SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brand los allen!Citius, Altius, Fortius.
Even later...twitter:thijspost twitterde op donderdag 19-07-2018 om 16:10:33Toen Froome dit deed in de Giro: DOPING! Nu Kruijswijk dit doet in de Tour: SUPERVORM! #tdf2018 reageer retweet
twitter:
twitter:zdzisiekruchala twitterde op donderdag 19-07-2018 om 17:38:18Nah, Nibali was hit by a motorbike, my bad reageer retweet
NOG STEEDS, tyfuszooi.quote:Op donderdag 19 juli 2018 17:38 schreef Postbus100 het volgende:
Lag bij jullie de stream er ook uit?
Vanochtend vroeg jaquote:Op donderdag 19 juli 2018 17:38 schreef northernlight81 het volgende:
Waar rijdt Gesink, ik dacht dat hij net nog bij de Froome enzo zat.. 🤔
Yupquote:Op donderdag 19 juli 2018 17:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Thomas geeft er zo nog een enorme lap op hoor.
Jongens wat is dat erg dit jaar jaquote:Op donderdag 19 juli 2018 17:39 schreef Koffieplanter het volgende:
De regie in deze Tour is echt aids. Geen woorden voor.
Maar Thomas IS 1 van de beste limmers ter wereld??quote:Op donderdag 19 juli 2018 17:39 schreef ThePlaneteer het volgende:
We vergeten bijna dat Thomas gewoon met de beste klimmers ter wereld mee rijdt
Te populair. Kan de NPO niet aan.quote:Op donderdag 19 juli 2018 17:40 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
schijt-NOS. Ze kunnen daar echt niks he.
Altijd al.quote:Op donderdag 19 juli 2018 17:39 schreef Koffieplanter het volgende:
De regie in deze Tour is echt aids. Geen woorden voor.
Bardet heeft teveel gedaanquote:
Spaanse praktijkenquote:Op donderdag 19 juli 2018 17:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jongens wat is dat erg dit jaar ja
Dumoulin ook blijkbaar.quote:Op donderdag 19 juli 2018 17:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar Thomas IS 1 van de beste limmers ter wereld??
Dat sluit niet uit dat debiele supporters ook een rol hebben gespeeld.quote:Op donderdag 19 juli 2018 17:38 schreef Momo... het volgende:
twitter:zdzisiekruchala twitterde op donderdag 19-07-2018 om 17:38:18Nah, Nibali was hit by a motorbike, my bad reageer retweet
quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2018 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rogla die erbij komt is ook nog gevaarlijk
Die rookbommen en die springende duwende gekken hadden vast niks met de lijn van de motorrijder te makenquote:Op donderdag 19 juli 2018 17:40 schreef Aguero het volgende:
[..]
Dat sluit niet uit dat debiele supporters ook een rol hebben gespeeld.
Oh, verkeerd gezien dan. Ik kijk ook pas 20 minuten ivm werk 😤.quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2018 17:43 schreef bombmannl het volgende:
Gadverdamme, nooit meer die kuttour aanzetten.
quote:Op donderdag 19 juli 2018 17:42 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
en hij rijdt niet voor een zo goed mogelijke klassering, dat vind ik toch een zwakte en jammer.
Nee joh, Thomas is veel rapper.quote:Op donderdag 19 juli 2018 17:43 schreef marcodej het volgende:
Tom maakt een domme fout, anders wint ie.
Nooit genoegquote:
Weet je wel hoeveel metaal Gesink ondertussen in zijn lichaam heeft en hartproblemenquote:Op donderdag 19 juli 2018 17:42 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Oh, verkeerd gezien dan. Ik kijk ook pas 20 minuten ivm werk 😤.
Maar Gesink was zo'n groot talent, werd geloof ik ook 5e in de tour ofzo. Het lijkt dat hij niet met druk om kan gaan en hij rijdt niet voor een zo goed mogelijke klassering, dat vind ik toch een zwakte en jammer.
quote:Op donderdag 19 juli 2018 17:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
De klacht is niet dat Sky saai rijdt, de klacht is dat Sky teveel goede renners heeft.
Een etappe met zoveel wendingen. De kijker heeft all night long gewonnen.quote:
Ja.quote:
Ploegen afschaffen.quote:Op donderdag 19 juli 2018 17:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
De klacht is niet dat Sky saai rijdt, de klacht is dat Sky teveel goede renners heeft.
Tom ook. Ik hoop op Rogla.quote:Op donderdag 19 juli 2018 17:44 schreef Salina het volgende:
Toch goed gedaan van Tom.
Froome en Thomas gaan nog wel minder worden in de derde week.
Verliest zelfs nog een seconde of 13.quote:Op donderdag 19 juli 2018 17:44 schreef Zorro het volgende:
Enige positieve: Froome pakt niks op Thomas
Prachtige etappe maar toch wel heel jammer dat Thomas Geraint 'm dan wint.quote:Op donderdag 19 juli 2018 17:44 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Een etappe met zoveel wendingen. De kijker heeft all night long gewonnen.
Verder geen klachten over Sky?quote:Op donderdag 19 juli 2018 17:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op donderdag 19 juli 2018 17:45 schreef kaasplankje het volgende:
SKYGODEN!!!![]()
![]()
![]()
Iedereen de moder SCHROEIEN!!!
Thomas GOD!!![]()
![]()
Hij zit te slapen bij die aanval van Landa, schakelt verkeerd en begint daardoor als laatste aan de sprint. Thomas als eerste. Hij sprint volgens mij even snel als Thomas.quote:
De klacht is de derde gedopeerde lollerbrit die iedereen naar huis rijdtquote:Op donderdag 19 juli 2018 17:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij sgakelde mis.quote:Op donderdag 19 juli 2018 17:45 schreef TargaFlorio het volgende:
Had Tom verder naar voren gezeten dan had hij kunnen winnen.
Hij gaat gewoon op tafel slaan.quote:Op donderdag 19 juli 2018 17:44 schreef trein2000 het volgende:
Maar mag G de Tour winnen of moet hij nog ergens tijd verliezen?
Hoi Syntix.quote:Op donderdag 19 juli 2018 17:45 schreef kaasplankje het volgende:
SKYGODEN!!!![]()
![]()
![]()
Iedereen de moder SCHROEIEN!!!
Thomas GOD!!![]()
![]()
Inderdaad.quote:Op donderdag 19 juli 2018 17:45 schreef Mani89 het volgende:
G had deze sprint altijd gewonnen hoor jongens.
Nee hoorquote:Op donderdag 19 juli 2018 17:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als hij geen tijd was verloren door die pech met fiets was ie nu in geel
klopt nietquote:Op donderdag 19 juli 2018 17:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als hij geen tijd was verloren door die pech met fiets was ie nu in geel
"Opeens"quote:Op donderdag 19 juli 2018 17:45 schreef alopio het volgende:
Toch mooi dat die Britten weer een nieuw “talent” uit de hoge hoed toveren. Thomas nooit iets laten zien in een grote ronde maar he...opeens heb je het
Eens.quote:Op donderdag 19 juli 2018 17:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Egan Bernal elfde op Alpe d'Huez in dienst van. Ongelooflijk.
Neuh, eigenlijk nietquote:
Thomas heeft het slimst gespeeld. Wel riskant dat hij zinspeelt op het idee dat Dumoulin hem terugrijdt naar Froome en Bardet.quote:Op donderdag 19 juli 2018 17:45 schreef Aguero het volgende:
[..]
Prachtige etappe maar toch wel heel jammer dat Thomas Geraint 'm dan wint.
Jup, al had Thomas 'm dan alsnog naar huis gesprint denk ikquote:Op donderdag 19 juli 2018 17:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij zit te slapen bij die aanval van Landa, schakelt verkeerd en begint daardoor als laatste aan de sprint. Thomas als eerste. Hij sprint volgens mij even snel als Thomas.
Ach wel nee, het is gedaan.quote:Op donderdag 19 juli 2018 17:46 schreef DeeBee het volgende:
Wel een lollerTour zo. Je begint bijna nog te geloven dat ONZE Tom nog kan winnen.
Hij reageerde gewoon te traag.quote:Op donderdag 19 juli 2018 17:46 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Hij gaat gewoon op tafel slaan.
Flink balen dat Dumoulin in de voorlaatste bocht fout schakelde. Vanuit Thomas' wiel kan hij toch meer.
Verliest zelfs weer. Thomas die de Tour wint. Sky trollt de sport weer lekkerquote:Op donderdag 19 juli 2018 17:44 schreef Zorro het volgende:
Enige positieve: Froome pakt niks op Thomas
Het is toch bizar dat de nummers 1 en 2 uit de Giro ook gewoon 2 en 3 staan in deze Tour. Het nieuwe wielrennenquote:Op donderdag 19 juli 2018 17:46 schreef DeeBee het volgende:
Wel een lollerTour zo. Je begint bijna nog te geloven dat ONZE Tom nog kan winnen.
~41 minuten dacht ik.quote:Op donderdag 19 juli 2018 17:47 schreef marcodej het volgende:
Iemand al getakt hoe lang ze over de klim gedaan hebben>
Als ie in het wiel zit, moet ik het nog zien.quote:Op donderdag 19 juli 2018 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup, al had Thomas 'm dan alsnog naar huis gesprint denk ik
Even een paar maanden, ff wachten nu. Als UCI en WADA hun werk goed doen tenminstequote:Op donderdag 19 juli 2018 17:46 schreef DeeBee het volgende:
Ongeveer 38:30 met nog een kilometer te gaan...in al mijn MAD zijn vergeten te klokken daarna...quote:Op donderdag 19 juli 2018 17:47 schreef marcodej het volgende:
Iemand al getakt hoe lang ze over de klim gedaan hebben>
Slecht, heel slecht. Froome werd niet eens aangeraakt, laat staan van zijn fiets getrapt.quote:
Nou daar lijkt het sinds dit jaar wel op ja... Bizar.quote:Op donderdag 19 juli 2018 17:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar Thomas IS 1 van de beste limmers ter wereld??
Niks aan de hand, alle idioten stonden in andere bochten en waren geen Nederlanders.quote:
Thomas is 10x zo rap.quote:Op donderdag 19 juli 2018 17:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij zit te slapen bij die aanval van Landa, schakelt verkeerd en begint daardoor als laatste aan de sprint. Thomas als eerste. Hij sprint volgens mij even snel als Thomas.
twee grote rondes binnen een dag winnenGODquote:Op donderdag 19 juli 2018 17:48 schreef Falco het volgende:
[..]
Even een paar maanden wachten. Als UCI en WADA hun werk goed doen.
Voor dit jaar ook wel.quote:Op donderdag 19 juli 2018 17:48 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Nou daar lijkt het sinds dit jaar wel op ja... Bizar.
Linksafquote:
Ik denk dat zowel Tom als Froome nog wel minder zullen worden in de 3e week.quote:Op donderdag 19 juli 2018 17:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is toch bizar dat de nummers 1 en 2 uit de Giro ook gewoon 2 en 3 staan in deze Tour. Het nieuwe wielrennen
Bedanktquote:Op donderdag 19 juli 2018 17:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Niks aan de hand, alle idioten stonden in andere bochten en waren geen Nederlanders.
Dan heeft Kruijswijk er een minuut of 46 over gedaan. Dat zou ranzig slecht zijn.quote:
Watjes gewoon. Hoop gelul, weinig wol.quote:Op donderdag 19 juli 2018 17:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Slecht, heel slecht. Froome werd niet eens aangeraakt, laat staan van zijn fiets getrapt.
Niet precies, wel van zijn hartproblemen.. maar daar is hij vanaf. Maar ik heb wel veel respect voor Gesink, alleen denk ik dat hij met een andere instelling voor minimaal de top 10 kan gaan in het klassement. Zoals hij vorig jaar lachend en zwaaiend bewust op achterstand ging rijden om meer kans te hebben op een etappewinst later in de tour, daar heb ik echt moeite mee.quote:Op donderdag 19 juli 2018 17:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel metaal Gesink ondertussen in zijn lichaam heeft en hartproblemen
Tom is 71 kilo.quote:Op donderdag 19 juli 2018 17:49 schreef nickhguitar het volgende:
Waarom zit iedereen op de nek van Froome maar verdenkt niemand Dumoulin van dopinggebruik? Hoe is het mogelijk dat een type Cancellara ineens meedoet om het klassement van de tour? Die gast is 80 kg+ en totaal geen bouw van een klimmer. HOE DAN.
Froome is langerquote:Op donderdag 19 juli 2018 17:49 schreef nickhguitar het volgende:
Waarom zit iedereen op de nek van Froome maar verdenkt niemand Dumoulin van dopinggebruik? Hoe is het mogelijk dat een type Cancellara ineens meedoet om het klassement van de tour? Die gast is 80 kg+ en totaal geen bouw van een klimmer. HOE DAN.
Tom is gewoon extreem getalenteerd. Niet zoals Froome bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 19 juli 2018 17:49 schreef nickhguitar het volgende:
80+quote:Op donderdag 19 juli 2018 17:49 schreef nickhguitar het volgende:
Omdat er stapels verdachte zaken om Froome hangen en 0 om Dumoulin. Niet gek dat ze dan de een wel verdenken en de andere nietquote:Op donderdag 19 juli 2018 17:49 schreef nickhguitar het volgende:
Eh Dumoulin is even lang als Froome.quote:Op donderdag 19 juli 2018 17:49 schreef nickhguitar het volgende:
Giejoom weer in een vermoeiende aanklampmodus.quote:
Omdat Froome positief is getest en Dumoulin niet misschien?quote:Op donderdag 19 juli 2018 17:49 schreef nickhguitar het volgende:
Waarom zit iedereen op de nek van Froome maar verdenkt niemand Dumoulin van dopinggebruik?
Zou Sky nog ongeloofwaardiger maken. Thomas die een ronde wintquote:Op donderdag 19 juli 2018 17:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
Als ik dan al móet kiezen zie ik iig liever Thomas dan Froome wel.
Liever een ritwinst dan alles opzij zetten voor een 8ste plaats. Lijkt mij niet gekquote:Op donderdag 19 juli 2018 17:50 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Niet precies, wel van zijn hartproblemen.. maar daar is hij vanaf. Maar ik heb wel veel respect voor Gesink, alleen denk ik dat hij met een andere instelling voor minimaal de top 10 kan gaan in het klassement. Zoals hij vorig jaar lachend en zwaaiend bewust op achterstand ging rijden om meer kans te hebben op een etappewinst later in de tour, daar heb ik echt moeite mee.
Dit.quote:Op donderdag 19 juli 2018 17:50 schreef alpeko het volgende:
[..]
Zou Sky nog ongeloofwaardiger maken. Thomas die een ronde wintMaar als Froome wint is het ook kut. Als Tom wint geweldig maar ook niet heel geloofwaardig.
Ineens?quote:Op donderdag 19 juli 2018 17:49 schreef nickhguitar het volgende:
Tom is altijd al een talentvolle renner geweest, dit in tegenstelling tot Froome.quote:Op donderdag 19 juli 2018 17:49 schreef nickhguitar het volgende:
Niemand?quote:Op donderdag 19 juli 2018 17:49 schreef nickhguitar het volgende:
Het slaat ook als kut op Dirk.quote:Op donderdag 19 juli 2018 17:51 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Niemand?
Ik verdenk IEDEREEN.
Maar vanaf de 2e zin begrijp ik geen reet meer van je 'argumentatie'.
en dat nadat ie 2e is geworden in de Giro. Lachwekkend.quote:Op donderdag 19 juli 2018 17:49 schreef nickhguitar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |