''Moet je aan de ploegleiding vragen''quote:
Daar voel je niks van, ouwe reus.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 21:35 schreef TargaFlorio het volgende:
"Chaos?"
Mevr Pauwels heeft het licht niet uitgevonden.
Hij had blijkbaar veel oog voor mevrouw Pauwels bij de bevoorradingszone.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 21:49 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik was even gezapt. Wat is er met Sagan?
Ik heb altijd het gevoel dat het geen oprechte sympathie is.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 21:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De altijd sympathieke, maar doodsaaie Chris Froome.
Dan is het wel de man met de meeste zelfbeheersing op aarde.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 22:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik heb altijd het gevoel dat het geen oprechte sympathie is.
Hij was nochtans presentator bij het WK.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 22:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Volgens mij heeft deze interviewer de football is coming home meme niet helemaal begrepen
Zal 'ie waarschijnlijk ook wel pillen ofzo voor krijgen.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 22:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dan is het wel de man met de meeste zelfbeheersing op aarde.
Yin en Yang met Cunt.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 22:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dan is het wel de man met de meeste zelfbeheersing op aarde.
Dat kan zijn maar cycling is coming home slaat toch nergens op als de beste Belg 40-45ste staat?quote:Op vrijdag 20 juli 2018 22:04 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hij was nochtans presentator bij het WK.
Inderdaadquote:Op vrijdag 20 juli 2018 22:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat kan zijn maar cycling is coming home slaat toch nergens op als de beste Belg 40-45ste staat?
Volgens mij was het een heeeeeeeeele indirecte manier om te vissen naar complimentjes voor de Belgische wielerbeleving.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 22:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat kan zijn maar cycling is coming home slaat toch nergens op als de beste Belg 40-45ste staat?
Ik zit al klaar voor een verschroeiende demarrage woensdag. Dan wordt Wuyts blij, worden wij blij en iedereen.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 22:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij gaat mondjes (iig één) snoeren, valpartijtje gehad maar wordt steeds sterker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |