20 juli 2018 22:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat hij ergens één of twee keer sterker is was niet het verhaal, maar dit geheel terzijde.
Alleen in Belgica niet volgend jaarquote:Op vrijdag 20 juli 2018 22:28 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik dacht dat Hilaire vanwege zijn leeftijd niet meer achter het stuur mocht?
Belgiëquote:Op vrijdag 20 juli 2018 22:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Achter de rug om over iemand klagen maar het niet direct in het gezicht durven zeggen, is dat typisch voor een bepaald volk?
quote:Op vrijdag 20 juli 2018 22:29 schreef showtimer het volgende:
[..]
Alleen in Belgica niet volgend jaar
Normaal legt hij dat voor het eindmuziekje uit.quote:
Deed hij ookquote:Op vrijdag 20 juli 2018 22:34 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Normaal legt hij dat voor het eindmuziekje uit.
Godverdommequote:
Had men in anti-Froome kringen niet al lang geconcludeerd dat hij een sociopaat is? Op basis van dat verhaal met zijn slang en die konijntjes en zo.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 22:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik 2007 nochtans nog gewonnenquote:Op zaterdag 21 juli 2018 22:12 schreef Evertjan het volgende:
Bram is nog nooit zo dichtbij 2 rondemissen geweest in zijn wielerloopbaan
Dat was 2006 geloof ikquote:
staan een aantal posts boven jequote:
Ik kijk darten. Ik kijk het vannacht of morgenochtend wel terug.quote:
Tot Moscon vrij komtquote:Op zondag 22 juli 2018 22:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pat investeert niet in labiele mensen.
Nu is het een mooi moment om over het geval Moscon te beginnen.quote:Op zondag 22 juli 2018 22:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Daarom rijden er niet zoveel Belgen in die ploeg.quote:Op zondag 22 juli 2018 22:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Versta jij hem altijd?quote:Op zondag 22 juli 2018 22:03 schreef Koffieplanter het volgende:
Naar Pat kan ik echt uren luisteren. Goede teksten, interessante visies.
quote:Op zondag 22 juli 2018 22:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Alleen als ik het geluid heel hard zet.
Herkenbaar.quote:Op zondag 22 juli 2018 22:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Haha, bedoelde het niet als grap hoor. Als ik het geluid harder zet hoef ik me minder te concentreren. Anders is het een Nederlandse versie van Betancur.quote:
Oh ik vind het wel meevallen. Dialecten zijn bij Vlamingen erger.quote:Op zondag 22 juli 2018 22:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Haha, bedoelde het niet als grap hoor. Als ik het geluid harder zet hoef ik me minder te concentreren. Anders is het een Nederlandse versie van Betancur.
Zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 22 juli 2018 22:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zware avond voor onze Zonnekoning. Afgeserveerd door Kroon en Lefevere in één uur tijd.
Thijs is een ijdele jongen, dus dat lijkt me wel ja.quote:
ik hoor liever een vermiste dan het Haags van Boogerd of het Amsterdams van Terpstraquote:Op zondag 22 juli 2018 22:11 schreef showtimer het volgende:
[..]
Oh ik vind het wel meevallen. Dialecten zijn bij Vlamingen erger.
wat is 'een vermiste'?quote:Op zondag 22 juli 2018 22:59 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
ik hoor liever een vermiste dan het Haags van Boogerd of het Amsterdams van Terpstra
Terpstra praat geeneens Amsterdamsquote:Op zondag 22 juli 2018 22:59 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
ik hoor liever een vermiste dan het Haags van Boogerd of het Amsterdams van Terpstra
quote:Op zondag 22 juli 2018 22:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zware avond voor onze Zonnekoning. Afgeserveerd door Kroon en Lefevere in één uur tijd.
twitter:jellehen twitterde op zondag 22-07-2018 om 23:09:05@thijszonneveld zowel Kroon als Lefevere spraken vanavond in beide wielerprogramma’s kritisch over je (in de 3e zat je zelf). Hoe komt het volgens jou dat je zo impopulair bent in de wielerwereld? reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 22-07-2018 om 23:24:15@jellehen Omdat ik dingen schrijf en naar boven haal die ze liever onder het tapijt hebben. reageer retweet
Daar heeft Thijs wel gelijk in.quote:Op maandag 23 juli 2018 00:17 schreef showtimer het volgende:
[..]twitter:jellehen twitterde op zondag 22-07-2018 om 23:09:05@thijszonneveld zowel Kroon als Lefevere spraken vanavond in beide wielerprogramma’s kritisch over je (in de 3e zat je zelf). Hoe komt het volgens jou dat je zo impopulair bent in de wielerwereld? reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 22-07-2018 om 23:24:15@jellehen Omdat ik dingen schrijf en naar boven haal die ze liever onder het tapijt hebben. reageer retweet
Dus Pat is een drinker?quote:Op maandag 23 juli 2018 00:24 schreef showtimer het volgende:
Was me in de uitzending niet opgevallen maar op het moment dat Pat met een vrijwel leeg glas moet proosten zegt Sofie Goos nog fijntjes "al 2x leeg!".
Maar wat Karsten zei kan ook wel een kern van waarheid hebben; wellicht wordt Thijs' werk nu bemoeilijkt doordat hij de journalistieke erecode heeft geschonden.quote:Op maandag 23 juli 2018 00:17 schreef showtimer het volgende:
[..]twitter:jellehen twitterde op zondag 22-07-2018 om 23:09:05@thijszonneveld zowel Kroon als Lefevere spraken vanavond in beide wielerprogramma’s kritisch over je (in de 3e zat je zelf). Hoe komt het volgens jou dat je zo impopulair bent in de wielerwereld? reageer retweet
quote:Op zondag 22 juli 2018 22:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat maakt het uit?quote:Op maandag 23 juli 2018 17:36 schreef Masterminded het volgende:
https://www.instagram.com/p/BlkPegbjgmw/?taken-by=kvannieuwkerke
Wist niet dat Karl begin dit jaar gescheiden is.
Het is: "Zou het wat uitmaken?"quote:
Boos.quote:Op maandag 23 juli 2018 18:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel hoe ik iets zeg.
Nu al een nieuwe, prima lekker hoorquote:Op maandag 23 juli 2018 17:36 schreef Masterminded het volgende:
Veeartsquote:Op maandag 23 juli 2018 18:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nu al een nieuwe, prima lekker hoor
Mooie reactie van Remco Evenepoelquote:Op maandag 23 juli 2018 17:36 schreef Masterminded het volgende:
quote:
😂😂😂quote:kvannieuwkerke @remco_evenepoel schandalig om de naam van een jonge renner zo te misbruiken en zijn imago ook nog eens te besmeuren door opmerkingen te plaatsen die nooit uit zijn mond zouden komen. Laster en eerroof heet zoiets. Goed dat we je IP-adres konden achterhalen. Voor wie de echte Remco Evenepoel wil volgen. Dat kan op @remco.ev
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |